میرنیوز

شرکت دکوراسیون داخلی تهران چه سرویس و محصولاتی دارد؟

شرکت دکوراسیون داخلی تهران چه سرویس و محصولاتی دارد؟ 2022-02-06T13:56:15+03:30

‌به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت طراحی داخلی برای بهتر شدن هر نوع فضایی در خدمت شما است. طراحی فضاهای هتل، اداری، خانه و … از سرویس‌های دکوراسیون داخلی است. امروزه برای استفاده مناسب از فضای داخلی، شرکت دکوراسیون داخلی خدماتی در این زمینه ارائه می‌دهد. کمک گرفتن از این شرکت‌ها، باعث استفاده بهینه از فضای داخلی خانه‌ها شده و حتی فضاهای بلااستفاده به کمترین مقدار ممکن می‌رسند. برای اینکه به راحتی فضای مورد علاقه خود را طراحی کنید، لازم است از یک شرکت معتبر فعال در این زمینه کمک بگیرید. آرکسان یکی از شرکت‌های دکوراسیون داخلی تهران با ارائه خدمات منحصربه‌فرد در کنار تولید محصولات جذاب محسوب می‌شود.

ارائه سرویس‌های بی‌نظیر آرکسان

محیطی که در آن زندگی می‌کنیم یا محل کار ما است، تأثیر بسیار زیادی در نحوه فعالیت ما خواهد داشت؛ بنابراین با یک طراحی مناسب می‌توان فضای پرمشغله را به یک محیط آرام و مورد علاقه تبدیل کرد. از جمله فضاهایی که بیشتر مورد توجه افراد هستند، آشپزخانه، پذیرایی و محیط اداری را می‌توان نام برد.

دکوراسیون آشپزخانه

مهم‌ترین بخش از یک خانه، آشپزخانه است. در طراحی فضای داخلی این مکان، باید دقت و وسواس بیشتری به خرج داد. انواع دکوراسیون برای آشپزخانه اجرا می‌شود. البته اجرای هرکدام از این دکوراسیون‌ها بستگی به موقعیت آشپزخانه در خانه و متراژ آن دارد. در دکوراسیون آشپزخانه، نحوه طراحی و انتخاب لوستر، فرش و پرده از جمله المان‌های بسیار مؤثر در ایجاد یک زیبایی ظاهری هستند. همچنین با توجه به نوع آشپزخانه نوع اپن و کابینت، کاشی و نحوه نورپردازی از دیگر ویژگی‌های تأثیرگذار در زیبایی و راحتی این فضا هستند.

آشپزخانه‌های کوچک، تعداد کابینت کمتری دارند؛ بنابراین با یک مهندسی دقیق می‌توان فضای پِرت کمتری داشت و از نقطه به نقطه آشپزخانه برای نصب کابینت به بهترین نحو استفاده کرد.

آشپزخانه‌های مدرن، اکنون به دلیل سادگی و تفکیک نشدن از پذیرایی، از محبوبیت فراوانی برخوردارند. در مقابل، آشپزخانه‌های کلاسیک، استفاده از جزئیات بیشتری را در طراحی خود نیاز دارند و شلوغی آن‌ها، طرافداران خاص خود را دارد. آشپزخانه‌های ایرانی هم جزو علاقه‌مندی‌های هر ایرانی بوده و استفاده از عناصر ایرانی در این آشپزخانه‌ها بیشتر به چشم می‌خورد.

دکوراسیون پذیرایی

در اجرای دکوراسیون پذیرایی، دقت به رنگ‌های به کار رفته و همچنین تناسب بین رنگ‌ها و اجزای پذیرایی، از عوامل بسیار مهم به شمار می‌روند.
توجه به نورپردازی، استفاده درست از پرده‌ها و انتخاب مناسب مبلمان از معیارهای حیاتی در ایجاد یک دکوراسیون مناسب هستند. امروزه حتی طراحی دکور تی وی روم نیز از اولویت‌های داشتن یک معماری داخلی ایده‌آل محسوب می‌شود.

دکوراسیون اداری

امروزه ادارات، با توجه به نوع فعالیت، سعی در ایجاد سبک مناسب در فضای کار دارند. این کار باعث جذب مخاطب شده و از طرفی وجود یک هارمونی ایده‌آل در اداره، از خستگی کارکنان می‌کاهد. میز، کمد و شلف، اکسسوری و صندلی اداری از محصولاتی هستند که تأثیر مستقیم در ظاهر اداره دارند. همچنین کاغذ دیواری، پرده و رنگ نیز از جمله دیگر مواردی به شمار می‌روند که در نگاه اول، مخاطب را جذب خود می‌کنند.

محصولات منحصربه‌فرد آرکسان

در طراحی معماری داخلی، استفاده از یک سری محصولات دکوراتیو، باعث ایجاد زیبایی بصری می‌شود. البته به کارگیری درست از این محصولات، نیازمند یک استراتژی هدفمند و مهندسی دقیق است. پرده، کاغذ دیواری، پارکت و مواردی این چنین، بسیار در ظاهر فضا تأثیرگذار هستند. این موارد باید به دقت انتخاب شوند و نوع استفاده آن‌ها در هر فضایی بستگی به شرایط محیط دارد. با ما همراه باشید تا چند مورد از این عوامل تأثیرگذار در اجرای بی‌نظیر یک معماری داخلی را بررسی کنیم.

