میرنیوز

مبارزه با فساد در همه حوزه‌ها اولویت نیروی انتظامی

مبارزه با فساد در همه حوزه‌ها اولویت نیروی انتظامی 2020-02-03T13:48:15+03:30

به گزارش ایسنا سردار حسین اشتری در همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با طرح این سوال که «نقش ناجا در تحقق جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری چیست؟» اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی باید در تراز جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی باشد؛ ما حافظ نظم و امنیت در جامعه، و از سوی دیگر حافظ جان، مال و ناموس مردم هستیم؛ ناجا برای پیشبرد اهدافش باید با در اختیار داشتن ملزومات مورد نیاز برای تامین و توسعه امنیت گام بردارد و چنین نیرویی باید در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و طی ۴۱ سال از عمر با برکت این انقلاب، پلیس جمهوری اسلامی ایران توانسته با تغییرات اساسی که در خودش ایجاد کرده در تحقق پلیس در تراز نظام گام بردارد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس پس از پیروزی انقلاب اسلامی با پلیس قبل از انقلاب به هیچ وجه قابل قیاس نیست، گفت: امروز افتخار ما این است که همکارانم در اقصی نقاط کشور با اعتقادات عمیق دینی و اسلامی در راه خدمت به مردم تلاش می‌کنند و برای تامین نظم، امنیت و آرامش مردم جان خود را نیز نثار می‌کنند. تقدیم بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز به این نظام و انقلاب نشانگر جانفشانی نیروهای پلیس برای امنیت مردم است.

فرمانده ناجا ادامه داد: پلیس قبل از انقلاب اسلامی در اختیار حکام طاغوت بود. هر چند معدود افرادی دلسوز مردم بودند اما آن‌ها تنها بودند و توان، اختیار و قدرتی برای توسعه ایدئولوژی و افکار مطلوب خود نداشتند. در واقع در آن زمان پلیس در خدمت طاغوت بود و برای مردم کاری نمی‌کرد.

اشتری اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نیروی انتظامی، پلیس همواره در خدمت مردم و برای مردم بوده است و طی ۴۱ سال از عمر با برکت انقلاب شاهد پیشرفت و بالندگی آن بوده‌ایم.

اشتری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروی انتظامی یک نهاد انقلابی است، گفت: حضرت امام خمینی (ره) نیز در آغازین روزهای تشکیل انقلاب اسلامی خطاب به نیروهای پلیس عنوان کرد که شما «پلیس حکومت امام زمان (عج) هستید» و باید بگویم انصافا نیروی انتظامی از جمله نهادهای خدمتگزار به مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هدف اولویت دار ما است، گفت: برای تحقق این مهم گام های بلندی را برداشته‌ایم و ان شاء الله بتوانیم نقش خودمان را در جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به‌درستی ایفا کنیم.

اشتری افزود: رسالت و ماموریت نیروی انتظامی ایجاد و حفظ نظم، امنیت و آرامش مردم و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است و باید نیروی انتظامی خودش را به تراز این انقلاب و جامعه اسلامی برساند.

وی در ادامه ویژگی‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی را تشریح کرد و گفت: پلیس باید مقتدر، باصلابت، باعزت، امیدوار، دارای اعتماد به نفس، هوشیار، مشارکت پذیر، دارای اشراف اطلاعاتی، عادل و قانون مدار باشد.

اشتری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید دارند اقتدار توام با رافت، مهربانی و عدالت باید ویژگی بارز پلیس باشد. ما نیز معتقدیم در کنار این شاخصه مهم پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید درستکار، سلامت و حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب باشد. چنین پلیسی قطعا مورد اعتماد مردم نیز خواهد بود.

فرمانده ناجا با اشاره به اعتماد روزافزون مردم به نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بر مبنای افکارسنجی‌های برون سازمانی، نیروی انتظامی امروز از دستگاه‌های برتر در کسب رضایت‌مندی مردمی و اعتماد عمومی است.

وی افزود: چند روز قبل از شهادت سردار سلیمانی، یک نظرسنجی در حوزه میزان اعتماد مردم به سازمان‌ها صورت گرفت که در این نظرسنجی نیز نیروی انتظامی رتبه خوبی را میان دستگاه های مسئول کسب کرد. برمبنای افکارسنجی‌های صورت گرفته، نیروی انتظامی در میان ۳۲ دستگاه از منظر اعتماد مردمی، حائز رتبه برتر است.

