میرنیوز

اقدام مشترک میان بانک پارسیان و حوزه می تواند الگو برای سایر نظامات اجتماعی کشور باشد

اقدام مشترک میان بانک پارسیان و حوزه می تواند الگو برای سایر نظامات اجتماعی کشور باشد 2022-03-12T15:39:32+03:30

به گزارش ایسنا بنابر اعلام بانک پارسیان، در این نشست راهبردی دکتر کورش پرویزیان مدیر عامل بانک پارسیان ، آیت‌الله اراکی ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری و عضو هیئت‌رئیسه جامعه مدرسین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حاجی ابوالقاسم دولابی ، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس محترم پژوهشگاه فقه نظام، سید محمد رضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و دکتر مهدی قاسمی، نماینده دولت طی بیاناتی با تاکید بر الزام پیاده سازی" مدل مطلوب بانکداری اسلامی " در سیستم بانکی کشور دیدگاه و نقطه نظرات خود را در این باره تشریح کردند.

در ابتدای این نشست مدیرعامل بانک پارسیان با ابراز امیدواری نسبت به نتایج برگزاری چنین جلساتی و اثر گذاری آن در مجموعه اقتصادی و شبکه بانکی کشورگفت: در حال حاضر حوزه پولی و بانکی کشور با چالش های متفاوت و متعددی روبروست که برخی از آن ها موضوعات بسیار اساسی است که باید در راستای خدمت رسانی و آسایش مردم حل و فصل شود.
دکتر کورش پرویزیان اظهار داشت : به طور مثال ، چالش های شرعی و اختلافاتی که در حوزه نظری در شبکه پولی و بانکی وجود دارد و همچنین پیچیدگی در تطبیق ، آموزش و اجرای عملیات مربوط به بانکداری اسلامی و عقود از این دست موارد است.
وی با تاکید بر اصلاح و بروز رسانی قوانین در حوزه بانکداری اسلامی تصریح کرد: دغدغه اصلی بزرگان کشور، اسلامی بودن عملیات بانکی و رفتار مبتنی بر حق و عدل با مردم و مشتریان در حوزه خدمات و محصولات بانکی است.
دکتر پرویزیان ادامه داد: با وجود این که همه همکاران و مدیران در حوزه بانکی سعی و تلاش خود را در جهت اجرای سیاست های قانون گذار و سیاست گذار اعم از مصوبات شورای پول و اعتبار و همچنین مصوبات فرادستگاهی بکار گرفته اند ولی متاسفانه در حال حاضر با انبوهی از مقررات متناقض و متفاوت روبرو هستیم که شرایط را بگونه ای دشوار کرده اند که با چالش مشروعیت و مقبولیت در این زمینه مواجه هستیم.
مدیر عامل بانک پارسیان با اشاره به واگذاری تکالیف سنگین محول شده بر شبکه بانکی به ویژه در سال های اخیر گفت: بروز چنین شرایطی کار را پیچیده و سخت کرده به گونه ای که مدیران شبکه بانکی در حوزه تخصیص منابع بی مسئول و بی اختیار می شوند و این مسئله کارآیی تخصیص منابع را در بلند مدت از بین خواهد برد.
وی اضافه کرد: علاوه بر عوارض سنِگین ناشی از تورم و مسائل مربوط به آن در بلند مدت کارایی منابع ملی و منابع سپرده ای مردم نیز زیر سوال خواهد رفت.
دکتر پرویزیان با بیان اینکه بانک ها مهمترین نهادهای قانون مدار در کشور هستند اظهارداشت: در حوزه محاسبات مالی در سیستم بانکی بر پیش بینی های اعشار و درصد نمی رسیم و اعداد باید دقیق باشند.از این رو انتظار می رود قانونی متناسب ، مناسب و مبتنی بر نظام اقتصادی کشور که حتی پاسخگوی نیازهای آتی در این حوزه باشد تدوین شود و همچنین شرایط برای کسب کار مردم و فعالان اقتصادی که مرتبط با شبکه بانکی هستند تسهیل گردد.
مدیر عامل بانک پارسیان تصریح کرد: ایجاد مدل مطلوب بانکداری اسلامی قطعا باید از کارایی و اثر بخشی لازم برخوردار باشد و آنچه که مدنظر مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح نظام بانکی و همچنین ریاست جمهوری در حوزه تحول در نظام بانکی است را در برگیرد.
وی تاکید کرد: بسیار مهم است طرح های قانونی که مطرح می شوند در تسریع ایجاد شرایط مطلوب نسبت به گذشته کارایی لازم را داشته باشند و بتوانند اعتماد و اطمینان صاحب نظران را جلب کند. همچنین مردم و مشتریان شبکه بانکی به شکل ساده ، آسان و شفاف بتوانند از خدمات و محصولات آن قانون بهره مند شوند.

