میرنیوز

با دانستن این نکات جذاب ترین لوستر را برای اتاق های خود تهیه می کنید

با دانستن این نکات جذاب ترین لوستر را برای اتاق های خود تهیه می کنید 2021-01-07T09:53:19+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام خوگر، لوسترها به عنوان نورپرداز محیط در زیبایی فضا بسیار تاثیر دارند؛ اما انتخاب گزینه مناسب برای محیط اتاق شما کدام است؟ شاید شما هم جزو کسانی هستید که نمی دانند توجه به چه نکاتی بهترین انتخاب را برای آنها فراهم می کند.

در متن پیش روی شما نکات جالب توجهی را وجود دارد که به شما کمک می کند یک اتاق دوست داشتنی در کنار لوستری جذاب داشته باشید. کافی است صبوری کنید و با ما همراه باشید.

حقایقی از لوسترها که نمی دانستید!

لوستر خوب یا لوکس؟! مسئله این است! احتمالا شما هم مانند خیلی از افراد دنبال این هستید که اتاق خواب دلخواه خود را داشته باشید. از آنجایی که لوستر به عنوان نورپرداز محیط عمل می کند، ظاهر آن نیز باید با باقی لوازم و فضا هماهنگی داشته باشد.

دیگر زمان آن رسیده که قبول کنید خیلی از مفت ها مفت هم نمی ارزند. اگر خرید لوستری مناسب کمی بیشتر از بودجه شما بود، لطفا صحنه را ترک نکنید! باور کنید لوستر ارزان همیشه هم خوب نیست و ارزشش را دارد به دنبال کالای مناسب خود باشید.

قبل از هرچیز اتاق خود را بررسی کنید و به این پرسش ها پاسخ دهید. بزرگ یا کوچک؟ سقف گچ بری شده دارد یا خیر؟ پر از وسیله است یا خلوت به نظر می آید؟ جواب این سوالات به شما کمک می کند گزینه های انتخابی خود را محدود کنید.

فروشگاه های معتبر و حرفه ای هزاران مدل در اختیار شما می گذارند و اگر ندانید چه می خواهید، سرگیجه می گیرید. زمانی که گزینه های مناسب خود را می شناسید، فیلترگذاری می کنید و به انتخاب خود نزدیک می شوید.

آیا وسایل اتاق بیشتر از جنس چوب هستند؟ در این صورت سراغ لوستر و آویز چوبی بروید. مطمئن باشید پشیمان نمی شوید و هارمونی لازم را ایجاد کرده اید.

سقف همه چیز است!

تم رنگی خاصی محیط اتاق شما را در انحصار خود گرفته است؟ در این حالت از رنگ مکمل برای انتخاب محصول استفاده کنید. مطابق ضرب المثل معروفی که می گوید هرکه بامش بیش برفش بیشتر، بنابراین تعداد لامپ بیشتر = مصرف برق بیشتر = روشنایی بیشتر. بنگرید که با چند لامپ نیاز شما برطرف می شود.

به بالای سر خود نگاه کنید. آیا در سقف اتاق شما لامپ هالوژن کار گذاشته شده است؟ در این صورت لوسترهای پرنور و حجیم چندان جالب نیستند. نکته دیگری که در رابطه با همین موضوع لازم است ذکر شود، این است که بدانید چنانچه سقف اتاق گچ بری های هنری دارد، باید انتخاب شما از انواع لوستر ساده باشد. دیگر جای حرف باقی نمی ماند!

هنوز تمام نشده است و باز هم نگاهی به قد و قامت دیوارها بکنید. هرچه آنها دیوارها رشیدتر و بلندتر باشند، سقف نیز دورتر از دسترس شما قرار دارد. از آنجایی که امکان ندارد دیوارها را کوتاه کنیم؛ بنابراین لوستر بلندتری انتخاب می کنیم.

بدانید و آگاه باشید که اتاق خواب محل استراحت است!

شاید در قسمت های قبل کمتر به این موضوع اشاره شد که شما در اتاق خواب خود قصد ندارید مهمان بیاورید و پذیرایی را برای این کار ساخته اند. هدفی که از بیان این موضوع داریم، این است که لوسترهای با نور مستقیم هنگام استراحت احتمالا به چشم شما آسیب می زند.

