میرنیوز

آشنایی با بازی Elden Ring

آشنایی با بازی Elden Ring 2022-02-26T13:49:38+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بازی Elden Ring یک اثر اکشن نقش‌آفرینی با عناصر Souls-Borne است که استودیو FromSoftware وظیفه توسعه آن را برعهده دارد؛ استودیویی که آن را بیشتر به خاطر ساخت سری Dark Souls، بازی Bloodborne و زیرسبک Souls-Borne می‌شناسیم. الدن رینگ نتیجه بیش از یک دهه تجربه کارکنان فرام سافتور در ساخت بازی‌هایی است که در آن استعداد خاصی دارند. این بازی که به عنوان بزرگ‌ترین بازی استودیو مذکور هم شناخته می‌شود، در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۰ (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر شده است.

خرید بازی Elden Ring برای PS۴ در فروشگاه tilno

خرید بازی Elden Ring برای PS۵ در فروشگاه tilno

نکته جالبی که در مورد میتولوژی و اسطوره‌شناسی بازی Elden Ring وجود دارد، این است جورج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) وظیفه نگارش آن را برعهده دارد؛ نویسنده‌ای که او را به خاطر مجموعه کتاب‌های نغمه آتش و یخ (منبع الهام سریال Game of Thrones) می‌شناسیم. البته توجه داشته باشید که مارتین نقش مستقیمی در نگارش بازینامه نداشته و صرفاً افسانه‌ها و میتولوژی الدن رینگ را نوشته است. علاوه بر این موضوع، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) معروف هم در سمت کارگردان اصلی مراحل ساخت بازی Elden Ring را هدایت کرده است. میازاکی یکی از قدیمی‌ترین اعضای استودیو FromSoftware به شمار می‌رود که وظیفه کارگردانی آثاری مانند Dark Souls، Bloodborne و Demon’s Souls را هم در کارنامه دارد. به طور کلی، می‌توانیم هیدتاکا میازاکی را مولف و مبدع زیرسبک سولز بورن بشناسیم.

داستان بازی Elden Ring

داستان بازی Elden Ring درست مانند سری دارک سولز کمی پیچیده و عجیب است و برای درک آن باید دقت زیادی به خرج داد. وقایع الدن رینگ در سرزمینی با نام Lands Between جریان دارد که قسمت‌هایی از آن را در نمایش‌های مختلف بازی مشاهده کرده‌اید. هنگامی که پا به این سرزمین بگذارید، خیلی سریع متوجه محیط خطرناک و تاریک آن می‌شوید؛ محیطی که پر از سربازهای Undead و اژدهای عظیم‌الجثه است. اما Lands Between همیشه اینقدر تاریک و خطرناک نبوده و مدت‌ها پیش، به عنوان یک سرزمین آرام و زیبا شناخته می‌شده که صلحی پایدار در آن برقرار است. در زمان صلح، این سرزمین توسط ملکه ماریکا (Queen Marika) و فرزندان او، یعنی Demigodها اداره می‌شد.

ملکه ماریکا، Demigodها و مردم Lands Between برای یک مدت زمان طولانی به شکل مسالمت‌آمیزی زیر سایه درختی به نام Erdtree و Elden Ring زندگی کردند. Erdtree نام همان درخت بزرگ، زرد و درخشانی است که در نمایش‌های بازی مشاهده کردیم و Elden Ring، با تصورات احتمالی شما متفاوت است. الدن رینگ برخلاف نام خود، اصلاً یک حلقه نیست و بیشتر قدرتی مانند Force در دنیای Star Wars است. وظیفه اصلی الدن رینگ حفظ پایداری و تعادل در سرزمین Lands Between بود که پس از مدتی نابود شد.

اما الدن رینگ پس از مدتی و در طی رویدادی به نام The Shattering نابود شده و به قطعه‌های مختلفی تقسیم می‌شود که آن‌ها را با نام Great Rune می‌شناسیم. پس از نابودی Elden Ring، سرزمین Lands Between از نعمت‌های این قدرت و Erdtree محروم شده و Demigodها به جای مادرشان قدرت را به دست می‌گیرند. هر یک از Demigodها یک قطعه از Great Runeها (قطعات شکسته شده الدن رینگ) را در اختیار دارند که به هیچ وجه اتفاق خوشایندی نیست. Great Runeها به واسطه قدرت تاریکی و زیادی که دارند، صاحب یا میزبان خود را فاسد کرده و پس از مدتی آن‌ها را به برده خود تبدیل می‌کنند.

