میرنیوز

کدام آزمون آزمایشی ثبت نام کنم؟

کدام آزمون آزمایشی ثبت نام کنم؟ 2020-10-03T15:52:20+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پرسش بسیاری از داوطلبان کنکور، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها در اوایل سال تحصیلی این است که کدام آزمون آزمایشی ثبت‌نام کنم؟ در این روزها که آموزش مجازی، جایگزین حضور در مدرسه شده است، یک ابهام دیگر نیز برای دانش‌آموزان و اولیا ایجاد شده که آیا ثبت‌نام در آزمون آزمایشی در این شرایط ضرورت دارد؟ در این مقاله تلاش کردیم به این سوالات پاسخ دهیم.

کدام آزمون آزمایشی ثبت نام کنم؟

وقتی صحبت از یادگیری می‌شود، بسیاری از ما معلمی را تصور می‌کنیم که مطلبی را به دانش‌آموز توضیح می‌دهد و در نهایت با مطالعه و تمرین بیشتر توسط دانش‌آموز، یادگیری را تکمیل شده می‌دانیم. اما آیا یادگیری فقط همین است؟ تفاوتی نمی‌کند که آموزش حضوری را مدنظر قرار دهیم یا آموزش مجازی، آنچه که مسلم است یادگیری صرفاً انتقال دانش نیست و بر اساس استانداردهای علمی شامل ۴ بخش آموزش، ارزیابی، تحلیل و برنامه‌ریزی است.

آیا شرکت در یک آزمون آزمایشی در شرایط فعلی، کار مفیدی است؟

جالب است بدانید پژوهشگران بین‌المللی از آزمون و ارزشیابی به عنوان نیروی محرکۀ یادگیری نام می‌برند. اما چرا؟ دلیل آن ساده است؛ یک آزمون استاندارد می‌تواند وضعیت درسی دانش‌آموز را نشان دهد تا آموزش‌ها و فعالیت‌های تحصیلی بعدی، دقیقاً بر همین اساس برنامه ریزی شوند. البته در شرایط فعلی و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، شما بایستی به دنبال یک آزمون آنلاین استاندارد باشید.

گزینه دو یکی از موسسات با سابقه و مطرح در این زمینه است که در کنار طراحی سوالات باکیفیت، آزمون آنلاین بسیار دقیق‌تری نسبت به سایر موسسات آموزشی برگزار می‌کند. ویژگی‌هایی مانند استفاده از اپلیکیشن موبایل برای شرکت در آزمون، جابجایی رندوم گزینه‌ها و کلید شخصی برای هر شرکت کننده، محاسبه دقیق زمان، شباهت ۸۰ درصدی سوالات با کنکور و دسترسی رایگان به اپلیکیشن بانک سوال دانش‌آموز و مدرسه، گزینه دو را به موسسه‌ای پیشرو در حوزۀ سنجش تبدیل کرده است.

کدام آزمون آزمایشی ثبت نام کنم؟

با چنین امکاناتی دانش‌آموز نه تنها یک برنامه ریزی دقیق دریافت می‌کند، بلکه شرکت در آزمون‌های آنلاین برنامه‌ریزی شده و مستمر هم پایبندی او به برنامه مطالعاتی را بیشتر می‌کند.

برای انتخاب یک آزمون آزمایشی، به چه نکاتی دقت کنیم؟

اگر تصمیم گرفته‌اید که در یک آزمون آزمایشی شرکت کنید، حتماً پیش از ثبت‌نام این نکات را بررسی کنید.

۱. کیفیت سوالات: این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای مثال برای داوطلب کنکور، کیفیت سوالات به معنی شباهت سوالات آزمون آزمایشی با سوالات آزمون سراسری است اما برای یک دانش‌آموز پایه دهم، سوال استاندارد بایستی بتواند عمق یادگیری مبحث را دقیقاً بر اساس کتاب درسی بسنجد و از سوق دادن دانش‌آموز به سمت حفظ کردن فرمول‌ها و نکات عجیب برای حل سریع جلوگیری کند.

