میرنیوز

برج خنک کننده مدارباز چیست؟

برج خنک کننده مدارباز چیست؟ 2022-03-09T14:36:14+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برج خنک کننده مدارباز به صورت تبخیری کار می‌کند. به‌همین دلیل از راندمان بالایی برخوردار است و میزان خنک کاری آب توسط آن، بسیار قابل توجه است. بایستی بدانید که کولینگ تاورها به طورکلی بمنظور خنکسازی سیالات (آب) داغ صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. درواقع با خنکسازی سیال توسط برج خنک کننده مدارباز، نه تنها آب موردنیاز برای ادامه فعالیت صنعت تهیه می‌شود. بلکه در کاهش مصرف آب و کاهش آسیب به دستگاه‌های صنعتی نیز شدیداَ مؤثر است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های برج خنک کننده مدارباز، قیمت مناسب آن است. بطوریکه نسبت به مدل‌های مداربسته، هیبرید و خشک از قیمت به مراتب ارزانتری برخوردار است. اما بخاطر داشته باشید که پیش از خرید کولینگ تاور مدارباز، بایستی از مزایا و معایب این دستگاه‌ها آگاه شوید. درواقع باید بررسی کنید که:

آیا در قیاس با برج خنک کن مداربسته، استفاده از مدل‌های مدارباز به دردتان می‌خورد یا نه؟!.

و آیا منطقه‌ی جغرافیایی و اقلیمی موردنظرتان، مناسب برای استفاده از این نوع سیستم است؟!

نحوه عملکرد برج خنک کننده مدارباز

شیوه‌ی خنکسازی سیال توسط برج خنک کننده مدارباز بر مبنای عملیات تبخیر است. بدینگونه که آب داغ با جریان هوای خنک ارتباط مستقیم پیدا می‌کند. پس از برخورد با یکدیگر، جریان هوا سعی می‌کند تا با عملیات تبخیر، خنکای خود را به آب انتقال داده و گرمای آب را با بخار نمودن بخشی از آن بگیرد. اما این فرآیند صنعتی چگونه انجام می‌شود؟!

در ابتدا آب داغ صنعتی بوسیله‌ی لوله‌های ورودی به درون برج خنک کننده مدارباز وارد می‌گردد. سپس این آب‌ها داغ توسط پمپ آب به بخش بالایی دستگاه (سیستم توزیع آب) انتقال می‌یابد. سیستم توزیع آب می‌تواند متحرک یا ثابت باشد؛ اما نکته‌ی مشترک تمامی سیستم‌های توزیع آب، وجود نازلهای آب است. آب‌های داغ از طریق نازلها بر روی سطح پکینگ مدیا ریخته می‌شود. سپس سیالها (آب) بر روی پکینگ مدیا، یک لایه‌ی نازک تشکیل م یدهند. از سوی دیگر، هوای خنک بیرونی توسط فن‌های قدرتمند دستگاه به کولینگ تاور وارد می‌شود. هوای خنک (وارد شده) به روی پکینگ آمده و با آب‌های داغ، عملیات تبخیر و تبادل حرارت را انجام می‌دهند. درنتیجه آب‌های داغ با سرعت ویژه‌ای خنک شده و گرمای موجود از طریق دریچه‌ها به بیرون از دستگاه پرتاب می‌شود.

نهایتاَ آب خنک شده به تشتک (بخش زیرین دستگاه) منتقل شده و بوسیله‌ی لوله‌های خروجی، به چرخه تولید و صنعت برای استفاده مجدد، باز می‌گردد.

برج خنک کننده مدارباز چیست؟

تفاوت برج خنک کننده مدارباز و مداربسته

برج خنک کننده مدارباز و کولینگ تاور مداربسته دارای تفاوت‌های بنیادینی می‌باشند. از جمله‌ی این تفاوت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

قیمت: بلحاظ هزینه، قیمت اولیه برج خنک کننده مدارباز کمتر است. اما هزینه‌های نگهداری سیستم کولینگ مداربسته کمتر خواهد بود.

انتقال حرارت: شیوه تبادل حرارت در سیستم‌های مدارباز به صورت مستقیم است. یعنی آب و هوا بطور مستقیم با یکدیگر برخورد دارند. این درحالیست که تبادل حرارت در سیستم‌های مداربسته، غیرمستقیم می‌باشد. بدینگونه که آب در کویل و لوله‌های مسی و آلمینیومی بسته‌ای جریان دارد و جریان هوا با وزش به بدنه لوله‌ها، موجب خنکسازی آب می‌شود.

