میرنیوز

سیم کارت ۰۹۱۲ را نقدی بخریم یا قسطی؟

سیم کارت ۰۹۱۲ را نقدی بخریم یا قسطی؟ 2022-02-22T13:56:14+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بدون شک همه ما به خرید سیم کارت دائمی همراه اول ۰۹۱۲ فکر کرده‌ایم! اما تا به حال چقدر به عملی کردن این تصمیمِ درست، نزدیک شده‌ایم؟ گرفتن این پیش‌شماره‌ی با اعتبار و ارزشمند سخت نیست؛ به راحتی و با هر بودجه‌ای که دارید، می‌توانید صاحب این خط شوید و از آن به بعد با یک شماره معتبرتر مکالمه کنید و یا پیامک بزنید. با خواندن این مطلب دیدگاهتان عوض می‌شود و فقط به شماره دلخواهی که در ذهن دارید، فکر می‌کنید.

روش‌های خرید سیم کارت همراه اول با پیش شماره ۰۹۱۲ کدام است؟

شاید از خودتان بپرسید خرید کردن روش خاصی ندارد، برای تهیه شماره فقط باید هزینه آن را بدهید و تمام! برخی نیز با خرید قسطی آشنا هستند و آن را تجربه کرده‌اند. اما همیشه بر سر این دو راهی که نقدی بخریم یا قسطی همیشه دو به شک هستیم و نمی‌دانیم کدام روش، بیشتر به نفع ما است. گاهی اوقات ممکن است به دلیل توجه نکردن، ضرر هم کنیم.

خرید خط ۹۱۲ نیز از آن دسته اقلامی است که شاید بنظرتان ضروری نباشد، به همین دلیل به آن جدی فکر نکرده‌اید اما اگر مزایا و معایب هر روش را بدانید و با توجه به هزینه‌ای که می‌توانید بدهید، آگاهانه پیش بروید؛ علاه بر یک خریدِ لذتبخش، صاحب یک خط موبایل جدیدِ باارزش هم خواهید شد.

مزایای خرید خط همراه اول ۰۹۱۲ به صورت نقدی

قیمت فروش سیم کارتهای ۰۹۱۲ را بررسی کرده‌اید؟ هر کد، قیمت خود را دارد و مرغوبیت، عامل دیگری است که بسیار موثر است. بنابراین اگر تصمیم خود را گرفته‌اید که این پیش‌شماره را تهیه کنید و می‌خواهید مبلغ آن را نقدی بپردازید، مزیت‌های زیر مواردی هستند که نشان می‌دهد شما یک تصمیم گیرنده عاقل هستید و هوش اقتصادی شما بسیار بالاست.

۱. نقدی بخرید سود نپردازید!

اگر بتوانید نقدی بخرید دیگر هیچ سودی پرداخت نمی‌کنید. برعکس ممکن است سیم کارت ۹۱۲ معمولی ارزان نیز پیدا کنید و این به نفع شما است.

۲. با خرید نقدی خط ۰۹۱۲ از همان اول، صاحب سیمکارت شوید

در صورتی که روش خرید شما به صورت نقدی باشد از همان ابتدا، سند خط به اسم شما زده می‌شود و شما مالک حقیقی آن هستید و می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را بفروشید.

۳. خرید اینترنتی سیم کارت ۰۹۱۲ هم سریع است هم آسان‌تر

با وجود اینکه اپراتور همراه اول دیگر این پیش شماره را نمی‌فروشد اما شما می‌توانید از سایت‌های معتبر در زمینه خرید و فروش سیم کارت، شماره موردنظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

۴. دست شما برای خرید سیم کارت ۹۱۲ باز است

وضعیت خطوط به سه دسته کلی زیر تقسیم می‌شود:

صفر (خشک، به‌نام یا بی‌نام)

کم کارکرد (در حد صفر، زنگ خور پایین، به‌نام)

کارکرده (دست دوم، زنگ خور بالا، به‌نام)

اگر به صورت نقدی خرید کنید دیگر محدودیتی برای انتخاب کارکردِ شماره ندارید و این امکان را دارید که از هر کدام که مناسب شرایط شما است، انتخاب کنید.

