میرنیوز

۵ مزیت اینترنت پهنای باند اختصاصی نسبت به پهنای باند اشتراکی

۵ مزیت اینترنت پهنای باند اختصاصی نسبت به پهنای باند اشتراکی 2021-01-06T14:36:45+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از مسائل پیش رو سازمان‌ها و کسب‌وکارها، انتخاب اینترنت مناسب برای انجام فعالیت‌های آن‌ها است. چه نوع اینترنتی؟ با چه سرعتی؟ برای چه کاری؟ برای چند کاربر؟ و … پاسخ به این قبیل سوالات گام اول تصمیم گیری درباره خرید اینترنت سازمانی است.

در این میان، شاید تصمیم‌گیری درباره استفاده از اینترنت پهنای باند اختصاصی یا اشتراکی مهم‌ترین و اثرگذارترین مرحله باشد. استفاده از اینترنت اختصاصی نسبت به اینترنت اشتراکی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها، گزینه مناسب‌تری است. در ادامه پنچ دلیل اصلی تمایز و مزیت اینترنت پهنای باند اختصاصی را مرور خواهیم کرد.

۱. تضمین پایداری سرعت

زمانی که برای شرکت خود اقدام به خرید اینترنت اختصاصی(DIA) می‌کنید، تمامی پهنای باند خریداری شده به شما اختصاص می‌یابد. بطور مثال هنگامی که شما پهنای باند ۵۰ مگابیت بر ثانیه را خریداری می‌کنید، دقیقاً همان ۵۰ مگ به شما ارائه خواهد شد. اما هنگام خرید پهنای باند اشتراکی، در واقع بالاترین میزان سرعتی که ممکن است در طول شبانه روز دریافت کنید را خریداری کرده‌اید. به این معنی که احتمالاً سرعت دریافتی شما در بسیاری از ساعات شبانه روز، به‌خصوص در ساعات پیک مصرف، پایین‌تر از پهنای‌باند خریداری شده است.

۲. برابری سرعت آپلود و دانلود

شرکت‌هایی که پرسنل دورکار دارند، از اپلیکیشن‌ها و خدمات ابری استفاده می‌کنند، سیستم تلفن آنها VoIP است، جلسات متعدد ویدئو کنفرانسی دارند و … نیاز مبرم به سرعت آپلود بالا دارند. نیاز آن‌ها با استفاده از اینترنت پهنای باند اختصاصی برطرف می‌شود، زیرا در پهنای‌باند اختصاصی سرعت آپلود و دانلود یکسان است. مانند مثال قبل، اگر یک سازمان اینترنت اختصاصی با پهنای باند ۵۰ مگابیت برثانیه را خریداری کرده باشد، سرعت آپلود نیز برابر ۵۰ مگ است و توسط شرکت ارائه دهنده تضمین می‌گردد.

۳. توان عملیاتی مطلوب

حتماً برای شما هم پیش آمده که سرعت اینترنت مورد استفاده و آنچه در هنگام استفاده از اینترنت تجربه می‌کنید، سرعت پایینی باشد اما هنگام گرفتن تست سرعت، باعددی بالا، که نشانگر پهنای باند بالا است مواجه شوید؟!

برای برطرف کردن نیاز شما به یک اینترنت حرفه‌ای، صرفاً پهنای باند بالا کافی نیست. اینترنت شما باید توان علمیاتی بالایی نیز داشته باشد. این نوع مشکلات در زمان استفاده از پهنای باند اختصاصی به حداقل می‌رسد.

۴. توافق نامه سطح خدمات (SLA)

استفاده از اپلیکیشن‌ها و خدمات بلادرنگ (Real Time )، مانند VoIP، ویدئو کنفرانس و … به اینترنتی با پایین‌ترین میزان تأخیر(پینگ)، پکت لاست و جیتر نیاز دارد. هنگام خرید و استفاده از پهنای باند اختصاصی، شرکت ارائه‌دهنده باید پایین بودن این موارد را در قالب توافق نامه سطح خدمات (SLA) تضمین نماید. برای مثال SLAشرکت انتقال داده‌های آسیاتک برای مشتریان پهنای باند اختصاصی خود، ۹۹% تا ۹۹.۹% است. یعنی این شرکت تضمین می‌کند در ۹۹% یا ۹۹.۹% (بسته به بستر دریافت پهنای باند) از زمان استفاده شما از اینترنت پهنای‌باند اختصاصی، مشکل قطعی و کندی سرعت یا افزایش پینگ و جیتر را نخواهید داشت. این میزان بالاترین سطح کیفیت خدمات در کشور است.