اتلاف آب: مسلماَ اتلاف آب در سیستم‌های مداربسته و زیرمجموعه‌های آن بسیار کمتر است.

راندمان: بدلیل استفاده از شیوه‌ی تبخیری و خنکسازی سریع‌تر، بازدهی و راندمان برج خنک کننده مدارباز بیشتر است.

قطعات: مهمترین تفاوت این دو سیستم به لحاظ اجزای داخلی، استفاده از پکینگ در مدل‌های مدارباز و استفاده از کویل مسی در مدل‌های مداربسته است. البته برج خنک کن مدارباز از سیستم توزیع آب قدرتمندی نیز بهره می‌گیرد. اما عمدتاَ فن‌ها در کولینگ تاور مداربسته قوی‌تر هستند.

کیفیت سیال: آب یا دیگر سیالات در برج‌های مداربسته، در یک سیستم بسته جریان دارند. به‌همین علت، در مدل‌های مداربسته همواره کیفیت سیال و ماهیت آن، به خوبی حفظ می‌شود.

اقلیم: استفاده از مدل‌های مدارباز برای مناطق خشک و کم آب کویری توصیه می‌شود. اما برای مناطق شرجی و با آب کافی، برج خنک کننده مدارباز و راندمای بالای آن، گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

انواع برج خنک کننده مدارباز براساس نوع جریان

برج خنک کننده مدارباز جریان متقاطع

بلعت استفاده از پکینگ و روش برخورد مستقیم جریان آب و جریان هوا، برج خنک کننده جریان متقاطع را می‌توان در زمره‌ی زیرمجموعه‌های کولینگ تاور مدارباز قرار داد. در این سیستم، آب از اسپرینکرهد و نازلها (شبکه توزیع) به روی پکینگ ها پاشش پیدا می‌کند. همچنین هوا بصورت عرضی (از هر دو سوی دستگاه) توسط فن‌ها وارد برج خنک کننده مدارباز جریان متقاطع می‌شود. یعنی آب از بالا به پایین ریخته شده و جریان هوا از دو سمت به صورت عرضی وارد می‌شود. به دلیل همین برخورد عمودی، این سیستم‌ها با نام «جریان متقاطع یا کراس فلو» شناخته می‌شوند. (مناسب برای مناطق پررطوبت شمال و جنوب کشور)

برج خنک کننده جریان مخالف

کولینگ تاور جریان مخالف، شیوه‌ای شبیه به مدل‌های جریان متقاطع دارد. یعنی ابتدا آب داغ به سمت بالای دستگاه پمپاژ می‌شود و سپس توسط افشانکها (نازل) به روی پکینگ پاشیده می‌شود. اما جریان هوای خنک بیرونی از سمت زیرین دستگاه وارد می‌شود. بنابراین آب از بالا یه پایین و جریان هوا از پایین به بالا به حرکت در می‌آید. این جهت حرکت مخالف سیالات و هوا، موجب می‌شود تا این نوع برج خنک کننده مدارباز با نام سیستم «کانترفلو یا جریان مخالف» شناخته شود.

برج خنک کننده مدارباز جریان مخالف دارای راندمان قابل توجهی است.

دمای سیال در برج خنک کننده مدارباز

برج خنک کننده مدارباز چیست؟

همانطور که عنوان شد، به منظور خنکسازی آب پرحرارت صنعتی، از جریان هوای خنک بیرونی استفاده می‌شود. بنابراین هدف از طراحی برج خنک کننده مدارباز این است که:

یا سیال به دمایی مشابه با دمای هوای بیرونی برسد.

و یا سعی می‌شود که با خنکسازی هرچه بیشتر تبخیری، دمای نهایی سیال به ۲ الی ۵ درجه سانتیگراد کمتر از دمای محیط بیرونی کولینگ تاور برسد.

البته ممکن است این سوال برایتان بوجود بیاید که اگر دمای محیط بیرون بسیار داغ باشد، چه باید کرد؟!. درپاسخ به این سوال می‌توان گفت که در مناطق کویری و داغ، استفاده از برج خنک کننده مدارباز پیشنهاد نمی‌شود. بلکه می‌توان از کولینگ تاور خشک بهره گرفت. و یا از برج خنک کن آدیاباتیک استفاده کرد. سیستم کولینگ آدیاباتیک پیش از هوادهی به آب داغ، هوای ورودی به دستگاه را کاملاَ سرد و خنک می‌کند. بنابراین این مکانیزم جالب توجه که «هوا خنک» نام دارد، برای محیط‌های کویری و داغ بسیار مناسب است.

