میرنیوز

با مجموعه پرشیا لیفت آشنا شوید

با مجموعه پرشیا لیفت آشنا شوید 2021-01-14T11:21:15+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرشیا لیفت، مشتاق دیدار شما در سالن ۸ غرفه ۵۲ پرشیا لیفت هستیم.

بعد از ۴۱ سال پرشیا لیفت اولین تولید کننده قطعات مکانیکی آسانسور در ایران میباشد، که در نمایشگاه معتبر خارجی آسانسور در استانبول ترکیه برگزار می شود، شرکت می کند تا توانمندی های تولید قطعات مکانیکی آسانسور ایرانی را به نمایش بگذارد.

معرفی فلکه هرزگرد آسانسور

فلکه هرزگرد آسانسور چیست و چه کاربردی دارد؟ این نوع از محصولات در چه استانداردهایی تولید می شوند؟ در خرید آنها لازم است چه نکاتی را در اولویت قرار دهیم؟ بهترین فلکه هرزگرد آسانسور کدام است؟ مهمترین مشخصات و ویژگی های این نوع از محصولات چیست؟ برای یافتن پاسخ سوالات یاد شده، با ما همراه باشید.

وظیفه ی فلکه هرزگرد آسانسور آن است که سیم بکسل را به داخل چاه بالابر هدایت دهد. جنس این نوع از محصولات معمولا از چدن است و کارایی آن ها با توجه به استانداردهایی که برای ساخت شان در نظر گرفته ایم، می تواند متفاوت باشد.

شرکت های مختلفی هستند که در تولید فلکه هرزگرد آسانسور با  کارایی و کیفیت متفاوت فعالیت دارند و بر این اساس هزینه  ی درخواستی برای آنها متفاوت است.

به منظور خرید فلکه هرزگرد آسانسور حتما مراکز معتبر را هدف قرار دهید تا بتوانید از کیفیت و کارایی آن مطمئن باشید زیرا هرگونه سهل انگاری در این زمینه، سیستم تعلیق آسانسور را با مشکل مواجه خواهد کرد.

ما به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فروش اجزای تشکیل دهنده ی آسانسور ها مفتخر آن هستیم که در همه ی این سال ها توانسته ایم، با ارائه ی محصولات با کیفیت در خدمات شما عزیزان بوده و رضایت کامل را بدست آوریم.

همین اکنون می توانید با راههای ارتباطی موجود با ما در تماس باشید و اطلاعات کاملی در مورد خرید فلکه هرزگرد آسانسور به دست آورید.  اعتماد شما، سرمایه ماست به همین دلیل در هدف داریم که بهترین ها نصیب شما باشد.

هرگونه سهل انگاری در انتخاب اجزای سازنده ی آسانسور می تواند امنیت ان را با مشکل مواجه کند به همین دلیل تولید کننده ی این نوع از محصولات باید فروشگاه های معتبر را هدف قرار دهند تا از مرغوب بودن اجزای خریداری شده، مطمئن باشند.

با مجموعه پرشیا لیفت آشنا شوید

انواع فلکه هرزگرد آسانسور

فلکه هرزگرد آسانسور دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آنها با توجه به استانداردهای آسانسور می تواند متفاوت باشد. به منظور انتخاب فلکه هرزگرد آسانسور مناسب لازم است مشخصات و کارایی آنها را به خوبی بدانید و سپس با توجه به شرایط گزینه ی مناسبی را در اولویت قرار دهید.

این نوع از محصولات بر اساس شیار و قطری که تولید می شوند، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. هر یک از انواع آن می تواند در شرایط ویژه ای گزینه ی مناسبی در نظر گرفته شود. فلکه هرزگرد آسانسور به عنوان بخشی از سیستم تعلیق آسانسور به همراه سایر اجزا می تواند حرکت روان و ایستایی آن را به وجود آورد.

این محصول با توجه به سایز و اندازه ی شیار در انواع مختلف تولید و طراحی می شوند. استانداردهای خاصی برای تولید این محصولات در دست است، در شرایط گوناگون با توجه به نوع سیستم تعلیق آسانسور می توان نمونه هایی با کارایی مختلف و ابعاد گوناگون طراحی کرد.  یک دسته بندی کلی برای فلکه هرزگرد آسانسور به صورت زیر می باشد:

فلکه هرزگرد آسانسور انحرافی

فلکه هرزگرد آسانسور ثانویه

 نمونه هرزگردهای ثانویه در زیر موتور جا داده می شوند، در حالی که نمونه های دیگر به منظور هدایت و تغییر جهت سیم بکسل مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به کاربرد و کارایی می توان هر یک از انواع آن را در اولویت قرار داد. سطح بیرونی این نوع از محصولات باید به گونه ای باشد که سختی کافی داشته، در غیر این صورت ایمنی آن قابل اطمینان نخواهد بود. 

