میرنیوز

خرید آپارتمان در غرب استان تهران به کمک املاک کیان

خرید آپارتمان در غرب استان تهران به کمک املاک کیان 2020-10-10T11:25:44+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تجربه نشان داده است که خرید خانه در اندیشه همانند یک سرمایه گذاری بدون ضرر است؛ چون قیمت املاک در اندیشه چندان زیاد و غیر معقول نیست و عموم مردم می‌توانند به خرید آپارتمان در اندیشه اقدام کنند. یعنی عملاَ با در اختیار داشتن یک بودجه حدودی هم می‌توانید یک آپارتمان در اندیشه خریداری کنید. از طرفی، موقعیت جغرافیایی و امکاناتی که در آپارتمان‌های اندیشه تهران وجود دارد، دارای ارزش‌ بالایی است. این را هم در نظر داشته باشید که با گذشت زمان نه چندان طولانی، می‌توانید اطمینان داشته باشید که قیمت یک آپارتمان ارزان در این منطقه قابلیت افزایش پیدا کردن را دارد.

انتخاب‌های مطمئن داشته باشید!

انتخاب آپارتمان ارزان در اندیشه به نوع دفتر املاکی که به آن مراجعه می‌کنید، وابسته است. برای مثال، دفاتر املاکی که سابقه و تجربه‌ی چندان زیادی در قیمت گذاری و معرفی آپارتمان ندارند، نمی‌توانند یک انتخاب مطمئن و بی‌دغدغه باشند. بنابراین، انتخاب بهترین دفتر املاک در اندیشه می‌تواند تأثیر زیادی در انتخاب ملک مورد نظرتان داشته باشد. تجربه معاملات متعدد موفق نشان داده است که املاک کیان جز دفاتر فعال و معتبر در زمینه‌ی فروش و خرید املاک در اندیشه می‌باشد. چرایی ایده‌آل بودن املاک کیان را در ادامه متوجه خواهید شد.

چرا املاک کیان را برای خرید املاک در اندیشه انتخاب کنم؟

خرید آپارتمان در اندیشه با املاک کیان در نهایت به سود شما خواهد بود؛ چرا که متخصصان کاربلد و با تجربه‌ای که در املاک کیان فعالیت می‌کنند، نزدیک به دو دهه سابقه کاری دارند و با آگاهی کامل نسبت به شرایط املاک در تمامی نقاط تهران (بخصوص شهر اندیشه)، می‌توانند بهترین انتخاب‌های ممکن را با توجه به بودجه مالیتان، به شما پیشنهاد دهند. از طرفی سابقه و تجربه‌ی بالای گروه املاک کیان، موجب شده است که تعداد پیشنهادات فروش و خرید املاک بسیار زیاد باشد و البته که خانواده‌ها نیز از حضور در چنین فضای پرامکانات و زیبایی به شدت استقبال خواهند کرد. از همین رو افراد متقاضی می‌توانند در کمترین زمان و با بهترین قیمت، ملک مورد نظر خود را در شهرک اندیشه خریداری کنند.

خرید آپارتمان در غرب استان تهران به کمک املاک کیان

خرید آپارتمان در اندیشه همانند خرید ملک در سایر نقاط کشور، اصول خودش را دارد. امکانات رفاهی، حریم خصوصی و طبقات متعدد در آپارتمان تأثیرگذار هستند. معیارهای مهم دیگری هم برای انتخاب آپارتمان ارزان وجود دارد که با املاک کیان می‌توانید به تمامی آن‌ها توجه داشته باشید.

خرید خانه در اندیشه براساس فازها و شهرک‌ها

وجود شهرک‌ها و فازهای متعدد برای خرید آپارتمان در اندیشه، ممکن است انتخاب شما را برای خرید آن‌ها سخت‌تر کند. اما جای نگرانی نیست. مشاوران املاک کیان در این زمینه تسلط کافی دارند. در اینجا چندین نکته درباره‌ی خرید خانه در اندیشه ارائه می‌کنیم.

خرید آپارتمان در غرب استان تهران به کمک املاک کیان

۱. قیمت املاک در فاز ۲ اندیشه نسبت به سایر املاک در سایر فازها، ارزان‌تر است. چون فاز ۲ اندیشه به نسبت دورتر از فازهای دیگر می‌باشد.

۲. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بافت سنتی شهر اندیشه را می‌پسندید، آپارتمان‌های فاز ۱ اندیشه را خریداری کنید.

۳. آپارتمان در فازهای ۳، ۴ و ۵ اندیشه امکانات متعددی دارند. قیمت آپارتمان در این فازها، به نسبت گران‌تر از سایر نقاط در شهر اندیشه است.

۴. تمامی شهرک‌های اندیشه از لحاظ امکانات و دسترسی به اماکن و معابر داخل شهر تهران مناسب هستند.

