میرنیوز

افزایش رتبه سایت در گوگل با افزونه سئو رنک مث

افزایش رتبه سایت در گوگل با افزونه سئو رنک مث 2021-01-09T18:16:40+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام راست چین، بیشتر دارندگان وب سایت تمرکز خود را بر کیفیت مطالب و نیاز کاربر قرار می دهند. این بسیار عالیست اما همه چیز نیست!

اگر تلاشی برای جذب ترافیک انجام نشود، تمام این تلاش ها هدر می رود.

بهترین کار این است که علاوه بر محتوا به سئو و کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو نیز توجه شود. شاید اصطلاح سئو (seo)، کمی پیچیده بنظر برسد اما اگر وب سایت شما با وردپرس پیاده شده است، می توانید از افزونه های سئو در این زمینه کمک بگیرد. این پلاگین ها شما را قادر می کنند تا چک لیست و راهنمایی جلو چشمتان باشد تا بتوانید اصول اولیه را در صفحات وب سایت خود پیاده کنید.

رنک مث یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس

رنک مث یک افزونه وردپرسی برای بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) است که محتوای شما را با پیشنهادات داخلی بر اساس بهترین روش های پذیرفته شده آسان می کند.

رایان رابینسون درباره این افزونه گفته: "افزونه رنک مث به طور جدی بهترین پلاگین سئو است که من در 6 سال وبلاگ نویسی خود نصب و امتحان کرده ام! این یکی از جذاب ترین و مفیدترین پلاگین های سئو وردپرس است".

چرا باید از رنک مث استفاده کنم؟

درست مانند WordPress که طراحی وب سایت و وبلاگ نویسی را آسان کرده، Rank Math نیز سئو سایت را آسان کرده است.

در حالی که بقیه افزونه های سئو می توانند فقط یک یا دو کار انجام دهند، رنک مث همه موارد مرتبط با سئو داخلی را کنترل می کند؛ خواه افزودن اطلاعات متا، ایجاد نقشه سایت، اضافه کردن تغییر مسیرها یا اضافه کردن اسکیما باشد.

نسخه فارسی افزونه رنک مث راست چین (rtl-theme) با توجه به نوع سایت شما می تواند بهترین نوع تنظیمات سئو را برای وب سایت تشخیص دهد.

ویژگی های مهم افزونه رنک مث را در ادامه مشاهده کنید

SCHEMA CODEX کامل:

اسکیما مهم است، خصوصاً اکنون که جستجوی صوتی بخشی جدایی ناپذیر از جستجوی Google است. شما باید درک محتوای سایت خود را برای Google راحت تر کنید و اسکیما این کار را انجام می دهد.

اسکیماها در واقع اطلاعات اضافی مثل امتیازات محصول، اطلاعات قیمت، سوالات متداول و ... را در نتایج گوگل به کاربر نمایش می دهند.

استفاده از رابط کاربری ساده اما قدرتمند:

با استفاده از رابط کاربری ساده می توانید بلافاصله SEO پست خود را بهبود ببخشید. شما همچنین می توانید از نحوه نمایش پست خود در SERP و حتی پیش نمایش نحوه نمایش پست خود در شبکه های اجتماعی، پیش نمایش مشاهده کنید.

ادغام با سرچ کنسول گوگل و Google Analytics:

رنک مث اطلاعات ارزشمندی از Google Search Console در داخل داشبورد شما ارائه می دهد. همه سئوکاران می دانند که با ارزش ترین اطلاعات مربوط به سرچ کنسول است. بنابراین در دسترس این اطلاعات می تواند به انتخاب کلمه کلیدی و بهبود محتوا کمک بسیار زیادی کند.

مقایسه کلمه کلیدی و Google Trends Tool:

ادغام Rank Math با ابزار Google Trends به شما کمک می کند روند جستجو را برای کلمات کلیدی بررسی و مقایسه کنید.

پیشرفته ترین ژنراتور اسکیما:

اسکیما با نمایش اطلاعات اضافی نرخ کلیک (CTR) وب سایت شما را در نتایج گوگل بهبود می دهد. همچنین به راحتی امکان درون ریزی اسکیما از سایت های دیگر در رنک مث فراهم شده است.