زمانی که فلکه هرزگرد دچار خوردگی باشد، نیازمند فرایند تعویض آن هستیم. البته در برخی از شرایط استثنایی نیز ممکن است که بلبرینگ فلکه دچار  ترک باشد در این صورت نیز تعویض فلکه هرزگرد در اولویت قرار می گیرد.

اگرچه امکان تعویض بلبرینگ را نیز داریم ولی بیشتر کارشناسان بر این باورند که تعویض فلکه می تواند به صرفه تر باشد. این نوع از فلکه ها در مقایسه با فلکه ی اصلی به سرعت دچار خوردگی می شوند زیرا ذاتا نرم می باشند. اقدامات تعویض را حتما به افراد کاردان و  با  تجربه بسپارید.

مشخصات فلکه هرزگرد آسانسور  

مشخصات ویژه ای که برای فروش فلکه هرزگرد آسانسور در نظر گرفته می شود معمولا بر اساس قطر، شیار و جنس این محصولات می باشد. قبل از خرید حتما با توجه به استانداردهای آسانسور مد نظر، از مشخصات فلکه هرزگرد آسانسور آگاه شوید در این صورت می توانید نمونه های مناسب را خریداری کنید.

در صورتی که در انتخاب این محصولات دچار تردید هستید، می توانید از مشاوره ی رایگان ارائه شده توسط کارشناسان بخش فروش ما بهره مند شوید. ما اینجا هستیم تا شما محصول مطمئن و با کیفیت را خریداری کنید.

گاورنر آسانسور چیست و چه کاربردی دارد؟

مهمترین مزیت به کارگیری آن چیست؟ استفاده از این محصول در ساخت و طراحی آسانسور چه نقشی دارد؟  انواع مختلف آن کدام است؟ عملکرد گاورنر آسانسور به چه صورتی می باشد؟ به دنبال پاسخ سوالات یاد شده هستید؟ با ما همراه باشید.

از گاورنر آسانسور به عنوان ترمز الکتریکی آسانسور یاد می شود. این وسیله به قدری در ساخت و طراحی آسانسورها مهم است که استانداردهای بسیار مهمی برایشان در نظر گرفته شده است.

با مجموعه پرشیا لیفت آشنا شوید

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

الزام عرضه تخم مرغ بسته بندی لغو شد

الزام عرضه تخم مرغ بسته بندی لغو شد
2021-01-19T16:11:12+03:30
رئیس سازمان دامپزشکی کشور از لغو دستورالعمل الزام عرضه تخم مرغ بسته بندی خبر داد که چندی پیش به فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی ابلاغ شده بود.

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه ۴ تهران

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه ۴ تهران
2021-01-19T16:11:12+03:30
اینپین به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های فعال در این اکوسیستم، ابزارهایی ایجاد کرده تا مردم و مشاورین املاک بتوانند بهترین تجربه را در انجام معاملات مل...

افزایش قیمت خودرو تا پایان سال منتفی شد/ فرمول جدید فعلا اجرا نمی‌شود

افزایش قیمت خودرو تا پایان سال منتفی شد/ فرمول جدید فعلا اجرا نمی‌شود
2021-01-19T15:57:50+03:30
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه قیمت کارخانه ای خودرو تا پایان فروردین سال آینده تغییر نمی کند، گفت: فرمول جدید قیمت گذاری خودرو فعلا اجرا نمی شود.

مجموعه اتصالات، عرضه کننده گوشی موبایل و لوازم جانبی

مجموعه اتصالات، عرضه کننده گوشی موبایل و لوازم جانبی
2021-01-19T15:21:10+03:30
شرکت اتصالات از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه عرضه گوشی های تلفن همراه و لوازم جانبی همراه با خدمات پس از فروش در سراسر ایران آغاز کرده است. ...

صادرات لوله سبک فلزی و درآمد بدون مالیات!

صادرات لوله سبک فلزی و درآمد بدون مالیات!
2021-01-19T15:21:09+03:30
ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی در منطقه می باشد که همین موضوع باعث توجه کشورهای همسایه به محصولات فلزی بخصوص صادرات لوله و پروفیل، شده است. ...

