میرنیوز

از ادعای پیروزی صهیونیست‌ها تا گرفتار شدن در غزه

 از ادعای پیروزی صهیونیست‌ها تا گرفتار شدن در غزه 2024-04-14T11:46:51+03:30

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، جنگ در نوار غزه پس از شش ماه ادامه دارد و رژیم صهیونیستی که مدعی بود کار را در مدت زمان کوتاهی یکسره می کند حالا نه تنها به پیروزی دست نیافته بلکه در رسیدن به اهداف خود (نابودی حماس و آزادی اسیران) شکست خورده است.

صهیونیست ها که در جنایت علیه مردم نوار غزه تمامی مرزها را پشت سر گذاشتند در ماه سوم و چهارم جنگ با نشان دادن حجم تخریب ها و ورود به برخی مناطق تلاش کردند به افکار عمومی القا کنند که کار تمام شده و در آستانه برگزاری جشن پیروزی هستند.

رژیم صهیونیستی با کمک شبکه رسانه ای غرب به دنبال فریب مردم جهان بود تا خود را برنده میدان نشان دهد اما حالا پرده ها با سرعت بیشتری در حال کنار رفتن هستند و واقعیت های میدان نمایان شده و این مسئله در مناطق شمالی و مرکزی نوار غزه هم قابل مشاهده است.

جنگ رسانه ای که صهیونیست ها و شبکه های غربی به راه انداختند برخی رسانه های داخلی را دچار اشتباه کرد و باعث شد که در گزارش های خود شمال و مرکز نوار غزه را از دست رفته بدانند اما براساس آخرین اطلاعات به دست آمده وضعیت میدانی در این مناطق تغییری نکرده است.

در حال حاضر، حدود 85 درصد شمال نوار غزه از جمله شهر غزه و 75 درصد از نقاط مرکزی به ویژه منطقه دیرالبلح در کنترل رزمندگان مقاومت فلسطین است؛ به گفته منابع میدانی اوج درگیری ها در جنوب (نوار غزه) به خصوص در حومه شهر خان یونس جریان دارد.

یک منبع میدانی که تحولات را در نوار غزه دنبال می کند به درگیری های سنگین در حومه شرقی شهر خان یونس اشاره کرد و گفت: منطقه الزنه در محور شرقی خان یونس هم در اشغال صهیونیست ها است اما رزمندگان مقاومت تلفات زیادی از آنان گرفته اند.

نوار غزه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

این منبع میدانی از کمین موفق رزمندگان در این منطقه خبر داد و گفت: کاروانی از نظامیان صهیونیست در حال عبور از این منطقه بودند که در کمین گروه اول نیروهای القسام و تله های انفجاری گرفتار و در مرحله نخست 3 تانک مرکاوا با راکت های یاسین 105 شکار و منهدم شدند.

وی با بیان این که شمار دیگری از نظامیان صهیونیست در زمان فرار در تله های انفجاری گرفتار و شکار شدند، افزود: باقی مانده صهیونیست ها برای در امان ماندن از حملات راکتی به سمت یکی از ساختمان های اطراف متواری شدند که باز هم با انفجار تله ها شماری از آنان به هلاکت رسیدند.

به گفته منابع میدانی، در جریان درگیری ها و کمین در این محور حداقل 9 نظامی صهیونیست کشته شدند و دو بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی برای انتقال نیروهای مجروح به منطقه اعزام شدنذ و همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی هم به تلفات وارد شده اذعان کردند.

از غرب شهر خان یونس خبر می رسد درگیری ها در محله الامل وارد دومین هفته شده و رزمندگان القسام در این منطقه با راکت یاسین 105 یک تانک مرکاوا را هدف قرار دادند و همچنین محل تجمع نظامیان صهیونیست را با تله های انفجاری منهدم کردند و به گفته منابع میدانی، 4 بالگرد رژیم صهیونیستی برای انتقال کشته ها (حداقل 8 تن) و زخمی ها به محل حادثه اعزام شد.

