میرنیوز
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمید یوسف پور نظارت و بررسی میدانی وضعیت پوشش و کیفیت ارتباطات در روستاهای منطقه شمال غرب را یکی از اقدامات انجام شده در این منطقه دانست و بیان کرد: با توجه به بررسیهای صورت گرفته در برخی از روستاها، میان شاخصهای کمی و کیفی موجود با تعهدات پروانه اپراتورها و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تفاوتهایی وجود داشت که همین موضوع باعث کاهش کیفیت ارتباطی روستاها شده بود. برای رفع این مشکل جلسات متعددی با اپراتورهای مربوطه برگزار شد که بهبود وضعیت ارتباطی روستاها و کاهش شکایات ثبت شده در این بخش در "سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی (۱۹۵)" از نتایج آن است.
وی با اشاره به شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی (۱۹۵)، عنوان کرد: در چهار ماهه اول سال جاری، ۳ هزار و ۶۷۱ شکایت در حوزه فعالیت منطقه شمال غرب رگولاتوری در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است که از این تعداد هزار و ۸۴ شکایت به حوزه ارتباطی مربوط می شود.
مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب درباره موضوع شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵، اظهار کرد: در این سامانه، ۲ هزار و ۳۹۹ شکایت در حوزه فناوری و ۱۸۸ شکایت در حوزه پست و دفاتر پیشخوان ثبت شده است که از این تعداد ۳ هزار و ۲۶۷ شکایت بررسی و به آنها پاسخ لازم داده شده است.
یوسفپور در ادامه بیان کرد: با برگزاری جلسات مستمر و متعدد با اپراتورها، انجام تستها و بازدیدهای میدانی و از راه دور خدمات دارندگان پروانه از سازمان، توانستهایم مدت زمان رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۵ در منطقه شمال غرب را از ۹ روز کاری به ۵ روز کاری کاهش دهیم.
وی با اشاره به اینکه شناسایی تداخلات فرکانسی در راستای حفظ و صیانت از فضای فرکانسی کشور و جلوگیری از کاهش کیفیت ارتباطی اپرتورهای تلفن همراه در خدماتدهی به مشترکان انجام میشود، گفت: پایش مستمر فضای فرکانسی با سامانههای پایش ثابت و سیار و نظارت میدانی در منطقه شمال غرب انجام شده است و در چهارماه ابتدایی سال جاری، ۳۳ مورد تداخل فرکانسی که عمدتا ناشی از استفاده غیرمجاز از تقویت کنندههای سیگنال رادیویی شبکه تلفن همراه و یا بوسترهای غیراستاندارد آنتنهای تلویزیونی بوده، شناسایی و مشکلات آن رفع شده است.
مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب افزود: فضای فرکانسی سالم و بدون تداخلات فرکانسی، علاوه بر افزایش کیفیت خدمات اپراتورهای تلفن همراه، برای استفاده سایر بهرهبرداران مانند سازمانهای آتشنشانی، اورژانس، هلال احمر و... نیز دارای اهمیت است.
اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب یکی از مناطق ۹ گانه رگولاتوری در کشور است که استانهای قزوین ، گیلان و زنجان را تحت پوشش و مدیریت دارد.
منبع : خبرگزاری مهر
اعضای شورای راهبری هوش مصنوعی معرفی شدند/ایجاد زیر ساخت هوش مصنوعی در دستور کار ۱۰ نهاد
آتشسوزی جنگلی موجب رشد حیات دریایی میشود!
استرس کاری ریسک بیماری قلبی را در مردان افزایش می دهد
۲.۵ میلیون ایرانی در اهدای خون مشارکت دارند
چین در شرق تهران بیمارستان هوشمند احداث می کند
راه اندازی ۶۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور
وزارت بهداشت برای اولین بار سرایدار استخدام میکند
زمان اخذ رأی در انتخابات نظام پرستاری افزایش یافت
هوای آلوده و افزایش ریسک سرطان سینه/ درمان سوءهاضمه با زردچوبه
بیماری هزارچهره را جدی بگیریم/ عوارض بیماری سلیاک
اهمیت تولید محصولات غذایی فاقد گلوتن برای بیماران سلیاک
نشست چالشهای زنجیره تأمین دارو در ایران برگزار میشود
چگونه از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری کنیم
خرید اعتباری محصولات پتروشیمی به نفع صنعت دارو است
چه کسانی پرونده الکترونیک سلامت دارند
بررسی راهکارهای ورود ایران به بازار دارویی اوراسیا
جامعه پزشکی باید تخصص را همراه تعهد حرفهای داشته باشد
هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال مفاهیم بهداری رزمی
نشست چالش های قیمت گذاری دارو برگزار میشود
دانش آموز بدون صبحانه مدرسه نرود/ میان وعدههای سالم
وزیر بهداشت زنگ دبیرستان شهید آوینی را نواخت
۱۰ هزار نیروی پرستاری در بخش درمان استخدام می شوند
بازدید سرزده عین اللهی از بیمارستان شفا یحیاییان
۲۲ بیمار کرونایی در یک هفته گذشته فوت شدند
داروی ایرانی از طریق صادرات به دنیا معرفی میشود
ایران دارای قویترین نظام سلامت در منطقه است
ادعای دخالت وزارت بهداشت در انتخابات نظام پرستاری رد شد
اورژانس تهران در هفته گذشته ۲۰ هزار مأموریت انجام داد
جهان امروز با کمبود آب و غذای سالم مواجه است
تایید موفقیت نخستین واکسن ایرانی کرونا