میرنیوز

تجهیزات برق صنعتی

تجهیزات برق صنعتی 2022-10-15T13:39:02+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از تجهیزات برق صنعتی چه قدر می‌دانید؟ تجهیزاتی که حتی اگر سروکارمان با صنایع هم نباشد بالاخره به نحوی با آنها رو به رو خواهیم شد و نیاز داریم تا درباره‌شان بدانیم. دوست دارید اطلاعات بنیادین تمامی این تجهیزات را یک جا مرور کنید؟ متن را مطالعه کنید و اول از خود برق صنعتی بدانید.

برق صنعتی چیست؟

برق صنعتی یعنی برقی که در صنعت کاربرد دارد یا به معنی علم و تخصصی است که به کاربرد برق در صنعت می‌پردازد. اما این تعریف کامل نیست و نمی‌تواند همیشه درست باشد. گاهی اوقات برق ساختمان و حتی اتوماسیون را می‌بینیم که در آن برق صنعتی و تجهیزات آن بکار رفته است یا آسانسورها که در آن درایوها و موتورهای الکتریکی استفاده می‌شود که اینها در تعریف فعلی نمی‌گنجند. پس بهتر است با نگاهی جامع‌تر و البته خلاصه و دقیق‌تر برق صنعتی را اینگونه تعریف کنیم:

کنترل برق سه فازی که وارد یک کارخانه یا کارگاه می‌شود و وظیفه آن روشن و خاموش کردن تجهیزات و تأمین توان مورد نیاز آنها است.

به زبانی ساده‌تر؛ برق صنعتی یک عبارت دو کلمه‌ای است که بسیاری از زمینه‌های فعالیت برقیِ صنعتی و رشته‌های مختلف دانشگاهی را شامل می‌شود. ملزومات تئوری برق، مهمترین مفاهیم اساسی و موضوعات پیشرفته مربوط به این حوزه هستند. برق صنعتی مباحث بنیادی مانند نمادهای برقی و نقشه‌ها، جریان، ولتاژ، مقاومت و قدرت را تعریف می‌کند و در پی آن قوانینی مثل ولتاژ، اهم و… را توصیف می‌کند.

موضوعات دیگری همچون؛ ماشین‌های چرخشی، کنترل موتور، ترانسفورماتورها، درایوهای الکترونیکی و PLC و همچنین اطلاعات عملی در مورد برنامه‌های کلیدی در دنیای واقعی نظریه‌ای برقی مانند نصب، تعمیر و نگهداری و عیب‌یابی، انواع قطعات و تجهیزات مانند لوازم اتوماسیون، پنوماتیک و ابزار دقیق زیرمجموعه برق صنعتی هستند.

پارس‌خورشید، تامین‌کننده و واردکننده تجهیزات برق صنعتی، اینورتر و سافت استارتر از برترین برندهای جهان است. لیست کامل محصولات را در سایت ببینید و یا با واحد فروش تماس بگیرید.

گذشته و آینده برق صنعتی

بیشترین استفاده از برق در صنعت و کارخانه‌ها برای جایگزینی سوخت‌های فسیلی مانند ذغال سنگ، گاز و بطور کلی POWER FOSSIL است. پس از کشف پدیده برق یا الکتریسیته در قرن ۱۸، اکنون تصور جهان بدون برق غیرممکن شده است. برق در هر حوزه زندگی بشر به یک بخش اساسی تبدیل شده است. به خصوص در زمینه صنعت و تولید! رشد گسترده اقتصادی که در سراسر جهان شاهد آن بوده ایم منجر به افزایش شدید تقاضا برای برق در چند دهه گذشته شده است. در واقع این رشد گسترده اقتصادی را مدیون استفاده از برق در صنعت و برای تولید هستیم. براساس گزارش بین المللی (Energy Outlook 2016) که توسط اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) منتشر شده است، پیش‌بینی می‌شود تولید خالص برق جهان تا سال ۲۰۴۰ نیز ۶۹٪ افزایش یابد. این میزان در حال حاضر ۲۱٫۶ تریلیون کیلو وات ساعت (kWh) در سال ۲۰۱۲ تخمین زده شده است. به همین نسبت نیز تقاضا برای استفاده از برق صنعتی افزایش خواهد یافت. هر چند که همواره سعی بر این است تا با استفاده از کاهنده‌ها و دیگر تجهیزات پیشرفته روند استفاده از برق و همچنین تلفات آن در کارخانجات صنعتی کاهش یابد. بر این اساس به مرور افزایش تقاضا منجر به اختراع بسیاری از منابع جدید تولید برق شده است. علاوه بر این، آسیب‌های زیست محیطی ناشی از نیروگاه‌های ذغال سنگ، محرک اصلی اختراع منابع جدید برای تولید برق بوده است. در حال حاضر، برق از طیف گسترده‌ای از منابع، از جمله باد، خورشید، هسته‌ای و… تولید می‌شود. با این حال، زغال سنگ همچنان منبع اصلی تولید برق است، اگرچه که به مرور با گاز طبیعی، تجدید پذیر و انرژی هسته‌ای جایگزین می‌شود.

