میرنیوز

چاپ ساک دستی پارچه ای در چاپ پانیک

چاپ ساک دستی پارچه ای در چاپ پانیک 2023-07-12T14:28:57+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ساک دستی پارچه‌ای یکی از بهترین اقلام جهت حمل راحت تر انواع بسته بندی‌های سنگین به شمار می‌آید. از ساک دستی پارچه‌ای با نام‌های دیگری مثل ساک دستی سوزنی یا بگ پارچه‌ای یا کیسه پارچه‌ای نیز یاد می‌شود.

ساک دستی پارچه‌ای قابلیت چاپ شدن دارد. کیفیت بالای ساک دستی پارچه‌ای آن را به یکی از پرکاربردترین اقلام تبلیغاتی تبدیل کرده است. امروزه می‌توان ساک پارچه‌ای را حتی در تعداد ۱۰۰ عدد نیز خریداری و چاپ کرد. تنوع بالای ساک دستی پارچه‌ای آن را برای سلیقه‌های مختلف آماده کرده است. در ادامه شما را با ساک دستی پارچه‌ای و مزایای آن آشنا خواهیم کرد.

مزایای ساک دستی‌های پارچه‌ای برای تبلیغات چیست؟

امروزه کسب و کارها جهت رونق دادن به کسب و کار خود، اغلب در زمینه‌های دیجیتال تمرکز می‌کنند. گوگل، سئو، ادوردز، یوتیوب، فیس‌بوک، اینستاگرام، توئیتر و غیره که همه اینها مانند رعد و برق، رقابت را از محصولات تبلیغاتی قدیمی ربودند. اما بسیاری از مزایای ساک دستی‌های پارچه‌ای برای تبلیغات، با استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال قابل دسترسی نیستند.

هنگامی که به راه حلی کاربردی و مؤثر برای تبلیغ لوگو خود و داشتن یک تبلیغ سریع نیاز دارید، هیچ چیز بهتر از چاپ ساک دستی‌های پارچه‌ای نیست. ساک دستی‌های پارچه‌ای، قیمت ارزانی داشته و بسیار کاربردی هستند. آنها محصول بی نظیری هستند که به بالا رفتن فروش و سود شما، برندینگ و شناخت و بهبود تصویر شرکت شما کمک می ‌کنند.

چرا باید از ساک دستی پارچه‌ای برای کسب و کار خود استفاده کرد؟

چرا باید از ساک دستی پارچه ای برای کسب و کار خود استفاده کرد ؟ 

هرچه مشتریان بیشتری ساک دستی‌های پارچه‌ای شما را دریافت و حمل کنند، لوگو و نام تجاری شما بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد. بدین ترتیب این افراد مانند بیلبورد تبلیغاتی، برند شما را در سطح شهر نشان خواهند داد. آنها ساک دستی‌های پارچه‌ای را به محل کار، باشگاه، استخر، پارک و خری روزانه و غیره می‌برند و در این مدت، صدها نفر نام تجاری شما را می‌بینند و با برند، لوگو و پیام شما آشنا خواهند شد. این روش یکی از مقرون به صرفه ترین و ارزان ‌ترین راه‌های بازاریابی است که می ‌توانید داشته باشید. آنها می‌توانند از هر تراکت، بروشور یا آگهی تبلیغاتی ساده ‌ای مؤثرتر باشند.

ساک دستی‌های پارچه‌ای همچنین برای انتشار اخبار در مورد محصول جدید، فروش، مناسبت‌ها، کمپین های شبکه‌های اجتماعی و غیره نیز بسیار مفید هستند.

چگونه قیمت ساک پارچه‌ای بسیار ارزان و بصرفه است؟

در اغلب موارد هزینه‌های تبلیغاتی به طرز عجیبی بالا می‌باشد. برای تبلیغات تلویزیونی و یا شهری ممکن است هزینه زیادی را متقبل شوید و عملیات سئو بودجه بالایی را نیاز دارد، ضمن آنکه پیدا کردن یک سنوکار متخصص و حرفه‌ای نیز کار دشواری است. اما در مورد ساک دستی‌های پارچه‌ای هیچ یک از این موارد درست نمی‌باشد، آنها قیمت کمی دارند و بخصوص در سفارش‌های تیراژ بالا ارزان‌تر است.

