میرنیوز

ویژگی های یک بیمارستان دامپزشکی خوب را بشناسید

ویژگی های یک بیمارستان دامپزشکی خوب را بشناسید 2023-01-09T14:33:32+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سلامتی و تندرستی حیوانات خانگی از اهمیت بالایی برای صاحبان آنها برخودار است. ممکن است گاهی با به خطر افتادن سلامتی حیوانات خود، به دنبال بهترین بیمارستان دامپزشکی باشید. در این مقاله به بررسی یک بیمارستان دامپزشکی خوب که تمام مؤلفه‌های مورد نیاز و ضروری را جهت درمان حیوانات داشته باشند، می‌پردازیم. جهت آشنایی بیشتر با این بیمارستان دامپزشکی، در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک بیمارستان دامپزشکی خوب را بشناسید؟

شناخت ویژگی‌های یک بیمارستان دامپزشکی خوب می‌تواند در روند درمان حیوان خانگی تان بسیار مؤثر و تأثیر گذار باشد. یک بیمارستان خوب خدمات تخصصی مختلفی را رائه می‌دهد تا بتواند رضایت کامل مشتریان خود را کسب کند. از این خدمات می‌توان به آمبولانس حیوانات، پانسیون و نگه داری، شستشو و اصلاح حیوانات، بستری، صدور شناسنامه و گواهی سلامت و بستری عمومی اشاره کرد.

پزشک و کادر درمانی کاربلد

حضور دامپزشکان مطرح و به نام می‌تواند در درمان حیوان خانگی بسیار موفق و کارساز باشد. بنابراین لازم به ذکر است که هنگام انتخاب بیمارستان دامپزشکی از وجود دامپزشکان و کادر درمان ماهر و خبره در آن اطمینان حاصل فرمائید. یک بیمارستان خوب از انواع متخصصین و جراحان در بخش‌های مختلف مانند اورژانس، جراحی و آزمایشگاه برخوردار است، بنابراین بیمارستانی که فقط دارای یک یا دو دامپزشک است تخصصی نبوده و نمی‌توان در مواقع بسیار حساس به آن مراجعه کرد. بیمارستان دامپزشکی اکسیژن با دارا بودن کادر درمان حرفه‌ای و باتجربه می‌تواند کلیه خدمات دامپزشکی را در بهترین شکل ارائه دهد.

انضباط در ثبت اطلاعات و کارکرد بیمارستان

لازم به ذکر است که پرونده حیوان خانگی اعم از پرونده واکسیناسیون و سوابق پزشکی در روند درمان بسیار مهم و تأثیرگذار است. فراموش نکنید که دسترسی منظم به پرونده بیمار و ثبت اطلاعات درست در درمان پت توسط پزشک، از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر به هر دلیلی اطلاعات حیوان بیمار گم شود یا اطلاعات به شکل نادرست ثبت شود، می‌تواند عواقب بسیار بدی را در روند بیماری ایجاد کند.

وجود تجهیزات مدرن و پیشرفته

ممکن است گاهی مشکل پت شما فراتر از یک بیماری عادی باشد، در این صورت وجود تجهیرات پیشرفته مانند سونوگرافی، عکس برداری، تجهیزات عکس و اتاق عمل بسیار مهم بوده و در تشخیص و درمان حیوان خانگی بسیار مؤثر است. وجود این تجهیزات باعث سهولت در کار دامپزشک شده و به دقت در روند درمان نیز تأثیر می‌گذارد. بنابراین یک بیمارستان دامپزشکی خوب مسلماً از تجهیزات پزشکی روز دنیا برخوردار بوده و با استفاده از این تجهیزات یک درمان کامل را ارائه خواهد داد.

رعایت نکات اصولی بهداشت در بیمارستان

فراموش نکنید که بسیاری از بیماری‌های ویروسی و واگیر دار، در صورت عدم رعایت بهداشت ایجاد می‌شود. پس یکی از فاکتورهای مهم در ویژگی یک بیمارستان دامپزشکی خوب، رعایت بهداشت و جدی گرفتن نظافت در آن است. یک بیمارستان خوب مسلماً قوانین خاصی را جهت بهبود حال بیمار دارد و از عوامل بیماری زا جلوگیری به عمل می‌رساند. توجه کنید که هنگام مراجعه به بیمارستان تاحد ممکن از وسایل شخصی پت تان استفاده کنید.

طرز برخورد کادر درمان و پرسنل بیمارستان

طرز برخورد یک دامپزشک و به دنبال آن کادر درمان در روند بیماری پت شما می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. یک دامپزشک خوب وکاربلد با حوصله و دقت کافی تمام بدن پت را بررسی می‌کند و مشکل آن را به خوبی تشخیص می‌دهد. پس رفتار کادر درمان می‌تواند عاملی بسیار مهم در تشخیص و درمان حیوان خانگی به شمار آید. رفتار پرسنل بیمارستان دامپزشکی نیز بسیار مهم بوده و این پرسنل می‌بایست رفتاری را از خود بروز دهند که موجب تنش و استرس در حیوانات نشوند. در فضای درمان هنگامی که حیوان بیمار دچار استرس و تنش شود، درمان آن به طرز موفقیت آمیزی نبوده و ممکن است مشکلات جدی را حین درمان به وجود آورد.

