میرنیوز

خرید گریس از نمایندگی نفت پارس

خرید گریس از نمایندگی نفت پارس 2022-02-19T09:49:32+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسیاری از ما تجربه انجام کارهای فنی را داریم. از راه اندازی کولر منزل، تعویض روغن موتور خودرو، تعمیر لولای درب، پیچ چرخان زیر صندلی و … گرفته تا سیستم‌های هیدرولیک موجود در خودروها و دستگاه‌ها، انواع ماشین ابزارها، دستگاه‌های موجود در صنایع نساجی، حفاری، فولادی، ریخته گری و غیره و غیره سر و کار ما با مدل‌های مختلف روانکار بوده است. به طور کلی‌تر در هر جایی که دو قطعه فلزی یا حتی پلاستیکی با هم در تماس و سایش باشند به ماده‌ای که نقش روانکاری را ایفا کند نیاز می‌شود. حال بسته به مکان این روانکاری تصمیم با ماست که از چه نوع روانکاری استفاده کنیم. معمولاً روغن‌ها نقش بیشتری در انواع روانکار ها را دارند اما گونه‌ی دیگری از روانکارها هستند که برخلاف روغن که مایع است، ماهیت دیگری دارند. به روانکارهای جامد گریس می‌گویند و کارهایی که گریس در موارد لازم می‌کند از عهده روغن بر نمی‌آید. در ادامه قصد داریم دو مورد از پرکاربردترین گریس های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم؛ با بازرگانی حدادی همراه باشید.

گریس پارس شاسی معروف به گریس معمولی

کشور ما خوشبختانه در زمینه پالایش مواد پتروشیمی یکی از بهترین‌های جهان است. پالایشگاه‌هایی نظیر نفت بهران، نفت پارس، نفت ایرانول، نفت سپاهان به عنوان پالایشگاه‌های دولتی و بسیاری تولید کننده‌های خصوصی دیگر اقدام به تولید انواع روانکار می‌کنند. از بین شرکت‌های نام برده شده شرکت نفت پارس در زمینه تولید گریس نسبت به رقبای خود عملکرد بهتری داشته است. پالایشگاه نفت پارس انواع و اقسام گریس های مختلف را تولید می‌کند و تقریباً اکثر صنایعی که به گریس نیازمند هستند نیازشان توسط پارس برطرف می‌شود.

در بین گریس های نفت پارس دو محصول وجود دارد که به دلیل عمومی‌تر بودن کاربردشان از درخواست بالایی جهت خرید برخوردار هستند. گریس پارس شاسی از پایه عنصر کلسیم ساخته شده و از خاصیت ضد آب بودن بهره مند است. از گریس پارس شاسی در موارد بسیاری استفاده می‌شود. سیستم‌های پمپ مرکزی، روانکاری عمومی کلیه اتصالات، شاسی خودرو و بسیاری مصارف دیگر که همگی از عهده پارس شاسی بر می‌آید.

گریس شاسی پارس

گریس ها را به کمک چند ویژگی طبقه بندی می‌کنند. یکی از این ویژگی‌ها میزان غلظت گریس است که با عبارت NLGI مشخص می‌کنند. عبارت NLGI را در بازار به نام گرید می‌شناسند. گرید گریس ها معمولاً عددی بین ۰۰۰، ۰۰، ۰، ۱، ۲، ۳ می‌باشد که بیانگر میزان غلظت یا سفتی گریس است. توجه به میزان سفتی گریس می‌تواند معیار مناسبی برای انتخاب صحیح گریس باشد. گریس پارس شاسی در گرید های NLGI ۲ و NLGI ۳ تولید می‌شود که عمده تفاوت این دو گرید در همین شل و سفتی گریس خلاصه می‌شود.

دقت داشته باشید که میزان تحمل حرارت گریس پارس شاسی ۶۰ درجه سانتی گراد است. پس در صورتی که از گریس در جایی استفاده می‌کنید که حرارت سیستم به عددی بالاتر از ۶۰ درجه سانتی گراد برسد دیگر خرید گریس پارس شاسی به شما پیشنهاد نمی‌شود و در این شرایط باید به سراغ گریس های نسوز بروید که در ادامه به معرفی گریس با تحمل حرارت بالا می‌پردازیم.

