میرنیوز

سرور مجازی بورس با اینترنت ۱۰ گیگ

سرور مجازی بورس با اینترنت ۱۰ گیگ 2020-12-30T15:00:18+03:30

به گزارش ایسنا،بنابراعلام توشن، با افزایش عرضه سهام های شرکت های مختلف از یک سو و بازار پر سود بورس از سمت دیگر باعث افزایش باورنکردنی تقاضا برای خرید سهام شده است.

سرور مجازی بورس با اینترنت ۱۰ گیگ

از آنجایی که خرید سهام از طریق کارگزاری ها در یک ساعت مشخص صورت می‌گیرد، فقط افرادی که دارای سرور بورس با سرعت زیاد و پینگ های ۱ms هستند قادرخواهند بود تا در رقابت با دیگران پیشی بگیرند و در سفارش های اولیه یا اصطلاحاً سرخطی در ردیف های ابتدایی خرید سهام قرار بگیرند که مجموعه سرور بورس با قراردادن سرورهای قدرتمند در دیتاسنترهای ایرانی این قابلیت را برای شما کاربران ایجاد کرده است.

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور مجازی بورس یک کامپیوتری است که در دیتانستر برج میلاد تهران نصب می‌شود و به صورت ۲۴ ساعته فعال است و دارای سخت افزار به مراتب قوی تر از کامپیوتر های خانگی است اما چیزی که آن رو متمایز می‌کند اینترنت بدون محدودیت و ۱۰ گیگابیت است که می‌تواند سرعت اینترنت ۴۰۰ برابر حتی اینترنت های ۴G را به شما بدهد و همچنین پینگ ۱ میلی ثانیه که برای سرخطی و قرار گرفتن در ردیف های اولیه فوق العاده مهم است و می توانی به راحتی هر  ۱ms یک بار درخواست خود را ارسال نمایید.

مواردی که لازم است در زمینه سرور بورس بدانید در پایین آورده شده است:

۱. سرور بورستون باید داخل ایران باشه!

ابتدا قبل از هر چیزی بایستی سرور مجازی بورس ایرانی تهیه کنیم زیرا سرورهای هسته بورس نیز در ایران قرار دارد و بایستی موقعیت سروری که اقدام به خرید می‌کنید هم ایران باشد و این سرورها بایستی در دیتاسنترهای با کیفیت ایرانی باشد که پینگ نسبتا مناسبی به هسته ی بورس داشته باشد.

سرور مجازی بورس با اینترنت ۱۰ گیگ
سرور های قدرتمند در برج میلاد تهران

۲. سرور مجازی بورس با ویندوز های معمولی چه تفاوتی دارد ؟

سرور مجازی بورس همان کامپیوتر شماست و ویندوز است فقط در جایی است که سرعت اینترنت در آن محدودیتی ندارد به زبان ساده، دیتاسنتر اینترنت را از طریق دارک فیبر به شرکت های سرویس دهنده اینترنتمنتقل می‌کند و بعد از آن هم اینترنت را تقسیم می‌کنند و به مشترکین خودشون ارائه می‌کنند به همین دلیل هم پینگ بالا است ولی ما سرور بورس را مستقیم در همان دیتاسنتر نصب کردیم و شما این راه را طی نمی‌کنید و مستقیم از اینترنت همان دیتاسنتر اقدام به خرید می‌کند و اتصال به آن هم از طریق Remote Desktop صورت می‌گیرد که بسیار راحت است.

۳. از چه جایی سرورهای مجازی بورس تهیه کنیم؟

قبل از هر چیز بطور خلاصه باید سرور مجازی ایران با پورت ۱۰ جی و پینگ ۱ms تهیه کنید متاسفانه در برخی موارد مشاهده می‌شود که اقدام به سوء استفاده در فروش سرورهای مجازی بورس می‌کنند و با عدد های غیر واقعی اقدام به فریب مشتری ها می‌کنند. نهایت تست اپلودی که در سرورهای ۱۰ گیگابایت می‌گیرید باید سرعت بین ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ باشد که متاسفانه مشاهده شده دوستان با اضافه کردن سرورهای خودشون در سایت اسپید تست با استفاده از سرور مجازی مجموعه خودشون به سرور خودشان تست سرعت میدن که رقم های عجیب آپلود ۳ یا حتی ۸ هزار می‌بینیم که این عدد به هیچ عنوان واقعی نیست و با تغییر سرورهای مقصد متوجه این امر خواهید شد و نکته عجیب دیگری که درج میکنند سرعت دانلود مثلا ۱ گیگ در ثانیه در صورتی که اگر تست سرعت ۸ هزار مگابیت هست سرعت دانلود هم باید نزدیک ۸ گیگ در ثانیه باشد که این عدد ها متاسفانه باهم تناسب ندارند پس با دقت خرید کنید و گول تبلیغات غیر واقعی را نخورید.