این قواعد کلی هستند. در نظر داشته باشید که تمامی املاک در اندیشه از نظر امکانات رفاهی و امنیت در درجه بالایی قرار دارند. تنها سلیقه و بودجه شما است که ممکن است محدودیت‌هایی را برای‌تان ایجاد کند. نگران نباشید. آپارتمان ارزان در این منطقه در تمامی فازها و شهرک‌های این نقطه از کشور، بسیار زیاد است.

خرید املاک در اندیشه براساس نوع ملک

مسلماً قیمت خرید آپارتمان در اندیشه با قیمت خرید ویلا در این منطقه، متفاوت است و مشخصاَ خانه‌هایی که ویلایی هستند، قیمت بیشتری دارند؛ چرا که فضای خانه بزرگ‌تر است و افراد می‌توانند از این فضا استفاده کنند. در مقابل، قیمت آپارتمان در اندیشه کمتر است؛ زیرا فضای آزاد در آپارتمان وجود ندارد و متراژ خانه‌ها پایین می‌باشد. البته در صورتی که فروشنده درخواست فروش ملک خود را در زمان کمتری داشت باشد، قیمت خانه‌های ویلایی در اندیشه نیز کمتر خواهد بود و این تا حدودی به شانستان و البته انتخاب یک دفتر املاک باتجربه بستگی دارد.

در صورتی که املاک در اندیشه در طبقات میانی و انتهایی باشد، قیمت ارزانتری دارد. این پیشنهادات برای افرادی مناسب است که بودجه کمی دارند و نمی‌خواهند فرصت سرمایه گذاری در اندیشه را از دست بدهند.

انتخاب آپارتمان در اندیشه براساس وضعیت فروش یا خرید

قطعی شدن تصمیمات برای خرید آپارتمان در اندیشه به خواسته‌های دو فرد خریدار و فروشنده بستگی دارد. بعضی از خانه‌ها در این شهرک برای پیش فروش در سایت املاک کیان درج می‌شوند. بعضی دیگر از آن‌ها هم برای فروش فوری در سایت املاک کیان قرار می‌گیرند. اگر قیمت‌های این دو نوع از املاک را بررسی کنید، متوجه می‌شوید این گزینه‌ها از نظر اقتصادی برای شما به صرفه‌تر است.

با توجه به شناختی که افراد ساکن در اندیشه از املاک کیان دارند، مراجعات بیشتری به این مجموعه دارند. لذا، تنوع پیشنهادات برای خرید خانه بیشتر است. به طوری که شما می‌توانید با در اختیار داشتن بهترین پیشنهادات خرید املاک به یک نتیجه قطعی برسید.

انتخاب آپارتمان در اندیشه براساس ویژگی‌های معماری

مسلماً نوع معماری ساختمان و سال ساخت آن در خرید آپارتمان اندیشه بسیار تأثیرگذار است و این موضوع بدون شک از دید خریداران، فروشندگان و کارشناسان املاک دور نمی‌ماند. خانه‌هایی که ویلایی هستند به آسانسور نیاز ندارند؛ از طرفی چون خریداران فضای بزرگ‌تری را در اختیار دارند، باید هزینه زیادی را برای تملیک آن بپردازند. در صورتی که خواسته باشید یک واحد ساختمانی در طبقه سوم یا پنجم خریداری کنید، باید هزینه‌های یک آسانسور استاندارد را هم در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که اگر آسانسور مجموعه استاندارد نباشد، عملاً هیچ مزیتی را به عنوان فرد خریدار در حمل و نقل، در اختیار نخواهید داشت!

داشتن پارکینگ و انباری نیز در افزایش یا کاهش قیمت خرید آپارتمان تاثیر بسزایی دارد. اگر املاک دارای پارکینگ نباشد، امنیت نگهداری از خودروی شخصی شما چندان تضمین شده نیست؛ به همین خاطر با داشتن یک خانه‌ی پارکینگ دار، نیازی نیست که هزینه بیشتری را برای مالکیت پارکینگ پرداخت کنید. بد نیست بدانید که مواردی مانند تجهیز داخلی آپارتمان و نوع کنتور خانه نیز در قیمت آپارتمان در اندیشه موثر هستند.

خرید آپارتمان در غرب استان تهران به کمک املاک کیان

خرید آپارتمان و خانه در شهر اندیشه با املاک کیان

اگر به دنبال بهترین انتخاب در خرید ملک در اندیشه هستید، این اطمینان وجود دارد که به پاس دو دهه انجام معاملات موفق، شما نیز تجربه موفقیت آمیزی را برای خرید آپارتمان در اندیشه با املاک کیان خواهید داشت. کاربران گرامی می‌توانند از طریق تایپ آدرس اینترنتی amlakkian.com و یا ارتباط از طریق تماس با شماره‌های زیر، با مشاوران املاک کیان، یک مشورت سازنده داشته باشند.

شماره تماس:

شعبه یک: ۰۲۱۶۵۵۰۷۳۱۳

شعبه دو: ۰۲۱۶۵۳۶۹۶۷۰

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)