برای اینکه اتاق خواب شما هنوز هم مامن آرامش و استراحت شما باشد، کالایی را برگزینید که نور لامپ ها مستقیم نیست. در این گونه مدل ها معمولا نور لامپ ها با حباب های زیبا به سمت سقف هدایت می شوند یا به صورت ۹۰ درجه قرار می گیرند. حداقل می دانید که دیگر به صورت مستقیم چشم شما را اذیت نمی کند.

نکته آخر را بیاموزید و بدانید متراژ اتاق خواب شما اگر حداکثر ۹ متر باشد، سایز لوستر را بین ۶۰ تا ۸۰ سانت انتخاب کنید. آگاه باشید خرید لوستر جدید که رضایت شما را هم به همراه داشته باشد، مستلزم داشتن این فاکتورهاست.

با دانستن این نکات جذاب ترین لوستر را برای اتاق های خود تهیه می کنید

خرید اینترنتی لوستر و دیگر هیچ!

این روزها افراد دیگر خریدهای خود را در منزل و با کلیک های متوالی موس انجام می دهند. شما چطور؟ می خواهید اتاق خوابی زیبا با نورپردازی جذاب داشته باشید و در فکر خرید آن هستید؟ قبل از اینکه پول خود را خرج کنید، بدانید چه می خواهید.

همه ما موظف به رعایت قرنطینه هستیم و گشت و گذار در بازار ممکن است به جای لوستر ویروس کرونا را حواله زندگیمان کند. این کار هم به نفع سلامتی ماست هم بدون محدودیت زمانی امکان مشاهده مدل های مختلف را داریم. خرید اینترنتی لوستر و آویز در ایام کرونایی نه تنها یک پیشنهاد بلکه یک ضرورت است. آن را انجام دهید.

شاید هم در این فکر باشید که چطور باید از سایتی مطمئن به صورت غیر حضوری خرید کنید؟ شما حق یک خرید اینترنتی و امن را با ارسال سریع کالا دارید. در همین راستا ما پیشنهاد می کنیم به وب سایت خوگر سری بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

محصولات اسنوا و تکنوگاز را فقط از نمایندگی رسمی بخواهید

محصولات اسنوا و تکنوگاز را فقط از نمایندگی رسمی بخواهید
2021-01-23T17:43:13+03:30
امروزه در بازار تجهیزات آشپزخانه خصوصاً بورس لوازم خانگی برندهای زیادی از مطرح و گمنام در فروشگاه ها و حتی فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که انتخاب را برای م...

کیفیت زندگی را با درب و پنجره دوجداره بالا ببرید

کیفیت زندگی را با درب و پنجره دوجداره بالا ببرید
2021-01-23T17:43:12+03:30
سایت پرومانوین خدمات مرتبط با درب و پنجره UPVC را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهد و تولید و اجرای انواع درب و پنجره‌های دو و سه جداره را برعهده د...

هرآنچه باید در مورد سقف‌های مرکب عرشه فولادی بدانید

هرآنچه باید در مورد سقف‌های مرکب عرشه فولادی بدانید
2021-01-23T17:43:12+03:30
امروزه استفاده از سقف های مرکب عرشه فولادی، بسیار مورد توجه است و باعث شده روش‎های قدیمی و سنتی در ساخت سازه، کنار گذاشته شوند.

تور نوروز اندونزی، با لیاناپرواز

تور نوروز اندونزی، با لیاناپرواز
2021-01-23T16:53:10+03:30
اندونزی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای خانواده‌های ایرانی به خصوص در تورهای نوروز است. تمامی تورهای ذکر شده در متن خبر پس از پایان کرونا انجام می‌شوند ...

قیمت سکه ۴ بهمن ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۴ بهمن ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید
2021-01-23T16:49:49+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

چسب کاشت میلگرد و تمام آنچه که باید در مورد آن بدانید

چسب کاشت میلگرد و تمام آنچه که باید در مورد آن بدانید
2021-01-23T16:39:53+03:30
همواره در پروژه‌های عمرانی به دلایلی همچون ضعف در طراحی و یا اجرا، تغییر کاربری سازه، اتصال بتن قدیم به جدید و یا مقاوم سازی نیاز به کاشت میلگرد، آرماتور و ی...

