میرنیوز

با انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب خودرو بیشتر آشنا شوید

با انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب خودرو بیشتر آشنا شوید 2021-06-21T10:38:21+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در ردیاب خودرو سنسورهای مختلفی همچون سنسور ضربه، سنسور حرکت و سنسور باز شدن درب خودرو وجود داشته که هریک وظیفه انتقال هشدار به صاحب دستگاه را دارند.

ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آید که اگر سارق، ردیاب را غیرفعال کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ و یا شاید این سوال به وجود آید با وجود ردیاب خودرو چگونه در زمان سرقت متوجه باز شدن درب ماشین خواهیم شد؟

کارشناسان ما در مجموعه وایزر با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب و کاربرد هر یک بیشتر آشنا کنند. پس با ما همراه باشید.

آشنایی با هشدار دهنده ردیاب خودرو و نحوه کار آن

قبل از هر چیز ابتدا باید بگوییم ردیاب جی‌پی‌اس دستگاه سخت‌افزاری است که در وسیله‌ی نقلیه‌ی شما نصب می‌شود. این دستگاه از یک سو با کاربر و از سوی دیگر با خودرو یا موتورسیکلت در ارتباط بوده و از این طریق امکان رصد و کنترل وسیله‌ی نقلیه را ایجاد می‌کند. ردیاب‌های جی‌پی‌اس وایزر تمامی قابلیت‌های مورد نیاز یک دزدگیر هوشمند را دارا بوده و می‌توانند نیازمندی‌های مصرف‌کنندگان را به خوبی تأمین کنند.

این ابزار نوین فقط برای ردیابی و موقعیت‌یابی طراحی نشده است، بلکه کاربردها و قابلیت‌های گوناگونی را به صاحب ردیاب ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها هشدار دادن در موقعیت‌های مختلف و اضطراری است.

در ردیاب سنسورهای مختلفی تعبیه شده که هر یک با حس کردن موقعیت غیر عادی، خطر را از طریق پیامک به صاحب جی پی اس اعلام می‌کند. هر یک از سنسورها شامل موارد زیر می‌باشد:

سنسور ضربه

سنسور حرکت

سنسور باز شدن درب

سنسورها با دریافت مغایرت اطلاعاتی که برای آن‌ها از پیش تعیین شده، هشدارهای لازم را ارسال می‌کنند تا اقدامات ضروری بلافاصله انجام شود.

انواع هشدار دهنده دستگاه‌های ردیاب

جی پی اس (GPS) یک سیستم ناوبری ماهواره‌ای به صورت رایگان است که اطلاعات مکانی و همینطور زمانی گیرنده را در تمام شرایط آب و هوایی و در هر نقطه از جهان فراهم می‌سازد. هدف اولیه از طراحی این سیستم ماهواره‌ای یا جی پی اس، برای اهداف نظامی بوده، اما به مرور زمان و از سال ۱۹۸۰ برای استفاده‌های غیر نظامی و نقشه برداری و همینطور کاربری‌های دیگری همچون تجاری و مدنی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

قبل از اینکه به معرفی انواع هشدار دهنده دستگاه‌های ردیاب بپردازیم، بهتر است بگوییم قیمت ردیاب ها با توجه به مدل و نوع کاربری آن متفاوت می‌باشد. همچنین قیمت جی پی اس در شرکت‌های مختلف نیز متفاوت می‌باشد. یکی از شرکت‌های تولید کننده ردیاب خودرو، مجموعه وایزر می‌باشد که قیمت ردیاب وایزر نیز با توجه به انواع آن که در همین شرکت تولید می‌شود و همینطور کاربردهای آن متفاوت می‌باشد.

در ادامه به انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب خودرو به صورت جزئی‌تر می‌پردازیم:

هشدار نسبت به ضربه و شوک

اگرچه ردیاب‌ها به صورت کاملاً مخفی نصب می‌شوند اما در صورتی که سارقین با گشتن خودرو متوجه وجود ردیاب شوند و بتوانند آن را جدا کنند، به دلیل تکان خوردن ردیاب، بلافاصله سنسور شوک عمل خواهد کرد و پیامکی مبنی بر جدا شدن ردیاب و وارد شدن ضربه به آن به شماره از پیش تعیین شده ارسال خواهد کرد.

با انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب خودرو بیشتر آشنا شوید

ه شدار نسبت به موقعیت خودرو و یا شخص

از ویژگی‌های یک ردیاب خوب این است که این امکان را به شما می‌دهد تا با تعیین محدوده حرکتی، بتوانید از خروج خودرو یا فرد مجهز به ردیاب از محدوده تعیین شده اطلاع پیدا کنید. از کاربردهای این نوع ردیاب می‌توان به هریک از موارد زیر اشاره کنیم:

زمانی که خودرو به سرقت رفته است و با خروج آن از محدوده حرکتی، صاحب خودرو بلافاصله متوجه خواهد شد.

زمانی که مدیریت ناوگان برای رانندگان مسیر مشخصی برای رسیدن به مقصد تعیین کرده است تا امنیت مسافران تأمین شود. سرویس مدارس، خودروهای حمل و نقل شهری و برون شهری از جمله خودروهایی هستند که از این ویژگی می‌توانند برخوردار شوند.

زمانی که فرد سالمند دچار اختلال حواس (مانند افراد مبتلا به آلزایمر) و یا کودکان از خانه خارج شده‌اند و از محدوده تعریف شده برای جی پی اس خارج شده اند.

با به وجود آمدن هر یک از موارد بالا، ردیاب سریعاً به شما پیامکی را ارسال کرده که موقعیت دقیق خودرو یا شخص را نمایش می‌دهد.

هشدار مصرف سوخت خودرو

یکی دیگر از کاربردی‌ترین سنسورها، سنسور مناسب برای ارزیابی و تعیین میزان سوخت وسیله نقلیه است. این سنسورها برای کنترل سوخت مصرفی ماشین به خصوص شرکت‌های حمل و نقل و توزیع کالا بسیار کاربردی است.

با نصب جی پی اس بر روی خودرو و به کمک سنسور سوخت آن، می‌توان در صورت افزایش مصرف سوخت مجاز با هشدار ارسالی ردیاب از موضوع مطلع شود. این کار به کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف بیش از حد سوخت کمک بسزایی می‌کند.

هشدار نسبت به تغییر دما و رطوبت

یکی از کاربردهای مهم سنسور تغییر دما و رطوبت، اعلام تغییر دما و رطوبت در خودروهای حمل مواد غذایی تازه و گوشت است که به کمک سنسور دستگاه انجام می‌شود.

در ردیاب‌ها امکان تعریف حداقل و حداکثر دما و رطوبت وجود دارد و زمانی که دما و رطوبت از این مقدار فراتر رفته یا کاهش یابد، هشداری اعلام خواهد شد تا از بروز مشکل جلوگیری شود. به کمک سنسور دما و رطوبت ردیاب می‌توان از سلامت مواد غذایی حین حمل اطمینان یافت.

هشدار در زمان اتمام شارژ باتری ردیاب

یکی دیگر از سنسورهای کاربردی در ردیاب‌های خودرو، اطلاع از اتمام باتری ردیاب می‌باشد. در زمان اتمام باتری ردیاب، بلافاصله این دستگاه به شماره‌ای که از قبل برای آن تعریف کرده اید، پیامکی حاوی هشدار اتمام باتری ردیاب برای شما ارسال می‌کند تا از وضعیت باتری دستگاه مطلع شوید.

ردیاب‌های سیمی نیز به باتری ماشین متصل هستند و در صورتی که باتری ماشین قطع شود، ردیاب به مدت ۴ الی ۱۲ ساعت از شارژ باتری داخلی خود استفاده می‌کند اما با قطع باتری خودرو بلافاصله هشداری به صاحب خودرو ارسال می‌کند.

با انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب خودرو بیشتر آشنا شوید

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید ردیاب خودرو با کیفیت و قیمت مناسب می‌باشید، ما به شما ردیاب‌های (وایزر ( wizerco.com)) را پیشنهاد می‌دهیم.

مجموعه وایزر دارای محصولاتی با کیفیت بالا و شایسته‌ی مصرف‌کننده‌ی ایرانی، دارای تیم پشتیبانی تمام وقت، تیم فنی و خدمات پس از فروش مجرب با بیش از ۱۵ سال سابقه، دارای یک سال گارانتی برای کلیه‌ی محصولات، توسعه‌ی محصولات منطبق با نیاز مصرف‌کننده، دارای نمایندگی فعال در سراسر کشور می‌باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

حراج بعدی شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 حراج بعدی شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-05-19T20:32:34+03:30
بیست و پنجمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران فردا یک‌شنبه  ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

همکاری خاتم‌الانبیا با تاپیکو در راستای اجرای منویاتِ رهبری

 همکاری خاتم‌الانبیا با تاپیکو در راستای اجرای منویاتِ رهبری
2024-05-19T20:32:33+03:30
مدیرعامل تاپیکو گفت: همکاریِ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با این مجموعه‌ در راستای اجرای منویاتِ مقام معظم رهبری است.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۳

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
2024-05-19T20:32:31+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون تومان است.

