میرنیوز

صفر تا صد آموزش ساخت اکانت کلش اف کلنز

صفر تا صد آموزش ساخت اکانت کلش اف کلنز 2022-03-05T14:56:12+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به احتمال زیاد تا به حال نام بازی کلش آف کلنز را شنیده‌اید. در سال‌های اخیر عرضه شدن بازی‌های ویدئویی مشهور همانند کلش آف کلنز باعث شده تا تحولاتی قابل توجه در این زمینه به وجود بیاید. امروزه کاربران راضی به اجرای بازی‌های ویدئویی متوسط نیستند و می‌دانند که با وجود این تحولات، گزینه‌های بهتری هم وجود دارد. با وجود اینکه امروزه دیگر کاربران کلش اف کلنز را اولویت خود نمی‌شمارند، اما باز هم می‌توان این بازی را یک اثر فراموش نشدنی در دنیای دیجیتالی نامید.

دغدغه‌ای که شاید تمامی کاربران فعال در کلش آف کلنز آن را در ذهن خود می‌پرورانند، ساخت اکانت کلش آف کلنز برای آغاز فعالیت در این پلتفرم است. امروزه کاربران با دو گزینه buy CoC accounts از GameStores و ساخت اکانت کلش آف کلنز از ۰ روبه‌رو هستند که باید یکی را انتخاب کنند. فروشگاه گیم استور به عنوان یکی از سایت‌های فعال در زمینه بازی‌های ویدئویی، قصد دارد به شما آموزش ساخت اکانت کلش آف کلنز را ارائه کند؛ پس این مطلب تا انتها بخوانید.

چرا باید در کلش آف کلنز اکانت بسازیم؟

بهتر است قبل از هرچیزی بدانیم که ساخت اکانت کلش آف کلنز چه مزایایی برای ما به همراه خواهد داشت؛ چرا که بسیاری افراد بدون ایجاد اتصال بین جیمیل و اکانت کلش آف کلنز خود به فعالیت در آن می‌پردازند و ریسک‌های بسیاری را بدون داشتن آگاهی، به جان می‌خرند. چنانچه یک اشتباه در این میان رخ دهد، باعث می‌شود تا تمامی زحمات کاربر در اکانت کلش آف کلنز بر باد برود.

در صورتی که شما در کلش آف کلنز اکانت بسازید و آن را به جیمیل خودتان متصل کنید، می‌توانید اکانت خودتان را تا مدت طولانی نگه دارید؛ به طوری که بسیاری از کاربران اکانت کلش آف کلنز خود را بیش از ۳ سال قبل ساخته‌اند و همچنان در آن فعالیت می‌کنند. این قابلیت، به این دلیل است که شما حتی در صورت تعویض دستگاه می‌توانید جیمیل خود را وارد کرده و اکانت کلش آف کلنز خود را بازگردانید؛ بنابراین به هیچ وجه ریسک حذف شدن و از بین رفتن دسترسی به این اکانت وجود ندارد.

همان طور که در فروشگاه GameStores قابل مشاهده است، بسیاری از افرادی که در کلش اف کلنز فعالیت می‌کنند، می‌خواهند مدتی بعد اکانت خود را به فروش بگذارند. این کار تنها در صورتی ممکن خواهد بود که شما اکانت کلش اف کلنز را به جیمیل خود متصل کرده باشید. با توجه داغ بودن بازار خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز، به شما توصیه می‌کنیم از قابلیت خرید انواع اکانت کلش اف کلنز غافل نشوید.

ساخت اکانت کلش اف کلنز

حال، نوبت به اصلی‌ترین مبحث این مطلب می‌رسد. افرادی که تا به حال در کلش آف کلنز فعالیت کرده‌اند، می‌دانند که ساخت اکانت در این بازی چندان دشوار نیست و می‌توان در عرض چند دقیقه یک اکانت انحصاری در پلتفرم سوپرسل برای بازی کلش اف کلنز ایجاد کرد. با این وجود، ابهامات موجود در این زمینه باعث شده تا کاربران دغدغه انجام آن را داشته باشند. ما در ادامه مراحل دقیق ساخت اکانت کلش آف کلنز را برایتان شرح می‌دهیم.