لیست کامل تجهیزات برق صنعتی در بازار

تجهیزات و کالاهای برق صنعتی انواع مختلفی دارند و از تنوع گسترده‌ای برخوردارند. به طورکلی می‌توانیم انواع پرکاربرد آنها را در یکی از دسته‌های زیر جای دهیم:

کنترل صنعتی

اتوماسیون صنعتی

ابزار دقیق یا Instrumentation

پنوماتیک

هیدرولیک

حرارتی

ترموکوپل

سیم و کابل

انواع سنسورها

و...

البته که تقسیم‌بندی دقیق تجهیزات برق صنعتی راحت نیست، این دسته‌ها بسیار به هم نزدیک هستند و تشابهات زیادی دارند، هر کدامشان هم دارای زیر گروه‌ها و قطعات دیگری هستند. دسته‌بندی کلی‌تری وجود دارد که شناخت تجهیزات برق صنعتی را برایمان راحت‌تر می‌کند:

تجهیزات برق صنعتی فشار ضعیف

تجهیزات برق صنعتی فشار متوسط

تجهیزات برق صنعتی فشار کم

برای خرید انواع تجهیزات برق صنعتی، اینورتر و سافت استارتر با واحد فروش پارس‌خورشید تماس بگیرید. همکاران ما ویژگی‌های محصول استاندارد را برایتان شرح خواهند داد.

تجهیزات برق صنعتی

تجهیزات برق صنعتی چه تفاوت‌ها و شباهت‌هایی یا تجهیزات معمولی دارند؟

تقریباً می‌توان گفت هر وسیله برقی خانگی، همتای صنعتی نیز دارد. برای مثال سنسورهای حساس به دما در منازل کاربرد دارند اما همین سنسورها برای فضایی مانند کارخانه، هتل‌ها ادارات هم به صورت صنعتی تولید می‌شوند.

حالا که تقریباً شناخت کلی از کالاهای برق صنعتی پیدا کردیم، نوبت آن است که به فکر خرید باشیم. ممکن است برای تجهیز یک ساختمان یا بنای صنعتی نیاز به تجهیزات برق صنعتی داشته باشیم و یا در شرکتی که چنین خدماتی ارائه می‌دهد مشغول به کار باشیم. در هر صورتاگر به عنوان متخصص در زمینه برق صنعتی فعالیت می‌کنیم و مسئولیت خرید تجهیزات ایمن و با کیفیت بر عهده ماست بهتر است با تامین‌کننده‌های موفق این کالاها آشنایی داشته باشیم. گروه صنعتی پارس‌خورشید یکی از این شرکت‌هاست.

گروه صنعتی پارس‌خورشید تامین‌کننده و واردکننده انواع تجهیزات برق صنعتی، اینورتر و سافت استارتر

گروه صنعتی پارس‌خورشید در اولین روز از آخرین ماه پاییز ۱۳۹۳ تاسیس شده است، در چنین روزی اعضای این گروه به عنوان یک تیم کارآمد دور هم گرد آمده‌اند، تا پارس‌خورشید را به عنوان مرکزی موفق و قابل اعتماد در زمینه تامین مواد اولیه و تجهیزات صنعتی، بین صنایع فولاد، لاستیک‌سازی و … تبدیل کنند.
دغدغه پارس‌خورشید، بهبود کیفیت محصولات تولیدی صنعتی از طریق ارائه مواد اولیه و تجهیزات با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز جهانی است. انواع تجهیزات برق صنعتی، سافت استارتر و اینورتر از محصولات اصلی پارس‌خورشید هستند.