اشتری به ارتباط و تعامل روزانه پلیس با مردم اشاره و اظهارکرد: بایستی ماموریت‌هایمان هم با اقدامات سلبی و هم با رویکرد ایجابی دنبال و عملیاتی شود چراکه ناجا علیرغم اقدامات سلبی که دارد و گاهی مجبور به امرونهی به مردم می‌شود که این برای استقرار نظم و امنیت در جامعه است، ان شاء الله توانسته باشیم اعتماد مردم را به خود جلب کنیم که این بالاترین سرمایه برای ما است.

فرمانده ناجا ضمن تشریح ویژگی‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی متدین، متعهد و انقلابی است و با روحیه جهادی و انقلابی علیه فساد مبارزه می‌کند.

وی افزود: امروز روحیه جهادی و انقلابی سرلوحه اقدامات ما است و با این حجم و تنوع از ماموریت‌ها قطعا بدون این روحیه نمی‌توانیم امور را پیش ببریم .

فرمانده ناجا گفت: وظیفه خود می دانیم که در جامعه اسلامی خادم مردم باشیم و علیرغم عِده و عُده ای که داریم خدمات متنوع و گسترده ای را ارائه کنیم، همان گونه رزمندگان دوران دفاع مقدس با توکل بر خدا، روحیه انقلابی و جهادی توانستند پیروز میدان و سربلند باشند ما نیز به واسطه این روحیه توانسته ایم خواسته ها و انتظارات مشروع و قانونی مردم را پاسخگو باشیم البته تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم.

اشتری با اشاره به اهمیت مبارزه علیه فساد اظهارکرد: نیروی انتظامی از دستگاه‌ها و سازمان‌های پیشرو در مبارزه با فساد است و مبارزه جدی علیه فساد را با حمایت دستگاه قضا شروع کرده است و این روند به جد ادامه دارد.

وی ادامه داد: پرونده‌هایی که سال گذشته و امسال دنبال کردیم، موید این ادعا است که علیه فساد مبارزه می‌کنیم هر چند برخی از این پرونده‌ها را رسانه‌ای نکرده‌ایم و اطلاع‌رسانی درباره آن‌ها به دستگاه قضا و تشخیص آن‌ها واگذار شد اما باید بگویم هدف ما ریشه‌کن کردن فساد در همه حوزه‌ها است.

اشتری افزود: پلیس در تراز انقلاب اسلامی، گره گشا و دارای روحیه مددکاری است و امروز شاهدیم که در تمام مراکز انتظامی و کلانتری‌های ما دوایر مشاوره فعال است و بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به این دوایر و مراکز مشاوره منتج به صلح شده است.

وی افزود: مردم در گذشته اختلافات خانوادگی خویش را پیش ریش سفید حل می کردند اما امروز با توسعه جوامع چنین امکانی وجود ندارد ولی ما با ایجاد دوایر مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی توانسته‌ایم بسیاری از اختلافات خانوادگی را به صلح ختم کنیم و تشکیل پرونده‌های قضائی را کاهش دهیم.

اشتری گفت: در این مراکز افراد تحصیلکرده، متخصص و دلسوز ما به مردم مشاوره می‌دهند و در واقع امروز نیروی انتظامی ملجا و پناهگاه مردم است و اولین جایی که مردم برای باز پس گرفتن حق تضییع شده خود مراجعه می‌کنند، کلانتری‌هاست.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید شجاع، آموزش دیده و حرفه‌ای باشد از طرفی لازم است چنین پلیسی متواضع ، فروتن، دانش پایه، مهربان، هوشمند و با تدبیر عمل کند.