۵. پشتیبانی سریع و اختصاصی

سازمان‌ها، با توجه به نیازها و ضرورت‌های خود اقدام به خرید اینترنت اختصاصی می‌کنند. همین ضرورت‌ها و حساسیت فعالیت آنها نیز موجب می‌گردد، تا برای رفع مشکلات احتمالی سرویس خود، نیاز به پشتیبانی اختصاصی داشته باشند که در هر ۲۴ ساعت از شبانه روز و فوری، نسبت به خواسته‌ها و برطرف کردن مشکلات پاسخگو باشند. به طور مثال در شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، مشتریان سرویس اینترنت پهنای باند اختصاصی از پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته برخوردارند. در صورت بروز هرگونه مشکل، درخواست‌های پشتیبانی مشتریان با بالاترین اولویت و سرعت رسیدگی می‌گردد.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، برترین اپراتور ارائه دهنده خدمات ارتباطات ثابت، با پوشش سراسری در تمامی نقاط کشور، امکان استفاده از خدمات اینترنت پهنای باند اختصاصی را برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و تمامی افرادی که برای فعالیت‌های خود نیاز به اینترنتی ویژه و پرسرعت دارند را فراهم نموده است.

آسیاتک در طرحی ویژه جهت همراهی و کاهش هزینه‌های کسب‌کار در شرایط کنونی، خدمات پهنای باند اختصاصی خود را با بالاترین سطح کیفیت و خدمات وبا ۱۵% تخفیف ویژه ارائه می‌دهد.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۵۴۴ داخلی ۱۴۷۰ تماس حاصل نموده یا به صفحه اختصاصی این طرح مراجعه کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

مشارکت در اَبَرپروژه پالایشگاه گاز بیدبلند افتخاری بزرگ برای بانک ملت است

مشارکت در اَبَرپروژه پالایشگاه گاز بیدبلند افتخاری بزرگ برای بانک ملت است
2021-01-26T11:33:10+03:30
مدیرعامل بانک ملت در حاشیه آیین افتتاح پروژه عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: افتتاح این پروژه در دوران تحریم های ناجوانمردانه، موفقیتی غرور انگیز ب...

بانک رفاه کارگران در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت

بانک رفاه کارگران در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت
2021-01-26T11:33:09+03:30
بر اساس اعلام نظر دبیرخانه همایش شرکت های برتر ایران در سازمان مدیریت صنعتی، بانک رفاه کارگران در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت. ...

پرداخت بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک رفاه کارگران

پرداخت بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک رفاه کارگران
2021-01-26T11:33:08+03:30
به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج جوانان، بانک رفاه کارگران تا پایان آذر ماه سال جاری بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه ...

اعلام فرایند استعلام و تایید دریافت چک توسط ذی نفع

اعلام فرایند استعلام و تایید دریافت چک توسط ذی نفع
2021-01-26T11:33:08+03:30
فرایند استعلام و تایید دریافت چک توسط ذینفع بر اساس قانون جدید صدور چک، اعلام شد.

فاز نخست پارک علم و فناوری ایرانیان در شهر آیلند آماده بهره برداری است

فاز نخست پارک علم و فناوری ایرانیان در شهر آیلند آماده بهره برداری است
2021-01-26T11:33:07+03:30
فاز اول پارک علم و فناوری ایرانیان (آیلند) به عنوان نخستین پارک علم و فناوری بخش خصوصی کشور در مرحله تکمیل قرار دارد و به زودی آماده بهره برداری می شود. ...

شرکت نصب دوربین مدار بسته در تهران

شرکت نصب دوربین مدار بسته در تهران
2021-01-26T11:19:50+03:30
ایجاد امنیت در حریم خصوصی خود و مراقبت از خانواده و اسناد و مدارک، از مواردی است که هر فردی در زندگی اجتماعی خود انجام می دهد.