ابزار تجزیه و تحلیل سایت بر اساس 40 فاکتور سئو:

با کلیک یک دکمه رنک مث وب سایت شما را در 40 فاکتور سئو ارزیابی می کند. افزونه رنک مث در بخش آنالیز سئو به شما مشاوره عملی برای بهبود سئوی وب سایت می دهد که می توانید از آن استفاده کنید.

افزایش رتبه سایت در گوگل با افزونه سئو رنک مث

سئو خودکار تصویر:

رنک مث با افزودن خودکار ویژگی های alt و Title به تمام تصاویر شما، سئو تصویر را روی حالت خودکار قرار می دهد.

تمرکز بر کلمات کلیدی و تحلیل محتوا:

استفاده از کلمات کلیدی صحیح در مکان های مناسب اساس سئوی On-Page را تشکیل می دهد. افزونه رنک مث پست های شما را تجزیه و تحلیل می کند و فرصت های کلمات کلیدی را شناسایی می کند که می توانید آنها را به حداکثر برسانید تا بیشترین بازدید را برای سایت شما داشته باشد.

افزایش رتبه سایت در گوگل با افزونه سئو رنک مث

پیگیری سرعت صفحه از تک پست ها و صفحات:

سرعت بارگذاری تمام صفحات، نمره PageSpeed ​​و همچنین زمان بارگیری همه URL های خود را دقیقاً در داشبورد وردپرس خود پیگیری کنید.

افزایش رتبه سایت در گوگل با افزونه سئو رنک مث

 Rank Math یک افزونه سئو برای وردپرس است که بهینه سازی محتوای را با ارائه پیشنهاداتی بر اساس بهترین روش ها (best practices) برای همه آسان می کند. با افزونه رنک مث تنظیمات SEO را به سادگی سفارشی کنید و ایندکس شدن صفحات سایت خود را کنترل کرده و وب سایت خود را با داده های ساختار یافته در موتور گوگل نشان دهید.

افزونه رنک مث پرو با ویژگی های جذاب می تواند فرایند سئوی سایت را بهبود دهد، اما به این نکته دقت داشته باشید که چک لیست و ابزارهای ارائه شده هیچ گاه نمی توانند تضمینی برای کسب رتبه بهتر باشد. اما بدون شک این پلاگین یکی از بهترین های وردپرس است.

شما می توانید رنک مث را با 6 ماه ضمانت بازگشت وجه نقدی و پشتیبانی رایگان از لینک زیر در راست چین دانلود کنید.

https://www.rtl-theme.com/rank-math-pro/

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

نظافت شرکت و محل کار، قیمت و ثبت درخواست

نظافت شرکت و محل کار، قیمت و ثبت درخواست
2021-01-23T15:46:31+03:30
نظافت مشاعات و راه پله به صورت ساعتی در شرکت خدماتی موج نو توسط تیم متخصص نظافت صورت می پذیرد.

شرکت ستاک فناوری ویرا، برترین ارائه دهنده محصولات امنیت شبکه

شرکت ستاک فناوری ویرا، برترین ارائه دهنده محصولات امنیت شبکه
2021-01-23T15:19:54+03:30
در این قسمت قصد داریم شما را با شرکت ستاک فناوری ویرا آشنا نماییم.

تولید محصولات متمایز و با کیفیت در صنعت توزین

تولید محصولات متمایز و با کیفیت در صنعت توزین
2021-01-23T14:39:54+03:30
گروه صنعتی اعتماد با تکیه بر نیم قرن تجربه و تخصص فنی لازم درتولید سیستم های توزین و رعایت دقیق اصول استاندارد از معتبرترین تولید کنندگان سیستم های توزین دیج...

ایزوگام دلیجان و قیمت انواع آن در بازار

ایزوگام دلیجان و قیمت انواع آن در بازار
2021-01-23T13:29:54+03:30
آیا می‌خواهید درباره ایزوگام دلیجان، محصولات و قیمت انواع ایزوگام بیشتر بدانید؟ پس با ادامه این مطلب همراه شوید.

چگونه یک تاب راحتی خوب انتخاب کنیم؟

چگونه یک تاب راحتی خوب انتخاب کنیم؟
2021-01-23T13:29:53+03:30
تاب راحتی یا صندلی تابی که اصطلاحاً به آن تاب ریلکسی گفته می شود به صورت سبد وصندلی آویز از پایه به همراه تشک می باشد و در مدل‌های یک و دونفره با تنوع رنگ و ...

