میرنیوز

برای عذرخواهی کردن چه گلی بخریم؟

برای عذرخواهی کردن چه گلی بخریم؟ 2021-09-26T14:15:32+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همه ما در زندگی اشتباهاتی را مرتکب شده و احساسات اطرافیان خود را جریحه‌دار کرده‌ایم، اما آنچه اهمیت دارد تلاش برای جبران و عذرخواهی از طرف مقابل است؛ چراکه زندگی بسیار کوتاه‌تر از آن چیزی است که بخواهیم از یکدیگر دور باشیم. برای این منظور خرید یک دسته گل یا باکس گل می‌تواند انتخابی مناسب باشد، اما اینکه چه گلی بخرید جای سوال دارد که در این مطلب به آن پاسخ خواهیم داد. پس اگر برای عذرخواهی دنبال خرید گل هستید و نمی‌دانید چه گلی بخرید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب ضمن معرفی گل‌های مناسب برای عذرخواهی، رنگ مناسب برای خرید گل‌ها جهت عذرخواهی را نیز به شما خواهیم گفت.

مقدمه ای بر خریدن گل برای عذر خواهی

گاهی در عصبانیت یا شرایط نامناسب روحی ناخواسته رفتارهایی را نسبت به همکار یا کسانی که دوست‌شان داریم مثل همسر، دوست یا پدر و مادر خود داریم که باعث آزرده‌خاطر شدن آن‌ها می‌شود. کسانی که از صمیم قلب دوستشان داریم، اما در یک‌لحظه روح و قلب آن‌ها را درهم می‌شکنیم. در چنین شرایطی عوض کردن رفتار و تلاش برای کنترل بیشتر روی رفتارمان موقعی که عصبانی هستیم یا حال روحی خوبی نداریم و عذرخواهی بهترین حرکت است، با این کار هم ناراحتی را از دل طرف مقابل‌مان درآورده‌ایم، هم در آینده نیز کنترل بیشتر روی رفتارمان خواهیم داشت و احتمال رخداد چنین ناراحتی‌هایی کمتر خواهد شد. کنار این دو کار حرکتی که عذرخواهی شما را زیباتر می‌کند، خرید گل است. برای اینکار کافی است سری به یک گل فروشی اینترنتی مثل گُل‌سِتان که کارش فروش دسته گل و گیاهان آپارتمانی است زده و یکی از گل‌هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم را از آن خریداری کنید. خوبی گل فروشی‌های اینترنتی در این است که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها بدون نیاز به حضور فیزیکی قیمت انواع گل‌ها و گیاهان و قیمت دسته گل رز قرمز که محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گل است را نیز به‌دست آورده و اگر قصد خرید دسته گل دارید، دسته گلی با بهترین قیمت تهیه کنید.

انواع گل برای عذرخواهی

گل رز

گل رز به سمبل عشق و دوست داشتن بی‌قیدوشرط تبدیل شده است. برای عذرخواهی از کسانی که در زندگی از آن‌ها محبت و عاشقی را هدیه می‌گیرید بهترین و مناسب‌ترین گل، گل رز است.

برای عذرخواهی کردن چه گلی بخریم؟

گل لاله

آغاز، آرامش و بخشش از معانی گل لاله هستند. گل لاله چون در فصل بهار می‌روید آن را نشانه سرآغاز یا شروع مجدد می‌دانند. هدیه کردن گل لاله می‌تواند زمینه را برای پذیرش عذرخواهی شما و فرصت دوباره برای جبران آن مهیا کند.

گل میخک

دوستی از پیام‌های گل میخک است. با اهدای این گل برای عذرخواهی پیام دوستی بین شما و طرف مقابل‌تان مبادله شده و مسیر را برای ادامه همراهی شما با طرف مقابل‌تان هموار می‌کند.

گل ارکیده

گل ارکیده در طبیعت بسیار مقاوم است به‌همین‌دلیل آن را نمادی از قدرت و مردانگی می‌دانند. براین‌اساس گل ارکیده بهترین گل برای عذرخواهی از مردان زمانی که آن‌ها را ناراحت کرده‌اید است.

گل سنبل

گل سنبل مظهر راستی و صداقت است. در مواقعی که دروغ باعث ناراحتی شده است، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عذرخواهی می‌تواند گل سنبل باشد. با تقدیم گل سنبل به طرف مقابل‌تان این پیام را منتقل می‌کنید که از این به بعد تنها صداقت بین شما وجود خواهد داشت.

برای عذرخواهی کردن چه گلی بخریم؟

کدام رنگ از گل‌ها به معنی عذرخواهی است؟

جالب این است که طبیعت برای دوستی و عذرخواهی حتی رنگ‌ها را نیز برای کمک به شما مهیا کرده و گویا طبیعت هم از قهر و دوری بیزار است. اگر تصمیم گرفته‌اید به کمک گل‌ها عذرخواهی کنید این نکته را بدانید که عذرخواهی با گل، فقط مختص گل خاصی نیست و همان‌طور که هر گلی نماد و پیام‌آور احساسات مختلف است، رنگ‌ گل‌ها نیز می‌توانند فارغ از نوع گل احساسات گوناگونی را بروز دهند. بنابراین اگر از بین گل‌های یاد شده گلی باب میل‌تان نبود، سراغ گلی دیگر رفته و فقط رنگ آن را مطابق رنگ‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم انتخاب کنید.

گل‌های زرد

گل‌های رنگ زرد نشان از شادی و دوستی دارند. این گل‌ها برای عذرخواهی از دوست نزدیک می‌توانند میزان علاقه و ارزش دوستی بین شما را به او منتقل کنند.

گل‌های سفید

گل‌های سفید صداقت، مهربانی و خلوص عشق را نمایان می‌کنند؛ مواردی که هر کدام پایه‌های محکم زندگی هستند. رنگ سفید به‌خاطر معانی که در دل خود دارد می‌تواند گذشته‌ها را پاک کرده و رابطه شما را دوباره بازسازی کند.

گل‌های قرمز

رنگ قرمز در گل‌ها به رنگی بی‌نظیر برای ابراز علاقه و عشق شناخته شده و در تمام دنیا شهرت دارد. اگر عشق و علاقه بین‌تان باعث ایجاد سوءتفاهم شده است، گل به رنگ قرمز این پتانسیل را دارد که همه سوتفاهم‌ها را از بین برده و مهر تایید را باقدرت پای عشق شما بکوبد.

صورتی

آخرین رنگ رنگ صورتی است. صورتی به‌عنوان رنگی برای قدردانی و عشق شناخته می‌شود، بااین‌حال زمانی که از رفتار خود پشیمان هستید، گل‌های صورتی گزینه خوبی برای ابراز پشیمانی هستند.

به پایان این مطلب رسیدیم، امیدواریم مواردی که تا اینجا به شما گفتیم برایتان مفید واقع شده باشند. اگر شما هم گل یا رنگ گلی مناسب برای عذرخواهی کردن سراغ دارید که در مطلب به آن اشاره نشده یا در زمینه خرید گل برای عذرخواهی تجربه‌ای دارید، خوشحال می‌شویم آن را با ما و سایر کاربران نیز به اشتراک بگذارید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)