وی اظهار کرد: یکی از شعارهایی که همواره مد نظر فرماندهان اسبق نیروی انتظامی و بنده طی سال‌های اخیر بوده «حرفه‌ای گرایی» است. پلیس باید حرفه‌ای و دانش پایه باشد و چنین پلیسی می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

اشتری ادامه داد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی تحول‌گرا، شایسته‌سالار، با دانش و مدبر است. معتقدم هر نیروی پلیس باید ماموریت‌هایش را با تدبیر و هوشمندی اجرایی کند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی نیازمند تلاش آحاد نیروهای پلیس است، تاکید کرد: برابر ارزیابی‌های صورت گرفته در شاخصه‌های اشاره شده هر ساله رشد داشته‌ایم و این روند به جد ادامه دارد و باید بگویم به هیچ عنوان به وضع موجود قائل نیستیم و همواره به سمت پیشرفت حرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پلیس در تراز انقلاب اسلامی مومن و انقلابی است، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی دارای نیروهای مومن، انقلابی، متعهد، متخصص، هوشمند و ... است اما در یک کلام باید بدانیم که تحقق پلیس در تراز نیازمند تلاش همگانی است و قطعا از نظرات اندیشمندان، نخبگان و صاحبنظران برای تحقق هر چه زودتر چنین پلیسی استقبال می‌کنیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه این عزم و اراده در نیروی انتظامی وجود دارد که پلیس در تراز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی باشد، تاکید کرد: ان شاء الله با همکاری همه اندیشمندان بتوانیم در شان این نظام مقدس باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و سپهبد شهید"حاج قاسم سلیمانی"، مجاهد شهید "ابو مهدی المهندس" و همراهانش افزود: برای شهدای جبهه مقاومت آرزوی علو درجات داریم. ان شاء الله همان گونه خون پربرکت شهید حاج قاسم سلیمانی " باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران، همبستگی بیشتر بین مردم و ناامیدی دشمنان شد بتوانیم راه این سردار پرافتخار اسلام و همرزمانش را ادامه دهیم و به تعبیر مقام معظم رهبری که از شهید " سلیمانی" به عنوان " مکتب سلیمانی" یاد کردند، پیرو این مکتب و روش باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه افتخار نیروهای مسلح به شهدایشان است، ادامه داد: امید است راه و روش سردار سرافراز سپاه اسلام "حاج قاسم سلیمانی" و همرزمانش راه و منش همه ما و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد تا بتوانیم در جهت تعالی بیشتر این نظام مقدس و نیروهای مسلح گام برداریم.

اشتری ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: ان شاء الله در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، مردم با شکوهتر از مراسم و راهپیمایی های سال های گذشته، حضور خواهند یافت.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ۴۱سال افتخار، بالندگی، پیشرفت و تعالی را در این کشور شاهد بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با هدایت‌ها و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و پیروز شد و بالاترین تغییرات را این انقلاب در کشور و جهان ایجاد کرد. انقلاب ما در جهان نمونه و مشابه‌ای ندارد و متفاوت‌تر از همه انقلاب‌های دنیا است چراکه ریشه در باورهای دینی و اعتقادات ارزشی مردم دارد و اینک مستحکم و پابرجا و باقدرت مسیر تعالی خود را ادامه می‌دهد.  

اشتری با تاکید بر لزوم مرور تاریخ انقلاب اسلامی طی این ۴۱ سال، تصریح کرد: در طول این سال‌ها، موانع و مشکلات بسیاری در مسیر ما بود. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در آغازین روزها، گروه‌های تجزیه طلب، منافقان و ... سعی داشتند به این انقلاب، نظام، کشور و مردم ضربه بزنند. در غرب و شرق و ... کشور با گروه‌های ضدانقلاب برای صیانت از انقلاب درگیر شدیم و بعد از آن، دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند و ما هشت سال با کمترین امکانات در دوران دفاع مقدس از ارزش‌ها و آرمان‌هایمان دفاع کردیم.

وی اضافه کرد: جنگی که دشمنان بر ما تحمیل کردند، مشابه نداشت. تمام دنیا در مقابل کشور ما با یک نظام اسلامی نوپا ایستادند اما مردم با هدایت‌های حضرت امام(ره) در مقابل دشمنی‌ها ایستادند و رزمندگان ما پیروز میدان شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پس از جنگ تحمیلی، دشمنان توطئه‌ها و فتنه‌های مختلفی را علیه کشور ما طرح‌ریزی کردند اما با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم در پشتیبانی از نظام و انقلاب، دشمنان راه به جایی نبردند و امروز شاهدیم که با لطف و عنایت الهی این انقلاب مسیر خود را شتابان طی می کند  و ان شاء الله در گام دوم، چهل سالگی انقلاب رشد و بالندگی این نظام افزون خواهد شد.

اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از برگزارکنندگان این همایش ملی به ویژه حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا - خاطر نشان کرد: از همه دست اندرکاران برگزاری این همایش علمی، جهادی و پرمحتوا به ویژه از نخبگان و صاحب نظرانی که با ارسال مقالات خود به برگزاری هر چه بهتر این همایش کمک کردند، تقدیر می‌کنم.

وی با اشاره به ارائه گزارش توسط سردار "رمضان شعبانی" - معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و دبیر همایش -  اظهارکرد: بر مبنای گزارش ارائه شده در می‌یابیم که این همایش ملی پیشینه خوبی دارد و برای برگزاری آن زحمات بسیاری کشیده شده است و ان شاء الله دستاوردهای مطلوبی نیز خواهد داشت.  نیروی انتظامی با توجه به گستردگی و تنوع ماموریت‌هایش، از طرفی به واسطه ارتباط مستمر با آحاد جامعه به برگزاری چنین همایش‌هایی برای پیشبرد ماموریت هایش نیاز دارد.

وی در ادامه پیشنهاد فعالیت دائمی دبیرخانه این همایش را مطرح کرد و گفت: برگزاری این همایش نباید به منزله ختم و پایان کار تلقی شود بلکه باید از این پس اقدامات عملی و اجرایی خودمان را آغاز کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین وظایف ناجا در تحقق جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری پرداخت و اظهارکرد: فلسفه خلقت و رسالت انبیاء و اولیا الهی  تعالی و تکامل انسان‌ها و رساندن مردم به عبودیت و تقرب الهی است و برای رسیدن به این هدف بزرگ باید گام‌های اساسی برداشته شود.

فرمانده ناجا اضافه کرد: تشکیل نظام اسلامی گام اول در راستای تحقق هدف اشاره شده است و اگر بخواهیم نظام اسلامی را در جوامع تشکیل دهیم باید آحاد مردم در مواجهه با نظام طاغوتی و ظلم به پاخیزند.

اشتری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ شکل گرفت و جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد و به تعبیر مقام معظم رهبری شکل گیری انقلاب اسلامی گام اول است، گفت: پس از تشکیل نظام اسلامی، قانون اساسی با بهره‌گیری از نظرات نخبگان و صاحب نظران دارای تجربه نگاشته و مصوب شد.

اشتری تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رفراندوم و نظرخواهی از مردم صورت پذیرفت و مردم بالاترین رای را به جمهوری اسلامی ایران دادند. در واقع آنچه که اشاره کردم مسیرهای طی شده برای تحقق دولت اسلامی است .

وی با بیان اینکه تشکیل دولت اسلامی در مرحله پس از تشکیل نظام اسلامی قرار دارد، خاطرنشان کرد: دولت اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری صرفا هیئت دولت و وزرا نیست بلکه منظور از دولت اسلامی کل کارگزاران نظام اسلامی است و شامل همه قوا، ارکان و مردم است.

اشتری با اشاره به اهمیت شکل‌گیری دولت اسلامی یادآور شد: پس از تشکیل نظام اسلامی، امروز در مرحله شکل گیری دولت اسلامی هستیم البته برای تشکیل این دولت باید اقداماتی صورت پذیرد و زیرساخت‌ها آماده شود با تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی شکل می‌گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار امیدواری کرد: ان شاء الله در گام دوم انقلاب اسلامی بتوانیم جامعه اسلامی پویا و بسیار نزدیک به آرمان های امام و رهبری داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در جامعه اسلامی به غیر از حاکمان، کارگزاران و مسئولان آن جامعه بایستی همه مردم براساس حدود و احکام الهی زندگی خود را انجام دهند که تحقق چنین جامعه‌ای نیازمند مشارکت فرد، خانواده و همه اعضای جامعه است.

