میرنیوز

قیمت دستگاه Ro صنعتی

قیمت دستگاه Ro صنعتی 2022-03-07T13:49:34+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، انتخاب هر یک از متریال، نوع و برند قطعات باعث کاهش و افزایش قیمت در یک دستگاه می‌شود. از طرفی ظرفیت دستگاه، نقش مهمی در تعیین قیمت دستگاه Ro صنعتی دارد. ولی باید به این نکته توجه کرد که با افزایش ظرفیت یک تصفیه آب صنعتی، بهای تمام شده و صرفه اقتصادی آن بالاتر است و به اصطلاح دستگاه مقرون به صرفه تر می‌باشد.

کلیه دستگاه‌های تصفیه آب با اسمز معکوس نیاز به پیش تصفیه آب ورودی به دستگاه دارند که در تعیین قیمت دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی موثر است. نوع سیستم پیش تصفیه در این سیستم‌ها به کیفیت نوع غشا و شرایط بحرانی (از قبل محاسبه و طراحی شده است) بستگی دارد.

قیمت آب شیرین کن صنعتی

از آنجا که انتخاب پمپ خط لوله دارای غشاهای ویسل است، آب TDS بیش از ۵۰۰۰ را عمدتاً آب نمک می‌نامند. آب زیر این مواد جامد محلول را آب نمک می‌نامند. قیمت آب شیرین کن‌های دریایی بسیار گران‌تر از سایر دستگاه‌های آب شیرین کن است و عامل بعدی که در قیمت دستگاه تصفیه آب نقش مهمی دارد، انتخاب نوع و مارک پمپ است. انتخاب پمپ‌های ایتالیایی تفاوت زیادی با نوع چینی دارد، بنابراین پمپ‌های اروپایی اغلب گران‌تر از نوع چینی هستند. انتخاب نوع اتصالات کم فشار در صنعت تصفیه آب اتصالات UPVC است و فشار بالا ۳۰۴ یا ۳۱۶ فولاد است که باعث می‌شود انتخاب اتصالات ساخته شده از فولاد ۳۰۴ باعث می‌شود دستگاه تصفیه آب صنعتی ارزان‌تر از نوع ۳۱۶.

غشاها تجهیزات دیگری هستند که در قیمت آب شیرین کن صنعتی دخیل هستند. نمک زدایی و غشاها در سیستم‌های تصفیه آب بر اساس تجزیه و تحلیل آب خام انتخاب می‌شوند. نوع اصلی غشایی که در سیستم‌های تصفیه آب استفاده می‌شود CSM یا مارک FILMTEC است. استفاده از تجهیزات مارک‌های معتبر همراه با طراحی اساسی منجر به مصرف بهینه و طول عمر دستگاه خواهد شد.

قیمت دستگاه Ro صنعتی

یکی از موارد اصلی که در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب ذکر می‌شود: هر چه درصد مواد جامد محلول در آب ورودی بیشتر باشد، قیمت دستگاه تصفیه آب نیز بالاتر خواهد شد. سایر پارامترهایی که در قیمت دستگاه ro صنعتی تاثیر گذار هستند، عبارتند از:

انتخاب پمپ‌ها در سیستم‌های تصفیه آب از نوع ایتالیایی یا چینی.

نوع شاسی را از SS۳۰۴،۳۱۶،۲۰۱، ST۳۷ انتخاب کنید. شاسی استیل دارای بالاترین قیمت در بین انواع شاسی‌ها می‌باشد.

انتخاب نوع فیلتر شن و ماسه از مواد FRP، SS، ST۳ بر اساس تجزیه و تحلیل آب خام.

نوع اتصالات فشار قوی ساخته شده از SS۳۰۴، SS۲۱۰، SS۳۱۶ را انتخاب کنید.

نوع اتصالات فشار پایین PP، UPVC را انتخاب کنید

نوع پمپ‌های دوز را از مارک‌های چینی یا ایتالیایی انتخاب کنید.

انتخاب غشاهای تصفیه آب CSM و FILMTEC

نوع دستگاه نگهدارنده غشا را انتخاب کنید.

نوع مدار و ROC، PLC یا تجهیزات کنترل خودکار دستی را انتخاب کنید.

طراحی آب شیرین کن صنعتی

برای طراحی آب شیرین کن صنعتی، جواب به این ۳ سوال ضروری و راه را برای طراح آب شیرین کن روشن می‌کند.