مدیر عامل بانک پارسیان اضافه کرد: قوانین باید به نحوی وضع شوند که برای مجریان قانون و همکاران شبکه بانکی به خوبی قابل درک بوده و امکان تبدیل آن به دستور العمل و فرآیند اجرایی فراهم باشد . در ضمن علاوه بر تقویت کسب و کار شبکه بانکی ، سودآوری برای سهامداران و سلامت شبکه را نیز تضمین کرده و استفاده از ابزارهای نوین و دیجیتال مبتی بر فناوری را در برگیرد.
وی در توضیح بیشتر در خصوص ویژگی های " مدل مطلوب در حوزه بانکداری اسلامی " تصریح کرد: قوانین در این مدل باید با شرایط و مقتضیات مراجع نظارتی و تنظیم گر همخوانی داشته باشد و توازن بین بازارهای مختلف و سازگاری بازارها را امکانپذیر کند. همانگونه که امروز در بانکداری متعارف دنیا این امر دیده می شود . همچنین معیارها باید از مرز سیستم سنتی و سیستم های کلاسیک گذشته به سمت سیستم های نوین حرکت کند.
دکترپرویزیان با اشاره به این که در این مدل محوریت منابع انسانی باید دیده شود و زیر ساخت های ابری در حوزه بانکداری امکانپذیر باشد گفت: این خواست تنها در صورتی محقق می شود که انگیزه ، تعامل و تمایل لازم برای حرکت به سمت قانون مدرن را داشته باشیم چرا که در غیر این صورت و با ارائه مدل و قانون فاقد از ویژگی هایی که اشاره شد شرایط شبکه بانکی سخت تر از چیزی خواهد بود که در حال حاضر با آن مواجه هستیم.

مدیر عامل بانک پارسیان در ادامه با اشاره به راه اندازی مرکز بانکداری و تحقیقات بانکداری اسلامی در سال ۹۵ در مجموعه بانک پارسیان گفت: از زمان راه اندازی این مرکز تاکنون با مراکز مختلف دانشگاهی و پژوهشی همکاری های مختلفی را در حوزه های گوناگون شروع کردیم که مهمترین آن ها همکاری در حوزه زیر بنایی با پژوهشگاه فقه نظام در جهت طراحی مدل مطلوب بانکداری اسلامی است .
وی خاطر نشان کرد: از دستاوردهای مرکز بانکداری و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان ارائه طرح های مختلف در حوزه بانکداری خرد و قرض الحسنه است که افتخار دارم اعلام کنم تاکنون بالغ بر ۶۰ هزار طرح قرض الحسنه خرد استخراج شده است.
دکتر پرویزیان افزود: همچنین طرح های مختلفی برای محصولات شرکت های مرتبط از جمله حوزه لیزینگ و دانش بنیان ها بدست آمده است.ضمن این که پیشنهادات مختلفی را برای مراکز نظارتی از همین مرکز در حوزه انتشار صکوک بانکداری اسلامی , طرح بانک مرکزی و چالش های موجود در شبکه بانکی برای مقامات عالی کشور ارسال شده است.
مدیر عامل بانک پارسیان ابراز امیدواری کرد تعامل و برقراری چنین همکاری هایی در شبکه بانکی بتواند در ارائه خدمات به مردم کشورمان که صاحب حق هستند و رفع دغدغه بزرگان کشور در حوزه بانکداری اثر گذار باشد.

*مدل ایران در حوزه بانکداری اسلامی" می تواند الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشد*

در ادامه این نشست راهبردی آیت الله اراکی، ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین در تشریح ویژگی بانکداری اسلامی از منظر فقه نظام بانکی اظهار داشت: بانکی که ما در اسلام می توانیم بعنوان بانک تعریف کنیم الزامی نباید متناسب با معیارهای متداول دنیا باشد بلکه مدل بانکداری اسلامی در یک جامعه اسلامی باید از تمامی جهات و همچنین به لحاظ فنی باید بر اساس الگوی متناسب با شرایط روز و بر مبنای فقه تنظیم شود.
ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: معتقدم در صورتی که چنین اتفاقی صورت گیرد نه تنها شاهد تحولی عظیم در نظام بانکی کشور خواهیم بود بلکه برای سایر کشورهای اسلامی نیز می تواند الگویی مناسب باشد.
آیت الله اراکی با تبیین چهار هدف مهم در نظام بانکی اسلامی گفت: به گردش درآوردن ثروت و بیرون کشیدن ثروت های راکد یکی از اهداف نظام اسلامی در مبارزه با رکود ثروت است.

ویاضافه کرد: همچنین جلوگیری از شکاف طبقاتی و عدم تمرکز ثروت از دیگر اهداف نظام بانکی اسلامی است و در بسیاری از منابع اسلامی بر تقسیم ثروت بر اساس عدالت تاکید شده است.
عضو جامعه مدرسین، فعال سازی و بکارگیری نیروهای آماده به کار را از دیگر اهداف نظام بانکی برشمرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف نظام اسلامی در عرصه اقتصاد ایجاد اشتغال برای نیروی کار است و در این زمینه بانک ها می توانند بسیار اثر گذار باشند.
ایشان در ادامه رفاه اجتماعی و گردش ثروت به صورت عادلانه را از دیگر وظایف بانک ها در نظام اسلامی برشمرد و گفت: بانک ها می توانند در ایجاد ثروت یک روند منظم مبتنی بر عدالت برقرار کنند.

