میرنیوز

چرا باید نرم افزار ITSM را در سازمان پیاده سازی کنیم؟

چرا باید نرم افزار ITSM را در سازمان پیاده سازی کنیم؟ 2022-01-29T10:17:37+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نرم افزار مدیریت خدمات IT چیست؟ برای پاسخ به سوال ITSM چیست باید بگوییم که هم زمان که یک کسب و کار رشد کرده و تکامل پیدا می‌کند، به طور کلی لازم است تا خودش را با توجه به نیازهای روز تجهیز کرده و تجهیزات IT خریداری کند. البته، داشتن یک زیرساخت فناوری اطلاعات متشکل از رایانه‌ها و سایر دستگاه‌های فناوری روز به این معنی است که این تجهیزات باید به طور مرتب توسط متخصصان فناوری اطلاعات که در بخش مدیریت خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند، نگهداری و به روز رسانی شوند. اکثر سازمان‌های IT برای طراحی و اجرایی سازی فرایند مدیریت خدمات اطلاعات، از راه حلی به نام نرم افزار ITSM استفاده می‌کنند.

دلایل اساسی استفاده از نرم افزار ITSM

بسیاری از سازمان‌ها، کسب و کارشان را به ابزاری مجهز می‌کنند که فرایند مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را برای مجموعه تسهیل می‌کند: یک راه حل به نام نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات.

اما استفاده از یک نرم افزار مدیریت خدمات IT، چه مزایایی را می‌تواند برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد؟

۱. با نرم افزار ITSM هزینه‌ها را کاهش دهید

استفاده از نرم افزار ITSM برای بهینه سازی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات سازمان می‌تواند منجر به کاهش قابل توجه هزینه‌ها در میان مدت و بلند مدت شود. در واقع، پیاده‌سازی یک نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات می‌تواند گسترش و مقیاس دهی به عملیات سازمان را بدون نیاز به استخدام کارکنان پشتیبانی یا IT بیشتر، بسیار آسان کند. این نرم افزار به طور خودکار چندین کار را انجام می‌دهد تا به کارکنان سازمان در انجام فعالیت‌هایشان کمک کند؛ نتیجه این که نیاز به نیروی کار اضافی به حداقل می‌رسد.

علاوه بر این، انجام این وظایف توسط نرم افزار مدیریت خدمات IT باعث صرفه جویی در وقت و هزینه کارکنان سازمان می‌شود. نرم افزار ITSM کارمندان را قادر می‌سازد تا تغییراتی را که می‌توان برای بهبود مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ایجاد کرد، به سرعت و کارآمد و در صورت نیاز به صورت خودکار اعمال و مشاهده کنند.

۲- نرم افزار ITSM کارایی فرآیندهای IT سازمان را بهبود می بخشد

مدیران کسب و کارها و سازمان‌های مختلف نیاز به بهبود مستمر کارایی فرآیندهای تجاری سازمان را درک می‌کنند. یک نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مانند نرم افزار دانا پرو، می‌تواند به مدیران سازمان‌ها در دستیابی به این هدف کمک کند؛ زیرا دارای عملکردهای متعددی است که به کسب و کارها امکان می‌دهد تا بهره برداری از منابع خود را به حداکثر برسانند. نرم افزار دانا پرو با بهره گیری از مجموعه فرآیندهایی برای بهینه‌سازی مدیریت چرخه عمر دارایی‌های فناوری اطلاعات و همچنین یافتن مقرون‌به‌صرفه‌ترین استراتژی‌ها برای مدیریت آنها، می‌تواند به مدیریت دارایی‌های فناوری اطلاعات سازمان‌ها کمک کند.

مزایای نرم افزار ITSM

۳. نرم افزار ITSM نرخ بازگشت سرمایه را افزایش می‌دهد

ایجاد یک چارچوب در جهت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات می‌تواند سرمایه گذاری قابل توجهی برای یک سازمان باشد. نرم افزار ITSM می‌تواند با ارائه بهترین ابزارهای مدیریتی به متخصصان فناوری اطلاعات به سازمان‌ها کمک کند تا نرخ و میزان بازگشت این سرمایه را به حداکثر برسانند. در واقع نرم افزار مدیریت خدمات IT میزان بازدهی را افزایش داده و حجم کار بسیار بالایی را با حد اکثر دقت انجام می‌دهند.