برخی از رسانه های صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 30 نظامی (در دو جبهه شرق و غرب) اشاره می کنند و این در حالی است که پیشتر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی تصرف و اشغال کامل شهر خان یونس شده بود.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار رسانه

«بلاک سلبریتی‌ها» تیری که به سمت غرب کمانه کرد

 «بلاک سلبریتی‌ها» تیری که به سمت غرب کمانه کرد
2024-05-19T20:32:44+03:30
جنبش اعتراضی موسوم به «Blockout ۲۰۲۴» از سوی فعالان فضای مجازی برای بایکوت کردن سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌هایی که در مقابل کشتار مردم مظلوم غزه سکوت...

کابینه بحران‌زده

 کابینه بحران‌زده
2024-05-19T20:32:43+03:30
۲۲۵ روز از آغاز جنگ در غزه می‌گذرد و شاهدیم نیرو‌های مقاومت قدرتمندتر از گذشته شده‌ و شرایط در کابینه بنیامین نتانیاهو هر روز بحرانی‌تر می‌شود.

پهلوان پنبه‌ها این بار پادشاه کشتی را هدف گرفتند

 پهلوان پنبه‌ها این بار پادشاه کشتی را هدف گرفتند
2024-05-19T20:32:43+03:30
بعد از استقبال حسن یزدانی از رئیس‌جمهور، موج حملات سازماندهی‌شده سایبری‌های به سمت این قهرمان جهان و المپیک کشتی روانه شد.

درخواست عراق از تجار ایرانی برای راه اندازی کارخانه

 درخواست عراق از تجار ایرانی برای راه اندازی کارخانه
2024-05-19T20:32:42+03:30
رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: عراق از تجار ایرانی خواسته تا در راه اندازی خط تولید محصولات لبنی و ماشین آلات همراهی لازم را داشته باشند.

بررسی مطبوعات روز/ پرونده تعطیلی شنبه همچنان باز ️

 بررسی مطبوعات روز/ پرونده تعطیلی شنبه همچنان باز ️
2024-05-19T20:32:42+03:30
تعطیلی روزهای شنبه موضوعی است که طی روزهای اخیر در سطوح مختلف جامعه مورد بحث قرار گرفته و امروز نیز روزنامه‌های کشور به آن پرداخته‌اند.

با ناکام‌ترین سلاح آمریکایی در جنگ اوکراین آشنا شوید

 با ناکام‌ترین سلاح آمریکایی در جنگ اوکراین آشنا شوید
2024-05-19T20:32:41+03:30
با توجه به توان گسترده پدافند هوایی ارتش روسیه درون خاک اوکراین، پنتاگون در ماه آگوست ۲۰۲۲ میلادی تصمیم به ارسال موشک های ضد رادار هارم برای ارتش اوکراین گر...

اعتراف مجری اینترنشنال به اینکه یک اسرائیلی به تمام معناست!

 اعتراف مجری اینترنشنال به اینکه یک اسرائیلی به تمام معناست!
2024-05-19T20:32:41+03:30
مجری صهیونیستی اینترنشنال بارها در برنامه‌های خود، به حمایت تمام‌قد از اسرائیل پرداخته که نشان می‌دهد، این شبکه به مانند کارفرمایش، در سراشیبی سقوط انسانیت ...

هرانا؛ چرک‌نویس گزارش‌های دروغ حقوق بشری درباره ایران

 هرانا؛ چرک‌نویس گزارش‌های دروغ حقوق بشری درباره ایران
2024-05-19T20:32:40+03:30
سوار شدن بر اسب دروغ برای تولید فیک‌نیوز به روشی برای شبه‌رسانه‌های ضدایرانی تبدیل شده است، غافل از اینکه آن‌ها چیزی جز برده امپراتوری دروغ رسانه‌های معاند ...

نگاهی به مطبوعات روز/ آدرس غلط جمعیتی

 نگاهی به مطبوعات روز/ آدرس غلط جمعیتی
2024-05-19T20:32:39+03:30
تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه منتشر می‌شود.

ویروس زیبایی

 ویروس زیبایی
2024-05-19T20:32:39+03:30
سونامی جراحی‌های زیبایی در ایران، داد انجمن جراحان فوق تخصصی پلاستیک و زیبایی را هم درآورده است. روزانه هزاران صفحه مجازی پزشکان متخصص و غیرمتخصص، مردم را ت...

