میرنیوز

شنبه؛ مرجع مهم اکوسیستم استارتاپی ایران

شنبه؛ مرجع مهم اکوسیستم استارتاپی ایران 2020-07-27T14:30:00+04:30

به گزارش ایسنا، بنابراعلام هفته نامه شنبه، معرفی ۱۸۷ برند معروف و شناخته‌ شده در جامعه کارآفرینی و استارتاپی ایران، در کنار معرفی استارتاپ‌های جهان و اخبار روز این اکوسیستم، ارائه محتوای جدید مانند فین‌تک، راه اندازی کسب‌وکار، بیت‌کوین، کارتیمی و ... چهره‌ای شاخص را برای رسانه استارتاپی شنبه رقم زده است، به‌ طوری که هفته‌نامه شنبه، به‌عنوان یک مرجع مهم آموزشی و خبری، برای فعالان و علاقه‌مندان به اکوسیستم استارتاپی شناخته می‌شود.

در این گزارش با معرفی رویکردهای برجسته هفته‌نامه شنبه، به نقش این رسانه در توسعه و پیشرفت اکوسیستم استارتاپی ایران پرداخته و با گذری به تاریخچه این نشریه و عملکرد آن طی سال‌های اخیر، اهمیت چنین رسانه‌ای را در حوزه کسب‌وکارهای نوین و فناوری محور نشان خواهیم داد.

شنبه؛ فرصتی برای شناساندن استارتاپ‌ها

شرکت‌هایی به‌عنوان برندهای بزرگ اکوسیستم استارتاپی ایران شناخته می‌شوند، شرکت‌هایی که زمانی با ایده‌های خلاقانه و فناوری محور صاحبان خود پا به عرصه گذاشتند و امروز به‌عنوان غول‌های فناوری ایران محسوب می‌شوند.

در همان سال‌های آغازین شکل‌گیری این استارتاپ‌های مبتنی بر فناوری، هفته‌نامه شنبه نیز در کنار آنها قرار گرفت و با روی جلد آوردن این استارتاپ‌ها، فرصت مهم دیده شدن را در اختیار آنها قرارداد.

در حال حاضر که ۱۸۷ شماره از این هفته‌نامه منتشر شده است نیز استارتاپ‌های زیادی از طریق این رسانه به جامعه کارآفرینی کشور معرفی شدند. ضمن اینکه کسب‌وکارهای کوچک‌تر نیز در صفحه آغاز راه هفته‌نامه شنبه، فرصت دیده شدن را کسب کردند.

به‌طورکلی، یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های نشریه شنبه، کمک به دیده شدن کسب‌وکارهای نوپا در کشور است که این فرصت در کنار دیگر بخش‌های محتوایی این رسانه، یک مرجع مهم را برای اکوسیستم استارتاپی ایران رقم زده است، مرجعی که تلفیقی از اخبار ایران و جهان، ترندهای آموزشی، معرفی رویدادها و دوره‌های مختلف و ... را به مخاطبان خود عرضه کرده و آورده‌های قابل‌ توجهی را در اختیار آنها قرارداده است.

در اختیار قراردادن فرصتی به نام دیده شدن، مهم‌ترین رسالتی است که هفته‌نامه شنبه طی سال‌های فعالیت خود بر دوش کشیده و با پشتیبانی از اکوسیستم استارتاپی ایران و قرار گرفتن در کنار جوانان و کارآفرینان این جامعه نوپا، نقش مهمی در شکل‌گیری این اکوسیستم داشته است.

شنبه؛ فرصتی برای آشنایی با فناوری

سال ۹۴ که اکبر هاشمی، به‌عنوان بنیان‌گذار هفته‌نامه شنبه، این رسانه را پایه‌ریزی کرد، شاید بسیاری از اصطلاحات حوزه فناوری مانند مفهوم استارتاپ، بازاریابی دیجیتال، برندسازی، فین‌تک، بلاک‌چین و ... چندان شناخته شده نبودند، اما به لطف این رسانه که در کنار اکوسیستم نوپای استارتاپی کشور قرار گرفت، رفته‌رفته این حوزه‌ها برای علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین شناخته شدند و امروز، مخاطبان هفته‌نامه شنبه می‌توانند از طریق دنبال کردن این نشریه، چه به‌صورت نسخه کاغذی و چه به‌صورت نسخه الکترونیکی، از مهم‌ترین اخبار روز استارتاپی ایران و جهان، فناوری‌ها و مهارت‌های جدید و روش‌های راه اندازی کسب و کار با خبر شده و در جریان رویدادها و برنامه‌های آموزشی این حوزه قرار بگیرند.

