میرنیوز

راهنمای استفاده از انواع لوستر در دکوراسیون های مختلف

راهنمای استفاده از انواع لوستر در دکوراسیون های مختلف 2021-01-06T10:53:23+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام خوگر، وظیفه نورپردازی محیط با لوسترهاست و اگر نگاهی به بازار بیندازیم، متوجه تنوع بسیار زیاد این کالا می شویم. اما به راستی چگونه باید یک انتخاب درست داشته باشیم؟ فاکتورهای مهم و تاثیرگذار چیست؟ اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه ندارید، ما مطالب مفیدی را در متن پیش رو جمع آوری کرده ایم. با ما همراه باشید و بیاموزید.

کلید را بزنید و همه را از دکوری زیبا شگفت زده کنید

احتمالا وقتی این عنوان را خواندید، ترغیب شدید که دکوری به هم زده و تعریف و تمجید بقیه را بشنوید. دیگر همه می دانند که روشنایی محیط اعتبار و گیرایی آن را چند برابر می کند. نیازی نیست حتما متخصص دکوراسیون باشید و انتخاب های خوب بکنید. مهم این است که به نکات ریز و با ارزش دقت کنید و لوستری دلبر بخرید.

از قدیم هم گفته اند کار را به کاردان بسپارید ولی اگر شما کاردان نیستید، بهتر است بیشتر بیاموزید. درس اولی که باید یاد بگیرید این است که توجه کنید محیط شما چقدر بزرگ است؟ دیگر برای یک بار هم که شده در زندگی خود دیده اید که لوسترها در تعداد لامپ ها و شاخه ها با هم تفاوت دارند.

قطعا تعداد لامپ ها در نوردهی لوستر تاثیر مستقیمی می گذارند؛ بنابراین اگر فضای شما بزرگ است، دانه درشت ها را سوا کنید و گزینه های کوچک را به صورت قاطع حذف کنید.

فاکتور بعدی این است که به سبک مبلمان و وسایل محیط دقت کنید. همین حالا سری بچرخانید و نگاهی بیندازید. چه می بینید؟! آیا آنها سنتی هستند یا سبک و سیاق مدرنی دارند؟ برای این سوالات جواب قاطعی وجود دارد.

اگر در مجموع سبک سنتی در محیط شما حاکم است، بهتر است سراغ لوسترهای بزرگی بروید که کلاسیک هستند. برای دکورهای مدرن هم نمونه های جدید و ساده بهتر هم خوانی دارند.

دست از سر لوستر ارزان بردارید!

در ابتدای این قسمت می خواهیم تکلیف این موضوع را یک بار برای همیشه برای خود روشن کنید! راستش را بگویید چرا فکر می کنید جنس های ارزان کار شما را راه می اندازند؟! خرید لوستر جدید یک خرید مهم به حساب می آید و به همین دلیل انتخاب بهتر شما را بیشتر از قیمت ارزان راضی می کند.

البته فکر نکنید می خواهیم لوسترهای ارزان قیمت را کم ارزش جلوه دهیم. هدف از بیان این مطلب این است که بدانید صرفا ارزانی جنس شاید کار دست شما بدهد و البته فروشگاه مناسب و معتبر هم شرط است.

سقف را از کف ندهید!

خانه های امروزی اغلب سقف هایی گچ بری شده دارند. همین موضوع را باید در انتخاب لوستر لحاظ کنید. شاید تصور کنید که گچ بری سقف ارتباطی با نوردهی نداشته باشد و البته درست فکر کردید! اما منظور از گچ بری سقف این است که محیط را کمی شلوغ­ تر نشان می دهد. حالا شما باید چه کنید؟

زمانی که سقف در قسمت نصب لوستر گچ بری باشد، بهتر است سلیقه به خرج داده و مدل های ساده را انتخاب کنید. انتخاب مدل های حجیم و شلوغ هم محیط را شلوغ می کند و هم حس کسل کننده ای به فضا می بخشد.

به جهت لامپ ها و نوردهی دقت کنید. برخی از افراد نور مستقیم را نمی پسندند و همیشه در پی لوسترهایی هستند که نور لامپ ها به سمت سقف باشد. حتما هنگام خرید به این موضوع توجه لازم را داشته باشید.

