میرنیوز
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرداخت الکترونیک سپهر، در این مراسم مهندس بابک رهنماپور مدیرعامل، دکتر یاشار نجف زاده رئیس هیات مدیره و دیگر معاونین و مدیران شرکت حضور داشتند.
مهندس رهنماپور با اشاره به همراهی تیم شرکت در روزهای سخت گفت: در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر برندسازی جدید اتفاق افتاد تا خدمات در حوره پرداخت با بهترین کیفیت به سهامداران و مردم ارائه شود.
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک با اشاره به برخی دستاوردهای شرکت از جمله رتبه ۲ کشوری روابط عمومی، ادامه داد: سعی کردیم تعداد پوزهای کم تراکنش و فاقد تراکنش را کم و این رکورد را در ماه های گذشته حفظ کنیم و همچنین در تداوم سرویس نیز در شبکه پرداخت رتبه یک را داشته باشیم.
وی با اشاره به حضور افراد متخصص در شرکت افزود: محصولات بسیار خوب نرم افزاری توسط قسمت های فنی پیاده سازی و تولید شده است. دستگاه پوز اندرویدی sepehr A۱ برند اختصاصی شرکت است و توانستیم با کمک بانک صادرات ایران و دیگر بانک ها مشتریان خوبی را جذب کنیم.
مهندس رهنماپور در ادامه با ابراز امیدواری اینکه sepehr A ۱ به عنوان یک محصول استراتژیک بتواند به جایگاه خوبی دست پیدا کند، خاطرنشان کرد: ما دنبال ارزش افزوده هستیم. در فرهنگ بانک صادرات ایران شعار خاصی وجود دارد که میگوید حق با مشتری است.
این شعار در شرکت ما هم شکل پیدا کرده است. باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم تا مشتری مداری را رعایت کردیم و در این راستا یکی از موضوعات مهم ارتقای کال سنتر است.
کلیه نرم افزارها و سخت افزارهایی که ارتقا اداره ارتباط با مشتریان لازم دارد را در اختیارش گذاشتیم و امروز نیز توانستیم این سرشماره کشوری را راه اندازی کنیم.
مهندس رهنماپورتصریح کرد: امیدواریم در ادامه کار با برقراری ارتباط دوسویه با مشتریان آنها را بیش از پیش از خدماتی که شرکت می تواند ارائه دهد، آگاه کنیم.
دکتر یاشار نجف زاده رئیس هیات مدیره پرداخت الکترونیک سپهر نیز ضمن ابراز خرسندی از به ثمر رسیدن یکی از دستاوردهای ارزشمند شرکت گفت: یکی از الزامات برای ارائه خدمات درست، پشتیبانی خوب است. قطعا یکی از ابزارهای مهم کال سنتر است.
۱۶۸۶ شماره ای است که هم در ذهن میماند هم شرکت را در رده و سطح جدیدی به مشتریان نشان خواهد داد. از مدیرعامل محترم و همکاران بر ای به ثمر رسیدن این پروژه تشکر می کنم.
در ادامه جلسه بهزاد عالم رجبی مدیر این پروژه ضمن تشکر از مهندس رهنماپور گفت: با توجه به افق های بلند شرکت، بهینه سازی کال سنتر در دستور کار قرار گرفت. دریافت کد کشوری پیشنهاد شد. گرفتن این کد به برندینگ و مارکتینگ بسیار کمک می کند.
همچنین تماس با این خط هزینه خاصی ندارد. زمان انتظار مشتریان کمتر می شود. در حال حاضر ۶۰ کانال داریم و تا ۲۴۰ کانال قابل افزایش است.
در پایان نیز از شماره ۱۶۸۶ به عنوان خط خدمات کشوری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر رونمایی شد.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلار مبادلهای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
قیمت روز ارزهای مبادلهای/ یورو رشد کرد
آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
دستیابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات عید فطر
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونهای موفق در خدمات بانکی کشور است
حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگیهای خاص
بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعهکشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند