میرنیوز

اخذ تسهیلات کلان به بهانه‌های مختلف/ سه شگرد یک گروه خانوادگی

اخذ تسهیلات کلان به بهانه‌های مختلف/ سه شگرد یک گروه خانوادگی 2020-02-08T10:53:51+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، دادگاه رسیدگی به اتهامات داریوش امان کی و چهار متهم دیگر این پرونده آغاز شد.

اتهام این افراد اخلال در نظام اقتصادی است. به گفته قاضی مسعودی مقام این پرونده ۱۶ متهم دارد که اتهام سایر متهمان موارد دیگری است.

در ابتدای جلسه قاضی مسعودی مقام ضمن اعلام رسمیت جلسه دادگاه گفت: ایام دهه فجر را تبریک می‌گویم، امروز جلسه داریوش امانی یکانی مشهور به حبیب امانی، سعید و رسول ذکاوت پور، مصطفی کیفی از متهمان این پرونده است.


در ادامه رسول قهرمانی نماینده دادستان گفت: از میان کارکردهای مختلف این گروه با سو استفاده از وضعیت اقتصادی کشور و با توجه به مشکلاتی که در سیستم بانکی بانک سرمایه وجود داشت اقدامات ناصوابی انجام دادند.

قهرمانی ادامه داد: بانک سرمایه به عنوان اولین بانک خصوصی که مجوز خود را از بانک مرکزی دریافت کرده بود طی سال‌های ۹۱ تا ۹۵ ضمن تبانی با اشخاص و دریافت حق حساب و دریافت وثایق نا معتبر اقدام پرداخت تسهیلات کلان کرده است.

نماینده دادستان ادامه داد یکی از افرادی که طی سال‌های ۹۲ تا ۹۳ وجوه کلان بسیاری را از بانک سرمایه دریافت کرده متهم داریوش امان کی یکانی است.


متهمان به نام شرکت پایه سازان اریس پول دریافت کردند و با هزینه یک میلیارد ریال این شرکت تأسیس شد.

وی با اشاره به مدیران این شرکت گفت: آقایان سید عباس ذکاوت خوی و سیدرسول ذکاوت خوی به صورت خانوادگی این شرکت را افتتاح کردند و برای اداره آن وجوه کلانی دریافت شد.

نماینده دادستان بیان کرد: متهمان برای تودیع وثیقه تعدادی ملک معرفی کردند اما نکته قابل توجه این است که این ملک‌ها به آن میزانی که گفته شد نبودند و با توجه به مخالفت کارشناسان این املاک و زمین‌ها در رهن بانک قرار گرفتند و پس از آن پرداخت مرحله‌ای تسهیلات آغاز شد.

قهرمانی ادامه داد: متهم ضمن تبانی با کارشناسان دادگستری ملک را بسیار بیشتر از میزان واقعی به عنوان بدهی در اختیار بانک قرار داد و این ملک به عنوان بدهی به بانک تودیع شد.

وی افزود: همچنین تعدادی آپارتمان هم در بخش‌های مختلفی از اصفهان و تعدادی زمین در محمد شهر کرج به عنوان اضافه جریمه پولی که باید به بانک داده می‌شد از سوی متهم معرفی شد.

قهرمانی در ادامه گفت: با بررسی‌ها در رابطه با املاک داریوش امانی مشخص شد نامبرده به میزان ۱۱۳ میلیارد و ۷۱۶ میلیون منتفع شده است.

وی در خصوص تسهیلات دریافتی از سوی متهمان گفت: اصل مبلغی که متهم از بانک دریافت کرده است به میزان ۶۸۹ میلیارد و ۲۳۹ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۳۶۰ ریال است. متهم ردیف اول داریوش امان کی با نام مستعار حبیب است
این فرد کارخانه دار، سیکل، متأهل و دارای سابقه کیفری است.