عزم فولادی‌ها برای تحقق شعار سال؛ احیای تولید با تکیه برداخل

 عزم فولادی‌ها برای تحقق شعار سال؛ احیای تولید با تکیه برداخل
2024-05-19T20:32:30+03:30
بدون شک یکی از عواملی که منجر به روشن‌تر کردن چراغ تولید در داخل کشور می‌شود، رونق صنایع مادر و بر روی ریل حرکت کردن قطار تولید کارخانه‌های عظیم داخلی است.

بیمه‌گر حج تمتع مشخص شد

 بیمه‌گر حج تمتع مشخص شد
2024-05-19T20:32:29+03:30
از سوی سازمان حج و زیارت، بیمه میهن به عنوان بیمه گر حجاج ایرانی سال ۱۴۰۳ برای پوشش بیمه های درمان، عمر، حادثه و مسئولیت انتخاب شد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
2024-05-19T20:32:28+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۶ درصد کاهش به ۲۳۵۹ دلار و ۹ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
2024-05-19T20:32:27+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۴۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار/ دلار به ۵۸هزار تومان نزدیک شد

 ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار/ دلار به ۵۸هزار تومان نزدیک شد
2024-05-19T20:32:26+03:30
مشاهدات میدانی از بازار سبزه‌میدان نشان می‌دهد: قیمت دلار در این بازار امروز با کاهش بیشتری نسبت به روزهای قبل همراه شده و به کانال ۵۸هزار تومان نزدیک شده ا...

تحویل اولین سری لاماری ایما هیبرید به مشتریان

 تحویل اولین سری لاماری ایما هیبرید به مشتریان
2024-05-19T20:32:25+03:30
لاماری ایما هیبرید جدیدترین محصول شرکت آرین پارس موتور است که اولین سری از این محصول با فروش فوری و قطعی در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه عرضه خودرو...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
2024-05-19T20:32:24+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۵ درصد افزایش به ۲۳۴۴ دلار و ۵۱ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۶

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
2024-05-19T20:32:23+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۶۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

"ری‌را "در آستانه تجاری‌سازی شد

 "ری‌را "در آستانه تجاری‌سازی شد
2024-05-19T20:32:23+03:30
مدیرعامل ایران خودرو در بازدید از خط تولید ری‌را، در جریان آخرین وضعیت صحه‌گذاری و تاییدیه‌های کیفیت این محصول قرار گرفت.

۶ موفقیت کچاد در سال ۱۴۰۲

 ۶ موفقیت کچاد در سال ۱۴۰۲
2024-05-19T20:32:22+03:30
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال ۱۴۰۲ موفقیت‌های زیادی در حوزه تولید، فروش، صادرات و بهره وری کسب کرده است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
2024-05-19T20:32:21+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۱.۶۱ درصد افزایش به ۲۴۱۵ دلار و ۲۲ سنت رسید.

وکالتی کردن حساب مشتریان در بانک رفاه برای خرید خودرو برقی

 وکالتی کردن حساب مشتریان در بانک رفاه برای خرید خودرو برقی
2024-05-19T20:32:20+03:30
مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند به صورت غیرحضوری و یا از طریق مراجعه به شعب این بانک، نسبت به وکالتی کردن حساب‌های خود اقدام و در طرح عرضه خودروهای برقی...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
2024-05-19T20:32:20+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

حفظ کیفیت خط قرمز و اولویت نخست مدیران خودرو است

 حفظ کیفیت خط قرمز و اولویت نخست مدیران خودرو است
2024-05-19T20:32:19+03:30
مدیرعامل شرکت مدیران خودرو با بیان این که رضایت مشتری و حفظ کیفیت همواره خط قرمز و اولویت نخست ما است، گفت: بنز و تویوتا نیز در گذشته فراخوان های مشابهی داش...

ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت

 ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت
2024-05-19T20:32:18+03:30
بانک تجارت امکان وکالتی کردن سریع و غیرحضوری حساب، برای ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی سامانه یکپارچه خرید خودرو را از طریق آدرس car.tejaratbank.ir فراهم کرد.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد
2024-05-19T20:32:17+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴هزار و ۸۶۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱هزار و ۸۹۴ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)