میرنیوز

شهرهای ساحلی کمتر شناخته‌شده ترکیه

شهرهای ساحلی کمتر شناخته‌شده ترکیه 2023-07-29T18:43:51+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به دلیل همسایه بودن کشور ترکیه با کشورمان از لحاظ فرهنگی نیز به همدیگر نزدیک هستیم و غذاها و آداب و رسوم یکسانی دارند. سواحل همواره از جاهای موردعلاقه مسافران است و برای گذران تعطیلات ترجیح می‌دهند بیشتر اوقات را در ساحل سپری کنند. شهرهای ساحلی در میان سایر شهرها از اهمیت زیادی برخوردار است که کشور ترکیه نیز به دلیل قرارگیری در کنار دریای سیاه ساحل بسیار زیبایی دارد و توانسته در دل مسافران جا باز کند. با این اوصاف، انتخاب شهر دیدنی و ارزان برای مسافران اولویت زیادی دارد و شما نیز در هنگام تصمیم به سفر و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما خودتان را به آنتالیا، آلانیا، بدروم و کوش آداسی محدود نکنید و به دنبال شهرهای ارزان‌قیمت باشید. ما در این متن چندین شهر ساحلی و ارزان را معرفی کنیم تا بر اساس بودجه‌تان محل اقامت خود را رزرو کرده و سفری همراه با آرامش را تجربه کنید و خاطره‌ای رویایی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

جزیره آوازا

جزیره آوازا از شهرهای قدیمی در ترکیه بوده و مقصدی زیبا در فصل تابستان است. همچنین این شهر جزو شهرهای ارزان بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است تا با خرید بلیط هواپیما به آنجا سفر کنند. در میان شهروندان ترکیه این جزیره طرفداران زیادی دارد و جزو جاهای تماشایی با تفریحات آبی بی‌نظیر است. جزیره آوازا جمعیت اندکی دارد و در فصل تابستان توریست‌های زیادی عازم این جزیره می‌شوند. در این جزیره می‌توانید از ساحل زیبا و تفریحات ساحلی و آبی لذت ببرید. همچنین چندین جاذبه تاریخی و صومعه نیز در این جزیره وجود دارند که تماشای آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شوند. برای دسترسی به این جزیره می‌توانید از طریق اتوبوس‌های دریایی و کشتی از شهر استانبول اقدام کنید. علاوه بر توریست‌ها خود اهالی استانبول نیز برای سفر این جزیره را انتخاب می‌کنند. پس اگر به دنبال محلی ارزان و مقرون‌به‌صرفه هستید، با انتخاب جزیره آوازا سفری رویایی را تجربه خواهید کرد.

آیوالیک

یکی دیگر از شهرهای ساحلی ترکیه آیوالیک است که در فصل تابستان آماده استقبال از مسافران و توریست‌های سراسر جهان می‌شود. همچنین اگر به دنبال محلی ارزان‌قیمت با جاهای دیدنی زیبا هستید، حتماً برنامه سفری‌تان را به این شهر تنظیم کنید. در این میان از ساحل دریای اژه نیز لذت ببرید. بعد از تفریحات آبی می‌توانید به دهکده باستانی یونانی و آبشار آیوالیک بروید، مطمئناً از گشت‌وگذار در این شهر سیر نخواهید شد. ساختمان‌های دیدنی و رنگارنگ همراه با جاهای دیدنی و مذهبی از جاذبه‌های گردشگری این شهر به شمار می‌روند. همچنین از جاهای دیدنی این شهر ساحلی می‌توان به آبشار زیبایی اشاره کرد که سرشار از آرامش بوده و شما را ریلکس می‌کند. با انتخاب شهر آیوالیک سفری به‌یادماندنی دعوت می‌کنیم.