وی افزود: این فرد متهم به مشارکت با مدیران وقت بانک سرمایه از طریق کسب منفعت به میزان ۶۸۹ میلیارد و ۲۳۹ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۳۰۶ ریال و همچنین مشارکت در کلاهبرداری به مبلغ ۱۱۳ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: متهم ردیف دوم مرتضی فتحی، دیپلم، فاقد سابقه کیفری متهم است به مشارکت با مدیران وقت بانک سرمایه در اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل منفعت به مبلغ ۶۸۹ میلیارد و ۲۳۹ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۳۰۶ ریال متهم است.

قهرمانی گفت: متهم ردیف سوم سیدعباس ذکاوت خوی فاقد محکومیت کیفری مؤثر، فعلاً بازداشت است وی به معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور و تحصیل مال از طریق نامشروع و معاونت در کلاهبرداری متهم است.

نماینده دادستان گفت: متهم ردیف چهارم سید رسول ذکاوت خوی بازنشسته نیروهای مسلح فاقد سابقه کیفری، متهم است به معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق معاونت در تحصیل مال از طریق نامشروع است.

وی افزود: متهم ردیف پنجم مصطفی کفیلی فاقد سابقه کیفری است. این فرد به معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل مال نامشروع است و کلاهبرداری متهم است.

در ادامه قهرمانی در تشریح اقدامات مجرمانه متهم گفت: خوشحالم که امروز به اتهامات یک گروه خطرناک در شبکه بانکی کشور رسیدگی می‌شود.

وی افزود: در رابطه با توزیع روند اتهامات متهمان موضوع در سه محور قابل طرح است به طوری که در سه فرآیند اقدامات مجرمانه صورت گرفته است.

وی افزود: اخذ تسهیلات تسویه تسهیلات و اوراق واهی سپرده مؤسسه آرمان و خروج اوراق مؤسسه آرمان و مکیدن اموال بانک سرمایه فرآیند و سه مرحله‌ای است که متهمان آن را دنبال می‌کردند. در مرحله اول متهمان با رقم پایین ۶۵ میلیاردی به دنبال اجرای شگرد خود بودند.

نماینده دادستان ادامه داد: آقایان مکنده فشار قوی در بانک سرمایه برای اموال بانک گذاشته بودند تا در نهایت به سیلی عدالت دچار شدند.

نماینده دادستان افزود: در رابطه با اخذ تسهیلات متهمان سه فرد غیرمتخصص به نام‌های مسعود ذخاوت خوی؛ عباس ضخامت خوی و محبوبه کفایت را به عنوان مدیران غیر متخصص این شرکت خانوادگی منصوب می‌کنند.

قهرمانی ادامه داد: در فرایند اخذ تسهیلات بانکی افتتاح حساب و گردش حساب یک امر ضروری است و مبتنی بر معدل موجودی و گردش حساب فرد درخواست دهنده تسهیلات را دریافت کند و در همین رابطه فرد باید درخواست را ابتدا به شعبه دهد اما در رابطه با این پرونده شاهد بودیم که درخواست اخذ تسهیلات بانکی مستقیماً به بخشایش مدیرعامل بانک سرمایه ارسال می‌شود زمانی درخواست انجام شده که شرکت خواهان تسهیلات حساب بانکی در آن بانک نداشته است و یک هفته پس از اعلام درخواست افتتاح حساب می‌کنند.

نماینده دادستان در رابطه با موضوع تسهیلات بانکی در این پرونده هم گفت: موضوع مشارکت بانک در ساخت و سازی دریافت آباد بوده است و قرار بود یک مجتمع تجاری اداری رفاهی در آن منطقه ساخته شود و در همین رابطه درخواست آقایان اخذ ۱۰۰ میلیارد تسهیلات بوده است پس از ارسال پرونده و درخواست به اعتبار سنجی، کارشناس اعتبارسنجی بانک اعلام می‌کند که سرمایه شرکت ۱۰۰ میلیون اعلام شده اما ۳۵ میلیون پرداختی دارند همچنین این فرد اعلام می‌کند که پس از بازدید از ملک متوجه می‌شود فردی به نام اشراق خود را مالک آن معرفی کرده و می‌گوید شرکت را به نام دیگران اداره می‌کند این کارشناس مسائل مربوطه را به مدیران بانکی می‌کند اما آنها توجهی نمی‌کنند.