آنالیز آب ورودی به آب شیرین کن صنعتی، اصلی ترین و مهم‌ترین آیتم برای طراحی یک آب شیرین کن صنعتی است.

تعیین ظرفیت دستگاه، برای این است که در نرم افزارهای طراحی RO بعد از مشخص کردن آنالیز آب ورودی به سیستم می‌بایست ظرفیت آب خروجی از دستگاه را مشخص نمود. این کار برای چیدن نوع و تعداد ممبران ها و فیلترها به طراح کمک می‌کند.

تعیین نوع آب و آنالیز آب خروجی از دستگاه یکی دیگر از آیتم‌هایی است که باید در اختیار طراح قرار داد. این کار به طراح این اجازه را می‌دهد تا در انتخاب نوع فیلتر و متریال بهتر تصمیم بگیرد.

تاثیر ظرفیت تصفیه بر قیمت آب شیرین کن صنعتی

دستگاه‌های آب شیرین کن صنعتی از پایین‌ترین ظرفیت خود که همان ۵ متر مکعب در شبانه روز می‌باشند شروع می‌شوند تا ظرفیت بی نهایت، اما اگر بخواهیم ظرفیت دستگاه‌های آب شیرین کن را طبقه بندی کنیم می‌توان آنها را به گروه‌های خانگی، تجاری و صنعتی دسته بندی کرد که ظرفیت و توانایی تولید دستگاه‌های آب شیرین کن خانگی روزانه ۲۰۰ لیتر در شبانه روز و دستگاه‌های آب شیرین کن تجاری تا ۲۰۰۰ لیتر در شبانه روز و دستگاه‌های آب شیرین کن صنعتی از ۵۰۰۰ لیتر تا بی نهایت در شبانه روز توانایی تولید آب شیرین دارند. معیار زمانی ظرفیت‌های فوق برای یک روز کامل (۲۴ ساعت) می‌باشد. دستگاه‌های آب شیرین کن صنعتی را می‌توان بنا به مقدار مصرف به صورت سفارشی طراحی کرد. لطفاً قبل از خرید یا سفارش دستگاه آب شیرین کن توجه داشته باشید به منظور بالا بردن طول عمر دستگاه، ظرفیت آب تولیدی دستگاه آب شیرین کن را مقداری بالاتر از میزان مصرف خود در نظر بگیرید تا قطعات زود تر از موعد، مستهلک نشوند و عمر طبیعی خود را از دست ندهند.

نتیجه اینکه هر قدر ظرفیت تصفیه بالاتر رود به نسبت نامتناسبی قیمت آب شیرین کن صنعتی بالاتر می‌رود.

اساس عملکرد دستگاه‌های آب شیرین کن:

سیستم کامل تصفیه آب به روش اسمز معکوس (RO) شامل بخش پیش تصفیه، بخش تامین فشار، بخش المان ممبرین و بخش بعد از تصفیه می‌باشد. برای افزایش بازدهی و طول عمر سیستم‌های اسمز معکوس، وجود پیش تصفیه‌ای موثر برای آب خوراک ضروری می‌باشد. انتخاب پیش تصفیه مناسب، بازدهی و طول عمر ممبرین را زیاد می‌کند زیرا عوامل زیر را به حداقل می‌رساند:

جرم گرفتگی

رسوب گرفتگی

تخریب ممبرین

نتیجه نهایی موارد فوق، بهینه سازی این موارد می‌باشد:

شدت جریان محصول

کیفیت محصول (عدم رد شدن نمک)

بازیافت محصول

هزینه‌های عملیاتی و نگهداری

قیمت دستگاه Ro صنعتی

بخش بعد از تصفیه جهت نائل شدن به کیفیت آب مورد نیاز به کار برده می‌شود. در نمک زدایی از آب دریا، این مرحله شامل تنظیم pH، افزودن سختی مجدد و ضد عفونی کردن می‌باشد. در تولید آب بسیار خالص (UPW)، معمولاً آب نفوذ کرده، در مرحله بعد از تصفیه، توسط ستون‌های تبادل یونی به آب بدون یون تبدیل خواهد شد.