زمان کاری بیمارستان عامل بسیار مهم در انتخاب آن

قابل ذکر است که حیوانات نیز مانند انسان‌ها ممکن است دچار آسیب‌ها و حملات ناگهانی شوند. ممکن است به دلایلی متفاوتی مانند مسمومیت یا شکستگی ناگهانی، در پاسی از شب راهی بیمارستان دامپزشکی شوید. در این صورت انتخاب بیمارستانی که به صورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی می‌کند بسیار مهم است. بنابراین انتخاب بیمارستانی قابل اطمینان است که ساعت کاری طولانی‌تری داشته باشد و متخصصین و کادر درمان آن به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات درمانی باشند. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز به بیمارستان شبانه روزی اکسیژن مراجعه کنید و درمان پت خود را با خیالی آسوده به آنها بسپارید.

آشنایی با خدمات یک بیمارستان دامپزشکی

یک بیمارستان کامل خدمات کامل را ارائه می‌دهد. این خدمات با بهترین متخصصین و بهترین تجهیزات انجام می‌شود تا در تمام شرایط پاسخگویی نیازهای درمانی حیوانات باشد. می‌توان گفت اورژانس مهمترین بخش بیمارستان است. بسیاری اوقات حیوانات خانگی دچار آسیب‌های ناگهانی بوده و ممکن است نیاز به رسیدگی فوری داشته باشند، در این مواقع حضور اورژانس در محل حادثه کمک زیادی به حیوان آسیب دیده خواهد داشت.

آشنایی با بخش داخلی بیمارستان

بخش داخلی که در واقع قلب بیمارستان شناخته می‌شود، از مهمترین و کار آمدترین بخش درمان به حساب می‌آید. در این بخش ابتدا بیماری حیوانات مشخص شده و سپس اقدام به درمان می‌شوند. بخش‌های داخلی یک بیمارستان دامپزشکی مجهز عبارتند از:

جراحی در بیمارستان دامپزشکی

گاهی ممکن است بیماری یک حیوان با روش‌های دیگر پاسخگو نباشد. در این صورت جراحی دامپزشکی تنها راه درمان به شمار می‌رود، جراحی می‌تواند به دلایل مختلفی مانند ارتوپد، شکستگی و بیماری دیگر انجام می‌شود.

دندانپزشکی حیوانات در بیمارستان

درد دندان یکی از بدترین دردهای ممکن است. یکی از خصوصیت‌های بیمارستان دامپزشکی خوب داشتن بخش دندان پزشکی است. قابل ذکر بوده که برای زیبایی دندان‌ها حیوانات در این بخش جرم گیری دندان نیز انجام می‌شود.

مراقبت‌های ویژه بیمارستان

اگر بیماری حیوان شما جدی باشد و به مراقبت بیشتر و ویژه‌تری نیاز داشته باشد، می‌توانید به بیمارستان دامپزشکی مراجعه نمائید و با برخورداری از خدمات این بخش، به درمان آن کمک کنید.

واکسیناسیون عمر ضروری حیوانات

یکی از عوامل مؤثر در سلامتی حیوان خانگی واکسن آن است، با زدن واکسن می‌توانید سلامتی پت خود را در برابر عنوان بیماری‌ها تضمین کنید. در نتیجه این اقدام را جدی گرفته و حتماً اقدام به آن نماید.

بستری و نگهداری حیوانات

بیمارستان دامپزشکی با بهترین شرایط به صورت شبانه روزی اقدام به بستری و نگه داری حیوانات می‌کند. این مرکز امکان درمان حیوان شما را زیر نظر بهترین متخصصین و کادر درمان فراهم می‌کند. شما می‌توانید با خیالی آسوده حیوان خانگی تان را به دست پرستاران این بخش بسپارید و نگران سلامتی آن نباشید.

داروخانه بیمارستان دامپزشکی

داروخانه بیمارستان دامپزشکی می‌بایست مجهز به تمام داروهای مورد نیاز حیوانات خانگی بوده و از داشتن گواهی نامه بین المللی در این خصوص بهره مند باشد. قابل ذکر است که پرسنل این بخش از بیمارستان حتماً باید دارای مدرک داروسازی بوده و با داروهای دامپزشکی به طور کامل آشنایی داشته باشند. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که کلیه داروهای بیمارستان اکسیژن دارای استانداردهای لازم هستند و از کیفیت خوبی برخوردارند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)