قهرمانی ادامه داد کارشناس می‌گوید: پس از ارائه تسهیلات اعتبار حساب‌ها مورد توجه قرار گیرد عباس ذکاوت فقط یک تسهیلات خرد ۵ تا ۱۰ میلیونی از شبکه بانکی گرفته بود.

وی افزود: کارشناس اعتبارسنجی همچنین اعلام می‌کند که شرکت مربوطه فاقد هرگونه اعتبارسنجی است و همچنین فاقد حسابرسی‌های مربوطه بوده است از این رو پرداخت هرگونه تسهیلات به شرکت مذکور پرخطر است و با ریسک عدم
بازپرداخت همراه بوده است.

قهرمانی ادامه داد: در خصوص زمین یافت آباد هم کارشناس اعلام می‌کند که ترهین ملک بسیار پرخطر است. همچنین اعلام می‌کند با توجه به اینکه عملیات اجرای پروژه هنوز شروع نشده لذا اصلح است از پس از عملیات اجرایی به میزان ۳۰ درصد؛ درخواست مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: شما اگر این گزارشات کارشناسی را به یک مدیر عامل سلیم النفس بدهید نه تنها ۵ میلیون به او نمی‌دهد بلکه این فردا دیگه حتی به شعبه هم راه نمی‌دهد.

قهرمانی تصریح کرد با این حال با امضای توسلی بخشایش و کاظمی ارائه ۸۰ میلیون تسهیلات به این افراد تصویب و در نهایت ۶۵ میلیارد پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات دریافتی به حساب افراد دیگری واریز نشده است گفت یکی از کسانی که پول به حسابش واریز شده بشیر شیروانی است این فرد یک جوان واقعاً محروم است که پدرش پدرش بیمار بوده است.

قهرمانی ادامه داد در ردیابی‌های دیگر چند اسم خاص را از جمله سید رضا حسینی فاطمه کلاهدوزان و غلامرضا امان حمید حاجی اسفندیاری و سیدعباس ذکاوت مواجه شدیم که در انتها می‌گویم این افراد چه کسانی هستند.

قهرمانی ادامه داد کل مصرف تحصیلات بدون رعایت بهداشت اعتباری پرداخت شده.

وی افزود مرحله اول تا سال ۹۴ بوده است و در سال ۹۴ آقایان موفق می‌شوند آنها احساس خطر می‌کنند و می‌گویند ملک یافت آباد دچار مشکل می‌شود اگر دیر بجنبیم ملک از دستمان می‌رود در همین رابطه آقایان یک داستان درست می‌کند در همین جا و خواهش می‌کنم این‌ها در گروه‌های هنری و نمایشنامه نویسی هم شرکت کنند چرا که باعث ارتقای سطح نمایشنامه نویسی خواهند شد.

نماینده دادستان ادامه داد آقایان نمایشی را می‌نویسند در همین رابطه با ذکر این نکته ضروری است که ملک یافت‌آباد ابتدا به اسم فاطمه کلاهدوزان همسر رسول ذکاوت خوی بوده است و اعلام می‌کند که من یک روز مشغول دم‌کردن‌برنج آن بودند که به یکباره آمدند و مرا به دفترخانه برای امضای برخی اسناد بردند.

قهرمانی ادامه داد: آقای داریوش امان کی اخیراً به ۶ سال حبس هم در پرونده دیگری محکوم شده است.

وی ادامه داد: نقش رهبری داریوش امان کی در دریافت تسهیلات از بانک سرمایه از طریق معاملات مخفیانه روشن است. اظهارات برخی متهمان در جلسه بازپرسی حکایت از ذی‌نفعان امان کی از تسهیلات و معاملات دارد.

قهرمانی اضافه کرد: متهم امان کی ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات غیرقانونی از بانک گرفته است؛ لذا اقدامات صورت گرفته داریوش امان کی مصداق اخلال در نظام اقتصادی و اخلال در نظام پولی و بانکی کشور است.

