میرنیوز

راهنمای خرید مانتو شلوار اداری برای سایزهای بزرگ‌تر از ۴۸

راهنمای خرید مانتو شلوار اداری برای سایزهای بزرگ‌تر از ۴۸ 2022-08-30T11:28:55+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خرید مانتو شلوار اداری مناسب خانم‌هایی با سایزهای بزرگتر از ۴۸ به‌صورت حضوری کاری پیچیده و شاید سخت به نظر برسد. ممکن است با شنیدن تعریف دوستان یا دیدن تبلیغات مختلف، از مدل‌های یک مغازه یا پاساژ خوشتان بیاد و راهی خرید از آنجا شوید. در ترافیک با صرف هزینه برای رفت‌وآمد به فروشگاه مانتو موردنظر می‌رسید. در بسیاری از مواقع چون اطلاع دقیقی از سایزبندی‌ها یا حتی مدل‌های موجود آن مرکز خرید ندارید، احتمال زیادی وجود دارد که دست‌خالی به خانه برگردید. در این شرایط وقت، هزینه و انرژی‌تان بیهوده تلف شده است.

بهترین روش خرید مانتو شلوار اداری برای خانم‌هایی با سایزهای بزرگتر از ۴۸

در خرید اینترنتی لباس زنانه تمامی این شرایط متفاوت خواهد بود. شما به‌آسانی از هر جایی که هستید بدون خرج کردن پولی برای هزینه رفت‌وآمد و با صرف کمترین وقت و انرژی می‌توانید هزاران فروشگاه اینترنتی لباس زنانه را بگردید و از موجودی دقیق کالاها و سایزبندی آن‌ها اطلاع پیدا کنید. با در نظر گرفتن تمامی این موارد خرید آنلاین بهترین روش خرید مانتو شلوار اداری سایز بزرگ به‌ حساب می‌آید.

خرید مانتو شلوار اداری مناسب سایز بزرگ حتی به‌ صورت اینترنتی هم ممکن است کمی مشکل باشد. دلیل این امر توجه نکردن بسیاری از طراحان لباس و تولیدکنندگان لباس‌های زنانه سایز بزرگ است. مانتو شلوارهای اداری سایز بزرگ معمولا تنوع کافی و مناسبی ندارند.

خرید مانتو شلوار اداری سایز بزرگ از فروشگاه اینترنتی ماهپار

مانتو شلوار اداری از کجا بخرم؟

مدل، رنگ، طرح و تنخور زیبای مانتو شلوار اداری مهم‌ترین تاثیر را در استایل کاری شما دارد. متاسفانه اکثر تولیدکنندگان مانتوهای اداری، اغلب مدل‌های عاری از هرگونه زیبایی و خلاقیت دارند. همین امر باعث سختی در خرید یک مانتو شلوار اداری شیک و خاص می‌شود. این مشکل برای برخی بانوان سخت تر هم می‌شود؛ زیرا مانتو شلوار اداری هم مانند بسیاری از لباس‌های زنانه برای سایزهای بزرگ تنوع کمتری دارد.

اما خبری خوش برای خانم‌های شاغل داریم. در انتهای مطلب می‌خواهیم یکی از بهترین فروشگاه‌ های آنلاین مانتو شلوار اداری را که جدیدترین و متنوع‌ترین مدل‌های مانتو با سایزبندی‌های فراوان و مناسب دارد را به شما معرفی کنیم.

نکات طلایی خرید مانتو شلوار اداری برای خانم‌هایی با سایزهای بزرگتر از ۴۸

دانستن نکات مهم خرید مانتو سایز بزرگ به شما برای داشتن استایل شیک و منحصربه‌فرد در محیط کار کمک بزرگی می‌کند.

اهمیت تشخیص دقیق سایز

نخست اینکه باید به‌ درستی و دقت بالا سایزتان را بشناسید. این موضوع در تنخور مناسب مانتو و زیبایی استایلتان بسیار اهمیت دارد. با اندازه‌گیری دقیق سایزتان می‌توانید بهترین خرید مانتو شلوار اداری سایز بزرگ را تجربه کنید. برای تشخیص دقیق سایزتان، اندازه سرشانه، دور سینه و دور کمر را به‌دقت اندازه‌گیری کنید.

مرحله بعد تطابق سایزتان با جدول سایزبندی فروشگاه مدنظر است. به این نکته حتما توجه کنید که هر برند و فروشگاهی معمولا جدول سایزبندی مخصوص خودش را دارد. این تصور غلطی است که اگر در خرید قبلی از جایی سایز ۵۲ برایتان مناسب بوده پس در خرید از فروشگاهی دیگر هم همین سایز مناسب خواهد بود.

اهمیت تشخیص دقیق شکل بدن

برای خرید مناسب‌ترین سایز مانتو شلوار اداری لازم است که شکل بدنتان را بشناسید. تشخیص درست شکل و فرم بدنی‌تان باعث می‌شود تا مدل مانتو متناسب با اندامتان را انتخاب کنید و بتوانید بهترین شکل ظاهری‌تان را نشان دهید.