پارس‌خورشید تامین کننده برتر تجهیزات برق صنعتی

پارس‌خورشید، سبد تجهیزات برق صنعتی خود را از طریق بهترین و کارآمدترین شرکت‌های تولیدکننده این کالاها در سراسر جهان تکمیل می‌کند. قیمت کالاها همیشه در بهینه‌ترین حالت ممکن قرار دارد و بسته‌بندی و نحوه ارسال به‌نحوی است که مشتری در سریع‌ترین زمان ممکن کالا را به سلامت و راحتی تحویل بگیرد.

کیفیت و امنیت تجهیزات برق صنعتی پارس‌خورشید از ابتدایی‌ترین استانداردهایی است که در این زمینه ضمانت می‌شود. پارس‌خورشید رابطه‌ای دوسویه با مشتریان برقرار می‌کند و با هدفی والاتر از فروش، به کمک متخصصان و مشاوران فنی خود، راهنمایی‌های لازم را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا آنها با توحه به شرایط پروژه، امکانات، نیازها و بودجه‌ای که در نظر دارند بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند.

لیست تجهیزات برق صنعتی در پارس‌خورشید

پارس‌خورشید در زیرمجموعه ابزارآلاتی که امکان تامین و واردات آنها را از برترین برندهای جهان دارد، تامین تجهیزات برق صنعتی را به صورت تخصصی دنبال می‌کند. محصولات این بخش از گستره متنوعی برخوردارند.

کابل‌ها

کابل نسوز

کابل فشار قوی

کابل فرمان

سیم‌ها

سیم فشار قوی

سیم فشار ضعیف

سیم و کابل مسی

سیم و کابل آلومینیومی

تجهیزات ارتینگ

انواع کابل شو مسی و آلومینیومی

انواع سرکابل

سی ریل

قرقره ریلی

ضربه‌گیر جرثقیل

کابل جمع‌کن

تریستور

خازن

فیوز

چراغ‌قوه و پروژکتور

اینورتر

اینورتر LS IS7

اینورتر LS M100

اینورتر LS IV5

اینورتر LS H100

اینورتر LS IP5A

اینورتر LS S100

اینورتر LS IG5A

اینورتر LS IC5

اینورتر LS IE5

سافت استارتر

سافت استارتر Siemens

سافت استارتر Schneider

سافت استارتر Santerno

سافت استارتر ABB (در دو نوع آنالوگ و دیجیتال انواع:ABB PSTX-ABB PSE-ABB PSR-ABB PSTB)

انواع فرستنده و گیرنده جرثقیل به همراه لوازم جانبی

انواع ترانسفورماتور و متعلقات

تجهیزات ابزار دقیق یا Instrumentation (انواع فلومتر، فلومتر مغناطیسی، ترانسمیتر ها، گیج فشار روغنی و خشک، گیج‌ها)

تجهیزات برق صنعتی

ابزار دقیق پایه کنترل پروسه‌های صنعتی است. در پروسه‌های صنعتی تعداد زیادی از متغیرها مانند دما، فلو، فشار، سطح مایع و … باید به صورت پیوسته اندازه‌گیری و کنترل شوند که وظیفه اندازه‌گیری این متغیرها بر عهده سنسورها قرار دارد. اغلب طراحان پروسه‌های صنعتی انتظاراتی مانند عملکرد ایمن پلانت و نرخ تولید بالا دارند که برای رسیدن به این امر نیاز است که با استفاده از سنسورها و عملگرهای مناسب پروسه به بهینه‌ترین شکل ممکن تحت کنترل دربیاید.

انواع کلید مینیاتوری و کلیدهای حرارتی و کنتاکتور

انواع درایو

انواع تجهیزات برق صنعتی، اینورتر و سافت استارترها تنها بخش کوچکی از محصولاتی هستند که پارس خورشید ارائه می‌دهد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)