مبلمان منبتی و انواع آن کدام هستند؟

مبلمان منبتی و انواع آن کدام هستند؟
2021-01-26T11:19:49+03:30
مبلمان یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده ی دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

روغن خوراکی وارداتی با ارز ترجیحی بدون محدودیت در حال عرضه است

روغن خوراکی وارداتی با ارز ترجیحی بدون محدودیت در حال عرضه است
2021-01-26T11:03:08+03:30
شرکت بازرگانی دولتی ایران به منظور شفاف سازی در توزیع روغن وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی اعلام کرد روغن خوراکی مورد نیاز کشور در شبکه‌ توزیع خانوار بدون محدودی...

بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی و کسب درآمد در این حوزه

بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی و کسب درآمد در این حوزه
2021-01-26T10:53:23+03:30
همانطور که می دانید اکثر تجهیزات الکترونیکی که ما در اطراف خود می بینیم و روزانه از آنها استفاده می کنیم دارای برد الکترونیکی در اندازه و اشکال مختلف هستند. ...

تخصیص هزار میلیارد ریال از منابع بانک مهر ایران به کمیته امداد

تخصیص هزار میلیارد ریال از منابع بانک مهر ایران به کمیته امداد
2021-01-26T10:36:31+03:30
بانک مهر ایران ۱۰۰۰ میلیارد ریال از منابع خود را برای پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد تخصیص داد.

نکات کلیدی خرید نهال گردو و بادام از نهالستان + معرفی و قیمت نهال

نکات کلیدی خرید نهال گردو و بادام از نهالستان + معرفی و قیمت نهال
2021-01-26T10:36:30+03:30
برای این که بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید نهاد گردو بادام داشته باشید، این مطلب را بخوانید.

قیمت دلار ۷ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۹۷۰ تومان رسید/ هر یورو ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان

قیمت دلار ۷ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۹۷۰ تومان رسید/ هر یورو ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان
2021-01-26T10:23:07+03:30
قیمت دلار(اسکناس) آمریکا، امروز ، دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ در صرافی‌های بانکی برای خرید به ۲۱ هزار و ۴۸۰ تومان و برای فروش به ۲۲ هزار و ۷۲۰ تومان رسید.

خرید تلویزیون شیائومی با قیمت مناسب

خرید تلویزیون شیائومی با قیمت مناسب
2021-01-26T10:13:16+03:30
تلویزیون های شیائومی را می توان به عنوان یک محصول با قیمت مناسب و کیفت عالی به شمار آورد، زیرا این تلویزیون ها به محض ورود به بازار (همانند گوشی های شیائومی)...

پرستار کودک در منزل توسط کادری مجرب

پرستار کودک در منزل توسط کادری مجرب
2021-01-26T09:59:50+03:30
کودکان نسل آینده کشور هستند و به همین دلیل مهم ترین قشر جامعه به شمار می آیند.

بهترین هتل کیش چه فاکتورهایی دارد؟

بهترین هتل کیش چه فاکتورهایی دارد؟
2021-01-26T09:59:50+03:30
اگر می خواهید با بهترین هتل های کیش از پنج ستاره تا ۳ ستاره آشنا شوید، این متن چالش برانگیز کیشلندیار را از دست ندهید! تمامی تورهای ذکر شده در متن خبر پس از ...

هافمن برندی با بیش از ۲۵ هزار تن ظرفیت تولید سالانه

هافمن برندی با بیش از ۲۵ هزار تن ظرفیت تولید سالانه
2021-01-26T09:46:28+03:30
تولید در ایران روزهای سخت و البته با وجود محدودیت‌ها، روزهای افتخارآمیزی را طی می‌کند.

سکاندار بیمه رازی منصوب شد

سکاندار بیمه رازی منصوب شد
2021-01-26T09:33:10+03:30
دکتر علی جباری که از وی به عنوان پدر صنعت بیمه ایران یاد می شود به سمت مدیر عامل شرکت بیمه رازی منصوب شد.

قیمت جهانی طلا با افت دلار رشد کرد

قیمت جهانی طلا با افت دلار رشد کرد
2021-01-26T07:56:26+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز سه‌شنبه، تخت تاثیر افت ارزش دلار تقویت شد.

قیمت جهانی طلا با افت دلار رشد کرد / هر اونس ۱۸۶۰ دلار

قیمت جهانی طلا با افت دلار رشد کرد / هر اونس ۱۸۶۰ دلار
2021-01-26T07:43:06+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، سه‌شنبه، تخت تاثیر افت ارزش دلار تقویت شد.