بعلاوه، این راه‌حل‌های نرم‌افزاری در تمام بخش‌های یک کسب و کار یا سازمان ادغام می‌شوند تا فرآیندهای مدیریت فناوری اطلاعات را به نفع همه بخش‌ها استاندارد سازی کرده و پیش ببرند. بنابراین، بهینه سازی خدمات فناوری اطلاعات با استفاده از نرم افزار ITSM امکان بازگشت سرمایه بهتری را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند.

۴. نرم افزار ITSM کیفیت خدمات را افزایش می‌دهد

اکثر کارکنان بخش فناوری اطلاعات برای حمایت از سایر کارکنان کسب و کار یا سازمان که برای انجام کارهای خودشان به خدمات فناوری اطلاعات نیاز دارند، تلاش و فعالیت می‌کنند. یک نرم افزار ITSM می‌تواند به بهبود ارائه خدمات فناوری اطلاعات کمک کند تا از ایجاد یک تجربه بهتر برای کاربرانی که نیاز به پشتیبانی IT دارند اطمینان حاصل شود. به عنوان مثال، نرم افزار ITSM با اطمینان از اینکه به هر رخداد گزارش شده به بخش فناوری اطلاعات در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود، مدیریت بهتر رخدادها را ممکن می‌سازد. در نتیجه، پروژه‌های سازمان به ندرت به دلیل قطعی سرویس و یا برای مدت طولانی متوقف می‌شوند.

۵. نرم افزار ITSM میزان هماهنگی تیم‌های مختلف سازمان را افزایش می‌دهد

نرم افزار مدیریت خدمات IT به شما در استانداردسازی رویه‌های فناوری اطلاعات در سازمان تان کمک می‌کند. ساده‌سازی خدمات فناوری اطلاعات نیز آسان‌تر می‌شود.

استفاده از ابزارهای ITSM به کارکنان کمک می‌کند تا وظایف خود را بهتر انجام دهند. همچنین هماهنگی بین بخش‌های مختلف کسب و کار را نیز بهبود می بخشد. این یکی از مزایای کلیدی استفاده از نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است.

۶. تجسم گردش‌های کاری آسان‌تر می‌شود

به جای اینکه مجبور باشید هر فکر و نکته‌ای را روی کاغذ بیاورید یا در صفحات گسترده طراحی کنید، عاقلانه تر است که از یک نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات به منظور انجام دقیق‌تر این کار استفاده کنید. با بهره گیری از یک نرم افزار مدیریت خدمات IT بهتر می‌توانید گلوگاه‌ها را در فرآیندهای گردش کار سازمان تجسم یا مصور سازی کنید.

استفاده از نرم افزار ITSM در عیب یابی نیز مفید است. با استفاده از این راه حل نرم افزاری شما تصویر بزرگ‌تر و جامع‌تری از مشکلات و رخدادها پیدا می‌کنید. نرم افزارهای ITSM پیشرفته‌تر مانند نرم افزار دانا پرو همچنین می‌توانند تحلیل‌های کاملاً شفافی از وضعیت موجود خدمات فناوری اطلاعات سازمان را تنها با چند کلیک ساده در اختیار مدیران و تصمیم گیرندگان سازمان‌ها قرار دهند.

بنابراین، تجهیز کسب و کار یا سازمان شما به یک نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا علاوه بر تجربه کردن یک بازگشت سرمایه خوب و بهبود کیفیت و سرعت خدمات فناوری اطلاعات، هزینه‌های طولانی مدت کسب و کارتان را کاهش بدهید.

مدیریت خدمات IT با نرم افزار دانا پرو

شرکت داناپرداز با تولید نرم افزار ITSM پیشرفته با نام نرم افزار دانا پرو هر آنچه برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نرم افزار ITSM مبتنی بر ITIL است و تجربه نصب و راه اندازی موفق در بیش از ۱۰۰۰ سازمان دولتی و خصوصی را دارد.

نرم افزار ITSM داناپرو

دانا پرو دارای ماژول‌ها و امکانات متعددی از جمله موارد زیر است:

مدیریت رخدادها و درخواست‌ها

مدیریت دارایی‌ها

مدیریت پیکر بندی

مدیریت تغییرات

سفارشی سازی آسان

پایش و تحلیل داده‌ها و اطلاعات

توسعه یکپارچه و آسان با سایر نرم افزارها و پلتفرم‌ها

مدیریت سطح خدمات

پایگاه دانش

نظر سنجی

مدیریت انبار

سرویس و نگهداری (PM)

شما می‌توانید همین حالا با ورود به سایت داناپرداز درخواست دمو اختصاصی خود را ثبت کنید تا از مزایای متعدد یک نرم افزار پیشرفته ITSM بهره مند شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)