میرنیوز

توربو شارژ و عوامل موثر بر قیمت آن

توربو شارژ و عوامل موثر بر قیمت آن 2022-10-15T13:38:56+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، توربو شارژ یکی از قطعات وسایل نقلیه است که برای بالا بردن قدرت موتوو و راندمان آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. توربو شارژها نقش مهمی را در خودرو ایفا می‌کنند. توربو شارژ را بعضاً با نام توربو شارژر نیز می‌شناسند. توربو شارژ برای عملکرد بهتر موتورهای احتراقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. توربو شارژ موجب افزایش قدرت و خروجی موتور می‌گردد. موتور برای سوزاندن سوخت بیشتر در سرعت‌های بالا نیاز به هوا و سوخت داشته و در صورتی که هوای کافی تأمین نگردد، قدرت کافی را نخواهد داشت که این مسئله در خودروهای فاقد توربو شارژ مشاهده می‌شود بنابراین استفاده از توربو شارژ موجب اکسیژن رسانی شده و در نتیجه موتور می‌تواند عملکرد مطلوبی را داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به تعریف توربو شارژ و کاربرد آن در خودرو بپردازیم.

فروشگاه توربو شارژ سنتر از مراکز توزیع توربو شارژ به صورت بی واسطه است. این مرکز از تأمین کنندگان بزرگ توربو شارژ در کشورمان است که با بهترین قیمت توربو شارژ را ارائه می‌نماید. برای خرید توربو شارژ و بهره گیری از خدمات تعمیر توربو شارژ به سایت توربو شارژ سنتر مراجعه کنید.

توربو شارژ چیست؟

توربو شارژقطعه‌ای برای تقویت موتورهای احتراقی است. از این وسیله برای انواع وسایل نقلیه بخصوص خودروها استفاده می‌شود. توربو شارژ می‌تواند با تأمین هوای کافی در سیلندر، باعث قدرتمندی موتور گردد. توربو شارژ سیستم چندان پیچیده‌ای نداشته و از چند قطعه به نام‌های توربین، کمپرسور، پوسته و میله شفت تشکیل شده است. توربو شارژ از انرژی موتور برای کار کردن استفاده نمی‌نماید و از گازهای خروجی گزوز که به هدر می‌روند استفاده می‌کند که مزیت بزرگی بوده و به نوعی این قطعه به صورت رایگان عمل می‌کند بنابراین استفاده از آن در خودروها و سایر وسایل نقلیه بسیار به صرفه خواهد بود.

قیمت توربو شارژ

قیمت توربو شارژ با توجه به تکنولوژی یشرفته و کاربردی که دارد بسیار مناسب بوده و استفاده از آن در خودروهای مختلف به صرفه است به همین جهت است که در بیشتر خودروهای امروزی این سیستم استفاده می‌شود. در بازار قیمت توربو شارژ متفاوت بوده و هر یک از فروشندگان قیمت توربو شارژ را خود تعیین می‌نماید بنابراین رقابت میان فروشندگان توربو شارژ زیاد بوده و همچنین وجود نمونه تقلبی این قطعه نیز باعث شده افراد دقت بیشتری در انتخابشان داشته باشند.

دلیل استفاد از توربو شارژ

همان طور که می‌دانیم برای افزایش قدرت موتور در ابتدا از تعداد سیلندر های بیشتر استفاده می‌شد که در ماشین‌های مسابقه‌ای نیز مشاهده می‌شد اما با استفاده از توربو شارژ نیازی به تغییر موتور و تعداد سیلندر ها نبود و فقط با استفاده از این قطعه می‌توان قدرت موتور را افزایش داد. توربو شارژ قادر به تأمین دوبرابری اکسیژن لازم برای سوخت است. در خودروهای جدیدی این سیستم بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است و تفاوت میان خودروهای دارای توربو شارژ و خودروهای فاقد توربو شارژ قابل مشاهده است. توربو شارژها راندمان سوخت خودرو را بهبود بخشیده و راهی که شرکت‌های خودروساز آ را انجام می‌دهند این است که با کاهش سایز موتور، آن را توربو شارژ دار نموده و به همین دلیل سوخت کمتری سوزانده می‌شود و به نوعی صرفه جویی در مصرف سوخت است.