راهنمای استفاده از انواع لوستر در دکوراسیون های مختلف

آیا ارتفاع سقف فضای شما استاندارد است؟ اگر سقف کوتاهی دارید، بهتر است مدل های بلند انتخاب نکنید. برعکس این قضیه هم حاکم است و برای سقف های بلند لوسترهای کوتاه برندارید در غیر این صورت حتما پشیمان می شوید!

نکته آخری که باید بدانید این است که اگر یکی از حباب های لوستر شکست و نیاز به خرید آن داشتید، اسیر نشوید! واقعا کسانی هستند که به دلیل نبود یک حباب مجبور شدند لوستر خود را به کل تغییر دهند. با رعایت نکته هایی که گفته شد، نه تنها از خرید لوستر خود لذت می برید بلکه خود را به دردسر هم نمی اندازید.

لوستر نبض حیات دکوراسیون

از آنجایی که روشنایی محیط از سقف آویزان می شوند، در دکوراسیون های مختلف باید به آن توجه ویژه داشته باشید. ارتفاع سقف در برخی از خانه ها و واحدها استاندارد نیست و ممکن است بلندتر یا کوتاه تر از حد ممکن باشد.

گچبری و ارتفاع سقف، سبک چیدمان محیط، میزان نور و... همه این نکته ها را در خرید روشنایی در نظر بگیرید. لوستر و آویز همراه آن در زیبایی و دکور محیط بسیار تاثیر دارند. لطفا زمان کافی را برای این موضوع در نظر بگیرید. احتمالا در گوشه ذهن خود مدام به کرونا فکر می کنید و نگران خرید حضوری هستید.

این روزها حتی نان را هم اینترنتی می خرند. دیگر خرید اینترنتی لوستر و آویز که جای خود را دارد. چنانچه می خواهید خرید خود را شروع کنید پیشنهاد می کنیم سری به سایت خوگر بزنید و به راحتی با افراد خانواده مشورت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

الزام عرضه تخم مرغ بسته بندی لغو شد

الزام عرضه تخم مرغ بسته بندی لغو شد
2021-01-19T16:11:12+03:30
رئیس سازمان دامپزشکی کشور از لغو دستورالعمل الزام عرضه تخم مرغ بسته بندی خبر داد که چندی پیش به فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی ابلاغ شده بود.

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه ۴ تهران

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه ۴ تهران
2021-01-19T16:11:12+03:30
اینپین به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های فعال در این اکوسیستم، ابزارهایی ایجاد کرده تا مردم و مشاورین املاک بتوانند بهترین تجربه را در انجام معاملات مل...

افزایش قیمت خودرو تا پایان سال منتفی شد/ فرمول جدید فعلا اجرا نمی‌شود

افزایش قیمت خودرو تا پایان سال منتفی شد/ فرمول جدید فعلا اجرا نمی‌شود
2021-01-19T15:57:50+03:30
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه قیمت کارخانه ای خودرو تا پایان فروردین سال آینده تغییر نمی کند، گفت: فرمول جدید قیمت گذاری خودرو فعلا اجرا نمی شود.

مجموعه اتصالات، عرضه کننده گوشی موبایل و لوازم جانبی

مجموعه اتصالات، عرضه کننده گوشی موبایل و لوازم جانبی
2021-01-19T15:21:10+03:30
شرکت اتصالات از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه عرضه گوشی های تلفن همراه و لوازم جانبی همراه با خدمات پس از فروش در سراسر ایران آغاز کرده است. ...

صادرات لوله سبک فلزی و درآمد بدون مالیات!

صادرات لوله سبک فلزی و درآمد بدون مالیات!
2021-01-19T15:21:09+03:30
ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی در منطقه می باشد که همین موضوع باعث توجه کشورهای همسایه به محصولات فلزی بخصوص صادرات لوله و پروفیل، شده است. ...

میزان استفاده از ماسک در سفرهای اسنپ چقدر است؟

میزان استفاده از ماسک در سفرهای اسنپ چقدر است؟
2021-01-19T15:21:09+03:30
اسنپ در گزارشی اعلام کرد که بر اساس تحقیقات بازار و نظرسنجی‌های انجام شده، در ناوگان این تاکسی اینترنتی، بیش از۹۸درصد رانندگان و بیش از ۹۰ درصد مسافران در سر...

وام مسکن ایثارگران به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش یافت

وام مسکن ایثارگران به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش یافت
2021-01-19T15:17:55+03:30
بانک عامل بخش مسکن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن ایثارگران افزایش یافت.