نماینده دادستان ادامه داد: متهمان منابع کلان و ارزان قیمت را در راستای تولید استفاده و از طریق غیرقانونی خارج کردند و در پوشش تهاتر با توسل به گران نمایی فاحش مبالغ دیگری نیز از بانک سرمایه خارج کردند و مخل نظام پولی بوده است.

در حال بروز رسانی…

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!

 پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!
2024-04-14T13:18:23+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت پهپاد گرده‌افشان شد. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپادهای ایرانی و خارجی را دارد، به صورت هوشمند می‌تواند ب...

ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T12:51:47+03:30
فرد شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دس...

ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟

 ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
2024-04-14T12:38:24+03:30
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های چینی مورد نیاز متروی تهران توضیح داد.

رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"

 رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"
2024-04-14T12:38:23+03:30
یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجت...

ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان

 ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان
2024-04-14T11:58:31+03:30
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت پهپادهای آشیانه‌دار برای تصویربرداری از مناطق صعب‌العبور شدند.

حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد

 حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
2024-04-14T11:58:31+03:30
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیش...

آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

 آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
2024-04-14T11:58:30+03:30
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی‌حجابی با جدیت بیشت...

شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری

 شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
2024-04-14T11:58:30+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹ مورد ابتلا به وبا در سال گذشته، از کاهش چشمگیر آمار این بیماری در کشور نسبت به سال‌ ۱۴...

طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی

 طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
2024-04-14T11:58:29+03:30
مرحله اول طرح فجرانه از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد. مرحله دوم آن از ۲۰ اسفند تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت و مرحله سوم نیز از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردی...

التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی

 التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی
2024-04-14T11:58:29+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان زخم‌پوش نانویی تولید کرده که می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی کمک کند. این پانسمان باکتری‌ها را از بین برده و روند بهبود را تسری...

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

 ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
2024-04-14T11:58:29+03:30
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه ...

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

 مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
2024-04-14T11:58:28+03:30
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور گفت: به همین جهت شخص رئیس جمهور برای برطرف کردن موانع و مشکلات ورود...

تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی

 تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
2024-04-14T11:31:56+03:30
معاون شهردار تهران، تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی را لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه دانست.

امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه

 امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
2024-04-14T11:31:55+03:30
دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه ۲۷ فروردین در امتحانات شبه نهایی شرکت می‌کنند.

ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست

 ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست
2024-04-14T11:31:54+03:30
رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت

 ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
2024-04-14T11:31:54+03:30
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه مشوق‌های سربازی تولید شده و در حال تست است، ثبت‌نام رسمی واجدین شرایط از ۱۵ اردیبشه...

چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟

 چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
2024-04-14T11:31:54+03:30
مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۳۷ درصد زائران شیعه حج تمتع امسال، مرد و ۴۷ درصد زائران شیعه را زنان تشکیل می‌دهند.

افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو

 افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
2024-04-14T11:31:54+03:30
طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به همت مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی به منظور تکمیل و بهسازی اجرای فرایند پرورش میگو در مزارع و اف...

انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان

 انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
2024-04-14T11:31:53+03:30
رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به عدم توجه مدیریت شهری به معلولان انتقاد کرد.

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T11:31:53+03:30
شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگی...

"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند

 "زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران مسلح در اتوبان صدر خبر داد.

"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند

 "برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
2024-04-14T11:31:52+03:30
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که برقی کردن حمل و نقل عمومی و ارتقای سیستم احتراق خودروهای داخلی باعث می‌شود تا هوای مطلوبی که در این فروردین تجربه می‌کنیم...

فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات

 فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی

 احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
2024-04-14T11:31:52+03:30
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی گفت: این موضوع در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی و تصویب در صحن علنی مج...

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)