آیت الله اراکی در ادامه با توضیح کلی درباره تحقق مواردی که بدان ها اشاره داشت گفت: نقش بانک ها باید همانند پلی میان سرمایه و نیروی کار باشد تا سرمایه لازم برای نیروی آماده بکار فراهم شود. همچنین بانک ها باید با تمرکز بر روی دارایی های خرد و تبدیل آن ها به دارایی های کلان بتوانند پروژه های کلان کشور را تامین مالی کرده و با مشارکت دارندگان دارایی های خرد زمینه پیشرفت آن ها و همچنین توسعه اقتصاد کشور را فراهم کنند.
او همچنین تسهیل در نقل و انتقالات مالی و ارائه خدمات متنوع بانکی از قبیل پرداخت قرض الحسنه، تسهیل در سرمایه گذاری و حفاظت از دارایی مردم را از دیگر وظایف بانک ها برشمرد.


*کار مشترک پژوهشگاه فقه نظام و بانک پارسیان همان نقطه امید و تاکید رهبر معظم انقلاب در این مدل همکاری است.*


بنابر این گزارش در ادامه این نشست حجت السلام و المسلمین ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس پژوهشگاه فقه نظام به عنوان سومین سخنران جلسه طی بیاناتی اظهارداشت: علیرغم این که طی چهل سال گذشته تلاشمان بر این بوده که در جهت پیاده سازی تمدن اسلامی حرکت کنیم ولی متاسفانه بنابر دلایلی این امر محقق نشده و مهمترین مشکلی که در این زمینه وجود داشته فاصله بین مبانی و مدل هاست.
ایشان گفت: افرادی که در حوزه ها مبانی نظامات مختلف اجتماعی را طراحی کردند و دیگرانی که طراح در شاخه های مختلف علمی برای اداره کشور بودند بدون در نظر گرفتن اهمیت و تاثیر پذیری فعالیت یکدیگر بر روی هم اقدام نموده اند از این رو با فاصله یک از هم گسیختگی بین مبانی دینی و مدل های اجتماعی مواجه هستیم.
رییس پژوهشگاه فقه نظام با بیان اینکه تلاش بنیان گذار و همچنین رهبر معظم انقلاب بر این بوده که این فاصله از بین برود گفت: رهبر معظم انقلاب همواره با تاکید بر این موضوع می فرمایند "حوزه مادر نظام است" و حوزه باید در زمینه نظریه پردازی در بخش های مختلف نظام فعال باشد.
حجت السلام و المسلمین ابوالقاسم دولابی در ادامه اظهار داشت: این بشارت را می دهم که حوزه امروز با رویکرد نخبگان جوان در حل مسائل حاکمیتی با حوزه بیست سال قبل بسیار متفاوت است و تحصیل کنندگان در حوزه علاوه بر مبانی دینی با ادبیات علمی و علم اقتصاد ناآشنا نیستند. همچنین از سوی دیگر در بخش مدل سازی شاهد دغدغه مندانی هستیم که با آشنایی در زمینه مبانی اسلامی مربوطه و بدست آوردن ادبیات مشترک با حوزه زمینه تشکیل یک کارگروه موفق را در عرصه مدل سازی فراهم کرده اند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از مجموعه بانک پارسیان در جهت راه اندازی مرکز تحقیقات بانکداری اسلامی و همکاری این مرکز با پژوهشگاه فقه نظام گفت : افرادی که در این مرکز فعال هستند با مبانی اسلامی آشنایی دارند و از طرف دیگر همکاران ما در پژوهشگاه فقه نظام علاوه بر تسلط مبانی فقهی مربوط به مسائل اقتصاد با ادبیات شاخه های علمی اقتصاد آشنا هستند. واین همکاری و تعامل قطعا نتایج قابل توجهی را در بر خواهد داشت.
رییس پژوهشگاه فقه نظام ادامه داد: تفاهم و انجام کار مشترک میان بانک پارسیان و یک مرکز حوزوی می تواند به عنوان یک الگو و نمونه برای سایر ساحت ها و نظامات اجتماعی کشور مطرح باشد.
حجت السلام و المسلمین ابوالقاسم دولابی خاطر نشان کرد: طی ۴ سال گذشته جلسات متعددی میان پژوهشگاه فقه نظام و بانک پارسیان برگزارشده است و کار، پیشرفت خوبی داشته و نظریه ( مدل مطلوب در بانکداری اسلامی ) در حد قابل قبولی آماده ارائه است. امیدوارم صاحب نظران در نقد این نظریه اهتمام بورزند و معتقدم این کار مشترک میان پژوهشگاه فقه نظام و بانک پارسیان همان نقطه امید امام خمینی (ره) و تاکید رهبر معظم انقلاب در این مدل همکاری و به ثمر نشستن آن است.
انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)