هفته‌نامه شنبه تاکنون موفق شده  با انتشار ۱۸۷ شماره و درمجموع، تولید ۸۴۱۵۰۰۰ کلمه، یک رسانه محتوایی تقریبا جامع‌الاطراف را به مخاطبان خود عرضه کند.

محتوایی که در حوزه‌های مختلف استارتاپ، معرفی برندهای اکوسیستم استارتاپی ایران و جهان، سخن گفتن از تجربه‌های شکست‌ در این حوزه، معرفی برندهای داخلی و خارجی و داستان‌های هر یک از آنها و شناساندن کارآفرینان بزرگ ایران و جهان، رسالت خود را به‌عنوان یک رسانه استارتاپی به‌خوبی ایفا کرده است.

از سوی دیگر، بخش فناوری‌های نوین نیز یکی از قسمت‌های مهم محتوایی این هفته‌نامه است و علاقه‌مندان به حوزه فناوری می‌توانند از طریق مطالب آموزشی و اخبار مرتبط با حوزه فناوری‌هایی مثل بلاک‌چین، فین‌تک، هوش مصنوعی و ... اطلاعات مفید و ارزشمندی را در این زمینه‌ها کسب کنند.

از آنجایی که سال‌های اخیر با رشد گسترده فناوری در سطح جهان همراه بوده است، رسانه شنبه نیز با تنظیم محتوای فناوری محور و ارائه آن در قالب موضوعاتی مانند دیجیتال مارکتینگ، هوش مصنوعی، بیت‌کوین و ... نقش مهمی در معرفی فناوری ایفاء کرده؛ به‌طوری که مخاطبان این هفته‌نامه، ضمن آشنایی با ترندهای برجسته حوزه فناوری، از جدیدترین دستاوردها و استارتاپ‌های فعال این حوزه در سطح ایران و جهان باخبر خواهند شد.

شنبه؛ فرصتی برای توسعه استارتاپ‌ها

یکی از اهداف مهمی که توسط تیم شنبه دنبال می‌شود، کمک به رشد و ارتقاء اکوسیستم استارتاپی کشور است، بر همین اساس محتوای مدنظر خود را به‌گونه‌ای هدفمند ارائه می‌دهد تا مخاطبان آن، چه آن فردی که در یک شهر دورافتاده زندگی می‌کند و چه آن فردی که در شهرهای بزرگ حضور دارد، بتواند به‌صورت کاربردی از محتوای این هفته‌نامه استفاده کند.

به این معنا که با خواندن داستان‌ استارتاپ‌های داخلی و خارجی، اخبار روز جهان، حوزه‌های مرتبط با فناوری هوش مصنوعی، بیت‌کوین، فین‌تک و ...، تجربه شکست استارتاپ‌ها، محتوای آموزشی مانند بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ و ... بتواند ایده‌های خود را به‌صورت عملی به کار بسته و حتی استارتاپ مدنظر خود را راه‌اندازی کند؛ از سوی دیگر مخاطبان شنبه می‌توانند با استفاده از محتوای آموزشی آن، امکان راه‌اندازی استارتاپ بوت‌استرپ خود را نیز داشته باشند و از طریق محتوای مربوط به سرمایه‌گذاری و روش‌های مرتبط با آن، اطلاعات قابل‌توجهی را در این زمینه به دست بیاورند.

ضمن اینکه استارتاپ‌های فعال نیز می‌توانند با بهره‌مند شدن از این محتوای آموزشی و هدفمند، درراه رشد و توسعه کسب‌ و کار خود قدم بردارند.

کمک به اکوسیستم استارتاپی کشور و تلاش در راستای توسعه آن، هدفی است که این هفته‌نامه در پیش‌ گرفته است و بر همین اساس نیز تولید محتوای کاربردی را در دستور کار خود قرارداده است، محتوایی که بتواند شیوه‌های کارآفرینی، راه‌اندازی استارتاپ، توسعه کسب‌وکار و تقویت مهارت‌های فردی را آموزش دهد.

توسعه فردی و کسب مهارت‌ها نیز از دیگر بخش‌های محتوایی این هفته‌نامه است. محتوای متنی، صوتی و ویدئویی که از طریق این رسانه ارائه می‌شود، راه‌ و رسم کارآفرینی را نشان داده و خصوصا با معرفی کارآفرینان و فعالان اکوسیستم استارتاپی ایران و جهان، مهارت و دانش لازم کارآفرینی را نیز به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)