میرنیوز

تضمین معامله امن در سریع‌ترین زمان با خودرو۴۵

تضمین معامله امن در سریع‌ترین زمان با خودرو۴۵ 2022-08-23T09:04:18+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، جمعی از خبرنگاران استارتاپی و خودرویی ۱۹ مردادماه از شعبه جنت آباد «خودر و۴۵»، به عنوان یکی از شرکت‌های فعال و پیشرو در حوزه فروش خودروهای کارکرده، بازدید کردند و با چگونگی کارشناسی و فروش خودرو در این مجموعه آشنا شدند.

مدیران این شرکت با اشاره به آمار ۵۰۰ هزار تایی از شکایات خودرویی در کشور اشاره کردند که آمار شکایت قضایی از خودر و۴۵ صفر است. این آمار نشان می‌دهد که خودر و۴۵ یکی از امن‌ترین بسترهای فروش خودروهای کارکرده در بازار پرریسک خودروست.

در جریان بازدید خبرنگاران از شعبه جنت آباد این مجموعه، احسان گائینی مدیر فروش خودر و۴۵ بیان کرد: ممنوعیت واردات خودرو و افزایش نرخ ارز در سال‌های اخیر خودرو را به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل کرده است. بنابراین کسانی که قصد معامله خودرو دارند، نسبت به گذشته حساسیت‌های بیشتری به خرج می‌دهند. در سال‌های نه چندان دور، راه‌های خرید و فروش خودرو به معامله مستقیم با خریدار یا مراجعه و اعتماد به دلالان خلاصه می‌شد. اما طی سال‌های اخیر روش‌های نوین هم وارد عرصه معامله خودرو شده‌اند.

به گفته او، تسهیل معامله خودرو به واسطه یک تیم متخصص یکی از اهداف ما در این مجموعه است و طی چهارسال اخیر تلاش کردیم در بازار پر تلاطم خودروهای دست دوم، سهم قابل توجهی از معاملات را امن و تضمین کنیم.

گائینی ادامه داد: در حال حاضر سایت‌ها و پلتفرم‌های گوناگونی برای خرید و فروش خودرو در دسترس کاربران قرار دارد. اما از آنجایی که معامله اینترنتی همیشه با چالش‌هایی روبه‌رو بوده است، انتخاب پلتفرمی امن برای خرید و فروش خودرو (که امروز بخش مهمی از سرمایه افراد را تشکیل می‌دهد) بیش از گذشته حائز اهمیت است.

مدیر فروش خودر و۴۵ تصریح کرد: اینترنت در دنیای امروز به بخش جدانشدنی زندگی انسان مدرن تبدیل شده و ارزش زمان در عصر معاصر بیش از همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین دلیل افراد بسیاری ترجیح می‌دهند کارهای خود را با استفاده از اینترنت انجام دهند. به همین دلیل معامله خودرو نیز از طریق اینترنت در سال‌های اخیر رونق گرفته است.

او افزود: در همین راستا تلاش می‌شود همزمان با گسترش فرهنگ استفاده از خدمات آنلاین، امنیت معاملات هم بیش از پیش حفظ شود.

همزمان با بازدید خبرنگاران از روند کارشناسی و تعیین قیمت خودروها در شعبه خودر و۴۵، مدیر بازاریابی خودر و۴۵، با اشاره به وضعیت بازار معاملات خودرو طی سال‌های اخیر اظهار کرد: این روزها بازار معاملات دست دوم خودرو، روش‌های خرید و فروش جدیدی را تجربه می‌کند. در این مدت استارتاپ‌های مختلفی وارد این بازار شده‌اند و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، معامله‌ای آسان‌تر را برای خریداران و فروشندگان خودرو فراهم می‌کنند؛ اما آنچه امروز برای ما مهم است، ایجاد تجربه معاله امن برای مشتریان است.

مجید قاقازانی تاکید کرد: امروزه خودرو دیگر یک کالای مصرفی نیست و موانع متعدد بر سر راه این صنعت نیز طی سال‌های اخیر کم نبوده است. با این حال تلاش داریم با ایجاد فضایی امن، ریسک معامله خودروهای کارکرده را کمتر کنیم.

وی با اشاره به افزایش تعداد شعب این مجموعه در سایر استان‌های کشور اظهار کرد: شعب این شرکت تا پایان ۱۴۰۱ به ۳۰ شعبه افزایش خواهد یافت.

مجموعه خودر و۴۵ به پاس قدردانی از اصحاب رسانه که همواره در کنار کسب و کارهای جدید بوده‌اند، بازدید برخی از خبرنگاران استارتاپی و خودرویی را به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار تدارک دید. البته این بازدید در روز ۱۹ مردادماه در شعبه جنت آباد خودر و۴۵ انجام شد و این مجموعه اعلام کرده است که روند بازدید و مشاهده فرآیند فروش ماشین‌های کارکرده با خودر و۴۵ به صورت ماهانه با حضور اصحاب رسانه ادامه دارد.

تضمین معامله امن در سریع‌ترین زمان با خودرو۴۵

فعالیت خودر و۴۵ چیست؟

خودر و۴۵، یکی از پلتفرم‌های خرید و فروش خودرو کارکرده است که طول ۴ سال فعالیت مداوم خود در بازار خودرو تلاش کرده علاوه بر تعدیل قیمت خودرو کارکرده، محیطی امن و معامله‌ای سریع و آسان را برای مشتریان خود فراهم کند.