اهمیت انتخاب جنس پارچه مانتو

تنخور راحت و سبک مانتو مخصوصا مانتو شلوار اداری که قرار است ساعت‌ها در طول فعالیت و کار بر تن شما باشد، اهمیت فراوانی دارد. در نظر گرفتن میزان چروک پذیری پارچه مانتو شلوار اداری هم نکته مهم دیگری است که باید هنگام خرید مانتو شلوار مدنظر قرا دهید. از بهترین جنس‌های پارچه مانتو شلوار اداری می‌توان بزیاق ترک، دیپلمات ترک، فیونا و پارچه چهار فصل را نام برد. بهترین جنس شلوار اداری هم پارچه نخی از جنس مرغوب است.

اهمیت انتخاب مدل و طرح مانتو

خرید مانتو شلوار اداری سایز بزرگ مناسب شاید در نگاه اول پیچیده به نظر برسد. بسیاری از خانم‌های شاغل سایز بزرگ معمولا تنها به پیدا کردن مانتویی که سایزشان باشد رضایت می‌دهند و به دلیل تنوع پایین این مانتوها دیگر به دنبال انتخاب مدل و طرح مناسب برای داشتن یک استایل خوب نیستند. همان‌طور که گفتیم ما به شما یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین مانتو شلوار اداری را در انتهای مطلب معرفی خواهیم کرد. با توجه به این موضوع با خیال راحت تنها به دنبال پیدا کردن مانتو اندازه‌تان نباشید و سعی کنید بهترین مدل مانتو شلوار اداری مناسب خودتان را بخرید. رعایت چند اصل طراحی لباس و نکات اولیه مد در انتخاب بهترین طرح و مدل مانتو شلوار اداری به شما کمک می‌کند. برای این کار باید طرح و مدلی برای مانتو انتخاب کنید که مناسب شما باشد و بهترین استایل را برایتان بسازد.

اهمیت انتخاب رنگ مانتو

بهترین استایل و زیباترین شکل ظاهری شما زمانی نشان داده می‌شود که همه موارد سبک پوششتان را با توجه به مشخصات ظاهری خودتان انتخاب کنید. انتخاب رنگ مانتو متناسب با رنگ پوست و سلیقه تان باعث جلوه بیشتر مانتو می‌شود. در هنگام خرید مانتو شلوار اداری سایز بزرگ می‌توانید با انتخاب رنگ مناسب مانتو بهترین استایل کاری را داشته باشید.

مانتو شلوار اداری سایز بزرگ ماهپار

معرفی یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی مانتو شلوار اداری

فروشگاه اینترنتی ماهپار با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه تولید و ارائه مانتو شلوار اداری باکیفیت برای تمامی سایزها و انواع لباس زنانه شیک، با حذف واسطه‌ها محصولاتش را با کیفیتی شگفت‌انگیز و قیمتی کمتر از سایر فروشگاه‌ها و زیر قیمت بازار به دست مصرف‌کنندگان خرده و عمده می‌رساند.

خبر خوش ماهپار برای خانم‌هایی با سایزهای بزرگتر از ۴۸

مزون آنلاین ماهپار همگام با صنعت مد روز دنیا شیک‌ترین مانتو شلوارهای اداری را در سایزبندی‌ها مختلف می‌فروشد. ماهپار با تیم طراح لباس خلاق و ماهر، نیروهای انسانی حرفه‌ای و باتجربه و با بهره‌گیری از تجهیزات صنعتی بروز، جدیدترین مدل مانتو شلوار اداری را برای تمامی سایزها تولید می‌کند. با نگاهی به مدل‌های مانتو اداری ماهپار متوجه خواهید شد که در این فروشگاه آنلاین لباس زنانه دیگر خبری از طرح‌های عاری از خلاقیت و زیبایی و مدل‌های تکراری نیست. تولیدکنندگان ماهپار به خانم‌های شاغل سایز بزرگ توجه ویژه‌ای دارند و مدل‌های شیک و زیبای مانتو فرم‌های ماهپار تنها مخصوص سایزهای کوچک و متوسط نیست.

با سایزبندی‌های استاندارد و الگوها و دوخت مناسب مانتو شلوارهای ماهپار می‌توانید با خیال راحت و آسوده خرید کنید. در هنگام خرید مانتو شلوار اداری سایز بزرگ تیم پشتیبانی ماهپار نیز در هفت روز هفته از ساعت ۹ الی ۲۱ پاسخگوی شما خواهند بود.

هدف مزون آنلاین ماهپار تولید و ارائه محصولات باکیفیت بالا و قیمت مناسب برای تمامی افراد با سایزها و سلیقه‌های مختلف است. در مزون اینترنتی ماهپار تنوع مدل و رنگ مانتوها برای تمامی سایزبندی‌ها وجود دارد و می‌توانید با خرید لباس فرم اداری شیک از ماهپار استایل خاص و حرفه‌ای در محیط کار داشته باشید. برای خرید مانتو شلوار اداری سایز بزرگ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ماهپار در وب‌سایت mahpar.ir مراجعه بفرمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)