اولین مرحله برای داشتن اکانت کلش اف کلنز، دانلود و نصب نرم افزار آن است. شما می‌توانید نسخه اصلی کلش آف کلنز را از منابع معتبر بین‌المللی دانلود کنید. در حالت کلی برخلاف بازی‌های ویدئویی مشهور دیگر در دنیای دیجیتال، دانلود نسخه اصلی کلش آف کلنز پروسه ساده و کوتاهی دارد که باعث شده کاربران در هر زمانی قادر به انجام آن باشند. بعد از دانلود و نصب کلش آف کلنز، می‌توانید به سادگی وارد نرم افزار شده و مراحل ساخت اکانت این بازی را آغاز کنید.

حال که وارد بازی شده‌اید، دو گزینه برای شما نمایش داده می‌شود که باید یکی را انتخاب کنید. یکی از گزینه‌ها با عبارت Log in و دیگری با عبارت Sign in مشخص شده‌اند. مورد اول برای افرادی است که اکانت کلش اف کلنز دارند و می‌خواهند آن را در این دستگاه اجرا کنند و مورد دوم برای شماست که می‌خواهید یک اکانت جدید در کلش اف کلنز ایجاد کنید تا در آن فعالیت داشته باشید. پس روی گزینه Sign in کلیک کنید و به مراحل بعدی ساخت اکانت کلش اف کلنز بروید.

در بخش‌های بعدی، گزینه‌های زیادی وجود ندارد؛ جز اینکه باید اطلاعات خودتان و اکانت مورد نظرتان را به صورت کامل وارد کنید. بعد از اتمام وارد کردن اطلاعات درخواست شده، نوبت به متصل کردن اکانت جیمیل به اکانت کلش اف کلنز می‌رسد که کار نسبتاً دشواری به نظر می‌رسد. توجه داشته باشید که باید اکانت کلش آف کلنز خود را به یک جیمیل در دسترس متصل کنید؛ چرا که بعدها تنها با این جیمیل توانایی دسترسی به اکانت کلش خودتان را خواهید داشت.

در مرحله ابتدایی انجام این کار، باید به بخش تنظیمات در داخل بازی کلش آف کلنز وارد شوید. در این بخش یک گزینه با نام google sign in وجود دارد که باید بر روی آن کلیک کنید و آدرس جیمیل خودتان را در جاهای مشخص شده بنویسید. شرکت سوپرسل با ارسال ایمیل تأیید به آدرس جیمیل وارد شده، شما را به مراحل اصلی این کار هدایت خواهد کرد؛ شما هم باید کد فعالسازی را وارد کنید و یا روی لینک تأیید بزنید تا اتصال دو اکانت نهایی شوند.

ساخت اکانت سوپرسل

شرکت سوپرسل این امکان را در اختیار کاربران علاقمند قرار داده تا هرکدام یک اکانت در سایت سوپرسل داشته باشند. با وجود اینکه ساخت اکانت سوپرسل نیز همانند موارد گفته شده ساده است، تقاضای کاربران برای آموزش ساخت اکانت سوپرسل تعداد زیادی دارد. به همین دلیل شاید بهتر باشد آموزش انجام این کار را نیز برایتان شرح دهیم و سپس، به معرفی فروشگاه گیم استور بپردازیم.

بعد از اینکه اکانت کلش اف کلنز خود را ساختید، باید وارد بخش تنظیمات بشوید. در بخش بالایی آیتم تنظیمات، بخش متصل شدن به اکانت سوپرسل را می‌بینید که در آن یک گزینه با نام connected وجود دارد. اگر روی این گزینه کلیک کنید، می‌توانید وارد مراحل مرتبط به ساخت اکانت سوپرسل شوید و به سادگی این اکانت را به اکانت کلش آف کلنز خودتان متصل کنید.

فروشگاه گیم استور؛ عرضه‌کننده اکانت کلش آف کلنز

Clash of Clans Account TownHall 10 Level 104 Code 1763

در این مطلب به شما آموزش دادیم تا بدون هیچ مشکلی اکانت خود را در کلش آف کلنز و سوپرسل ایجاد کنید. حال که می‌دانید چگونه می‌توان اکانت ساخت و یا با اکانت موجود وارد کلش آف کلنز شد، شاید بهتر باشد شما را با فروشگاه گیم استور آشنا کنیم. شما می‌توانید بخش clash royale accounts for sale و بخش فروش اکانت‌های کلش آف کلنز را در این فروشگاه رویت کنید و در صورت تمایل، موارد مورد نظرتان را به صورت مستقیم از سایت خریداری کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)