در این بخش، طرحی از یک سیستم اسمز معکوس قرار دارد. این سیستم شامل المان‌های ممبرینی است که در لوله‌های تحت فشار به ترتیب خاصی چیده شده اند. از یک پمپ فشار قوی برای وارد کردن آب (خوراک) به لوله‌های تحت فشار استفاده می‌شود. وسایل اندازه گیری، لوازم یدکی و ابزار جهت سرویس نیز به آنها افزوده می‌گردد. سیستم شستشو در محل (CIP) عملیات پاک کردن ممبرین ها را آسان می‌کند.

سیستم اسمز معکوس

سیستم اسمز معکوس تاسیسات کاملی است با یک ورودی جهت آب خوراک و دو خروجی برای آب نفوذ کرده (شیرین شده) و محلول غلیظ شده (پساب). عملکرد سیستم RO نوعاً توسط دو عامل طبقه بندی می‌شود : جریان آب نفوذ کرده (تولیدی) و کیفیت آن. این عوامل اغلب به آنالیز آب خوراک، فشار آن و مقدار بازیافت مربوط می‌گردد. هدف طراح سیستم RO برای جریانی معین و لازم از آب نفوذ کرده، به حداقل رساندن فشار خوراک و هزینه ممبرین جهت حداکثر نمودن کیفیت آب نفوذ کرده و مقدار بازیافت می‌باشد.

مقایسه قیمت دستگاه تصفیه آب دریایی با دستگاه تصفیه آب صنعتی

به‌صورت کلی قطعات و تجهیزات به کار رفته در آب شیرین کن‌های دریایی، با RO های معمولی یکی بوده و فرقی نمی‌کند. فقط جنس، نوع و گاهاً مدل قطعات متفاوت است.

پمپ: در یک تصفیه آب صنعتی دریایی، حداقل ۷ پمپ مورد نیاز است. چهار تا از این پمپ‌ها، پمپ‌های تزریق می‌باشد که برای تزریق مواد شیمیایی مانند اسید، آنتی اسکالانت و غیره استفاده می‌شود. به‌غیر از پمپ‌های تزریق، که هد PVDF (ضد خوردگی) دارند، به دلیل خوردگی بالا در این سیستم‌ها حتماً می‌بایست از، پمپ‌های جنس استیل ۳۱۶ و یا داپلکس و یا سوپر داپلکس استفاده نمود. نوع پمپ اصلی RO، در آب شیرین کن‌های دریایی معمولاً از نوع پیستونی بوده که فشار زیادی تولید می‌کنند. دو عدد از مجموع تمامی پمپ‌های استفاده شده در تصفیه آب صنعتی دریایی، بسیار مهم است. یکی پمپ تامین آب خوراک سیستم و دیگری پمپ RO.

تاثیر فیلتر ممبران بر قیمت آب شیرین کن صنعتی

ممبران دستگاه تصفیه آب صنعتی یا همان ممبران RO، فیلتری است ورقه ای که دور یک لوله به اسم نافی پیچیده شده است. فیلتر ممبران صنعتی جنس کامپوزیتی دارد که توسط یک غشاء نازک، پوشیده شده است. این غشاء نازک خود از سه لایه تشکیل شده است که به ترتیب عبارتند از :

یک لایه تنیده شده از جنس پلی استر

یک لایه پلی سولفون بسیار ریز متخلخل

یک لایه حصاری بسیار بسیار نازک از جنس پلی آمید، در بالای تمامی لایه‌ها

تعداد لایه هر فیلتر بسته به مدل فیلتر ممبران صنعتی از ۳۰ لایه به بالا دور نافی پیچیده می‌شود. فیلتر ممبران در داخل پرشر وسل ها به صورت سری، و پشت سر هم قرار می‌گیرند. البته تعداد فیلتر ممبران در هر دستگاه RO بستگی به طراحی، ظرفیت دستگاه و نوع آب ورودی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم‌های تصفیه آب صنعتی با کارشناسان شرکت ازن استریل تولید کننده انواع ازن ژنراتورهای صنعتی تماس بگیرید.

دفتر فروش مرکزی: تهران، خیابان سردار جنگل، میدان اتحاد، خیابان برادران احدی جنوبی، پ ۸۶

مشاوره: ۰۲۱۵۵۳۱۲۳۳۵ – ۰۹۱۹۰۹۷۲۴۳۲ - ۰۹۱۰۱۴۱۸۰۶۸

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)