مراحل فروش ماشین با خودر و۴۵

قیمت بالای خودرو، معامله آن را به یکی از معاملات پرریسک تبدیل کرده است. بنابراین متقاضیان خرید و فروش خودروهای کارکرده به دنبال بهره‌گیری از خدمات کسانی هستند که علاوه بر تامین امنیت، بتوانند تجربه معامله‌ای آسان و سریع را برایشان فراهم کند.

متقاضی فروش ماشین، در نخستین گام باید به وبسایت خودر و۴۵ مراجعه کرده و مشخصاتی همچون برند خودرو، سال ساخت، کارکرد و تریم در فرم درخواست فروش را تکمیل و در نهایت با یک درخواست آن را ثبت کند.

پس از تکمیل این فرم، کارشناسان این شرکت با فرد متقاضی تماس می‌گیرند تا زمانی را برای حضور در یکی از ۱۲ شعبه خودر و۴۵ و کارشناسی خودرو هماهنگ کنند.

کارشناسی و کشف قیمت در ۴۵ دقیقه

حضور فروشنده ماشین دست دوم در یکی از شعبه‌های خودر و۴۵، به معنی آغاز فرآیند فروش خودرو است. کارشناسان متخصص فنی در شعب تمامی خودروها را در سه بخش فنی، ظاهری و اصالت اسناد و مدارک در ۱۴۵ مورد در مدت زمان ۴۵ دقیقه بررسی می‌کنند و در نهایت با توجه به گزارش سلامت خودرو، تعیین قیمت انجام می‌شود.

پرونده کارشناسی خودروها به صورت کامل و دقیق در نرم‌افزاری آنلاین در اختیار مشتریان مجاز این شرکت قرار می‌گیرند تا طی مدت کوتاهی در یک رقابت آنلاین، قیمت نهایی خودرو مشخص شده و به فروشنده اعلام شود. در صورت رضایت فروشنده از قیمت پیشنهادی، مراحل نهایی یعنی انتقال سند و واریز وجه انجام می‌شود.

انتقال سند و واریز وجه

زمانی که فروشنده رضایت خود را از قیمت پیشنهادی کارشناسان این شرکت اعلام کند، فرآیند انتقال سند و واریز وجه به جریان می‌افتد. به همین منظور زمانی برای حضور فروشنده خودرو در دفترخانه تعیین می‌شود تا به کارشناسان خودر و۴۵ برای انجام امور اداری، از قبیل پرداخت مالیات، تعویض پلاک و … وکالت‌نامه فروش داده شود. این تنها حضور فروشنده در دفترخانه خواهد بود و انجام باقی امور بر عهده کارشناسان این شرکت است. پس از تنظیم قرارداد رسمی، خودرو و اقلامی همچون سوئیچ یدک، بیمه‌نامه، کارت سوخت، کارت ماشین، برگه معاینه فنی و… به طور کامل از فروشنده تحویل گرفته خواهند شد تا به فرد خریدار تحویل داده شوند.

وجه مورد توافق تنها پس از یک روز کاری به صورت کامل به حساب فروشنده منتقل خواهد شد.

صفر تا صد خدمات فروش خودروهای کارکرده

تمامی مراحل فروش خودرو در این شرکت از زمان تکمیل فرم و درخواست فروش تا دریافت وجه و انتقال سند به صورت رایگان توسط کارشناسان این مجموعه انجام می‌شود.

تجربه شیرین یک معامله آسان، امن و فوری دلایل مهمی هستند که فروشندگان خودرو به جای مراجعه به بازار واسطه گری ماشین‌های کارکرده، خودر و۴۵ را برای فروش خودرویشان انتخاب کنند. از سوی دیگر فروش فوری و یک روزه خودرو به همراه دریافت وجه نقد در کمترین زمان ممکن از دلایل دیگری است که فروشندگان خودرو را جذب این پلتفرم خرید و فروش خودرو کارکرده می‌کند.

آدرس شعب خودر و۴۵

مجموعه خودر و۴۵ با بیش از ۱۳ شعبه فعال در ۸ استان کشور، آماده خدمات رسانی فرایند فروش خودروهای کارکرده در بازار است.

تهران (شیخ بهایی- پونک- خانی آباد- جنت آباد- تهرانپارس- هروی)

ساری خیابان آزادی چهارم «شهید کریمیان» – بلوار آزادی – روبروی سازمان جهادکشاورزی استان - جنب رستوران چیندکا – طبقه همکف)

آمل (خیابان هراز «امام خمینی»، بعد از آفتاب ۹۴، سی متر جلوتر از دور برگردون)

اهواز (میدان چهارشیر «شهید بندر»، ابتدای خیابان مدرس، کلینیک خودروی منصوری)

شیراز (بلوار آزادی، خیابان سمیه خیابان حدادی پلاک ۱۶)

اصفهان (بلوار چمران، لاین کندرو از سمت خیابان کاوه بعد از خیابان فاطمیه بین کوچه‌های ۴۷ و ۴۹)

مشهد (بلوار صارمی، پایین‌تر از میدان حر، بین صارمی ۵ و ۷، جنب ساختمان شماره ۱۵)

کرج (میدان کرج - خیابان چالوس «جانبازان» - روبروی باغ دریانی - پلاک ۳۳۶)

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)