میرنیوز

با ویژگی های سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل بیشتر آشنا شوید

با ویژگی های سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل بیشتر آشنا شوید 2022-03-10T13:52:53+03:30

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت کاوشکام آسیا، تمامی موارد بالا جزو سوالاتی است که ممکن است برای بسیاری از شما عزیزان به وجود آمده باشد. در واقع سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل برای صاحبان کسب و کاری است که می خواهند به صورت لحظه ای از وضعیت خودروهای سازمانی خود با خبر باشند.

مدیریت ناوگان (Fleet Management) کنترل و نظارت بر ناوگان یک مجموعه و سازمان به شیوه‌ای نوین و به کمک سیستم نرم‌افزاری دقیق است. به طور کلی سامانه مدیریت ناوگان ابزاری بهینه جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری استفاده از ناوگان در سازمان‌ها می‌باشد.

خرید نرم‌افزار مدیریت ناوگان امکان بهبود رفتار راننده، افزایش راندمان و بهره‌وری استفاده از ناوگان، مدیریت بهتر ماموریت‌ها و عملیات تعریف شده و افزایش امنیت ناوگان با جلوگیری از سرقت آن‌ها را در اختیار کسب و کارها و شرکت‌ها قرار می‌دهد.

این ناوگان شامل خودروهای سازمانی و اداری، کامیون‌های حمل و نقل کالا، کشتی‌های حمل بار و حتی افراد یک سازمان می‌شود. هدف از استفاده از سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل کنترل و ردیابی دقیق و لحظه‌ای ناوگان و مدیریت بهینه‌ی حمل و نقل است.

کارشناسان ما در کاوشکام آسیا با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما را با مفهوم سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل، کاربردها و ویژگی های آن بیشتر آشنا کنند. با ما همراه باشید.

مختصری درباره‌ی سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل

سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل مجموعه‌ای از عملکردها است که به مدیریت ناوگان حمل و نقل این امکان را می‌دهد تا ریسک‌های مربوط به اجرا و هزینه‌های اضافی حمل و نقل را کاهش دهد و به حداقل برساند. این سامانه بر پایه‌ی مقیاس‌پذیری طراحی شده است و در ناوگان کوچک و بزرگ می‌تواند موثر باشد.

سیستم مدیریت ناوگان وظایف و کاربردهای مختلفی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نرم‌ افزار مدیریت ناوگان به دو شکل ساده و چندکاره طراحی شده است و امکان تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعات سامانه نیز به دو شکل وجود دارد. این نرم‌افزار، یک سامانه هوشمند است که با ویژگی‌های کاربردی خود، امکان کنترل ۲۴ ساعته‌ی ناوگان را امکان‌پذیر کرده است و با استفاده از این نرم‌افزار مدیریت ناوگان زمان کمتری را برای کنترل و ردیابی آن‌ها می‌گذارد و در عوض زمان خود را صرف برنامه‌ریزی‌های کاربردی و مهمتر برای رسیدن به اهداف سازمان می‌کند.

با ویژگی های سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل بیشتر آشنا شوید

سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل چیست

سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل چه مزایایی دارد؟

با استفاده از این سیستم بسیاری از نیازهای ناوگان رفع می‌شود و همین موضوع یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل در کسب و کارهای مرتبط با این سیستم است. مهم‌ترین مزایای سیستم مدیریت ناوگان را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

تجهیزات سخت‌ افزاری سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل

راه‌اندازی سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل نیاز به تجهیزات سخت‌ افزاری خاصی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

گوشی هوشمند

رانندگان ناوگان از گوشی‌های هوشمندی برای ردیابی خودرو استفاده می‌کنند که قابلیت جی پی اس دارند؛ مدیریت ناوگان نیز موقعیت خودروهای سازمانی را به کمک سیستم مدیریت ناوگان از طریق این گوشی‌های هوشمند تحت نظر خواهد داشت.

دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و افزایش امنیت و ایمنی خودروها، نیاز به استفاده از ردیاب خودرو به میزان قابل توجهی احساس می‌ شود. با استفاده از ردیاب (یا اصطلاحاً جی پی اس ) می‌ توانید امنیت خودرو و موتورسیکلت‌ های شخصی و هم‌چنین مدیریت ناوگان‌ های حمل و نقل سازمان‌ ها را بهبود داد.

در تمامی خودروهای ناوگان یک ردیاب جی پی اس خودرو تعبیه شده است که توسط آن می‌توان ردیابی لحظه‌ای خودروهای سازمان را انجام داد. همچنین توسط این دستگاه می‌توان سرعت راننده را نیز تحت نظر داشت. از اطلاعات دستگاه ردیاب جی پی اس می‌توان برای مسیریابی بهتر و جلوگیری از رانندگی پرخطر استفاده کرد.

با ویژگی های سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل بیشتر آشنا شوید

مزایا و کاربردهای سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل

تجهیزات نرم‌ افزاری سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل

تجهیزات نرم‌ افزاری که برای راه‌ اندازی سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل نیاز است عبارتند از:

سرور سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل

یکی از اجزای سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل سرور سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل است که در قالب سرور اختصاصی و یا استفاده از ساختاری ابری (cloud) ارائه می‌شود. کسب و کارها می توانند با خرید یک سیستم مدیریت حمل و نقل مستقل که سازگار با نرم‌افزارهای موجود در فضای ابری یا داخلی باشد، از مزایای این سیستم بهره‌مند شوند.