پرده

پرده‌ها از جمله مواردی هستند که بیشترین تأثیر را در معماری داخلی دارند؛ بنابراین باید به دقت انتخاب شوند. همچنین هر فضا، پرده مناسب خود را می‌طلبد. در انتخاب پرده، ابتدا باید نوع سبک فضا را تعیین کرد و سپس به خرید پرده پرداخت.

کاغذ دیواری

بهترین قسمت اجرای یک معماری داخلی چشم‌نواز، استفاده از یک پوشش مناسب برای دیوارها است. کاغذ دیواری امروزه به دلیل تنوع بالا و صرفه‌جویی در وقت، طرفداران زیادی دارد. همچنین باید دقت کرد که طرح و نوع کاغذ دیواری برای هر فضایی متفاوت است.

پارکت لمینت

ایجاد یک کف مناسب، زیبایی ظاهری فضا را دوچندان می‌کند. از طرفی باید هزینه‌های اجرا را نیز در نظر گرفت. پارکت لمینت از پارکت چوبی طبیعی، هم اقتصادی‌تر است و هم مقاومت بالاتری دارد.

قرنیز

به غیر از مواردی که گفته شد، استفاده از انواع قرنیز در زیباسازی و محافظت محیطی که در آن کف مناسب به همراه پوشش دیواری مناسب به کار رفته، بسیار مؤثر است. قرنیز چوبی، سرامیکی، پلاستیکی، سنگی و MDF تعدادی از قرنیزهای موجود در بازار هستند. انتخاب نوع و رنگ قرنیز باید متناسب با دیگر اجزای دکوراسیون داخلی باشند.

ورقه‌های SPL و سنگ مصنوعی کورین

ورقه‌های SPL، بیشتر در فضای بین کابینت‌ها، نمای داخلی ساختمان‌ها و تزئینات به کار می‌روند. ویژگی ضد آب، ضد لک و همچنین عایق بودن آن‌ها با استقبال بالایی روبه‌رو شده‌اند. سنگ مصنوعی کورین، برای پوشش دیوار بین کابینت‌ها و صفحه روی کابینت‌ها به کار می‌رود و به دلیل خاصیت انعطاف‌پذیری در ایجاد شکل‌های منتوع، دست مهندسان در استفاده از چنین سنگ‌هایی باز است. شرکت آرکسان در حال حاضر یکی از شرکت‌های بسیار معتبر در زمینه تولید سنگ کورین به شمار می‌رود.

گابیون و چمن مصنوعی

برای اینکه محیط خارجی ساختمان یا ویلای خود را چشم‌نواز کنید، استفاده از المان‌هایی مانند چمن مصنوعی و گابیون به شدت توصیه می‌شود. به کار بردن چمن مصنوعی علاوه بر صرفه‌جویی در آب، قابل اجرا در بالکن و پشت بام نیز هست. گابیون‌ها نیز شاید در نگاه اول جزوی از اجزای اصلی مصالح ساختمان‌ها به نظر بیایند، ولی امروزه در زیباسازی دیوار ویلاها زیاد به کار می‌روند.

میز رزین اپوکسی

میزها با توجه به نوع خلاقیتی که در طراحی آن‌ها به کار گرفته می‌شود، به مرکز توجه در محیط تبدیل می‌شوند. رزین در حال حاضر از جمله موادی است که به دلیل مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالا و همچنین زیبایی ظاهری با استقبال افراد روبه‌رو شده است. حال فرض کنید که چنین ماده‌ای در ساخت یک میز و ترکیب با چوب و فلز به کار رود. میز رزین اپوکسی از طرح‌های خلاقانه شرکت دکوراسیون داخلی آرکسان، یکی از جذاب‌ترین طرح‌ها برای ایجاد فضایی گرم با طرح‌های بسیار جالب و طبیعی است.

شرکت دکوراسیون داخلی آرکسان؛ ارائه دهنده بهترین ایده‌های معماری داخلی

همان طور که در این مطلب گفته شد، انواع دکوراسیون در فضاهای مختلف استفاده می‌شود. در ایجاد یک فضای هارمونیک استفاده از متریال‌های مناسب بسیار تأثیر دارد. شرکت آرکسان در زمینه تولید محصولاتی که لازمه اجرای یک دکوراسیون داخلی بی‌نقص و در عین حال ساده هستند، زبان‌زد مهندسان پروژه است. این شرکت در طراحی دکوراسیون استخر، ویلا، لابی و مطب بسیار بی‌نظیر عمل می‌کند. طراحی محوطه‌سازی و فضای سبز ساختمان را اکثراً با اطمینان خاطر به این شرکت می‌سپارند. نورپردازی از جمله مواردی است که تأثیر بسزایی در معماری داخلی دارد و شرکت آرکسان با ایده‌های ناب خود توانسته این ویژگی مهم را به بهترین نحو به اجرا درآورد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)