۲. برگزاری استاندارد: این موضوع در سال‌های قبل به جلوگیری از تقلب و کیفیت حوزه‌های آزمون مرتبط می‌شد اما در حال حاضر به معنای برگزاری آزمون آنلاین استاندارد است. آزمون آنلاینی که بیشترین شباهت به آزمون حضوری را داشته باشد و از امکانات تکنولوژی‌های روز دنیا نیز برای سادگی و ارتقای هوشمندی آزمون استفاده کند.

۳. تحلیل آزمون صحیح: آزمون دادن صرف بدون تحلیل نتایج عملاً فایده ای بیشتر از یک نمونه سوال ندارد. این کارنامه‌ها و گزارش‌های یک آزمون است که می‌تواند به تحلیل درست آن منجر شود. گاهی برخی مؤسسات صرفاً با تکیه بر مقایسه با یک جامه آماری بزرگ، تحلیل‌های خود را کامل می‌دانند اما تحلیل موضوعی و استفاده از داده‌های فراتر از تعداد شرکت‌کننده‌های آزمون است که می‌تواند گزارش‌های تحلیلیِ عمیق را بسازد.

۴. خدمات مناسب با قیمت مقرون به صرفه: در شرایط اقتصادی کنونی بهتر است به دنبال آزمونی باشید که خدمات بیشتری در کنار آن دریافت کنید و در مجموع برای کل بسته دریافتی، قیمت مناسب تری پرداخت نمایید.

کدام آزمون آزمایشی ثبت‌نام کنیم؟

شاید تصور کنید جمع شدن تمام این ویژگی‌ها در کنار هم امکان پذیر نیست، اما به شما توصیه می‌کنیم در ادامه‌ی همین مطلب، لیست خدمات و ویژگی‌های گزینه دو را هم بررسی کنید و بعد تصمیم بگیرید؛

* سوالات گزینه دو بیش از ۱۰ سال متوالی میانگین مشابهت ۸۰ درصد با کنکور داشته است.

* آزمون‌های آنلاین گزینه دو در شرایط فعلی با بالاترین کیفیت در اپلیکیشن گزینه دو برگزار می‌شود. محاسبه دقیق زمان پاسخگویی و جابجایی گزینه‌ها برای هر نفر از ویژگی‌های منحصربفرد این آزمون‌ها هستند.

* گزینه دو پس از هر آزمون متناسب با پایه تحصیلی هر دانش‌آموز بین ۳ تا ۸ کارنامه تحلیلی و ۶ تا ۷ گزارش مدرسه ای ارائه می‌کند. مثلاً داوطلبان کنکور پس از هر آزمون تخمین رتبه و انتخاب رشته مجازی می‌گیرند اما دانش‌آموزان دوره اول متوسطه کارنامه توصیفی بدون احتساب نمره منفی دریافت می‌کنند.

* گزینه دو همراه آزمون‌های خود، اپلیکیشن بانک سوالات تالیفی گزینه دو هم به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان و مدارس قرار می‌دهد و این یعنی کاهش هزینه‌های هنگفت خرید کتاب‌های تست!

* با ثبت‌نام در هر آزمون گزینه دو، امکان شرکت در ۳ آزمون برای دانش‌آموز فراهم می‌شود. یک پیش آزمون آنلاین، آزمون آنلاین کشوری و مهم تر از همه امکان رفع اشکال هوشمند که عملاً یک آزمون آنلاین شخصی‌سازی شده بر اساس عملکرد داوطلب است!

* در نهایت با یک تماس تلفنی ساده و مقایسه قیمت‌ها و خدمات موسسات مختلف، متوجه خواهید شد که آزمون‌های گزینه دو با منصفانه ترین قیمت ارائه می‌شوند.