گریس پارس لیتیوم معروف به گریس نسوز

محصول دومی که در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم گریس لیتیوم شرکت نفت پارس است. همانطور که از نام آن مشخص است با پایه عنصر لیتیوم ساخته شده است و همین موضوع باعث شده تا از تحمل حرارت بالاتری نسبت به گریس پارس شاسی که از عنصر کلسیم بود، برخوردار باشد. گریس پارس لیتیوم تا دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد خاصیت خود را حفظ می‌کند و در صورتی که دما را از ۱۲۰ درجه بالاتر ببرید کم کم شل می‌شود و در دمای ۱۸۰ درجه به کلی ذوب می‌شود.

خوب است بدانیم گریس پارس لیتیوم به تازگی تغییر نام داده است. این گریس سابقا با نام پارس ماهان به بازار عرضه می‌شد اما از حوالی پاییز سال ۱۴۰۰ به نام پارس لیتیوم تغییر نام داد. گریس پارس لیتیوم نیز همانند پارس شاسی از خاصیت ضدآب بودن برخوردار است.

خرید گریس پارس لیتیوم

نکات خرید گریس پارس لیتیوم

دقت داشته باشید که محصول گریس پارس لیتیوم دو نوع است. یکی مدل پارس لیتیوم معمولی و یکی گریس پارس لیتیوم EP. برای این که بدانیم تفاوت این دو محصول در چیست اشاره می‌کنیم به این نکته که EP یک افزودنی است که به گریس اضافه می‌کنند تا در مواردی که گریس تحت فشار کار می‌کند عملکرد بهتری را از خود نشان دهد. در واقع باید توجه کنید که مکانی که گریس کاری می‌کنید آیا تحت فشار وزنی قرار دارد یا خیر. اگر وزن سنگینی روی گریس داشت باید برای خرید گریس پارس لیتیوم EP اقدام کنید در غیر این صورت پارس لیتیوم معمولی کفایت می‌کند.

نکته دیگر برای خرید گریس پارس لیتیوم این است که پارس لیتیوم در ظروف مختلفی تولید می‌شود. سطل‌های ده پوندی معادل چهار و نیم کیلوگرم، سطل‌های ۳۵ پوندی معادل حدود شانزده کیلوگرم و بشکه‌های چهارصد پوندی معادل صد و هشتاد کیلوگرم از جمله بسته بندی‌های گریس پارس لیتیوم است که برای سلایق مختلف تهیه و توسط شرکت نفت پارس تولید شده است.

بازرگانی حدادی نماینده شرکت نفت پارس

بازرگانی حدادی سال‌ها سابقه‌ی تأمین و عرضه‌ی روغن‌های صنعتی، روغن‌های موتوری، واسکازین، گریس، ضدیخ را به معتبر ترین شرکت‌ها، کارخانه‌ها و کارگاه‌های کشور دارد. با توجه به شرایط فعلی کشور در خصوص مواردی نظیر تحریم‌ها، تهیه روانکار اصل به یک دغدغه مهم برای تولید کنندگان کشور تبدیل شده است و در چنین شرایطی مطمئن‌ترین راه برای تأمین روانکار مراجعه به نمایندگی‌های مجاز پالایشگاه‌های کشور است. بازرگانی حدادی با کد نمایندگی ۳۰۸۰۳۰ عامل مجاز شرکت نفت پارس است و آمادگی خود را در جهت فروش کلیه محصولات شرکت نفت پارس اعلام می‌دارد. همچنین در صورتی که علاقمند به خرید گریس هستید اما انتخاب شما محصولی به غیر از پارس شاسی و پارس لیتیوم باشد می‌توانید با مراجعه به لیست انواع گریس در وبسایت بازرگانی حدادی به مقایسه و مطالعه‌ی انواع گریس های داخلی و خارجی بپردازید.

برای استعلام قیمت محصولات مختلف نظیر روغن‌های هیدرولیک، روغن‌های کمپرسور، روغن‌های دنده، روغن حرارتی، روغن موتورهای دیزلی، روغن موتورهای بنزینی، روغن موتور گازسوز، انواع گریس معمولی، گریس نسوز، گریس خوراکی (صنایع غذایی)، ضدیخ های بنزینی، دیزلی، گازوئیلی، واسکازین های دستی، اتوماتیک و … کافیست با تلفن‌های بازرگانی حدادی (۰۲۱۶۶۲۵۲۶۱۲) در تماس باشید یا به سایت ما به نشانی www.ravanoil.com سر بزنید. لازم به ذکر است که در بازرگانی حدادی امکان خرید به صورت حضوری و غیر حضوری فراهم است و امکان ارسال محصولات به سرتاسر کشور نیز وجود دارد. منتظر تماس شما هستیم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)