معایب خرید خط ۰۹۱۲ ثابت همراه اول به صورت نقدی

به طور خلاصه، تنها عیب خریدِ نقدی این است که بودجه شما تعیین کننده اصلی شماره‌ای است که می‌توانید انتخاب کنید. برای مثال اگر به دنبال کد یک رند هستید و بودجه کمی دارید شاید نتوانید بخرید. بهتر است از بین خطوطی که متناسب با بودجه شما هستند، انتخاب کنید.

مزایای خرید اقساطی سیم کارت ۹۱۲

با انتخاب این روش، دیگر خود را صاحب هر شماره‌ای که دلخواهتان است، بدانید! در خرید ۰۹۱۲ قسطی هیچ محدودیتی از لحاظ وضعیت و مرغوبیت شماره نخواهید داشت مگر آنکه آن شماره، اصلاً به وجود نیامده باشد.

بسیاری از افراد می‌گویند چیزهایی که در حال حاضر بدست آورده‌ایم به دلیل خرید به صورت اقساط است. تا به حال به زوج‌های جوان که از طریق قسطی خریدن، صاحب خانه و ماشین شده‌اند فکر کرده‌اید؟ فروش اقساطی سیم کارت دائمی همراه اول هم به همین شکل است.

۱. با پرداخت مبلغی کمتر از نصف، خط ۰۹۱۲ بخرید

دیگر نیازی به پرداخت کل هزینه سیمکارت نیست. بسیاری از فروشندگان با دریافت ۲۵٪ از مبلغ کل، آن را به شما می‌فروشند و مابقی را به صورت اقساط ماهیانه دریافت می‌کنند. خوشبختانه میزان پیش‌پرداخت و تعداد ماه‌های بازپرداخت، کاملاً به توافق دوطرفه و شرایط مناسب برای شما بستگی دارد.

نکته: قیمت خرید خط موبایل ۰۹۱۲ به صورت نقد یا اقساط هیچ فرقی باهم ندارد و با انتخاب روش اقساطی، قیمت کل افزایش پیدا نمی‌کند.

به این معنا که با هر شرایطی می‌توانید صاحب این پیش شماره محبوب و ماندگار شوید. خوش خطی برازنده شما است.

۲. بدون چک یا سفته و تنها با اعتبار خودتان، صاحب خط ۰۹۱۲ شوید

ثبت نام سیم کارت همراه اول به صورت اقساطی نیازی به چک یا سفته ندارد! حتی به معرفی ضامن هم احتیاجی نیست. بلکه قرار است با اعتبار خودتان، شماره ۹۱۲ بخرید. مراحل تهیه این پیش‌شماره شامل موارد زیر است:

انتخاب شماره

تماس با فروشنده و هماهنگی برای تحویل سیمکارت

پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت و تعیین اقساط ماهیانه و تعداد آنها

بستن قرارداد (ارائه کارت ملی)

تحویل سیم کارت

مراحلِ بسیار ساده‌ای است، اینطور فکر نمی‌کنید؟ حال باید به کد و نوع رندی شماره موردنظرتان فکر کنید. در فکروخیال‌هایتان به اعتبار خط کد ۱ فکر کرده‌اید یا ۲؟ نوع رندی هزاری از اول یا سه پله؟

با خرید سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول به صورت قسطی، دست شما برای انتخاب کد، باز است. فرقی نمی‌کند نوع صفر را بخواهید یا کم‌کارکرد. همچنین خرید خطوط صفر و بی‌نام از جمله مزیت‌های اقساطی خریدن است، بنابراین با خیال راحت و بدون محدودیت به شماره دلخواهتان فکر کنید.

تا به اینجا از مزیت‌ها گفتیم…این مطلب بدون قصد و نیت و کمک به شما نوشته شده است؛ به همین دلیل بهتر است معایب این روش را هم بخوانید تا با چشم باز و آگاهی بیشتر تصمیم بگیرید.

