میرنیوز

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت چه میزان است؟

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت چه میزان است؟ 2021-01-04T05:49:57+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همه ما از تاثیر سئو سایت و تاثیر آن بر درآمد کسب و کار آگاهی کامل داریم. می‌دانیم تا زمانی که بر روی سئوی سایت فعالیت‌های لازم انجام نشود هیچ گاه به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید. بنابراین تاثیر سئو بر هیچکس پوشیده نیست. اما ما می‌خواهیم در این مطلب رپورتاژ آگهی که مقوله‌ای از سئو می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم و از میزان تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت مطلع شویم. در صورتی که شما نیز رپورتاژ آگهی خریداری نموده اید و یا قصد خرید رپورتاژ را دارید به شما پیشنهاد می‌کنم که این مطلب را خط به خط بخوانید تا از تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت مطلع شوید. با ما همراه شوید.

چند مدل رپورتاژ آگهی داریم؟

تاثیر تبلیغات بر کسب و کار بر هیچ کس پوشیده نیست. یکی از متداول‌ترین روش‌های تبلیغاتی، تبلیغات نامحسوس می‌باشد. یعنی هزینه‌ای بابت تبلیغات پرداخت می‌شود اما تبلیغات به صورت زیرکانه ای انجام می‌شود یعنی کاربر متوجه تبلیغات نمی‌شود در عین حال با محصولات و خدمات شما نیز آشنا می‌شود. به این مدل از تبلیغات در دنیای سئو رپورتاژ گفته می‌شود. در صورتی که می‌خواهید سفارش رپورتاژ آگهی انجام دهید قبل از هر چیز باید با انواع مختلف رپورتاژ آگهی آشنا شوید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت را به چشم ببینید. در این قسمت شما را با انواع مختلف رپورتاژ بیشتر آشنا می‌کنیم.

انواع نمونه‌های رپورتاژ آگهی

* رپورتاژ آگهی‌های تصویری

این مدل از رپورتاژ های معمولاً به صورت اینفوگرافیک می‌باشند. یعنی با استفاده از تصاویر و با چند خط نوشته کوتاه تبلیغات شما انجام می‌شود. لازم به ذکر است در این گونه موارد باید سعی کنید که احساس نیاز را در مخاطب خود ایجاد کنید تا بتوانید محصول یا خدمات خود را به وی معرفی کنید.

* رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری یکی از متداول‌ترین نمونه‌های رپورتاژ می‌باشد. تاثیر این مدل از رپورتاژ بر سئو سایت برای هیچکس پوشیده نیست. رپورتاژ های خبری را باید از یک سایت خبری موسق و با سابقه دریافت کنید. همچنین طرز نوشتن رپورتاژ خبری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که در ادامه نحوه نگارش رپورتاژ خبری را به شما می‌گوییم. به یاد داشته باشید معمولاً رپورتاژ های خبری گران‌تر هستند.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت چه میزان است؟

نحوه نگارش رپورتاژ آگهی به چه صورت است؟

برای اینکه بتوانید بیشترین تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت را داشته باشید باید حتماً نحوه نگارش صحیح رپورتاژ را نیز یاد بگیرید تا در این کار موفق تر عمل کنید. شیوه نگارش رپورتاژ آگهی با نگارش سایر نوشته‌های سایت متفاوت می‌باشد. هر کسی نمی‌تواند برای شما رپورتاژ بنویسد. شخصی که قرار است کار نویسندگی رپورتاژ را انجام دهد باید نویسنده ماهری باشد تا بتواند به صورت نامحسوسی به سایت شما اشاره داشته باشد و محصولات و خدمات ارائه شده توسط شما را به مخاطبان معرفی نماید. تسمینو یکی از سایت‌هایی است که کار رپورتاژ و سئوی سایت را به بهترین شیوه ممکن انجام می‌دهد. شما می‌توانید با توجه به موضوع کسب و کار خود یکی از شیوه‌های خرید رپورتاژ را مورد بررسی و خریداری قرار دهید.

در هنگام نگارش محتوا توجه داشته باشید که به هیچ عنوان حتی یک کلمه از محتوا نباید کپی باشد. شما می‌توانید از سایت رقبا ایده بگیرید. می‌توانید سایت رقبا را مورد آنالیز قرار دهید. اما به هیچ عنوان نباید از سایت رقبا کپی کنید. زیرا گوگل این موضوع را می فهمد و تاثیر منفی بر روی سایت شما خواهد گذاشت. بنابراین در هنگام نگارش محتوا کمی دقیق‌تر و با وسواس بیشتری بنویسید.