سیستم نقشه‌

سیستم نقشه‌برداری جز اصلی سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل است. دو سیستم نقشه‌ Google Maps و Open Street Map (OSM) از متداول ترین سیستم های نقشه موجود در سراسر جهان هستند. با این وجود یکی از قابلیت های مهم نرم افزار مدیریت ناوگان امکان انطباق با نقشه های اختصاصی تهیه شده توسط سازمان های بهره بردار می باشد.

ویژگی‌های نرم‌ افزار سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل

اکنون که با کاربردها و مزایای استفاده از سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل آشنا شدیم، در ادامه به بحث اصلی این مقاله، یعنی ویژگی‌های سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل می‌پردازیم:

مدیریت خودروهای ناوگان

شما به عنوان مدیر ناوگان می‌توانید با بهره‌مندی از نرم‌ افزار سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل، تمامی اطلاعات مربوط به وسایل نقلیه سازمان را در پروفایل کاربریتان ملاحظه کنید. این سیستم اطلاعاتی مانند یادآوری زمان پرداخت بیمه خودروها، هزینه‌های پرداختی بابت خرید سوخت و ...، یادآوری زمان تعمیر و تعویض قطعات مصرفی خودروها مانند لاستیک‌ها، واشر سرسیلندر، تسمه تایم و ...، زمان سوخت‌گیری خودروها و ... را دربردارد.

با استفاده از این نرم‌ افزار می‌توانید مدیریت بهتری بر کل ناوگان داشته باشید و در مصرف هزینه‌های اضافی ناوگان به ‌خوبی صرفه‌جویی کنید. علاوه بر این، سیستم مدیریت ناوگان امکان کنترل ناوگان از راه دور را نیز فراهم می‌کند و مدیر ناوگان می‌توان در موارد سرقت خودرو، به کمک نرم‌افزار، حرکت خودرو را متوقف کند.

با ویژگی های سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل بیشتر آشنا شوید

کاربردها و ویژگی های سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل

ردیاب جی پی اس

بخش ردیابی، اطلاعات مربوط به موقعیت جغرافیایی هر وسیله نقلیه را به کمک جی پی اس یا همان سیستم موقعیت‌یاب جهانی، گردآوری می‌کند. GPS به منظور ردیابی مسیر در سامانه مدیریت ناوگان استفاده می‌شود. اطلاعات جی پی اس در یک فرمت خاص جمع‌آوری می‌شود و به سرور ارسال می‌شود.

جی پی اس از سیستم‌های ماهواره جهانی (GNSS) استفاده می‌کند. این سیستم دارای چندین ماهواره است که با استفاده از سیگنال‌های ماکروویو، اطلاعاتی مانند موقعیت وسایل نقلیه، سرعت و مسیر حرکت آنها را در اختیار مدیریت ناوگان قرار می‌دهد.

ردیاب سرعت

همان‌طور که می‌دانید یکی از دلایل تصادفات جادّه‌ای، رانندگی‌هایی پرخطر است. مدیران و صاحبان کسب و کارهایی که فعالیت آن‌ها با خودروهای سازمانی است، می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار مدیریت ناوگان سرعت رانندگان را تحت کنترل داشته باشد و در صورت عدم رعایت قوانین به آنها هشدار دهد.

گزارش اتوماتیک از ویژگی‌های این سیستم‌ است، برای مثال کلیه‌ی جرایم در زمان وقوع گزارش داده می‌شود و مدیر ناوگان می‌تواند به راننده‌های خاطی هشدار دهد و یا علت را جویا شود.

حصار جغرافیایی

حصار جغرافیایی (Geo-Fencing) توسط مدیریت ناوگان برای هر یک از خودروهای ناوگان تعریف می‌شود و در صورتی که رانندگان از محدوده مجاز خود خارج شوند سیستم به طور خودکار به آنها هشدار می‌دهد.

در آخر

استفاده از سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل برای هر ناوگان کوچک یا بزرگی لازم و ضروی است؛ مدیران ناوگان می‌توانند با استفاده از این سامانه نظارت بهتری بر وسایل نقلیه سازمانی خود داشته باشند و از مصرف هزینه های اضافی ناوگان جلوگیری کنند.

از جمله ویژگی‌های سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل می‌توان به مدیریت وسایل نقلیه، ردیاب GPS، ردیاب سرعت، تعریف محدوده مجاز تردد اشاره کرد که در این مقاله به صورت مفصل درباره این ویژگی‌ها صحبت کردیم.

اگر به دنبال خرید نرم افزار مدیریت ناوگان حمل و نقل با قیمت مناسب و همینطور کیفیت عالی از این مجموعه هستید، تنها کافیست به وب سایت کاوشکام (www.kavoshcom.com) مراجعه کرده و یا با مشاوران ما در این مجموعه تماس گرفته تا شما عزیزان را در خصوص نحوه‌ی خرید و اطلاع از قیمت‌ها راهنمایی کنند.

گروه کاوشکام آسیا، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات در کشور، در سال ۱۳۷۰ توسط تعدادی از اعضاء هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف تاسیس گشت. فعالیت اولیه‌ی این گروه طراحی و ساخت مدارهای مجتمع الکترونیکی-مخابراتی و صادرات خدمات مهندسی بوده و پس از آن در ارائه‌ی راهکارهای فنی و مهندسی در حوزه سیستم‌های الکترونیکی مخابراتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات به طور مستمر فعال بوده است.

در حال حاضر خدمات این گروه شامل مشاوره، طراحی، تامین و تولید، اجرا و پشتیبانی در زمینه‌های سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی و شبکه‌های مخابراتی است. این شرکت با استفاده بهینه از انگیزه و تجربه‌ی نیروی انسانی متخصص و توانمند در راستای اهداف کلان خود گام برمی‌دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)