معایب خرید خط ۰۹۱۲ اقساطی

ناگفته‌های خرید خط ۰۹۱۲ اقساطی

همانطور که از تیتر پیداست، قرار است مواردی گفته شود که شاید از دید شما پنهان بماند و وقتی با آنها درگیر می‌شوید بدانید که شاید بهتر بود، بیشتر فکر می‌کردید حتی اگر باز هم همان روش را برای خرید انتخاب می‌کردید. به صورت کلی موارد زیر، چیزهایی هستند که بهتر است قبل از هر گونه اقدامی راجع به آنها دقیق‌تر بدانید:

پرداخت سود ماهیانه

محدودیت‌های استفاده از سیم کارت

به نام زدن سیم کارت بعد از پرداخت آخرین قسط

عدم امکان فروش در مدت زمان پرداخت قسط‌ها

به ازای خرید خط ۰۹۱۲ قسطی، باید در حدود ۴٪ الی ۵٪ سود ماهیانه بپردازید. شاید برایتان مهم نباشد و مشکلی با این قضیه نداشته باشید. بنابراین بهتر است کلیه مبالغی که باید پرداخت کنید را از قبل بدانید. در اینجا وجود یک سیستم که اقساط را با توجه به شرایط شما محاسبه کند، احساس می‌شود.

برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، برخی از فروشنده‌ها، سقف استفاده از خدمات سیم کارت را تا اندازه‌ای محدود می‌کنند. بنابراین شما نمی‌توانید بیش از میزان خاصی مکالمه کنید، پیامک بزنید و یا از اینترنت استفاده کنید.

پس از عقد قرارداد، می‌توانید شماره ۰۹۱۲ همراه اول را تحویل بگیرید اما مالکیت آن تا زمانِ پرداخت آخرین قسط برای فروشنده محفوظ خواهد ماند. اما بلافاصله پس از تسویه حساب، سند به نام شما زده خواهد شد.

به دلیلی که در بالا ذکر شد امکان فروش شماره را ندارید زیرا نمی‌توانید آن را به نام کسی بزنید، بنابراین اگر در مدت زمان پرداخت اقساط؛ نیاز به فروش خط داشتید، ابتدا باید تسویه کنید و سپس به فروش و خرید سیم کارت دائمی همراه اول اقدام کنید.

آخرین عیب مربوط به نوع خرید است. برای عقد قرارداد می‌بایست حضوراً به فروشنده مراجعه کنید. مگر آنکه فروشنده خط موردنظرتان در شهر شما نماینده داشته باشد.

سیم خان، پلتفرم تخصصی خرید سیم کارت ۰۹۱۲

سیم خان، میان‌بُری به بازار خرید سیم کارت ۰۹۱۲ به صورت نقد و اقساط

چه تصمیم به خرید نقدی گرفته‌اید چه قسطی؛ به راحتی می‌توانید کلیه خطوط ۰۹۱۲ موجود در بازار را در این سایت مشاهده کنید. تمام دغدغه‌های شما را بررسی کرده‌ایم تا با توجه به شرایط هر فرد به صورت اختصاصی شماره‌های مورد دلخواه را در یکجا جمع‌آوری و در اختیار شما قرار دهیم.

در صورت خرید اینترنتی، امکان تحویل فوری سیم کارت در کمتر از ۳۰ دقیقه نیز فراهم شده است و اگر می‌خواهید خط ۹۱۲ قسطی بگیرید؛ محاسبه‌گر هوشمند به کمک شما خواهد آمد تا شما را از دردسرهای محاسبات اضافی رها کند.

یکی از خدمات ویژه این سامانه، قیمت گذاری روی سیم کارت ۰۹۱۲ به صورت رایگان توسط کارشناس باتجربه و مطمئن است. بنابراین اگر می‌خواهید ارزش مادی خط خود را بدانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۶۵۲ داخلی ۲ تماس بگیرید. در صورت تمایل هم می‌توانید آن را در سامانه آگهی کنید و به قیمت دلخواه خود بفروشید.

سیم خان simkhan.ir و رند rond.ir، جزء اولین پلتفرم‌های تخصصی خرید و فروش سیم کارت هستند. قبل از سفارش خط دائمی همراه اول ۰۹۱۲ خود می‌توانید از مشاوره رایگان سیم خان استفاده کنید و با توجه به بودجه و هزینه‌ای که می‌توانید پرداخت کنید؛ شما هم این خطِ پرطرفدار را بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)