موفقیت در کنکور و یادگیری مطالب هر پایه تحصیلی پیش از هر چیز نیازمند برنامه ریزی و تلاش دانش‌آموز است، اما نقش یک آزمون آزمایشی استاندارد در این میان را دست کم نگیرید. همین امروز وقت تصمیم گیری است. پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به سایت گزینه دو بزنید و با ثبت‌نام در آزمون‌ها، از سایر خدمات طلایی آن نیز به صورت رایگان استفاده کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۸/۱۰|کاهش قیمت ارز در بازار؛ دلار به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت

 قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۸/۱۰|کاهش قیمت ارز در بازار؛ دلار به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت
2020-10-31T21:46:44+03:30
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۶ هزار و ۸۷۰ تومان تعیین شده است.

عرضه سه محصول در ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو

عرضه سه محصول در ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو
2020-10-31T18:26:20+03:30
گروه صنعتی ایران خودرو ششمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود را از فردا یکشنبه ۱۱ آبان ماه به مدت سه روز اجرا می‌کند.

جاذبه های زیارتی و تاریخی مشهد

جاذبه های زیارتی و تاریخی مشهد
2020-10-31T16:16:20+03:30
مشهد دومین کلان شهر ایران و پایتخت معنوی جهان اسلام که با توجه به اینکه در مسیر جاده ی ابریشم واقع شده، دارای پیشینه تاریخی و مذهبی قابل توجهی است. ...

آسان ترین راه خرید موتورسیکلت

آسان ترین راه خرید موتورسیکلت
2020-10-31T15:49:44+03:30
خرید موتورسیکلت یکی از کلید واژه هایی است که در ایران به تعداد بسیار زیادی توسط کاربران در موتورهای جستجوگر مانند گوگل جستجو شده و این آمار بالای جستجو ما را...

معرفی محبوب ترین سبک های کاغذ دیواری

معرفی محبوب ترین سبک های کاغذ دیواری
2020-10-31T15:49:43+03:30
کاغذ دیواری ساده یکی از انواع کاغذ دیواری می باشد که بسیار مورد توجه طراحانان داخلی قرار دارد. این محصولات را می توان به راحتی در بسیاری از محل های اداری، تج...

معرفی مرکز خدمات و تعمیرات ماشین‌های اداری فالنیک

معرفی مرکز خدمات و تعمیرات ماشین‌های اداری فالنیک
2020-10-31T15:33:02+03:30
مرکز خدمات ماشین‌های اداری فالنیک با ۲۴ سال سابقه‌ و با داشتن تکنسین‌هایی مجرب به تعمیر ماشین‌های اداری ایرانی و خارجی می‌پردازد.

چرا باید فلوت ریکوردر یاماها را انتخاب کرد؟

چرا باید فلوت ریکوردر یاماها را انتخاب کرد؟
2020-10-31T15:23:02+03:30
اگر به دنبال خرید فلوت ریکوردر هستید حتما در بازار با نام‌های متنوعی مواجه شدید.

آنر ۱۰X Lite با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و فست شارژ از راه می‌رسد

آنر ۱۰X Lite با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و فست شارژ از راه می‌رسد
2020-10-31T14:53:03+03:30
گوشی جدید آنر ۱۰X Lite قرار است به عنوان نخستین عضو خانواده ۱۰X در بازارهای جهانی عرضه شود.

«پیمان پور ایواز» برنده خودرو کیا ریو از سومین جشنواره طلایی

«پیمان پور ایواز» برنده خودرو کیا ریو از سومین جشنواره طلایی
2020-10-31T14:53:03+03:30
پیمان پور ایواز برنده خودرو کیا ریو از سومین جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت در منطقه آزاد بندر انزلی شد.

معرفی مرکز خدمات و تعمیرات ماشین‌های اداری

معرفی مرکز خدمات و تعمیرات ماشین‌های اداری
2020-10-31T14:53:02+03:30
مرکز خدمات ماشین‌های اداری فالنیک با ۲۴ سال سابقه‌ و با داشتن تکنسین‌هایی مجرب به تعمیر ماشین‌های اداری ایرانی و خارجی می‌پردازد.