دریافت مدرک icdl فوری در تهران

دریافت مدرک icdl فوری در تهران
2021-01-25T18:14:30+03:30
دریافت مدرک icdl فوری در تهران یکی از دغدغه های بسیاری از افراد در حال استخدام است.

چگونه می توان با کمترین هزینه، بهترین زیرساخت شبکه را طراحی کرد؟

چگونه می توان با کمترین هزینه، بهترین زیرساخت شبکه را طراحی کرد؟
2021-01-25T17:21:05+03:30
امروزه بخش عمده ای از فرآیندهای سازمانها به تبادل اطلاعات و داده ها وابسته می باشد و بخش عمده ای از این تبادل اطلاعات بر بستر شبکه های محلی و شهری صورت می گی...

آموزش ۱۱ حرکت تمرینی با دمبل در خانه

آموزش ۱۱ حرکت تمرینی با دمبل در خانه
2021-01-25T16:54:26+03:30
این شرکت پس از گذشت سال‌ها همچنان به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولید و تأمین‌کننده دوچرخه و تجهیزات باشگاهی و سلامت خانگی مشغول به فعالیت است. ...

بهترین قیمت خرید نرم افزار مرکز تلفن ساخت ایران

بهترین قیمت خرید نرم افزار مرکز تلفن ساخت ایران
2021-01-25T16:41:06+03:30
مرکز تلفن چیست؟ شرکت ها، سازمان ها و کسب کارها برای برقراری ارتباط بین کارمندان خود و مشتریان از مرکز تلفن های موجود در بازار استفاده می کنند. ...

چطور یکی از بهترین شرکت های تعمیر پرینتر در محل را پیدا کنیم؟

چطور یکی از بهترین شرکت های تعمیر پرینتر در محل را پیدا کنیم؟
2021-01-25T16:28:02+03:30
اگر پرینتر شما نیاز به تعمیر داشته باشد، برای تعمیر دستگاه، آن را نزد تعمیرکار پرینتر و یا نمایندگی می‌برید؟! اگر وزن پرینتر شما بالا و حجم زیادی نیز داشته ب...

خرید سیم جمع کن از معتبرترین فروشگاه اینترنتی + نحوه استفاده

خرید سیم جمع کن از معتبرترین فروشگاه اینترنتی + نحوه استفاده
2021-01-25T16:28:01+03:30
خیلی وقت ها شده و این مشکل برامون پیش اومده که وسایل برقی که سیمی هستند و در خانه یا کارگاه استفاده می شوند به هم گره می خورند و باعث میشه نظم کارمون بهم بخو...

چگونه یک دوربین مداربسته مناسب انتخاب کنیم

چگونه یک دوربین مداربسته مناسب انتخاب کنیم
2021-01-25T16:14:31+03:30
در هایپر صنعت فامکو شما مشتریان گرامی می توانید در کنار تامین تجهیزات موردنیاز خود، تجهیزات امنیتی و نظارتی برای کسب کار خودتون نیز تهیه کنید. فقط بایست با ت...

ریسک توافق در خرید مسکن با وجود تحریم هدفمند آمریکا

ریسک توافق در خرید مسکن با وجود تحریم هدفمند آمریکا
2021-01-25T16:01:07+03:30
در مقطع زمانی فعلی، داشتن آمادگی برای توافق کلی از اصلی ترین مسائل مورد نظر می باشد.

شرایط پیدا کردن کار دانشجویی در آلمان

شرایط پیدا کردن کار دانشجویی در آلمان
2021-01-25T15:47:52+03:30
یکی از مهمترین مواردی که این روزها برای تحصیل در خارج از کشور، مد نظر اکثر متقاضیان قرار می گیرد، امکان کار دانشجویی و یا پاره وقت در کشور مقصد است. ...

آموزش کسب و کار و درآمد از طریق پیامک انبوه

آموزش کسب و کار و درآمد از طریق پیامک انبوه
2021-01-25T15:47:51+03:30
پنل ارسال پیامک در واقع نرم افزاری تحت وب است که پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد محیط آن خواهید شد.

کدام صنایع ایرانی بیشترین سود را از چاپگر سه بعدی می برند؟

کدام صنایع ایرانی بیشترین سود را از چاپگر سه بعدی می برند؟
2021-01-25T15:34:26+03:30
در حال حاضر در کشورهای پیشرفته بسیاری از صنایع از چاپ سه بعدی برای تولید نمونه اولیه و سایر فعالیت های ابتکاری استفاده می کنند. ...