نظافت شرکت و محل کار، قیمت و ثبت درخواست

نظافت شرکت و محل کار، قیمت و ثبت درخواست
2021-01-23T15:46:31+03:30
نظافت مشاعات و راه پله به صورت ساعتی در شرکت خدماتی موج نو توسط تیم متخصص نظافت صورت می پذیرد.

شرکت ستاک فناوری ویرا، برترین ارائه دهنده محصولات امنیت شبکه

شرکت ستاک فناوری ویرا، برترین ارائه دهنده محصولات امنیت شبکه
2021-01-23T15:19:54+03:30
در این قسمت قصد داریم شما را با شرکت ستاک فناوری ویرا آشنا نماییم.

تولید محصولات متمایز و با کیفیت در صنعت توزین

تولید محصولات متمایز و با کیفیت در صنعت توزین
2021-01-23T14:39:54+03:30
گروه صنعتی اعتماد با تکیه بر نیم قرن تجربه و تخصص فنی لازم درتولید سیستم های توزین و رعایت دقیق اصول استاندارد از معتبرترین تولید کنندگان سیستم های توزین دیج...

ایزوگام دلیجان و قیمت انواع آن در بازار

ایزوگام دلیجان و قیمت انواع آن در بازار
2021-01-23T13:29:54+03:30
آیا می‌خواهید درباره ایزوگام دلیجان، محصولات و قیمت انواع ایزوگام بیشتر بدانید؟ پس با ادامه این مطلب همراه شوید.

چگونه یک تاب راحتی خوب انتخاب کنیم؟

چگونه یک تاب راحتی خوب انتخاب کنیم؟
2021-01-23T13:29:53+03:30
تاب راحتی یا صندلی تابی که اصطلاحاً به آن تاب ریلکسی گفته می شود به صورت سبد وصندلی آویز از پایه به همراه تشک می باشد و در مدل‌های یک و دونفره با تنوع رنگ و ...

ملی پیامک، مجری بهترین کمپین‎های پیامک تبلیغاتی

ملی پیامک، مجری بهترین کمپین‎های پیامک تبلیغاتی
2021-01-23T13:29:52+03:30
ملی پیامک، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌های ارسال اس ام اس در زمینۀ اجرای کمپین‌های تبلیغاتی هم پیشگام است.

دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران، دوره های حضوری و آنلاین رایگان

دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران، دوره های حضوری و آنلاین رایگان
2021-01-23T12:53:13+03:30
اگر به دنبال دوره طراحی سایت رایگان هستید حتما از خدمات آموزشی و دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران استفاده کنید.

راهنمای خرید لوستر مناسب منزل

راهنمای خرید لوستر مناسب منزل
2021-01-23T11:59:57+03:30
هر خانه ای با توجه به نوع دکوراسیونی که برای آن محیط انتخاب شده و گنجایش و متراژ محیط و همچنین وسایلی که برای آن محیط انتخاب شده، به نوع خاصی از لوستر احتیاج...

ایجاد ۱۰۰۰ فرصت شغلی با اجرای طرح های توسعه فولاد بناب

ایجاد ۱۰۰۰ فرصت شغلی با اجرای طرح های توسعه فولاد بناب
2021-01-23T11:59:56+03:30
مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اعلام کرد: با اجرای طرح‌های توسعه ای این مجتمع، حداقل یک هزار فرصت شغلی در سال های پیش رو برای نیروهای بومی ایجاد خواهد شد. ...

فروشگاه اینترنتی سی و سه پل، سرزمین قطعات موبایل و لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی سی و سه پل، سرزمین قطعات موبایل و لوازم خانگی
2021-01-23T11:59:56+03:30
قاب و شاسی موبایل لازم داری ولی نمیدونی از کجا خریداری کنی؟ خب سی و سه پل میتونه مشکلت رو حل کنه‌.

پیش از خرید ورق فولادی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

پیش از خرید ورق فولادی به چه نکاتی باید توجه کنید؟
2021-01-23T11:46:33+03:30
ورق فولادی به عنوان یک ماده اولیه کارآمد در تولید کوچک‌ترین قطعات تا بزرگترین تجهیزات،‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این حجم از مصرف این کالای آهنی به دلیل تنو...