دزدگیر پارادوکس را بیشتر بشناسید

دزدگیر پارادوکس را بیشتر بشناسید
2021-01-19T15:07:57+03:30
دزدگیر پارادوکس (Paradox) در سه دسته محصولات شامل: کنترل پنل های پارادوکس، انواع سنسورهای پارادوکس و متعلقات جانبی طراحی و عرضه می‌شوند. ...

نوروز کدام کشورها دیدنی است؟

نوروز کدام کشورها دیدنی است؟
2021-01-19T15:07:56+03:30
هرچند که نوروز در ایران به دلیل حال و هوای خاصی که دارد فوق العاده جذاب است اما کشورهای دیگری نیز هستند که باتوجه به شرایط آب و هوایی، زیبایی های بی حد و حصر...

چرا باید مدرک فنی و حرفه ای بگیریم؟

چرا باید مدرک فنی و حرفه ای بگیریم؟
2021-01-19T15:07:54+03:30
امروزه تنوع زیاد مدارک شغلی و سهولت اخذ آن‌ها، به چالشی مهم در آینده شغلی تبدیل شده است.

آشنایی با شرایط خرید بلیط هواپیمای داخلی

آشنایی با شرایط خرید بلیط هواپیمای داخلی
2021-01-19T15:07:54+03:30
با خرید بلیط هواپیمای داخلی مانند بلیط هواپیما تهران، بلیط هواپیما مشهد و... از ره بال آسمان، سفری ایمن و مطمئن را تجربه کنید.

بعد از شکست بیماری کرونا برای اجاره ویلا در نوشهر به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید

بعد از شکست بیماری کرونا برای اجاره ویلا در نوشهر به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید
2021-01-19T15:07:53+03:30
امروزه به لطف کرونا، صنعت گردشگری در شهرهایی همچون نوشهر در رکود کامل به سر می برد و مردم منتظر هستند تا کرونا شکست خورده و راهی شهرهای شمالی کشور شوند. ...

خرید ساز، لوازم جانبی و تعمیرات با دلشاد موزیک

خرید ساز، لوازم جانبی و تعمیرات با دلشاد موزیک
2021-01-19T15:07:53+03:30
موزیک دلشاد به عنوان اولین فروشگاه لوازم موسیقی در ایران فعالیت خود را با هدف ارائه انواع ادوات موسیقی و لوازم جانبی از سال ۱۳۲۵ شروع کرده است. ...

قیمت سکه طرح جدید ۳۰ دی ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه طرح جدید ۳۰ دی ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید
2021-01-19T13:57:50+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

قرعه‌کشی ۶ محصول طرح فروش فوق العاده سایپا انجام شد

قرعه‌کشی ۶ محصول طرح فروش فوق العاده سایپا انجام شد
2021-01-19T12:51:13+03:30
قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا، چهارشنبه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتش...

توسعه بهپاک با احداث ۲ کارخانه خوراک دام و طیور و تصفیه روغن

توسعه بهپاک با احداث  ۲ کارخانه خوراک دام و طیور و تصفیه روغن
2021-01-19T12:51:12+03:30
مدیرعامل صنعتی بهپاک با اشاره به قدمت این شرکت گفت: بهپاک یکی از بزرگترین شرکت های روغن کشی کشور است که بالغ بر ۵۰۰ هزار تن در سال ظرفیت روغن کشی از دانه های...

ساحل مرجانی کیش کجاست؟

ساحل مرجانی کیش کجاست؟
2021-01-19T12:51:12+03:30
جزیره کیش در تمام ایام سال، پذیرای گردشگرانی است که از تمام نقاط ایران و جهان به این جزیره دیدنی سفر می­ کنند.

رضایت نیروی‌ انسانی شرط رضایت ذی‌نفعان

رضایت نیروی‌ انسانی شرط رضایت ذی‌نفعان
2021-01-19T12:51:11+03:30
مدیران شرکت‌ها با جلب رضایت نیروی انسانی می‌توانند شاهد رضایت ذی‌نفعان و نیز موفقیت و پیشرفت شرکت باشند.

عرضه بیمه‌نامه منابع‌ انسانی در سال ۱۴۰۰

عرضه بیمه‌نامه منابع‌ انسانی در سال ۱۴۰۰
2021-01-19T12:51:11+03:30
شرکت‌های بیمه به منظور کاهش مدیریت ریسک در بخش منابع‌ انسانی، در سال۱۴۰۰ بیمه‌نامه منابع‌ انسانی را به بازار عرضه خواهند کرد.