تاکسی اینترنتی اسنپ به کیش می‌رود

تاکسی اینترنتی اسنپ به کیش می‌رود
2020-10-31T14:53:01+03:30
جزیره کیش به عنوان تازه‌ترین مقصد تاکسی اینترنتی اسنپ انتخاب شد. شرکت اسنپ و شرکت عمران، آب و خدمات کیش برای راه‌اندازی تاکسی‌ اینترنتی در جزیره کیش تفاهم‌نا...

قیمت دلار با کاهش ۸۵۰ تومانی وارد کانال ۲۶ هزار تومانی شد/ نرخ یورو هم کاهش یافت

قیمت دلار با کاهش ۸۵۰ تومانی وارد کانال ۲۶ هزار تومانی شد/ نرخ یورو هم کاهش یافت
2020-10-31T14:39:40+03:30
قیمت دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی که صبح امروز نسبت به روز پنج شنبه ۳۰ تومان کاهش یافته بود، اکنون و در میانه معاملات ۸۵۰ تومان دیگر کاهش یافت و به ۲۶ هزار...

ویژگی های یک کاتالوگ تاثیرگذار

ویژگی های یک کاتالوگ تاثیرگذار
2020-10-31T14:16:24+03:30
کاتالوگ یکی از محبوب ترین ابزارهای تبلیغاتی است که شاید همه ما برای یک بار هم که شده از کاتالوگ برای انتخاب محصولات مختلف استفاده کرده باشیم. ...

کفپوش اپوکسی ثمین سبکی نو در کیفیت و سرعت اجرا

کفپوش اپوکسی ثمین سبکی نو در کیفیت و سرعت اجرا
2020-10-31T14:13:05+03:30
با توجه به شیوع ویروس کرونا، این روزها محصولات کفپوش اپوکسی بهداشتی یا همان کفپوش های آنتی باکتریال مورد توجه جدی قرار گرفته است.

محصولات ایران خودرو با قوای محرکه توسعه یافته در راه بازار

محصولات ایران خودرو با قوای محرکه توسعه یافته در راه بازار
2020-10-31T13:19:42+03:30
معاون ایران خودرو گفت: در راستای کاهش مصرف سوخت و آلایندگی محصولات، ارتقای موتورهای جاری، تولید موتور سه‌استوانه و عرضه خودرو با گیربکس های جدید در دستور کار...

خرید برنج هاشمی از گیلان کشت

خرید برنج هاشمی از گیلان کشت
2020-10-31T13:09:47+03:30
خرید برنج هاشمی یکی از گزینه هایی است که در فروش برنج ایرانی طرفداران زیادی دارد.

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۸/۰۹| بازگشت طلا به زیر ۱۹۰۰ دلار

 قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۸/۰۹| بازگشت طلا به زیر ۱۹۰۰ دلار
2020-10-31T12:59:59+03:30
در حالی که افزایش موارد جهانی ابتلا به کرونا و نگرانی ها از تنش آلود شدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سبب افزایش تقاضا برای خرید طلا شده است، قیمت فلز زرد پ...

کفش ملی ماسک به قیمت دولتی عرضه می کند

 کفش ملی ماسک به قیمت دولتی عرضه می کند
2020-10-31T12:59:59+03:30
در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی کفش ملی ماسک به قیمت دولتی عرضه می کند.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۸/۱۰|کاهش قیمت ارز در بازار؛ دلار در آستانه بازگشت به کانال ۲۶ هزار تومان

 قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۸/۱۰|کاهش قیمت ارز در بازار؛ دلار در آستانه بازگشت به کانال ۲۶ هزار تومان
2020-10-31T12:59:59+03:30
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۷ هزار و ۲۰ تومان تعیین شده است.

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۸/۱۰؛ کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۲ میلیونی شد

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۸/۱۰؛ کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۲ میلیونی شد
2020-10-31T12:59:59+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۷۷ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷ هزار و...

کالای خواب و نکات طلایی در هنگام خرید تشک

کالای خواب و نکات طلایی در هنگام خرید تشک
2020-10-31T12:43:04+03:30
سایت هایی هستند که نیاز افراد را برای خرید تشک تامین می کنند. بهترین سایت ارائه انواع تشک و لوازم دیگر، سایت تشک مشک می باشد.