ملی پیامک، مجری بهترین کمپین‎های پیامک تبلیغاتی

ملی پیامک، مجری بهترین کمپین‎های پیامک تبلیغاتی
2021-01-23T13:29:52+03:30
ملی پیامک، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌های ارسال اس ام اس در زمینۀ اجرای کمپین‌های تبلیغاتی هم پیشگام است.

دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران، دوره های حضوری و آنلاین رایگان

دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران، دوره های حضوری و آنلاین رایگان
2021-01-23T12:53:13+03:30
اگر به دنبال دوره طراحی سایت رایگان هستید حتما از خدمات آموزشی و دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران استفاده کنید.

راهنمای خرید لوستر مناسب منزل

راهنمای خرید لوستر مناسب منزل
2021-01-23T11:59:57+03:30
هر خانه ای با توجه به نوع دکوراسیونی که برای آن محیط انتخاب شده و گنجایش و متراژ محیط و همچنین وسایلی که برای آن محیط انتخاب شده، به نوع خاصی از لوستر احتیاج...

ایجاد ۱۰۰۰ فرصت شغلی با اجرای طرح های توسعه فولاد بناب

ایجاد ۱۰۰۰ فرصت شغلی با اجرای طرح های توسعه فولاد بناب
2021-01-23T11:59:56+03:30
مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اعلام کرد: با اجرای طرح‌های توسعه ای این مجتمع، حداقل یک هزار فرصت شغلی در سال های پیش رو برای نیروهای بومی ایجاد خواهد شد. ...

فروشگاه اینترنتی سی و سه پل، سرزمین قطعات موبایل و لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی سی و سه پل، سرزمین قطعات موبایل و لوازم خانگی
2021-01-23T11:59:56+03:30
قاب و شاسی موبایل لازم داری ولی نمیدونی از کجا خریداری کنی؟ خب سی و سه پل میتونه مشکلت رو حل کنه‌.

پیش از خرید ورق فولادی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

پیش از خرید ورق فولادی به چه نکاتی باید توجه کنید؟
2021-01-23T11:46:33+03:30
ورق فولادی به عنوان یک ماده اولیه کارآمد در تولید کوچک‌ترین قطعات تا بزرگترین تجهیزات،‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این حجم از مصرف این کالای آهنی به دلیل تنو...

دیوار آگهی‌های فروش وکالتی و امتیاز قرعه‌کشی خودرو را حذف می‌کند

دیوار آگهی‌های فروش وکالتی و امتیاز قرعه‌کشی خودرو را حذف می‌کند
2021-01-23T11:46:32+03:30
از خردادماه امسال که با اعلام مسئولان سازمان حمایت و وزارت صمت مقرر شد خودرو به صورت  قرعه‌کشی به خریداران عرضه شود، تا الان حدود ۱۰ مرحله طرح فروش یا پیش فر...

۵ ایده برای طراحی چشم اندازی بی نظیر با چمن مصنوعی

۵ ایده برای طراحی چشم اندازی بی نظیر با چمن مصنوعی
2021-01-23T11:46:31+03:30
برکسی پوشیده نیست که چمن مصنوعی یکی از زیباترین و تطبیق پذیرترین گزینه ها برای بهبود جلوه بصری و نمای هر مکان و هر فضایی می باشد. ...

پزشک در منزل تهرانپارس با بهترین قیمت

پزشک در منزل تهرانپارس با بهترین قیمت
2021-01-23T11:19:51+03:30
اگر به دنبال پزشک در منزل تهرانپارس هستید، می‌توانید این خدمت ویژه را به راحتی از این درگاه معتبر و مطمئن دریافت کنید.

قیمت دلار ۴ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۵۸۰ تومان رسید/ هر یورو ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان

قیمت دلار ۴ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۵۸۰ تومان رسید/ هر یورو ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان
2021-01-23T11:03:11+03:30
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ در صرافی‌های بانکی برای خرید به ۲۲ هزار و ۸۰ تومان و برای فروش به ۲۲ هزار و ۵۸۰ تومان رسید.