۴. آپتایم و عدم قطعی سرور:

سرور مجازی باید آپ تایم بالایی داشته باشد و دارای عدم قطعی باشد. تا در ساعت های مختلف بورس دچار اختلال نشوید.

۵. حتما سرورهای مخصوص بورس بخرید!

متاسفانه مشاهده شده vps بورس که به خریداران بورس داده می‌شود به کاربران دیگری هم فروخته می‌شود و با توجه به اینکه کاربران دیگر مانند مدیران سایت ها استفاده های مختلفی مانند خروجی گرفتن و دانلود و آپلود زیادی دارند باعث کندی سرورها مخصوصا ، سرورهای اشتراکی می‌شوند.

سرور مجازی بورس با اینترنت ۱۰ گیگ
سرور مخصوص بورس با اینترنت پر سرعت

۶. چگونه کیفیت سرور را تست کنم؟

یکی از بهترین وب سایت ها برای تست سایت SpeedTest.net می باشد. کافیست وارد این سایت شوید و با یک یا دو دیتاسنتر مختلف تست نمایید. بایستی حتما پینگ ۱ms باشد و سرعت آپلود و دانلود بالای ۱۰۰۰ باشد که می‌توانید در قیمت بالا نمونه تست عالی سرورهای با کیفیت سرور بورس را مشاهده کنید.

 سرور مجازی بورس چه کمکی به من خواهد کرد ؟

از آنجایی که هسته بورس درخواست‌ها را هر ۱ms ثانیه یکبار پردازش می‌کند داشتن پینگ ۱ms ثانیه یکی از مهمترین نکات است و مکمل پینگ سرعت ارسال درخواست می باشد که در اینجا اگر رقیبانتان هم پینگ ۱ms داشته باشند، فقط اشخاصی موفق تر هستند که سریع تر درخواست خود را به هسته بورس ارسال کنند و در اینجا هم که سرعت آپلود مهم خواهد بود.

پیشنهاد می شود متن " بهترین سرور مجازی بورس را از کجا تهیه کنم؟ " را جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید.

سرور مجازی بورس با اینترنت ۱۰ گیگ
سرور بورس همراه با ربات سرخطی رایگان

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان جهت خرید سرور مجازی بورس به همراه ربات سرخطی رایگان دارید همین حالا با شماره ۹۱۰۰۲۷۷۲ ۰۲۱ تماس حاصل نمایید و یا به سایت serverbours.com جهت مشاهده نمونه سرخطی های موفق کاربران این سرور ها و کسب اطلاعات بیشتر مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

بانک رفاه کارگران قدرت خرید بازنشستگان را افزایش می‌دهد

بانک رفاه کارگران قدرت خرید بازنشستگان را افزایش می‌دهد
2021-01-26T11:46:28+03:30
بانک رفاه کارگران در ایفای مسئولیت قانونی و حرفه‌ای خود از بهبود معیشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در سراسر ایران حمایت می‌کنند و همواره ...

مشارکت در اَبَرپروژه پالایشگاه گاز بیدبلند افتخاری بزرگ برای بانک ملت است

مشارکت در اَبَرپروژه پالایشگاه گاز بیدبلند افتخاری بزرگ برای بانک ملت است
2021-01-26T11:33:10+03:30
مدیرعامل بانک ملت در حاشیه آیین افتتاح پروژه عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: افتتاح این پروژه در دوران تحریم های ناجوانمردانه، موفقیتی غرور انگیز ب...

بانک رفاه کارگران در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت

بانک رفاه کارگران در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت
2021-01-26T11:33:09+03:30
بر اساس اعلام نظر دبیرخانه همایش شرکت های برتر ایران در سازمان مدیریت صنعتی، بانک رفاه کارگران در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت. ...

پرداخت بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک رفاه کارگران

پرداخت بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک رفاه کارگران
2021-01-26T11:33:08+03:30
به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج جوانان، بانک رفاه کارگران تا پایان آذر ماه سال جاری بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه ...

اعلام فرایند استعلام و تایید دریافت چک توسط ذی نفع

اعلام فرایند استعلام و تایید دریافت چک توسط ذی نفع
2021-01-26T11:33:08+03:30
فرایند استعلام و تایید دریافت چک توسط ذینفع بر اساس قانون جدید صدور چک، اعلام شد.