شهرهای ساحلی کمتر شناخته‌شده ترکیه

الیمپوس

شهر الیمپوس از شهرهای باقی‌مانده از روم باستان محسوب می‌شود و در کنار کوه الیمپوس قرار دارد. این شهر جزو ارزان‌ترین شهر ترکیه به شمار می‌رود که علاوه بر ساحل و ورزش‌های آبی می‌توانید از جنگل زیبا و اماکن تاریخی بازدید کنید. علاوه بر تفریحات دریایی می‌توانید از خانه‌های درختی و جنگل‌های سرسبز لذت ببرید و با اقامت در خانه‌های درختی و طبیعت‌گردی سفری ارزان را تجربه خواهید کرد یا اینکه در میان جنگل می‌توانید کمپ کنید. برای دسترسی به ساحل این شهر می‌توانید از محل‌های اقامت خود ۱۰ دقیقه پیاده بروید. از تفریحات دریا می‌توان به قایق‌سواری اشاره کرد که به مدت نیم ساعت می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید. همچنین این شهر و ساحل آن برای عکاسی گزینه مناسبی است. این شهر در تجارت دریایی نیز مشهور بوده و در طول تاریخ محل حمله دزدان دریایی بوده است. غواصی نیز جزو تفریحات دیگر در الیمپوس ترکیه است که با تجهیزات کامل در اختیار مسافران قرار می‌دهند. برای دسترسی به این شهر زیبا می‌توانید از فرودگاه آنتالیا اتومبیل کرایه کنید و با ادامه ۹ کیلومتر و با خروج از شهر کمر تابلوی الیمپوس را خواهید دید که حدوداً ۳ کیلومتر باید طی شود. پس با خیال راحت می‌توانید این شهر بی‌نظیر را در فهرست سفرتان قرار دهید.

شیله

شهر شیله در ساحل دریای سیاه قرار دارد و جزو ارزان‌ترین شهرهای ترکیه است. این شهر زیبا با قدمت زیاد خود مکان‌های باستانی دیدنی دارد و در فصل تابستان مسافران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. با توجه به اینکه در طول سال توریست‌های زیادی عازم این شهر می‌شوند. همچنین در شهر شیله چندین جشنواره محلی برگزار می‌شود که موردتوجه توریست‌ها قرار می‌گیرد. همچنین اهالی استانبول نیز برای فرار از گرما در تابستان به این شهر پناه می‌برند. چندین رستوران غذاهای دریایی در این شهر دایر کرده‌اند که حتماً برای وعده‌های غذایی‌تان به این رستوران‌ها سر بزنید. اگر به دنبال شهر ساحلی دیدنی و تماشایی هستید، با هزینه کم می‌توانید مقصدتان را شیله انتخاب کنید، مطمئن باشید از این انتخابتان پشیمان نخواهید شد.

شهرهای ساحلی کمتر شناخته‌شده ترکیه

کیلیوس

یکی دیگر از شهرهای ساحلی در شهر نزدیکی شهر استانبول می‌توان به کیلیوس اشاره کرد که محبوب گردشگران و توریست‌ها شده است. این شهر ساحلی با مناظر بی‌نظیری از دریا و ساحل شنی جزو شهرهای ارزان‌قیمت در ترکیه است. اگر دوست دارید در هنگام سفرتان در دریا و ساحل باشید، پیشنهاد ما انتخاب شهر کیلیوس است که با بودجه اندک یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. ساحل کیلیوس ماسه‌ای بوده و با دمای پایین خود می‌توانید از گرمای تابستان رها شوید و ساحل زیبا را تماشا کنید. سایر جاذبه‌های دیدنی و تفریحی در شهر کیلیوس عبارت‌اند ورزش‌های آبی مانند شنا، غواصی و استراحت و آفتاب‌گیری در کنار ساحل که در باشگاه ساحلی برای مسافران در نظر گرفته‌شده‌اند که می‌توانید از جت اسکی، قایق‌سواری و والیبال ساحلی لذت ببرید. همچنین قلعه ژنو جزو جاهای دیدنی این شهر است که بازدید از داخل آن امکان‌پذیر نیست اما محوطه آن را می‌توانید تماشا کنید.

سخن آخر

کشور ترکیه، کشوری اروپایی آسیایی و توریستی است که همواره موردتوجه گردشگران سراسر جهان است. این کشور به شهرهای ساحلی مشهور بوده و در این متن سعی بر آن شده است تا با انتخاب صحیح بهترین خاطرات را در تعطیلات خود بگذرانید. توریست و گردشگر در این کشور حرف اول را می‌زنند و با توجه به اینکه ایرانیان نیز به سفر ترکیه علاقه‌مند هستند، ما سعی داشته‌ایم تا با معرفی چندین شهر ساحلی به شما کمک کنیم در خرید بلیط هواپیما کارتان راحت باشد. با مطالعه این متن می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌تان خاطره‌انگیزترین سفرتان را تجربه کنید و بهترین لحظات را رقم بزنید. از همین حالا به فکر تعطیلات تابستانی خود باشید و با خرید بلیط هواپیمای ارزان خودتان را به محلی خنک میهمان کنید. می‌توان گفت هرچه شهر آرام و کم رفت و آمد باشد، اقامتی همراه با آرامش خواهید داشت و هزینه کمتری را پرداخت کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)