چرا به علائم کارکردن کلیه باید توجه کنیم؟

 چرا به علائم کارکردن کلیه باید توجه کنیم؟
2021-01-23T11:10:05+03:30
به این دلیل که مشکلات کلیوی معمولا نشانه‌های مشخصی ندارند، بسیار مهم است که به علائم کار کردن کلیه توجه کنیم تا در صورت بروز هر نوع تغییر بتوانیم به سرعت به...

طرح توجیهی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم ؟ بهین صنعت یاب پاسخ می دهد.

 طرح توجیهی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم ؟ بهین صنعت یاب پاسخ می دهد.
2021-01-23T11:10:05+03:30
فعالیت در یک صنعت مستلزم داشتن اطلاعات کافی در آن زمینه است.

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی، راه ورود شما به دنیای معامله گری

 دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی، راه ورود شما به دنیای معامله گری
2021-01-23T11:10:05+03:30
داشتن هوش اقتصادی یکی از نعمت‌هایی است که خیلی از آدم‌ها از طریق آن توانسته‌اند در بازارهای مالی موفق باشند و کسب درآمد کنند...

تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

 تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
2021-01-23T11:10:05+03:30
در مراسم آغاز بهره برداری از طرح عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند، رئیس جمهور، وزیر نفت، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از تلاش بانک...

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد
2021-01-23T10:53:39+03:30
مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برای دوره مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹، روز اول بهمن‌ماه ۱۳۹۹ با حضور صاحبان سهام در محل دفتر مرکزی توسن‌‎تکنو برگزار شد و ط...

تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
2021-01-23T10:53:37+03:30
در مراسم آغاز بهره برداری از طرح عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند، رئیس جمهور، وزیر نفت، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از تلاش بانک ...

امکان درج شماره شبای حساب بر روی رفاه کارت فراهم شد

امکان درج شماره شبای حساب بر روی رفاه کارت فراهم شد
2021-01-23T10:53:36+03:30
بانک رفاه کارگران از خدمت جدید "امکان درج شماره شبای حساب روی رفاه کارت" مشتریان خبر داد.

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۱/۰۱

 قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۱/۰۱
2021-01-23T10:56:52+03:30
در حالی که انتظار می رود ارائه یک بسته بزرگ محرک مالی به ترمیم بزرگترین اقتصاد جهان کمک کند و این بسته به دلیل تبعات تورمی سبب افزایش نرخ تورم و تضعیف دلار ...

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۱/۰۱؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه چند شد؟

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۱/۰۱؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه چند شد؟
2021-01-23T10:56:51+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۹۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان ا...

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۱/۰۲؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه چند شد؟

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۱/۰۲؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه چند شد؟
2021-01-23T10:56:51+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳...

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۱/۰۳| قیمت طلا نیم درصد افت کرد

 قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۱/۰۳| قیمت طلا نیم درصد افت کرد
2021-01-23T10:56:51+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با نیم درصد افت به ۱۸۶۱ دلار و ۱۰ سنت رسید.

خرید تخت سنتی؛ بهترین مدل و سایز کدام است؟

خرید تخت سنتی؛ بهترین مدل و سایز کدام است؟
2021-01-23T10:39:57+03:30
تخت های سنتی را می شود با همان حال و هوای قدیمی شان در خانه استفاده کرد. 

وزن ورق و وزن میلگرد چگونه محاسبه می شود؟

وزن ورق و وزن میلگرد چگونه محاسبه می شود؟
2021-01-23T10:13:18+03:30
از مهم‌ترین نکاتی که هنگام انجام یک پروژه باید به آن توجه کرد، محاسبه متریال‌های مصرفی به خصوص مقاطع فولادی مثل ورق فولادی و میلگرد است. چرا که از این دو مقط...

پرفروش ترین تلویزیون های ۳۲ اینچ در سال ۲۰۲۰

پرفروش ترین تلویزیون های ۳۲ اینچ در سال ۲۰۲۰
2021-01-23T09:59:55+03:30
درسال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ تلویزیون های زیادی در سایز ۳۲ اینچ وارد بازار شدند اما در این بین دو مدل تلویزیون بسیار عالی و پرطرفدار بودند و این نتیجه برگرفته از آم...

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/کاهش نرخ ۲۴ ارز

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/کاهش نرخ ۲۴ ارز
2021-01-23T09:56:33+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۴ ارز کاهش و ۱۱ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.