نکاتی که باید در مورد کابینت ممبران بدانید

نکاتی که باید در مورد کابینت ممبران بدانید
2021-01-19T12:51:10+03:30
ممبران، متریالی جدید در صنعت کابینت‌سازی است و تنوع رنگ و مدل، در این کابینت بسیار بالاست و انواع سبک‌های کابینت، اعم از مدرن و کلاسیک و نئوکلاسیک را می‌توان...

برگزاری هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

برگزاری هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه
2021-01-19T12:51:10+03:30
هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد ریسک‌های منابع‌ انسانی در صنعت بیمه به صورت برخط برگزار می‌شود.

شکوفا شدن در زندگی+عکس

شکوفا شدن در زندگی+عکس
2021-01-19T12:41:17+03:30
خودشکوفایی هنگامی رخ می دهد که افراد احساسات مثبت، عملکرد روانی مثبت و عملکرد اجتماعی مثبت را در زندگی خود تجربه می کنند.

 آموزش ایلوستریتور در آنلاین آموزان (مقدماتی تا پیشرفته)

 آموزش ایلوستریتور در آنلاین آموزان (مقدماتی تا پیشرفته)
2021-01-19T12:41:16+03:30
ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator) یک نرم‌افزار کاربردی برای طراحی و ساخت نقشه‌ها، تصاویر و کارهای هنری با استفاده از سیستم عامل ویندوز یا مک است. ...

۷ مرحله‌ی پلمب دفاتر قانونی اشخاص حقوقی

۷ مرحله‌ی پلمب دفاتر قانونی اشخاص حقوقی
2021-01-19T12:41:16+03:30
اشخاص حقوقی در پایان هر سال مالی باید دفترهای پلمب‌شده خود را به اداره مالیات تحویل بدهند.

نیاز به صرفه جویی در مصرف گاز با انتخاب آبگرمکن مناسب

نیاز به صرفه جویی در مصرف گاز با انتخاب آبگرمکن مناسب
2021-01-19T12:41:15+03:30
در سال‌های اخیر با توجه به مصرف بالای گاز در کلانشهرها ، کشور ما مشکل تامین گاز کافی را برای شهروندان دارد. به همین روی تغییر الگوی مصرف گاز و صرفه جویی در م...

چه عواملی در قیمت انواع کفپوش‌های صنعتی تاثیرگذار می باشد؟

چه عواملی در قیمت انواع کفپوش‌های صنعتی تاثیرگذار می باشد؟
2021-01-19T12:28:00+03:30
همانطور که می‌دانید در تمام محصولات ساختمانی موارد و عوامل مختلفی وجود دارد که بر قیمت هر یک تاثیرگذار هستند.

بهترین برندهای کابل شبکه دنیا را بشناسید

بهترین برندهای کابل شبکه دنیا را بشناسید
2021-01-19T12:28:00+03:30
کابل شبکه محموعه‌ای از زوج سیم‌های به هم تابیده شده است که برای انتقال اطلاعات در یک شبکه کامپیوتری استفاده می‌شود.

تماشای زیباترین جاذبه های توریستی مسکو در نوروز

تماشای زیباترین جاذبه های توریستی مسکو در نوروز
2021-01-19T12:27:59+03:30
مسکو شهری فوق العاده کامل و جذاب است، نه آنطور که می گویند گران است و البته همراه با سن پترزبورگ دو شهر جذاب اروپا محسوب می‌شوند. عظمت مسکو به قدری است که بر...

ام وی ام ایکس ۵۵، کراس اوور خاص بازار ایران

ام وی ام ایکس ۵۵، کراس اوور خاص بازار ایران
2021-01-19T11:17:52+03:30
این خودرو چندی پیش در سال ۲۰۱۷ و نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت به نمایش درآمد و همه را تحت تاثیر قرار داد.

توجه ویژه سایپا به سلامت نیروی انسانی خود ستودنی است

توجه ویژه سایپا به سلامت نیروی انسانی خود ستودنی است
2021-01-19T11:04:32+03:30
رئیس ستاد مبارزه با کرونا تهران، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران و جمعی از کادر بهداشت و درمان شهر تهران در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی از شرکت سایپا بازدی...