دیوار آگهی‌های فروش وکالتی و امتیاز قرعه‌کشی خودرو را حذف می‌کند

دیوار آگهی‌های فروش وکالتی و امتیاز قرعه‌کشی خودرو را حذف می‌کند
2021-01-23T11:46:32+03:30
از خردادماه امسال که با اعلام مسئولان سازمان حمایت و وزارت صمت مقرر شد خودرو به صورت  قرعه‌کشی به خریداران عرضه شود، تا الان حدود ۱۰ مرحله طرح فروش یا پیش فر...

۵ ایده برای طراحی چشم اندازی بی نظیر با چمن مصنوعی

۵ ایده برای طراحی چشم اندازی بی نظیر با چمن مصنوعی
2021-01-23T11:46:31+03:30
برکسی پوشیده نیست که چمن مصنوعی یکی از زیباترین و تطبیق پذیرترین گزینه ها برای بهبود جلوه بصری و نمای هر مکان و هر فضایی می باشد. ...

پزشک در منزل تهرانپارس با بهترین قیمت

پزشک در منزل تهرانپارس با بهترین قیمت
2021-01-23T11:19:51+03:30
اگر به دنبال پزشک در منزل تهرانپارس هستید، می‌توانید این خدمت ویژه را به راحتی از این درگاه معتبر و مطمئن دریافت کنید.

قیمت دلار ۴ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۵۸۰ تومان رسید/ هر یورو ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان

قیمت دلار ۴ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۵۸۰ تومان رسید/ هر یورو ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان
2021-01-23T11:03:11+03:30
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ در صرافی‌های بانکی برای خرید به ۲۲ هزار و ۸۰ تومان و برای فروش به ۲۲ هزار و ۵۸۰ تومان رسید.

چرا به علائم کارکردن کلیه باید توجه کنیم؟

 چرا به علائم کارکردن کلیه باید توجه کنیم؟
2021-01-23T11:10:05+03:30
به این دلیل که مشکلات کلیوی معمولا نشانه‌های مشخصی ندارند، بسیار مهم است که به علائم کار کردن کلیه توجه کنیم تا در صورت بروز هر نوع تغییر بتوانیم به سرعت به...

طرح توجیهی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم ؟ بهین صنعت یاب پاسخ می دهد.

 طرح توجیهی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم ؟ بهین صنعت یاب پاسخ می دهد.
2021-01-23T11:10:05+03:30
فعالیت در یک صنعت مستلزم داشتن اطلاعات کافی در آن زمینه است.

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی، راه ورود شما به دنیای معامله گری

 دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی، راه ورود شما به دنیای معامله گری
2021-01-23T11:10:05+03:30
داشتن هوش اقتصادی یکی از نعمت‌هایی است که خیلی از آدم‌ها از طریق آن توانسته‌اند در بازارهای مالی موفق باشند و کسب درآمد کنند...

تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

 تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
2021-01-23T11:10:05+03:30
در مراسم آغاز بهره برداری از طرح عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند، رئیس جمهور، وزیر نفت، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از تلاش بانک...

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد
2021-01-23T10:53:39+03:30
مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برای دوره مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹، روز اول بهمن‌ماه ۱۳۹۹ با حضور صاحبان سهام در محل دفتر مرکزی توسن‌‎تکنو برگزار شد و ط...

تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
2021-01-23T10:53:37+03:30
در مراسم آغاز بهره برداری از طرح عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند، رئیس جمهور، وزیر نفت، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از تلاش بانک ...

امکان درج شماره شبای حساب بر روی رفاه کارت فراهم شد

امکان درج شماره شبای حساب بر روی رفاه کارت فراهم شد
2021-01-23T10:53:36+03:30
بانک رفاه کارگران از خدمت جدید "امکان درج شماره شبای حساب روی رفاه کارت" مشتریان خبر داد.

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۱/۰۱

 قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۱/۰۱
2021-01-23T10:56:52+03:30
در حالی که انتظار می رود ارائه یک بسته بزرگ محرک مالی به ترمیم بزرگترین اقتصاد جهان کمک کند و این بسته به دلیل تبعات تورمی سبب افزایش نرخ تورم و تضعیف دلار ...

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۱/۰۱؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه چند شد؟

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۱/۰۱؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه چند شد؟