چگونه چاپ ساک پارچه‌ای بیشترین برگشت سرمایه را به همراه دارد؟

چگونه چاپ ساک پارچه ای بیشترین برگشت سرمایه را به همراه دارد؟ 

زمانی که ساک دستی‌های پارچه‌ای را به مشتریان می‌دهید، آنها از این ساک دستی‌ها استفاده می‌کنند، و به نوبه‌ی خود افراد دیگر نیز آنها را می‌بینند و در مورد کسب و کار شما آگاهی پیدا می‌کنند. در نتیجه زمانی که نیاز به محصولات یا خدمات شما داشته باشند، برند شما را به یاد خواهند آورد. همچنین مشتریان نیز حس وفاداری داشته و برای دفعات بعدی نیز مجدداً از شما خرید خواهند کرد. بدین ترتیب با چاپ ساک دستی‌های پارچه‌ای کسب و کار شما می‌تواند ارزش چند برابری به دست بیاورد.

ساک دستی‌های پارچه‌ای چه زمانی کاربرد دارند؟

تقریباً در هر جایی می‌توان کیسه‌های پارچه‌ای را دید. به همین دلیل است که بازاریابی فیزیکی، تبلیغات ارزشمندی است. هر تبلیغاتی که انجام می‌دهید، فقط در همان محدوده دیده خواهد شد و در جاهای دیگر قابل مشاهده نخواهد بود. به عنوان مثال تبلیغات تلویزیونی فقط در تلویزیون دیده می‌شوند و تبلیغات اینستاگرام تنها در همان جا. ضمن آنکه افرادی که آنها را می‌بینند نیز در محدوده‌ی خاصی قرار می‌گیرند.

اما اگر کیسه‌های پارچه‌ای تبلیغاتی چاپ کنید، محدودیتی در هیچ کدام از این موارد نخواهید داشت و همه در هر جا و سنی می‌توانند از آنها استفاده کرده و یا تبلیغ شما را ببینند. کیسه‌های پارچه‌ای برای کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها، سمینارها، نمایشگاه‌های تجاری و هر رویداد دیگری که در آن حضور داشته باشید، عالی هستند. می‌توانید با استفاده از یک کیسه پارچه‌ای تبلیغاتی، یک پک هدیه کامل بسازید، و خودکار تبلیغاتی، سررسید و موارد چاپی خود را بسته بندی کنید و آنها را به مشتریان، شرکا یا مشتریان بالقوه هدیه دهید. آنها کاربردهای زیادی دارند.

اگر می‌خواهید از رقبا متمایز باشید و برای اینکه افراد را جذب کنید، می‌بایست کیسه‌های پارچه‌ای تبلیغاتی خوبی را چاپ و ارائه کنید، تا افراد آنها را با خود حمل کرده و از آنها استفاده کنند. آنها تنوع بسیار بالایی دارند و در رنگ‌ها و طرح‌های زیادی موجود است.

در نهایت اگر قصد دارید یک استراتژی سریع و مؤثر داشته باشید که دستاوردها و نتایج خوبی را برایتان به همراه داشته باشد، از کیسه‌های پارچه‌ای برای تبلیغ یا بسته بندی محصولات خود استفاده کنید. آنها به طور قطع مؤثر خواهند بود و شما هرگز اشتباه نخواهید کرد. با استفاده از آنها می‌توانید به اهداف تبلیغاتی خوب خود برسید.

چرا خرید و چاپ ساک دستی پارچه‌ای از چاپ پانیک؟

اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (ساک دستی پارچه‌ای، جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را درنظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد.

حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله بگ پارچه‌ای را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro/ اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه‌ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ تماس حاصل فرمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)