میزان استفاده از ماسک در سفرهای اسنپ چقدر است؟

میزان استفاده از ماسک در سفرهای اسنپ چقدر است؟
2021-01-19T15:21:09+03:30
اسنپ در گزارشی اعلام کرد که بر اساس تحقیقات بازار و نظرسنجی‌های انجام شده، در ناوگان این تاکسی اینترنتی، بیش از۹۸درصد رانندگان و بیش از ۹۰ درصد مسافران در سر...

وام مسکن ایثارگران به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش یافت

وام مسکن ایثارگران به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش یافت
2021-01-19T15:17:55+03:30
بانک عامل بخش مسکن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن ایثارگران افزایش یافت.

دزدگیر پارادوکس را بیشتر بشناسید

دزدگیر پارادوکس را بیشتر بشناسید
2021-01-19T15:07:57+03:30
دزدگیر پارادوکس (Paradox) در سه دسته محصولات شامل: کنترل پنل های پارادوکس، انواع سنسورهای پارادوکس و متعلقات جانبی طراحی و عرضه می‌شوند. ...

نوروز کدام کشورها دیدنی است؟

نوروز کدام کشورها دیدنی است؟
2021-01-19T15:07:56+03:30
هرچند که نوروز در ایران به دلیل حال و هوای خاصی که دارد فوق العاده جذاب است اما کشورهای دیگری نیز هستند که باتوجه به شرایط آب و هوایی، زیبایی های بی حد و حصر...

چرا باید مدرک فنی و حرفه ای بگیریم؟

چرا باید مدرک فنی و حرفه ای بگیریم؟
2021-01-19T15:07:54+03:30
امروزه تنوع زیاد مدارک شغلی و سهولت اخذ آن‌ها، به چالشی مهم در آینده شغلی تبدیل شده است.

آشنایی با شرایط خرید بلیط هواپیمای داخلی

آشنایی با شرایط خرید بلیط هواپیمای داخلی
2021-01-19T15:07:54+03:30
با خرید بلیط هواپیمای داخلی مانند بلیط هواپیما تهران، بلیط هواپیما مشهد و... از ره بال آسمان، سفری ایمن و مطمئن را تجربه کنید.

بعد از شکست بیماری کرونا برای اجاره ویلا در نوشهر به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید

بعد از شکست بیماری کرونا برای اجاره ویلا در نوشهر به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید
2021-01-19T15:07:53+03:30
امروزه به لطف کرونا، صنعت گردشگری در شهرهایی همچون نوشهر در رکود کامل به سر می برد و مردم منتظر هستند تا کرونا شکست خورده و راهی شهرهای شمالی کشور شوند. ...

خرید ساز، لوازم جانبی و تعمیرات با دلشاد موزیک

خرید ساز، لوازم جانبی و تعمیرات با دلشاد موزیک
2021-01-19T15:07:53+03:30
موزیک دلشاد به عنوان اولین فروشگاه لوازم موسیقی در ایران فعالیت خود را با هدف ارائه انواع ادوات موسیقی و لوازم جانبی از سال ۱۳۲۵ شروع کرده است. ...

قیمت سکه طرح جدید ۳۰ دی ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه طرح جدید ۳۰ دی ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید
2021-01-19T13:57:50+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

قرعه‌کشی ۶ محصول طرح فروش فوق العاده سایپا انجام شد

قرعه‌کشی ۶ محصول طرح فروش فوق العاده سایپا انجام شد
2021-01-19T12:51:13+03:30
قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا، چهارشنبه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتش...

توسعه بهپاک با احداث ۲ کارخانه خوراک دام و طیور و تصفیه روغن

توسعه بهپاک با احداث  ۲ کارخانه خوراک دام و طیور و تصفیه روغن
2021-01-19T12:51:12+03:30
مدیرعامل صنعتی بهپاک با اشاره به قدمت این شرکت گفت: بهپاک یکی از بزرگترین شرکت های روغن کشی کشور است که بالغ بر ۵۰۰ هزار تن در سال ظرفیت روغن کشی از دانه های...

ساحل مرجانی کیش کجاست؟

ساحل مرجانی کیش کجاست؟
2021-01-19T12:51:12+03:30
جزیره کیش در تمام ایام سال، پذیرای گردشگرانی است که از تمام نقاط ایران و جهان به این جزیره دیدنی سفر می­ کنند.

رضایت نیروی‌ انسانی شرط رضایت ذی‌نفعان

رضایت نیروی‌ انسانی شرط رضایت ذی‌نفعان
2021-01-19T12:51:11+03:30
مدیران شرکت‌ها با جلب رضایت نیروی انسانی می‌توانند شاهد رضایت ذی‌نفعان و نیز موفقیت و پیشرفت شرکت باشند.

عرضه بیمه‌نامه منابع‌ انسانی در سال ۱۴۰۰

عرضه بیمه‌نامه منابع‌ انسانی در سال ۱۴۰۰
2021-01-19T12:51:11+03:30
شرکت‌های بیمه به منظور کاهش مدیریت ریسک در بخش منابع‌ انسانی، در سال۱۴۰۰ بیمه‌نامه منابع‌ انسانی را به بازار عرضه خواهند کرد.

نکاتی که باید در مورد کابینت ممبران بدانید

نکاتی که باید در مورد کابینت ممبران بدانید
2021-01-19T12:51:10+03:30
ممبران، متریالی جدید در صنعت کابینت‌سازی است و تنوع رنگ و مدل، در این کابینت بسیار بالاست و انواع سبک‌های کابینت، اعم از مدرن و کلاسیک و نئوکلاسیک را می‌توان...

برگزاری هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

برگزاری هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه
2021-01-19T12:51:10+03:30
هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد ریسک‌های منابع‌ انسانی در صنعت بیمه به صورت برخط برگزار می‌شود.

شکوفا شدن در زندگی+عکس

شکوفا شدن در زندگی+عکس
2021-01-19T12:41:17+03:30
خودشکوفایی هنگامی رخ می دهد که افراد احساسات مثبت، عملکرد روانی مثبت و عملکرد اجتماعی مثبت را در زندگی خود تجربه می کنند.

 آموزش ایلوستریتور در آنلاین آموزان (مقدماتی تا پیشرفته)

 آموزش ایلوستریتور در آنلاین آموزان (مقدماتی تا پیشرفته)
2021-01-19T12:41:16+03:30
ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator) یک نرم‌افزار کاربردی برای طراحی و ساخت نقشه‌ها، تصاویر و کارهای هنری با استفاده از سیستم عامل ویندوز یا مک است. ...

۷ مرحله‌ی پلمب دفاتر قانونی اشخاص حقوقی

۷ مرحله‌ی پلمب دفاتر قانونی اشخاص حقوقی
2021-01-19T12:41:16+03:30
اشخاص حقوقی در پایان هر سال مالی باید دفترهای پلمب‌شده خود را به اداره مالیات تحویل بدهند.

نیاز به صرفه جویی در مصرف گاز با انتخاب آبگرمکن مناسب

نیاز به صرفه جویی در مصرف گاز با انتخاب آبگرمکن مناسب
2021-01-19T12:41:15+03:30
در سال‌های اخیر با توجه به مصرف بالای گاز در کلانشهرها ، کشور ما مشکل تامین گاز کافی را برای شهروندان دارد. به همین روی تغییر الگوی مصرف گاز و صرفه جویی در م...

چه عواملی در قیمت انواع کفپوش‌های صنعتی تاثیرگذار می باشد؟

چه عواملی در قیمت انواع کفپوش‌های صنعتی تاثیرگذار می باشد؟
2021-01-19T12:28:00+03:30
همانطور که می‌دانید در تمام محصولات ساختمانی موارد و عوامل مختلفی وجود دارد که بر قیمت هر یک تاثیرگذار هستند.

بهترین برندهای کابل شبکه دنیا را بشناسید

بهترین برندهای کابل شبکه دنیا را بشناسید
2021-01-19T12:28:00+03:30
کابل شبکه محموعه‌ای از زوج سیم‌های به هم تابیده شده است که برای انتقال اطلاعات در یک شبکه کامپیوتری استفاده می‌شود.

تماشای زیباترین جاذبه های توریستی مسکو در نوروز

تماشای زیباترین جاذبه های توریستی مسکو در نوروز
2021-01-19T12:27:59+03:30
مسکو شهری فوق العاده کامل و جذاب است، نه آنطور که می گویند گران است و البته همراه با سن پترزبورگ دو شهر جذاب اروپا محسوب می‌شوند. عظمت مسکو به قدری است که بر...

ام وی ام ایکس ۵۵، کراس اوور خاص بازار ایران

ام وی ام ایکس ۵۵، کراس اوور خاص بازار ایران
2021-01-19T11:17:52+03:30
این خودرو چندی پیش در سال ۲۰۱۷ و نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت به نمایش درآمد و همه را تحت تاثیر قرار داد.

توجه ویژه سایپا به سلامت نیروی انسانی خود ستودنی است

توجه ویژه سایپا به سلامت نیروی انسانی خود ستودنی است
2021-01-19T11:04:32+03:30
رئیس ستاد مبارزه با کرونا تهران، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران و جمعی از کادر بهداشت و درمان شهر تهران در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی از شرکت سایپا بازدی...