پکینگ برج خنک کننده مدارباز

پکینگ مدیا یک سطح جالب توجه برای پهن کردن آب داغ صنعتی ایجاد می‌کند. درواقع پکینگ ها عمق لایه‌های آب را کاهش می‌دهند و سطح وسیع‌تری را برای تبادل حرارت بوجود می‌آورند. از همین رو مدت زمان تماس آب و هوا نیز افزایش یافته و عملیات خنکسازی تبخیری با قدرت بیشتری صورت می‌پذیرد. برای درک بهتر کار سطوح پکینگ بهتر است به مثال زیر توجه داشته باشید. با یک حلقه چاه ۱ متری به عمق ۲۰ متری روبرو هستیم. در سوی دیگر با استخری با سطح ۲۰ متر مربع و عمق ۱ متر روبرو هستیم (شبیه به سطوح پکینگ). درتماس با هوای خنک بیرونی، آب کدامیک زودتر خنک می‌شود؟! مسلماَ آّب استخری که سطح وسیع‌تری برای تماس با جریان هوا دارد!

انواع پکینگ برج خنک کننده مدارباز را می‌توان در دو دسته کلی، تقسیم بندی نمود:

پکینگ اسپلش

پکینگ فیلمی

پکینگ‌های اسپلش ضدرسوب بوده و برای آب‌های با سختی بالا و آلودگی زیاد بسیارمناسب هستند. مدل‌های فیلمی در قیاس با پکینگ اسپلش، دارای طول عمر کمتری هستند؛ ولی بلحاظ راندمان، وضعیت به مراتب بهتری دارند.

قطره گیر کولینگ تاور مدارباز

نحوه عملیات خنکسازی در کولینگ تاور مدارباز به شیوه‌ی «مستقیم و تبخیری» می‌باشد. بنابراین نصب قطره گیر در برج خنک کننده مدارباز می‌تواند به شدت از اتلاف آب جلوگیری کند. درواقع به لحاظ علمی، بخار آب (حاصل از تبخیر) همواره دارای قطرات آب است که به سمت جو بالا می‌رود. قطره گیر با مکانیزم خاص خود، مانع از عبور آب در قالب بخار شده و از کاهش حجم آب درون برج خنک کن جلوگیری می‌کند.

برج خنک کننده مدارباز فایبرگلاس

بدون شک بهترین جنس بدنه برای انواع برج خنک کننده مدارباز و مداربسته، «فایبرگلاس» خواهد بود. مواردی نظیر استحکام بالا، انطاف مناسب، قابلیت ضدخوردگی و ضدزنگ بودن، مقاومت اسیدی بالا، شکل پذیری عالی، امکان ساخت در ظرفیت‌های زیاد و…، همه و همه موجب شده است تا برج خنک کننده فایبرگلاس، محبوبترین مدل‌های موجود در سرتاسر جهان باشد.

مهتاب گستر؛ بزرگترین تولید کننده انواع کولینگ تاور

شرکت مهتاب گستر (https://cooling-tower.ir) را بدون شک می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین طراحان و تولید کنندگان انواع برج خنک کننده مدارباز، مداربسته، خشک، هیبریدی، جریان طبیعی، جریان مکانیکی، جریان مخالف، کولینگ تاور جریان متقاطع، کولینگ تاور هیبرید، برج خنک کننده خشک و … بشمار آورد. البته فارغ از برج‌های خنک کن، به پشتوانه‌ی در اختیار داشتن جمعی از نخبگان صنعتی ایران و بهره گیری از جدیدترین و استانداردترین ماشین آلات تولید جهانی، شرکت مهتاب گستر قادر به تولید انواع دستگاه:

چیلر

یخساز صنعتی

مبدل حرارتی

هواساز

منبع کویل دار

فن کویل

داکت اسپلیت

سختی گیر

اگزاست فن

یونیت هیتر

و… نیز می‌باشد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان مجموعه مهتاب گستر تماس بگیرید. ما در راه موفقیت، همراهتان خواهیم بود...

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان حافظ، خیابان کامران صالح، پلاک ۲۰

تلفن: ۶۶۷۰۶۳۷۷ و ۶۶۷۰۹۵۲۸ - ۰۹۱۲۷۸۸۳۷۲۱

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)