اشتری با تاکید بر اینکه همه آحاد  جامعه در تشکیل جامعه اسلامی موثر هستند، ادامه داد: هر فردی وظیفه دارد خود را با مولفه‌های جامعه اسلامی منطبق کند و امیدواریم ما نیز بتوانیم در این مسیرپرشتاب برای تحقق چنین جامعه‌ای هر ساله گام‌های خوبی را برداریم.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان گفت: مرحله پس از تشکیل جامعه اسلامی، شکل گیری تمدن اسلامی است. ان شاء الله روزی فرا رسد که همه جهان به سمت قربه الی الله و احکام الهی حرکت کنند و سمت و سوی دیگری نداشته باشند و توجه همه مردم جهان به اجرای احکام الهی، عدالت و مبارزه با ظلم باشد. ان شاء الله هر چه زودتر با ظهور حضرت ولی عصر (عج) شاهد چنین جامعه ای باشیم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!

 پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!
2024-04-14T13:18:23+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت پهپاد گرده‌افشان شد. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپادهای ایرانی و خارجی را دارد، به صورت هوشمند می‌تواند ب...

ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T12:51:47+03:30
فرد شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دس...

ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟

 ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
2024-04-14T12:38:24+03:30
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های چینی مورد نیاز متروی تهران توضیح داد.

رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"

 رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"
2024-04-14T12:38:23+03:30
یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجت...

ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان

 ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان
2024-04-14T11:58:31+03:30
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت پهپادهای آشیانه‌دار برای تصویربرداری از مناطق صعب‌العبور شدند.

حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد

 حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
2024-04-14T11:58:31+03:30
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیش...

آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

 آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
2024-04-14T11:58:30+03:30
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی‌حجابی با جدیت بیشت...

شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری

 شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
2024-04-14T11:58:30+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹ مورد ابتلا به وبا در سال گذشته، از کاهش چشمگیر آمار این بیماری در کشور نسبت به سال‌ ۱۴...

طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی

 طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
2024-04-14T11:58:29+03:30
مرحله اول طرح فجرانه از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد. مرحله دوم آن از ۲۰ اسفند تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت و مرحله سوم نیز از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردی...

التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی

 التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی
2024-04-14T11:58:29+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان زخم‌پوش نانویی تولید کرده که می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی کمک کند. این پانسمان باکتری‌ها را از بین برده و روند بهبود را تسری...

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

 ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
2024-04-14T11:58:29+03:30
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه ...

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

 مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
2024-04-14T11:58:28+03:30
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور گفت: به همین جهت شخص رئیس جمهور برای برطرف کردن موانع و مشکلات ورود...

تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی

 تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
2024-04-14T11:31:56+03:30
معاون شهردار تهران، تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی را لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه دانست.

امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه

 امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
2024-04-14T11:31:55+03:30
دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه ۲۷ فروردین در امتحانات شبه نهایی شرکت می‌کنند.

ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست

 ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست
2024-04-14T11:31:54+03:30
رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت

 ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
2024-04-14T11:31:54+03:30
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه مشوق‌های سربازی تولید شده و در حال تست است، ثبت‌نام رسمی واجدین شرایط از ۱۵ اردیبشه...

چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟

 چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
2024-04-14T11:31:54+03:30
مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۳۷ درصد زائران شیعه حج تمتع امسال، مرد و ۴۷ درصد زائران شیعه را زنان تشکیل می‌دهند.

افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو

 افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
2024-04-14T11:31:54+03:30
طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به همت مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی به منظور تکمیل و بهسازی اجرای فرایند پرورش میگو در مزارع و اف...

انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان

 انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
2024-04-14T11:31:53+03:30
رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به عدم توجه مدیریت شهری به معلولان انتقاد کرد.

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T11:31:53+03:30
شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگی...

"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند

 "زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران مسلح در اتوبان صدر خبر داد.

"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند

 "برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
2024-04-14T11:31:52+03:30
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که برقی کردن حمل و نقل عمومی و ارتقای سیستم احتراق خودروهای داخلی باعث می‌شود تا هوای مطلوبی که در این فروردین تجربه می‌کنیم...

فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات

 فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی

 احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
2024-04-14T11:31:52+03:30
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی گفت: این موضوع در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی و تصویب در صحن علنی مج...

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)