فاز نخست پارک علم و فناوری ایرانیان در شهر آیلند آماده بهره برداری است

فاز نخست پارک علم و فناوری ایرانیان در شهر آیلند آماده بهره برداری است
2021-01-26T11:33:07+03:30
فاز اول پارک علم و فناوری ایرانیان (آیلند) به عنوان نخستین پارک علم و فناوری بخش خصوصی کشور در مرحله تکمیل قرار دارد و به زودی آماده بهره برداری می شود. ...

شرکت نصب دوربین مدار بسته در تهران

شرکت نصب دوربین مدار بسته در تهران
2021-01-26T11:19:50+03:30
ایجاد امنیت در حریم خصوصی خود و مراقبت از خانواده و اسناد و مدارک، از مواردی است که هر فردی در زندگی اجتماعی خود انجام می دهد.

مبلمان منبتی و انواع آن کدام هستند؟

مبلمان منبتی و انواع آن کدام هستند؟
2021-01-26T11:19:49+03:30
مبلمان یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده ی دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

روغن خوراکی وارداتی با ارز ترجیحی بدون محدودیت در حال عرضه است

روغن خوراکی وارداتی با ارز ترجیحی بدون محدودیت در حال عرضه است
2021-01-26T11:03:08+03:30
شرکت بازرگانی دولتی ایران به منظور شفاف سازی در توزیع روغن وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی اعلام کرد روغن خوراکی مورد نیاز کشور در شبکه‌ توزیع خانوار بدون محدودی...

بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی و کسب درآمد در این حوزه

بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی و کسب درآمد در این حوزه
2021-01-26T10:53:23+03:30
همانطور که می دانید اکثر تجهیزات الکترونیکی که ما در اطراف خود می بینیم و روزانه از آنها استفاده می کنیم دارای برد الکترونیکی در اندازه و اشکال مختلف هستند. ...

تخصیص هزار میلیارد ریال از منابع بانک مهر ایران به کمیته امداد

تخصیص هزار میلیارد ریال از منابع بانک مهر ایران به کمیته امداد
2021-01-26T10:36:31+03:30
بانک مهر ایران ۱۰۰۰ میلیارد ریال از منابع خود را برای پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد تخصیص داد.

نکات کلیدی خرید نهال گردو و بادام از نهالستان + معرفی و قیمت نهال

نکات کلیدی خرید نهال گردو و بادام از نهالستان + معرفی و قیمت نهال
2021-01-26T10:36:30+03:30
برای این که بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید نهاد گردو بادام داشته باشید، این مطلب را بخوانید.

قیمت دلار ۷ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۹۷۰ تومان رسید/ هر یورو ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان

قیمت دلار ۷ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۹۷۰ تومان رسید/ هر یورو ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان
2021-01-26T10:23:07+03:30
قیمت دلار(اسکناس) آمریکا، امروز ، دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ در صرافی‌های بانکی برای خرید به ۲۱ هزار و ۴۸۰ تومان و برای فروش به ۲۲ هزار و ۷۲۰ تومان رسید.

خرید تلویزیون شیائومی با قیمت مناسب

خرید تلویزیون شیائومی با قیمت مناسب
2021-01-26T10:13:16+03:30
تلویزیون های شیائومی را می توان به عنوان یک محصول با قیمت مناسب و کیفت عالی به شمار آورد، زیرا این تلویزیون ها به محض ورود به بازار (همانند گوشی های شیائومی)...

پرستار کودک در منزل توسط کادری مجرب

پرستار کودک در منزل توسط کادری مجرب
2021-01-26T09:59:50+03:30
کودکان نسل آینده کشور هستند و به همین دلیل مهم ترین قشر جامعه به شمار می آیند.

بهترین هتل کیش چه فاکتورهایی دارد؟

بهترین هتل کیش چه فاکتورهایی دارد؟
2021-01-26T09:59:50+03:30
اگر می خواهید با بهترین هتل های کیش از پنج ستاره تا ۳ ستاره آشنا شوید، این متن چالش برانگیز کیشلندیار را از دست ندهید! تمامی تورهای ذکر شده در متن خبر پس از ...

هافمن برندی با بیش از ۲۵ هزار تن ظرفیت تولید سالانه

هافمن برندی با بیش از ۲۵ هزار تن ظرفیت تولید سالانه
2021-01-26T09:46:28+03:30
تولید در ایران روزهای سخت و البته با وجود محدودیت‌ها، روزهای افتخارآمیزی را طی می‌کند.

سکاندار بیمه رازی منصوب شد

سکاندار بیمه رازی منصوب شد
2021-01-26T09:33:10+03:30
دکتر علی جباری که از وی به عنوان پدر صنعت بیمه ایران یاد می شود به سمت مدیر عامل شرکت بیمه رازی منصوب شد.