خدمات توربو شارژ

خرید توربو شارژ

توربو شارژها با هدف تولید خودروهای سبک تر و قدرتمندتر با بازدهی بیشتر طراحی شده اند و نوعی موتور مکانیکی به حساب می آیند. با استفاده از تزریق هوای بیشتر به سیلندر توسط توربو شارژ، راندمان موتور افزایش پیدا می‌کند زیرا موتور برای کارکردش به سوخت و هوا به اندازه‌ی مطلوبی نیاز داشته و در سرعت‌های بالا هوای کافی دسترس آن قرار ندارد به همین دلیل توربو شارژ می‌تواند در سرعت‌های بالاتر، هوای لازم برای موتور را تأمین کند و به این طریق موجب بالا رفتن راندمان موتور گردد. برای خرید توربو شارژ با مراجعه به مجموعه‌هایی که فروش توربو شارژ را بدون واسطه انجام می‌دهند، می‌توانید با بهترین قیمت توربو شارژ را خریداری کنید.

فروش توربو شارژ

توربو شارژها برای هر یک از خودروها به شکل خاصی طراحی شده و با هم دارای تفاوت‌هایی هستند بنابراین برای خرید توربو شارژ باید حتماً توربو شارژ مناسب با خودروی خود را انتخاب نمائید. فروش بی واسطه‌ی توربو شارژ با بهترین قیمت توسط مجموعه‌ی توربو شارژ سنتر انجام می‌گیرد. بنابراین می‌توانید با مراجعه به سایت توربو شارژ سنتر، انواع توربو شارژ مورد نظر خود را تهیه کنید. قیمت توربو شارژ در این مجموعه به دلیل واردات مستقیم بسیار منصفانه در نظر گرفته شده است. به همین جهت اگر تمایل به خرید توربو شارژ اورجینال توربو شارژ دارید به سایت توربو شارژ سنتر مراجعه کنید.

اجزای توربو شارژ

توربو شارژ از اجزای مختلفی تشکیل شده که هر یک نقش سازنده‌ای را در این قطعه دارند. دو بخش اصلی توربو شارژ را توربین و کمپرسور تشکیل می‌دهند. توربین در سیستم توربو شارژ متشکل از چرخ توربین و محفظه‌ی توربین است. توربین وظیفه دارد که گازهای خروجی اگزوز را به چرخ توربین هدایت نماید. این گازها انرژی لازم برای سیستم توربو شارژ را تأمین می‌کنند. دودهای اگزوز با استفاده از توربین به سمت سیستم هدایت شده و با چرخاندن چرخ توربین، بعد از محفظه‌ی توربین و از اگزوز خروج پیدا می‌کند. در بخش کمپرسور نیز این دو بخش چرخ کمپرسور و محفظه‌ی کمپرسور وجود دارد که عملکرد توربو شارژ برخلاف توربین است. چرخ کمپرسور که به وسیله‌ی یک میله‌ی شفت به به توربین متصل است، شروع به چرخیدن می‌نماید. در این مرحله کمپرسور با چرخشی که دارد هوا را می‌کشد و آن را متراکم سازی می‌نماید و سپس در محفظه‌ی کمپرسور که هوای پرفشار و کم سرعت وجود دارد به داخل موتور رانده شده و در نهایت سوخت بیشتری توسط موتور سوزانده می‌شود و باعث افزایش قدرت موتور می‌گردد و خودرو در سرعت‌های بالا عملکرد عالی خواهد داشت. قیمت توربو شارژ در مرکز توربو شارژ سننتر بسیار مناسب در نظر گرفته شده است زیرا این مجموعه رضایت مشتریان را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است.

توربوشارژ

بهترین قیمت توربو شارژ

توربو شارژ نیز مانند هر قطعه‌ای دارای طول عمری است و در زمان‌هایی نیاز به خرید توربو شارژ وجود خواهد داشت بنابراین فروشندگانی در زمینه‌ی فروش توربو شارژ فعالیت دارند و آن را به دست مصرف کنندگان می‌رسانند. قیمت توربو شارژ متأثر از عوامل زیادی است که موجب شده این قطعه با قیمت‌های مختلف به فروش برسد. عواملی همچون نرخ ارز، کیفیت، واسطه‌ها و … در قیمت توربو شارژ موثرند. مرکز توربو شارژ سنتر یکی از مراکز توزیع مستقیم توربو شارژ است که تنوع بالایی از توربو شارژها را متناسب با انواع وسایل نقلیه در نظر گرفته است و از طریق سایت توربو شارژ سنتر ارائه می‌نماید. یکی از خدمات عالی این مجوعه خدمات تعمیرات توربو شارژ است. بنابراین در صورتی که قصد دارید خرید توربو شارژ را انجام دهید، این مرکز بهترین گزینه خواهد بود. https://turbochargecenter.com/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)