حالا در این میان بازیکنان کنترل شخصیتی را به دست می‌گیرد که با لقب Tanished شناخته می‌شود. Tanishedها دسته‌ای از افراد هستند که از Lands Between تبعید شده‌اند و دیگر لطف الدن رینگ شامل حال آن‌ها نخواهد شد (دیگر زیر سایه قدرت الدن رینگ نیستند). در ادامه، بازیکن باید در قالب یک Tarnished قرار گیرد و با جمع کردن تمامی Great Runeها، به Elden Lord تبدیل شود. البته که داستان بازی Elden Ring به هیچ وجه ساده نیست و برای درک آن باید زمان زیادی را برای مطالعه صرف کنید.

گیم‌پلی الدن رینگ

همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم، بازی Elden Ring یک اثر اکشن-نقش‌آفرینی است که از زاویه سوم‌شخص دنبال می‌شود. این بازی عناصر مشابهی با سایر آثار استودیو FromSoftware مانند سری سولز، بلادبورن و سکیرو دارد که در نگاه اول می‌توانید متوجه آن‌ها شوید. گیم‌پلی این بازی درست مانند سایر Souls-Borneهای درون بازار تمرکز زیادی روی مبارزات و گشت و گذار (Exploration) دارد و همان‌طور که انتظار می‌رود، به شدت سخت و چالش‌برانگیز است. به گفته خود هیدتاکا میازاکی، بازی Elden Ring در دقایق ابتدایی کم خطی است اما در نهایت، بازیکن را در یک نقشه و محیط بازقرار می‌دهد تا بتواند هر کاری که دوست دارد انجام دهد. سرزمین The Lands Between به طور کلی شامل ۶ محیط مختلف می‌شود که می‌توان در آن محیط‌های جنگلی، قلعه‌ها، سیاه‌چاله‌ها و … را مشاهده کرد.

بازی Elden Ring هم درست مانند سری سولز و بلادبورن شامل یک Hub اصلی می‌شود که می‌توان در محیط آن کارهایی مانند ارتقا قابلیت‌ها، ارتقا اسلحه و … را انجام داد. این محیط کارکردی مانند Firelink Shrine بازی Dark Souls ۳ دارد که می‌توانید در آن استراحت کنید. اما نکته جالبی که در این میان وجود دارد، حضور اسب‌ها و موجوداتی است که می‌توانید سوار آن‌ها شده و در محیط جا به جا شوید. با توجه به وسعت زیاد Lands Between، وجود چنین مکانیکی خیلی ضروری به نظر می‌رسید که خوشبختانه، شاهد آن هستیم. البته در این میان قابلیت Fast Travel هم وجود دارد که پس از مدتی به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

در طی جریان بازی، گیمرها با NPCها و دشمنان مختلفی روبرو می‌شوند. یکی از NPCهایی که باید به آن اشاره کنیم، ملینا (Melina) نام دارد. ملینا از برخی جهات شبیه Firekeeper در بازی Dark Souls بوده و به شما در زمینه Upgradeها و پیشرفت در دنیای بازی کمک می‌کند. اما اگر بخواهیم وارد بحث دشمنان شویم، بازی Elden Ring حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تنوع دشمنان و باس فایت‌ها در این بازی کیفیت مناسبی دارد که حتی از نمایش‌های محدود بازی هم می‌توان متوجه آن شد. اما نکته جالبی که باید به آن اشاره کنیم، این است که Demigodها حکم باس فایت‌های اصلی را دارند که برای به دست آوردن Great Runeها، باید آن‌ها را شکست دهید.

سیستم مبارزه در بازی Elden Ring شباهت زیادی به سایر Souls-Borneها داشته و تمرکز زیادی روی عناصری دارد که در حین ساخت شخصیت خود آن‌ها را انتخاب می‌کنید. آن حالت Light Attack و Heavy Attack هم در بازی حاضر است که باید با استفاده از آن‌ها و جاخالی دادن در مقابل ضربات دشمنان، به مسیر خود ادامه دهید. قابلیت استفاده از جادو هم در این اثر بازگشته تا افرادی که به این عرصه علاقه دارند، بتوانند دشمنان را با استفاده از جادو از پا درآورند. در کنار این مکانیک‌ها، گیم‌پلی بازی Elden Ring شامل مخفی‌کاری هم می‌شود که مانند آن را در بازی Sekiro: Shadows Die Twice دیده بودیم. شما می‌توانید با استفاده از مخفی‌کاری به دور از چشم دشمنان حرکت کنید و آن‌ها را از پشت بکشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)