میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر صاحب کسبوکارید حتماً با بازاریابی پیامکی آشنا هستید، شاید هم پنل خودتان را دارید و هر از چندگاهی برای مشتریان پیامک تبلیغاتی ارسال میکنید. اما تابهحال به این فکر کردید که همین روش یعنی استفاده از پنل ارسال پیام کوتاه چقدر به معرفی برند شما کمک میکند و با یک کمپین پیامکی تبلیغاتی دقیق و برنامهریزیشده میتوانید مشتری بیشتری جذب کنید و درآمدتان را افزایش دهید؟
ملی پیامک، به عنوان یکی از قدیمیترین شرکتهای ارائهدهندۀ پنلهای ارسال اس ام اس در زمینۀ اجرای کمپینهای تبلیغاتی هم پیشگام است. برای همین خیلی کوتاه میخواهیم درباره اجرای این کمپینها بیشتر صحبت کنیم تا اگر هنوز سراغ بازاریابی پیامکی نرفتید، اول از انتخاب آن به عنوان یک روش قطعی تبلیغاتی مطمئن شوید.
گام اول، خرید پنل پیامکی
برای شروع کمپین پیامک تبلیغاتی اول از همه باید پنل ارسال پیام داشته باشید، پس همین حالا برای دریافت بهترین پنل ارسال اس ام اس در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبتنام کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و پنل فعال شود.
بعد از تائید اپراتور و فعال شدن پنل، با رمز عبور و نام کاربری اختصاصی شما هم یک سامانه ارسال پیام کوتاه دارید و به سرعت میتوانید کمپین پیامکی را شروع کنید.
ارسال انبوه پیامک به مشتریان
گام دوم و البته مهم، ارسال پیامک انبوه به مشتریان است. ارسال پیامک انبوه بهترین مزیت استفاده از پنل برای بازاریابی پیامکی است که به شما این امکان را میدهد تا هرگونه اطلاعرسانی و معرفی برندتان را بتوانید در سطحی وسیع انجام دهید و در زمانی کوتاه هر تعداد پیام را برای مخاطبان در شهرهای مختلف ارسال کنید.
ملی پیامک شرایط ارسال انبوه را با تعرفه ارسال پیامک مناسب فراهم کرده است، تا صاحبان مشاغل هر محصولات یا خدماتی را که ارائه میدهند با هزینه معقول برای مشتری ارسال کنند. البته اینجاست که صاحبان کسبوکار اهمییت محتوا و متن پیامک را هم متوجه میشوند.
یادتان باشد که متن پیام باید جذاب نوشته شود و البته کوتاه باشد. مشتری برای خواندن پیام طولانی وقت ندارد و شما تنها اندازه چند ثانیه یا بهتر بگویم با چند کلمه فرصت دارید تا توجه را به برندتان جلب کنید. پس سعی کنید تا متن پیامکی کوتاه، جذاب و تأثیرگذار بنویسید و آن را به صورت انبوه برای مخاطب ارسال کنید.
وقتشناس باشید
برای ارسال پیامک وقتشناسی از هر چیز دیگری بیشتر اهمییت دارد. همانطور که میدانید، حجم بالای پیامکهای تبلیغاتی در زمان نامناسب طی سالهای گذشته باعث شد تا تعداد زیادی از مردم دریافت هرگونه پیام تبلیغاتی را مسدود کنند و در لیست سیاه مخابرات باشند. در صورتی که اگر کسبوکارها برای ارسال پیامهایشان زمان مناسبی را انتخاب میکردند و با احترام به حریم شخصی مخاطب تعداد معقولی پیامک را میفرستادند، شاید هرگز این مشکل پیش نمیآمد.
مخاطبتان را بشناسید
هر کمپین پیامکی برای موفقیت و بازدهی بالا باید مخاطبش را به خوبی بشناسد، با کلمات جذاب و تأثیرگذار برندسازی کند و برای مشتری راه ارتباطی بگذارد. توصیه میکنم حتماً بر اساس کسبوکارتان مخاطب را بشناسید و درباره سلیقهاش بیشتر بدانید، پیش از تولید انبوه حتماً نیازسنجی کنید و بعد از نوشتن متن جذاب پیامک، شماره تلفن یا آدرس وبسایت کارتان را بنویسید تا مخاطب به راحتی بتواند با شما ارتباط بگیرد. یادتان باشد، تعامل تاثیرگذارترین مورد در حفظ و نگهداری مشتری است و زمانی که با ارسال پیامک انبوه میخواهید مخاطب را جذب کنید، بهتر است راههای تماس را برایش بفرستید.
گاهی تنوع هم لازم است
کمپین پیامک تبلیغاتی همیشه نیاز به تنوع دارد. یادتان باشد هر چقدر که امروز برای تبلیغات هزینه کنید، این با تبدیل مخاطب به مشتری در آینده سود چندین برابری به کارتان برمیگردد. پس با فرستادن کدهای تخفیف، برنامهریزی جشنوارههای فروش، تولید محصولات متنوع و جذاب، راهاندازی وبسایت پرسرعت و کامل، از همه روشهای تبلیغاتی به خوبی استفاده کنید.
مثلاٌ برای مخاطب یک مرتبه کد تخفیف بفرستید، دفعه بعدی آدرس وبسایت را ارسال کنید، تولدش را تبریک بگویید، برای مناسبهای تقویم قرعهکشی کنید و به هر بهانه با برندسازی در ذهن مخاطب بمانید تا هم نتیجه خوبی از پیامکهای تبلیغاتی بگیرید و هم مخاطب را خسته نکنید. اصلاً هم نگران نباشید، تمامی این روشهای پیشنهادی هم در پنل ملی پیامک آماده استفاده است و هم نیازی به هزینۀ زیاد ندارد.
ملی پیامک، بهترین سامانه برای کمپین پیامک تبلیغاتی
اگر به فکر امتحان کردن کمپین پیامک تبلیغاتی هستید و میخواهید با یک برنامهریزی جدی روش بهتری از بازاریابی را امتحان کنید، سامانه ارسال اس ام اس ملی پیامک بهترین انتخابی است که دارید.
پنل ملی پیامک با تعرفه بسیار مناسب در طی این سالها، کسبوکارهای زیادی را به عنوان برندهای پیشگام بازار معرفی کرده است و در تمام لحظات برای تبلیغات در کنار صاحبان مشاغل بوده است. پس اگر شما هم میخواهید یکی از این پیشگامان مشهور بازار ایران باشید، برای دریافت فوری پنل به صفحه اصلی سایت ملی پیامک بروید و ثبتنام کنید تا همکاران بخش پشتیبانی با شما تماس بگیرند.
در صورتی هم که نیاز به مشاوره بیشتری در زمینۀ اس ام ام اس مارکتینگ و امکانات ملی پیامک دارید، تا ساعت ۱۰ شب کارشناسان فنی ما برای پاسخگویی به شما در دفتر حضور دارند و کافی است با شماره ۰۲۱-۶۳۴۰۴ تماس بگیرید یا به وب سایت ملی پیامک به آدرس https://www.melipayamak.com/ مراجعه کنید. امیدواریم شما هم با کمک کمپین پیامک تبلیغاتی ملی پیامک تا چند وقت دیگر یکی از برندهای مشهور بازار ایران باشید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلار مبادلهای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
قیمت روز ارزهای مبادلهای/ یورو رشد کرد
آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
دستیابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات عید فطر
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونهای موفق در خدمات بانکی کشور است
حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگیهای خاص
بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعهکشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند