میرنیوز

آموزش فتوشاپ؛ تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ

آموزش فتوشاپ؛ تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ 2023-03-14T12:23:27+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فتوشاپ یکی از بهترین و محبوب ترین پلتفرم‌های کامپیوتر شناخته می‌شود که قابلیت‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین قابلیت‌های این پلتفرم، تبدیل عکس به نقاشی است. با آموزش تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ خیلی راحت می‌توانید در این کار حرفه‌ای شده و عکس دوستان خود را به نقاشی تبدیل کرده و برای آنها بفرستید.

چگونه در فتوشاپ عکس را به نقاشی تبدیل کنیم؟

فتوشاپ ابزارها و نوارهای مختلفی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که با استفاده از هر یک از آنها می‌توانند به بخش‌های متنوع دسترسی داشته باشند و عکس‌ها را به میزان دلخواه خود تغییر دهند. به همین دلیل هم خیلی دور از انتظار نیست که بدانیم چند روش برای آموزش تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ وجود دارند که با استفاده از هر یک از آنها، می‌توانید هر نوع عکسی را به یک نقاشی جذاب تبدیل کنید. در اینجا برخی از ساده‌ترین و مهم‌ترین روش‌ها را برای تبدیل عکس به نقاشی در پلتفرم فتوشاپ نام می بریم.

این آموزش از وبسایت https://Farhadgraph.com انتخاب شده است و شما در این وبسایت می‌توانید آموزش‌های تخصصی‌تر هم ببینید، برای آموزش‌های تخصصی‌تر هم می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

تبدیل عکس به نقاشی به کمک فیلتر پیکسلی

یکی از بهترین روش‌ها برای تغییر دادن عکس به نقاشی در اپلیکیشن فتوشاپ، از طریق فیلتر پیکسلی است. البته برای استفاده از این روش و هر یک از شیوه‌های دیگر که در ادامه توضیح می‌دهیم، بهتر است عکسی را به نقاشی تبدیل کنید که کیفیت بالایی داشته باشد.

منبع مقاله فرهاد گراف

موقع اضافه کردن عکس با فتوشاپ، می‌توانید چند عکس دیگر را نیز اضافه کنید تا از رنگ عکس دوم که یک نقاشی است، برای تغییر حالت عکس خودتان استفاده کنید. در بالای نوار فتوشاپ، نمایش داده می‌شود که هر یک از عکس‌ها در بخش‌های جدایی قرار دارند. برای اینکه بتوانید افکت مورد نظر برای تبدیل عکس به نقاشی را اعمال کنید، باید دو لایه مجزا به وجود بیاورید.

برای انجام این کار، می‌توانید به صورت همزمان کلیدهای Ctrl+J را فشار دهید. البته این برای ویندوز بوده و برای دسترسی به این بخش در مک، باید همزمان کلیدهای Comd+J را بفشارید. اگر هم نخواهید از کلیدهای میانبر استفاده کنید، می‌توانید به بخش Layer در فتوشاپ بروید و سپس روی New و بعد هم Layer ضربه بزنید. لایه‌های ایجاد شده در سمت راست و پایین صفحه فتوشاپ نمایش داده می‌شوند که هر لایه‌ای که بالاتر قرار دارد، جدیدتر است.

شما می‌توانید نام لایه‌ها را تغییر دهید تا راحت تر آنها را از یکدیگر تشخیص دهید. در غیر این صورت، نیازی به اعمال این تغییر در نام آنها نیست. در قدم بعدی، باید روی گزینه Image کلیک کرده و در منویی که برای شما باز می‌شود روی Adjustments و سپس Match colours ضربه بزنید.

پنجره‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که باید برای ادامه فرایند آموزش تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ در این مرحله، گزینه‌های Color Intensity و Luminance را روی حالت ۱۰۰ و گزینه Fade را روی صفر بگذارید. بعد وارد Source شده و دومین عکسی که می‌خواهید رنگ آن را به عکس مورد نظر خود بدهید را انتخاب کرده و تایید را بزنید.

در قدم بعدی، گزینه Filter را از بالا انتخاب کرده و روی Pixelate و Pointillize کلیک کنید. در اینجا می‌توانید قطر هر پیکسل را تعیین کنید که به عکس خود شما بستگی دارد. بعد از اعمال تغییرات، روی اوکی ضربه بزنید و با دستکاری Opacity، جلوه عکس خود را کمی ظریف‌تر کنید.

تغییر عکس به نقاشی به کمک فیلتر رنگ روغن

مثل روشی که در قبل گفتیم، در ابتدا باید در کادر Match colours، فیلتر رنگ روغن را باز کرده و دقیقاً مثل مواردی که در قبل نام بردیم، تنظیمات را اعمال نمایید. سپس باید منوی فیلتر را از بالا انتخاب کرده و روی گزینه رنگ روغن یا Oil paint بزنید.

در کادر روبروی خود، باید کمی تنظیمات را دستکاری کنید تا عکسی که می‌خواهید، به یک نقاشی جذاب تبدیل شود. برای اینکه عکس کمی حالت طبیعی‌تری به خود بگیرد، در بخش Image، روی گزینه Auto Contrast ضربه بزنید و Auto Tone و در نهایت Auto Color را انتخاب کنید. اگر از هر یک از تنظیمات رضایت نداشتید، فقط کافی است که همزمان کلیدهای Ctrl+ Alt+ Z را فشار دهید تا به مرحله‌های قبل باز گردید.

تبدیل عکس به نقاشی با کمک Art History Brush

بعد از اینکه عکس خود را وارد فتوشاپ کردید، داخل بخش Image شوید و سپس در حالت Mode، مطمئن شوید که گزینه‌های RGB Color و ۸Bits/Channel فعال هستند. برای اینکه آموزش تبدیل عکس به نقاشی با فتوشاپ برای شما با موفقیت انجام شود، بهتر است وارد Image و سپس Image Size شده و طول عکس را روی ۲۰۰۰ و عرض آن را روی ۳۵۰۰ پیکسل بگذارید. علاوه بر این، عکس شما باید روی حالت لایه بک گراند باشد.

بعد از بررسی هر یک از این موارد، وارد بخش Layer شده و روی New و بعد هم Layer ضربه بزنید. با انجام این کار، شما یک لایه اضافی می‌سازید و برای اینکه اشتباه نکنید، نام آن را تغییر دهید. در مرحله بعدی، روی ابزار Art History Brush Tool کلیک کنید و بخش Area را روی حالت ۵۰۰ پیکسل و Tolerance را روی صفر بگذارید. علاوه بر این، روی Style کلیک کرده و آن را روی حالت Tight Long تنظیم نمایید.

بعد از انتخاب یک قلم موی کوچک با قطر ۲۰ پیکسل، آن را روی کل عکس بکشید. مجدداً لایه جدیدی ایجاد کرده و نام آن را تغییر دهید. باز هم کارهایی که در بالا انجام دادیم را طی کرده و فقط قلم مویی با قطر کمتر مثلاً تا ۱۰ پیکسل انتخاب کنید و متن روی عکس بکشید.

سپس وارد Layer شده و بعد از انتخاب Layer Mask، روی Hide All ضربه بزنید. مطمئن شوید که رنگ پس زمینه روی صفر تنظیم شده باشد. بعد ابزار Brush Tool را انتخاب کرده و بخش‌هایی که بیشتر برای شما مهم هستند را هایلایت کنید.

مجدداً لایه‌ای ساخته و بعد از انتخاب ابزار Art History Brush Tool، گزینه‌های Area و Tolerance و Style را مانند موارد قبلی تنظیم نمایید. باز هم یک قلم موی نرم‌تر با قطر ۵ پیکسل انتخاب کرده و روی کل تصویر بکشید.

باز هم مثل مورد قبلی، یک لایه ماسک پنهان ایجاد کنید و رنگ پس زمینه آن را روی صفر بگذارید و قلم مو را روی بخش‌هایی که می‌خواهید جزئیات بیشتری نمایان شوند، بکشید. در این مرحله، کار شما به اتمام می‌رسد و عکس به نقاشی تبدیل می‌شود.

ساخت نقاشی‌های حرفه‌ای با عکس به کمک فرهاد گراف

در حالی که روش‌های مختلفی برای آموزش تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ وجود دارند، وبسایت فرهاد گراف به شما کمک می‌کند که بهترین و آسان‌ترین روش را از این میان انتخاب کنید. پس اگر شما هم می‌خواهید عکسی را به یک نقاشی کاملاً حرفه‌ای تبدیل کنید، فقط کافی است که به این وبسایت سری زده و آموزش‌های بیشتری درباره این زمینه یاد بگیرید. با انجام این کار، به یک متخصص حرفه‌ای در زمینه فتوشاپ تبدیل خواهید شد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت

 آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت
2024-02-20T16:21:27+03:30
فروش خودرو بک X۳ را با قیمت قطعی ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
2024-02-20T16:21:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۸۱۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید

 حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید
2024-02-17T12:54:53+03:30
کارشناس بازار طلا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین اعیاد شعبانیه، تقاضا برای خرید انواع سکه ایجاد شده که همین تقاضا منجر به افزایش حباب شده ...

تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر

 تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر
2024-02-17T12:54:52+03:30
تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست اتومبیل رانی مجموعه ورزشی آزادی با حضور رسانه های تخصصی حوزه خودرو برگزار شد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:52+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد افزایش به ۲۰۱۳ دلار و ۵۹ سنت رسید.

وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است

 وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است
2024-02-17T12:54:51+03:30
وزیر صمت از عرضه خودروی «ری‌را» از اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: این خودرو از نظر کیفی در تراز جهانی است.

جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول

 جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول
2024-02-17T12:54:50+03:30
متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی دربخش "استعلام نوبت دهی" نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-17T12:54:49+03:30
هشتمین جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:49+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و۸۵۰ هزار تومان است.

ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور

 ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین کنگره ملی"راهبردهای پیشرفت صنعت ساختمان با تعامل مجلس، دولت، نظام مهندسی ساختمان و سازندگان" با حضور محمدرضا رضایی...

فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است

 فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین هم‌اندیشی فناورانه دبیران اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی کشور...

جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد

 جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد
2024-02-09T18:14:40+03:30
طی برگزاری آیین‌های جداگانه و با حضور نمایندگان بانک پارسیان، جوایز ۱۰ برنده قرعه‌کشی کمپین کودک و نوجوان سپرده ارزشمند سبای باشگاه مشتریان اهدا شد.

کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر

 کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر
2024-02-09T18:14:40+03:30
پانزدهمین سال تأسیس بانک شهر، گرامیداشت تأسیس نهادی است که فصل جدیدی در سپهر اقتصادی ایران اسلامی آغاز کرد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
2024-02-09T18:14:40+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۶۵۰هزار تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد
2024-02-09T18:14:39+03:30
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: از ظرفیت محصولات تجاری سنگین گروه بهمن می توان در حوزه حمل و نقل محصولات معدنی استفاده کرد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
2024-02-09T18:14:38+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد کاهش به ۲۰۳۳ دلار و ۴۲ سنت رسید.

ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود

 ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود
2024-02-06T11:14:33+03:30
ششمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز سه شنبه مورخ ۱۷  بهمن ماه ۱۴۰۲، انجام خواهد گرفت.

فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول

 فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
از امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، ۳ محصول شرکت کرمان موتور با مدل ۱۴۰۳ ویژه دهه مبارک فجر عرضه خواهد شد.

تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول

 تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۲۰ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
2024-02-06T11:14:32+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۲۰۲۸ دلار و ۳۶ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
2024-02-05T12:14:23+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد کاهش به ۲۰۳۰ دلار و ۳۱ سنت رسید.

فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-05T12:14:23+03:30
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: در کمتر از ۲۰ روز گذشته ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا طی پنج مرحله حراج در مرکز مبادله ایران به فروش رسیده که تاثیر آن در کنترل بازا...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)