همچنین در هنگام نگارش محتوای مخصوص رپورتاژ آگهی توجه داشته باشید که به کسب و کار خود به صورت نامحسوسی اشاره شود. در هنگام نگارش ابتدا باید احساس نیاز را در مخاطب ایجاد کنید. سپس کم کم راه شرکت خود را به وی نشان دهید تا در جهت برطرف نمودن نیاز خود اقدام نماید. شیوه نگارش محتوای رپورتاژ، تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت را به شدت افزایش می‌دهد. بنابراین حتماً از یک فرد خبره در این زمینه کمک بخواهید. بهتر است قبل از هر چیز نویسنده را از شیوه کسب و کار خود و امتیازات مثبت شرکت خود نسبت به رقبا را به نویسنده اعلام کنید تا در رپرتاژ شما درج شود. در صورتی که نگارش به درستی انجام شود تاثیر بسیار خوبی با خود به همراه خواهد داشت. شما می‌توانید بعد از گذشت دو تا سه هفته تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت خود مشاهده نمایید.

هزینه رپورتاژ آگهی چقدر است؟

اکنون که با مزایای رپورتاژ آشنا شدید و قصد خرید رپورتاژ را دارید حتماً یکی از سوالات شما این است که هزینه رپورتاژ آگهی چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ خوب است بدانید که هر یک از سایت‌هایی که کار رپورتاژ های تبلیغاتی را انجام می‌دهند قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. این مدل قیمت گذاری با توجه به ترافیک همان سایت و میزان محبوبیت آن بستگی دارد. در واقع شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلف گوگل که به شما در سئوی سایت کمک می‌کند سایتی که قرار است رپورتاژ شما را منتشر کند را مورد بررسی و آنالیز قرار دهید. با این کار شما می‌توانید متوجه شوید که آیا هزینه‌ای که بابت رپورتاژ پرداخت می‌کنید عادلانه است یا خیر!

اما به طور کلی هزینه گزینه مناسبی برای انتخاب سایت مناسب رپورتاژ نیست. زیرا بسیاری از سایت‌ها هستند که ورودی خیلی خوبی دارند و هزینه زیادی نیز دریافت می‌کنند اما آن سایت با کسب و کار شما مشابهتی ندارد. بنابراین شما نمی‌توانید از آن سایت نتیجه مطلوبی دریافت نمایید. زیرا کاربرانی که به آن سایت مراجعه می‌کنند به دنبال محصولات یا خدمات شما نیستند و طبیعی است که ترافیکی به سمت سایت شما نخواهد آمد. بنابراین در هنگام خرید رپورتاژ دقت کنید که سایت مبدا حتماً در حوزه کسب و کار شما فعالیت داشته باشد تا بتوانید از تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت خود بهره مند شوید.

کلام آخر درباره انتخاب و خرید رپورتاژ آگهی

سئوی سایت تاثیر زیادی بر کسب و کار شما دارد. تا زمانی که سایت شما در نتایج گوگل دیده نشود و کاربر با شما آشنا نشود نمی‌تواند سایت شما را انتخاب نماید و به سایت شما مراجعه کند و از خدمات و محصولات شما استفاده نماید. یکی از بهترین و راحت ترین شیوه‌های تبلیغاتی که تاثیر زیادی در سئوی سایت و انتخاب شما توسط کاربر دارد رپورتاژ می‌باشد. شما با نگارش و درخواست رپورتاژ اگهی است که می‌توانید در مکان‌هایی که کاربر حضور دارد و به دنبال محصول یا خدمتی از محصولات و خدمات شما می‌گردد حضور داشته باشید. این امر به مرور در پر رنگ تر شدن شما و دیده شدن کسب و کار شما تاثیر بسیار زیادی با خود به همراه دارد. در صورتی که یکبار از رپورتاژ آگهی استفاده نمایید بدون شک از تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت خود را مشاهده خواهید نمود. این شیوه از تبلیغات را حتماً بر روی سایت خود پیاده سازی نمایید تا بتوانید موفقیت بیشتری را در نتایج گوگل کسب نمایید.

برای خرید رپورتاژ آگهی می‌توانید از پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تسمینو استفاده نمایید

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)