جواب تست هیچ‌کدام است

 جواب تست هیچ‌کدام است
2024-05-19T20:32:38+03:30
هرکس روزهای سخت رسیدن به دانشگاه را تجربه کرده، معمولا از کنکور با عنوان«غول» یاد می‌کند؛ غول بی‌شاخ و دمی که زور زیادی هم دارد و بسیاری از نوجوان...

اقدام سازمان اطلاعات سپاه در بازگرداندن اموال بیت المال

 اقدام سازمان اطلاعات سپاه در بازگرداندن اموال بیت المال
2024-05-19T20:32:37+03:30
سازمان اطلاعات سپاه با ورود به ده پرونده اقتصادی موفق به بازگرداندن چه میزان از اموال بیت المال شد؟

پیشرفت چشمگیر ایران در صنعت دفاعی در نیم‌قرن

 پیشرفت چشمگیر ایران در صنعت دفاعی در نیم‌قرن
2024-05-19T20:32:37+03:30
ایران در حال حاضر صادر‌کننده انواع سلاح به ده‌ها کشور دنیاست. برخی کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل مشتری پر و پا قرص سلاح‌های ایرانی هستند و حالا بعد از ...

تصمیم در باریکه راه مـرگ و زنــدگی

 تصمیم در باریکه راه مـرگ و زنــدگی
2024-05-19T20:32:36+03:30
ساعت‌ها مثل برق و باد برای ۲۵ هزار بیمار نیازمند پیوند عضو می‌گذرد اما عضوی نیست یعنی هست ولی به خاک سپرده می‌شود به طوری که سالانه نزدیک به هفت هزار عضو قا...

اسرائیل در صورت حمله به رفح یا آتش‌بس، باخته است!

 اسرائیل در صورت حمله به رفح یا آتش‌بس، باخته است!
2024-05-19T20:32:36+03:30
علم صالح استاد مطالعات ایران و خاورمیانه‌شناسی در دانشگاه ملی استرالیا گفت: تل‌آویو امکان وارد شدن به یک آتش‌بس معنا دار را ندارد و امکان حمله به رفح را هم ...

ایران در شمار ده کشور برتر دنیا در ساخت ماهواره قرار دارد

 ایران در شمار ده کشور برتر دنیا در ساخت ماهواره قرار دارد
2024-05-19T20:32:36+03:30
بسیاری از عوامل اطراف ما در شبانه روز که تاثیر مستقیم بر زندگی مردم دارد به ماهواره‌ها وابسته اند و شکننده‌ بودن این موضوع در کشور و تحریم این حوزه توسط قدر...

بنزین‌خواری ۹ میلیارد دلاری  پرمصر‌ف‌های تو‌لید داخل

 بنزین‌خواری ۹ میلیارد دلاری  پرمصر‌ف‌های تو‌لید داخل
2024-05-19T20:32:35+03:30
سوخت CNG مهم‌ترین و کاربردی‌ترین جایگزین بنزین در کاهش ناترازی و واردات بنزین و همچنین مسیر معکوس کردن ناترازی و واردات بنزین به سمت مازاد بنزین و صادر...

چرا برخی پزشکان از کارتخوان استفاده نمی‌کنند؟

 چرا برخی پزشکان از کارتخوان استفاده نمی‌کنند؟
2024-05-19T20:32:35+03:30
موضوع استفاده از کارتخوان در مطب‌های پزشکی یکی از پربحث‌ترین اتفاقات این روزهای نظام سلامت کشور است.

افشاگری گسترده فرقه پهلوی و جوانمردی علیه یکدیگر!

 افشاگری گسترده فرقه پهلوی و جوانمردی علیه یکدیگر!
2024-05-19T20:32:34+03:30
پس از ادعای نقش علی جوانمردی و دستگاه امنیتی اقلیم کردستان در دستگیری روح‌ا...زم توسط رسانه‌های کُردی، پهلوی و جوانمردی به جان هم افتادند و دست به افشاگری ب...

اینترنشنال محکوم مواد مخدر را فعال سیاسی جا زد

 اینترنشنال محکوم مواد مخدر را فعال سیاسی جا زد
2024-05-19T20:32:34+03:30
رسانه‌های ضدانقلاب در حالی پروین موسوی را فعال سیاسی معرفی کرده‌اند که این فرد به‌جرم حمل ۵ کیلوگرم مرفین دستگیر و در یک روند قانونی محاکمه شده است.

صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۵ فروردین ماه

 صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۵ فروردین ماه
2024-04-14T11:46:50+03:30
تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های شنبه ۲۵ فروردین ماه منتشر می‌شود.

چشمان بسته مالیات بر لوکس‌نشینان

 چشمان بسته مالیات بر لوکس‌نشینان
2024-04-14T11:46:49+03:30
اخیرا مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی منتشرکرده که نشان می‌دهد درآمد دولت از محل اخذ مالیات از خانه‌های خالی و خانه‌های لوکس در سال ۱۴۰۲رقمی کمتر از۴۶ میلیارد تو...

۵۲ شهیدی که صیاد را به کردستان کشاندند

 ۵۲ شهیدی که صیاد را به کردستان کشاندند
2024-04-14T11:46:48+03:30
۱۶ مهر ۱۳۵۸ در حالی که تنها هفت ماه از پیروزی انقلاب می‌گذشت، یک اتفاق خاص باعث شد تا پای صیاد شیرازی به مناطق عملیاتی کردستان باز شود. در آن روز خبر رسید ک...

لزوم هدایت نقدینگی به تولید

 لزوم هدایت نقدینگی به تولید
2024-04-14T11:46:47+03:30
کارشناسان و فعالان حوزه خو‌درو بر این باورند که تعلل در واردات خودرو، جهش قیمتی را در بازار پدیدار کرده و بار دیگر موجب آشفتگی بازار خودرو شده است.

تولیدکننده  با بی‌مهری داخلی و  فرش قرمز خارجی روبه‌رو است

 تولیدکننده  با بی‌مهری داخلی و  فرش قرمز خارجی روبه‌رو است
2024-04-14T11:46:46+03:30
تأکیدهای صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت و جهش تولید، تمرکز بر تولید دانش‌بنیان و میدان دادن به مردم و بخش خصوصی واقعی نشان از این واقعیت دارد که تولید،...

نیش «وام با اقساط» به درمان دندان!

 نیش «وام با اقساط» به درمان دندان!
2024-04-14T11:46:46+03:30
۹۰ درصد از خدمات دندانپزشکی در بخش خصوصی ارائه می‌شود و هزینه‌های سرسام‌آور آن موجب می‌شود حتی طبقات متوسط هم برای انجام این خدمات وام بگیرند.

کلید امیدآفرینی

 کلید امیدآفرینی
2024-04-14T11:46:45+03:30
هشدار رهبر معظم انقلاب در باره وحدت کلمه را باید جدی گرفت. آن هم در شرایطی که بیش از هر زمان دیگری کشور به آن نیازمند است. دشمن صهیونیستی به خود اجازه داده ...

لیلاز: در مقایسه با سه سال قبل اقتصاد ایران رو به بهبود است

 لیلاز: در مقایسه با سه سال قبل اقتصاد ایران رو به بهبود است
2024-04-14T11:46:44+03:30
عضو شورای مرکزی کارگزاران می‌گوید: شرایط اقتصادی ایران را بهتر از چیزی که در رسانه‌های منتقد دولت مطرح می‌کنند، می‌بینم. هیچ حوزه‌ای در اقتصاد ایران وج...

هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله!

 هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله!
2024-04-14T11:46:43+03:30
در سالهای اخیر شاخصی بنام H-index جهت ارزشیابی عملکرد اساتید دانشگاه‌ها مورد توجه مسئولین وزارت علوم و بهداشت قرار گرفته که باعث ایجاد فضای رقابتی بین اساتی...

تعیین نامزد انتخاباتی در محافل خصوصی اصلاح‌طلب

 تعیین نامزد انتخاباتی در محافل خصوصی اصلاح‌طلب
2024-04-14T11:46:42+03:30
در محافل خصوصی اصلاح طلبان گفته می شود خوب است، محسن هاشمی یا اسحاق جهانگیری کاندیدا جریان اصلاح طلب باشند اما هنوز تصمیم قطعی یا رسمی اتخاذ نشده است!
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)