قیمت جهانی طلا با افت دلار رشد کرد

قیمت جهانی طلا با افت دلار رشد کرد
2021-01-26T07:56:26+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز سه‌شنبه، تخت تاثیر افت ارزش دلار تقویت شد.

قیمت جهانی طلا با افت دلار رشد کرد / هر اونس ۱۸۶۰ دلار

قیمت جهانی طلا با افت دلار رشد کرد / هر اونس ۱۸۶۰ دلار
2021-01-26T07:43:06+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، سه‌شنبه، تخت تاثیر افت ارزش دلار تقویت شد.

دریافت مدرک icdl فوری در تهران

دریافت مدرک icdl فوری در تهران
2021-01-25T18:14:30+03:30
دریافت مدرک icdl فوری در تهران یکی از دغدغه های بسیاری از افراد در حال استخدام است.

چگونه می توان با کمترین هزینه، بهترین زیرساخت شبکه را طراحی کرد؟

چگونه می توان با کمترین هزینه، بهترین زیرساخت شبکه را طراحی کرد؟
2021-01-25T17:21:05+03:30
امروزه بخش عمده ای از فرآیندهای سازمانها به تبادل اطلاعات و داده ها وابسته می باشد و بخش عمده ای از این تبادل اطلاعات بر بستر شبکه های محلی و شهری صورت می گی...

آموزش ۱۱ حرکت تمرینی با دمبل در خانه

آموزش ۱۱ حرکت تمرینی با دمبل در خانه
2021-01-25T16:54:26+03:30
این شرکت پس از گذشت سال‌ها همچنان به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولید و تأمین‌کننده دوچرخه و تجهیزات باشگاهی و سلامت خانگی مشغول به فعالیت است. ...

بهترین قیمت خرید نرم افزار مرکز تلفن ساخت ایران

بهترین قیمت خرید نرم افزار مرکز تلفن ساخت ایران
2021-01-25T16:41:06+03:30
مرکز تلفن چیست؟ شرکت ها، سازمان ها و کسب کارها برای برقراری ارتباط بین کارمندان خود و مشتریان از مرکز تلفن های موجود در بازار استفاده می کنند. ...

چطور یکی از بهترین شرکت های تعمیر پرینتر در محل را پیدا کنیم؟

چطور یکی از بهترین شرکت های تعمیر پرینتر در محل را پیدا کنیم؟
2021-01-25T16:28:02+03:30
اگر پرینتر شما نیاز به تعمیر داشته باشد، برای تعمیر دستگاه، آن را نزد تعمیرکار پرینتر و یا نمایندگی می‌برید؟! اگر وزن پرینتر شما بالا و حجم زیادی نیز داشته ب...

خرید سیم جمع کن از معتبرترین فروشگاه اینترنتی + نحوه استفاده

خرید سیم جمع کن از معتبرترین فروشگاه اینترنتی + نحوه استفاده
2021-01-25T16:28:01+03:30
خیلی وقت ها شده و این مشکل برامون پیش اومده که وسایل برقی که سیمی هستند و در خانه یا کارگاه استفاده می شوند به هم گره می خورند و باعث میشه نظم کارمون بهم بخو...

چگونه یک دوربین مداربسته مناسب انتخاب کنیم

چگونه یک دوربین مداربسته مناسب انتخاب کنیم
2021-01-25T16:14:31+03:30
در هایپر صنعت فامکو شما مشتریان گرامی می توانید در کنار تامین تجهیزات موردنیاز خود، تجهیزات امنیتی و نظارتی برای کسب کار خودتون نیز تهیه کنید. فقط بایست با ت...

ریسک توافق در خرید مسکن با وجود تحریم هدفمند آمریکا

ریسک توافق در خرید مسکن با وجود تحریم هدفمند آمریکا
2021-01-25T16:01:07+03:30
در مقطع زمانی فعلی، داشتن آمادگی برای توافق کلی از اصلی ترین مسائل مورد نظر می باشد.

شرایط پیدا کردن کار دانشجویی در آلمان

شرایط پیدا کردن کار دانشجویی در آلمان
2021-01-25T15:47:52+03:30
یکی از مهمترین مواردی که این روزها برای تحصیل در خارج از کشور، مد نظر اکثر متقاضیان قرار می گیرد، امکان کار دانشجویی و یا پاره وقت در کشور مقصد است. ...

آموزش کسب و کار و درآمد از طریق پیامک انبوه

آموزش کسب و کار و درآمد از طریق پیامک انبوه
2021-01-25T15:47:51+03:30
پنل ارسال پیامک در واقع نرم افزاری تحت وب است که پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد محیط آن خواهید شد.