گذر زمان توقف غیرکارشناسی معاملات آتی سکه را نمایان کرد/ فعالیت در بورس قمار و ربا نیست

گذر زمان توقف غیرکارشناسی معاملات آتی سکه را نمایان کرد/ فعالیت در بورس قمار و ربا نیست
2020-10-31T12:39:44+03:30
رئیس اسبق سازمان بورس گفت: توقف قراردادهای آتی سکه، سبب شده تا بازار نقدی سکه و ارز، همچنان راه خود را بروند؛ درحالیکه قراردادهای آتی سکه به بازار نقدی سکه ...

راهنمای خرید لوستر ارزان قیمت

راهنمای خرید لوستر ارزان قیمت
2020-10-31T12:29:40+03:30
نور و روشنایی، یکی از مهمترین المان های هر محیطی می باشد.

نرم افزار مدیریت بنگاه املاک

نرم افزار مدیریت بنگاه املاک
2020-10-31T12:03:09+03:30
نرم افزارهای مدیریت بنگاههای املاک نقش بسیار موثری در مدیریت بهتر بنگاه معاملاتی شما ایفا می نمایند.

قیمت سکه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ حدود ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت/ نرخ به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ حدود ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت/ نرخ به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید
2020-10-31T11:59:44+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز شنبه ۱۰ آبان ۹۹ در بازار آزاد تهران با کاهش نیم میلیون تومانی مواجه شد و نرخ آن به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار توما...

خرید هدایای سازمانی شب یلدا به سبکی متفاوت و هیجان انگیز!

خرید هدایای سازمانی شب یلدا به سبکی متفاوت و هیجان انگیز!
2020-10-31T10:56:32+03:30
شب یلدا از دیر باز در فرهنگ ایرانیان جای داشته و هر ساله در بین قومیت های مختلف مراسم خاصی برای آن اجرا می شود. وجه مشترک مراسم های ایرانی مهمانی و جشن شب یل...

قیمت دلار ۱۰ آبان ۱۳۹۹ به روند کاهشی خود ادامه داد/ نرخ به ۲۷۷۲۰ تومان رسید

قیمت دلار ۱۰ آبان ۱۳۹۹ به روند کاهشی خود ادامه داد/ نرخ به ۲۷۷۲۰ تومان رسید
2020-10-31T10:53:05+03:30
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس)، امروز شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ با کاهش ۲۰ تومانی نسبت به روز پنجشنبه، به ۲۷ هزار و ۷۲۰ تومان رسید.

سمفونی که نوازندگان آن مردگان متحرک هستند!

سمفونی که نوازندگان آن مردگان متحرک هستند!
2020-10-31T10:16:28+03:30
نسخه صوتی سمفونی مردگان توسط نشر صوتی آوانامه دانش گستر منتشر و با صدای حسین پاکدل روایت می شود. البته نشر چاپی این کتاب نیز انتشارات ققنوس است. ...

نرم افزار یکپارچه مالی با کیفیت چیست؟

نرم افزار یکپارچه مالی با کیفیت چیست؟
2020-10-31T09:36:21+03:30
در دیدگاه ما ایرانیان هرموقع که صحبت از کیفیت می‌شود، ناخودآگاه ذهن ما به سمت محصولات خارجی می‌رود و کیفیت را مساوی با محصولی که خارج از ایران تولید شده باشد...

اوراق تسهیلات مسکن رکورد زد/ انجام معامله محدود روی قیمت ۲۲۴ هزار تومان برای هر برگه!

اوراق تسهیلات مسکن رکورد زد/ انجام معامله محدود روی قیمت ۲۲۴ هزار تومان برای هر برگه!
2020-10-31T09:33:05+03:30
در معاملات امروز فرابورس، یکی از نمادهای زیرمجموعه اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی به تعداد محدود تا ۲۲۴ هزار تومان به فروش رسید.