میرنیوز

انتصاب مدیرعامل موسسه میراث هنر ماندگار

انتصاب مدیرعامل موسسه میراث هنر ماندگار 2021-01-09T15:50:00+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی گروه مالی بانک گردشگری، در همین راستا "محمدعلی مشکیان" به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه میراث هنر ماندگار منصوب شد.

در این حکم آمده است: انتظار می رود با نصب‌العین قرار دادن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید و همسویی با سیاست‌های گروه مالی گردشگری و زیرنظر هلدینگ "سمگا" در ماموریت‌های زیر کوشا باشید:

۱- سرمایه‌گذاری و حمایت از هنر متعالی ایران
۲- راه‌اندازی سرای هنر و گردشگری و مرکز نوآوری هنر و گردشگری
۳- سرمایه‌گذاری و مشارکت در تولید آثار فاخر در عرصه‌های سینما، تئاتر، موسیقی و نمایش خانگی
۴- هم‌افزایی بین ظرفیت‌های بخش فرهنگ و گردشگری.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

عبور فانوس از مرز 1 میلیون نصب

عبور فانوس از مرز 1 میلیون نصب
2021-01-26T12:39:53+03:30
اپلیکیشن فانوس با بیش از یک میلیون نصب به بزرگترین اپلیکیشن حسابداری شخصی کشور تبدیل شد.

دانلود قسمت چهارم سریال ملکه گدایان

دانلود قسمت چهارم سریال ملکه گدایان
2021-01-26T12:39:52+03:30
قسمت چهارم سریال ملکه گدایان توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می شود.

نکات اساسی برای خرید فرش ماشینی که باید بدانید

نکات اساسی برای خرید فرش ماشینی که باید بدانید
2021-01-26T12:26:27+03:30
حواستان باشد برای خرید فرش ماشینی فقط مسحور طرح‌های مختلف و اینکه چند شانه است نشوید. برای انتخاب بهترین فرش نکات مهمی وجود دارد که امروز بیشتر به آنها می‌پر...

بانک رفاه کارگران قدرت خرید بازنشستگان را افزایش می‌دهد

بانک رفاه کارگران قدرت خرید بازنشستگان را افزایش می‌دهد
2021-01-26T11:46:28+03:30
بانک رفاه کارگران در ایفای مسئولیت قانونی و حرفه‌ای خود از بهبود معیشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در سراسر ایران حمایت می‌کنند و همواره ...

مشارکت در اَبَرپروژه پالایشگاه گاز بیدبلند افتخاری بزرگ برای بانک ملت است

مشارکت در اَبَرپروژه پالایشگاه گاز بیدبلند افتخاری بزرگ برای بانک ملت است
2021-01-26T11:33:10+03:30
مدیرعامل بانک ملت در حاشیه آیین افتتاح پروژه عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: افتتاح این پروژه در دوران تحریم های ناجوانمردانه، موفقیتی غرور انگیز ب...

بانک رفاه کارگران در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت

بانک رفاه کارگران در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت
2021-01-26T11:33:09+03:30
بر اساس اعلام نظر دبیرخانه همایش شرکت های برتر ایران در سازمان مدیریت صنعتی، بانک رفاه کارگران در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت. ...

پرداخت بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک رفاه کارگران

پرداخت بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک رفاه کارگران
2021-01-26T11:33:08+03:30
به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج جوانان، بانک رفاه کارگران تا پایان آذر ماه سال جاری بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه ...

اعلام فرایند استعلام و تایید دریافت چک توسط ذی نفع

اعلام فرایند استعلام و تایید دریافت چک توسط ذی نفع
2021-01-26T11:33:08+03:30
فرایند استعلام و تایید دریافت چک توسط ذینفع بر اساس قانون جدید صدور چک، اعلام شد.

فاز نخست پارک علم و فناوری ایرانیان در شهر آیلند آماده بهره برداری است

فاز نخست پارک علم و فناوری ایرانیان در شهر آیلند آماده بهره برداری است
2021-01-26T11:33:07+03:30
فاز اول پارک علم و فناوری ایرانیان (آیلند) به عنوان نخستین پارک علم و فناوری بخش خصوصی کشور در مرحله تکمیل قرار دارد و به زودی آماده بهره برداری می شود. ...

شرکت نصب دوربین مدار بسته در تهران

شرکت نصب دوربین مدار بسته در تهران
2021-01-26T11:19:50+03:30
ایجاد امنیت در حریم خصوصی خود و مراقبت از خانواده و اسناد و مدارک، از مواردی است که هر فردی در زندگی اجتماعی خود انجام می دهد.

مبلمان منبتی و انواع آن کدام هستند؟

مبلمان منبتی و انواع آن کدام هستند؟
2021-01-26T11:19:49+03:30
مبلمان یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده ی دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

روغن خوراکی وارداتی با ارز ترجیحی بدون محدودیت در حال عرضه است

روغن خوراکی وارداتی با ارز ترجیحی بدون محدودیت در حال عرضه است
2021-01-26T11:03:08+03:30
شرکت بازرگانی دولتی ایران به منظور شفاف سازی در توزیع روغن وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی اعلام کرد روغن خوراکی مورد نیاز کشور در شبکه‌ توزیع خانوار بدون محدودی...

بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی و کسب درآمد در این حوزه

بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی و کسب درآمد در این حوزه
2021-01-26T10:53:23+03:30
همانطور که می دانید اکثر تجهیزات الکترونیکی که ما در اطراف خود می بینیم و روزانه از آنها استفاده می کنیم دارای برد الکترونیکی در اندازه و اشکال مختلف هستند. ...

تخصیص هزار میلیارد ریال از منابع بانک مهر ایران به کمیته امداد

تخصیص هزار میلیارد ریال از منابع بانک مهر ایران به کمیته امداد
2021-01-26T10:36:31+03:30
بانک مهر ایران ۱۰۰۰ میلیارد ریال از منابع خود را برای پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد تخصیص داد.

نکات کلیدی خرید نهال گردو و بادام از نهالستان + معرفی و قیمت نهال

نکات کلیدی خرید نهال گردو و بادام از نهالستان + معرفی و قیمت نهال
2021-01-26T10:36:30+03:30
برای این که بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید نهاد گردو بادام داشته باشید، این مطلب را بخوانید.

قیمت دلار ۷ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۹۷۰ تومان رسید/ هر یورو ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان

قیمت دلار ۷ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۹۷۰ تومان رسید/ هر یورو ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان
2021-01-26T10:23:07+03:30
قیمت دلار(اسکناس) آمریکا، امروز ، دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ در صرافی‌های بانکی برای خرید به ۲۱ هزار و ۴۸۰ تومان و برای فروش به ۲۲ هزار و ۷۲۰ تومان رسید.

خرید تلویزیون شیائومی با قیمت مناسب

خرید تلویزیون شیائومی با قیمت مناسب
2021-01-26T10:13:16+03:30
تلویزیون های شیائومی را می توان به عنوان یک محصول با قیمت مناسب و کیفت عالی به شمار آورد، زیرا این تلویزیون ها به محض ورود به بازار (همانند گوشی های شیائومی)...

پرستار کودک در منزل توسط کادری مجرب

پرستار کودک در منزل توسط کادری مجرب
2021-01-26T09:59:50+03:30
کودکان نسل آینده کشور هستند و به همین دلیل مهم ترین قشر جامعه به شمار می آیند.

بهترین هتل کیش چه فاکتورهایی دارد؟

بهترین هتل کیش چه فاکتورهایی دارد؟
2021-01-26T09:59:50+03:30
اگر می خواهید با بهترین هتل های کیش از پنج ستاره تا ۳ ستاره آشنا شوید، این متن چالش برانگیز کیشلندیار را از دست ندهید! تمامی تورهای ذکر شده در متن خبر پس از ...

هافمن برندی با بیش از ۲۵ هزار تن ظرفیت تولید سالانه

هافمن برندی با بیش از ۲۵ هزار تن ظرفیت تولید سالانه
2021-01-26T09:46:28+03:30
تولید در ایران روزهای سخت و البته با وجود محدودیت‌ها، روزهای افتخارآمیزی را طی می‌کند.

سکاندار بیمه رازی منصوب شد

سکاندار بیمه رازی منصوب شد
2021-01-26T09:33:10+03:30
دکتر علی جباری که از وی به عنوان پدر صنعت بیمه ایران یاد می شود به سمت مدیر عامل شرکت بیمه رازی منصوب شد.

قیمت جهانی طلا با افت دلار رشد کرد

قیمت جهانی طلا با افت دلار رشد کرد
2021-01-26T07:56:26+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز سه‌شنبه، تخت تاثیر افت ارزش دلار تقویت شد.

قیمت جهانی طلا با افت دلار رشد کرد / هر اونس ۱۸۶۰ دلار

قیمت جهانی طلا با افت دلار رشد کرد / هر اونس ۱۸۶۰ دلار
2021-01-26T07:43:06+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، سه‌شنبه، تخت تاثیر افت ارزش دلار تقویت شد.

دریافت مدرک icdl فوری در تهران

دریافت مدرک icdl فوری در تهران
2021-01-25T18:14:30+03:30
دریافت مدرک icdl فوری در تهران یکی از دغدغه های بسیاری از افراد در حال استخدام است.

چگونه می توان با کمترین هزینه، بهترین زیرساخت شبکه را طراحی کرد؟

چگونه می توان با کمترین هزینه، بهترین زیرساخت شبکه را طراحی کرد؟
2021-01-25T17:21:05+03:30
امروزه بخش عمده ای از فرآیندهای سازمانها به تبادل اطلاعات و داده ها وابسته می باشد و بخش عمده ای از این تبادل اطلاعات بر بستر شبکه های محلی و شهری صورت می گی...

آموزش ۱۱ حرکت تمرینی با دمبل در خانه

آموزش ۱۱ حرکت تمرینی با دمبل در خانه