میرنیوز

درآمدزایی با آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی پارس

درآمدزایی با آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی پارس 2022-01-08T14:23:28+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آموزش تعمیرات لوازم خانگی از رشته ها و مشاغل پرطرفدار و درآمدزا فنی در کشور است و با یادگیری مهارت های مورد نیاز آن می توانید شغلی درآمدزا، پولساز و آینده دار را برای خود ایجاد کنید. لوازم خانگی امروزه تنوع بسیاری داشته و شرکت های تولید کننده این لوازم در هر سال مدل های گوناگونی را طراحی و به بازار عرضه می کنند. علاوه بر این تکنولوژی استفاده شده در این لوازم در مقایسه با گذشته تغییر بسیاری داشته و این موضوع تعمیر لوازم خانگی را بسیار تخصصی کرده است. با آموزش تعمیر لوازم خانگی می توانید نحوه عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، جاروبرقی، ماکروفر و غیهر را یاد بگیرید و خود را برای ورود و راه اندازی یک کسب و کار پردرآمد آماده کنید.

اما آموزش تعمیرات لوازم خانگی را از کجا آغاز کنیم؟ بهترین دوره تعمیرات لوازم خانگی کجاست؟ آیا می توانیم با خواندن کتاب و جزوه تعمیر این لوازم را یاد بگیریم؟ در این مطلب شما را با ویژگی های که یک آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی باید داشته باشد آشنا کرده و در انتها بهترین دوره تعمیرات لوازم خانگی را به شما عزیزان معرفی می نماییم.

چگونه آموزش تعمیرات لوازم خانگی را از صفر تا صد ببینیم؟

اگر می خواهید بعد از یادگیری به بازار کار این رشته ورود پیدا کنید باید روشی را انتخاب کنید که به صورت عملی و تئوری تعمیرات لوازم خانگی را به شما آموزش می دهد. شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی آن هم در آموزشگاهی معتبر یکی از بهترین روش هایی است که از طریق آن می توانید نحوه عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی را یاد بگیرید.

اگر در انتخاب آموزشگاه دقت نظر داشته باشید و آموزشگاهی را انتخاب کنید که به صورت تخصصی تعمیر انواع لوازم خانگی را به شما آموزش دهد، می توانید در مدت زمان کوتاهی شغلی مناسب پیدا کرده و درآمدزایی کنید. اما یک آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی مطمئن چه ویژگی هایی دارد؟ اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های مهم دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

به دلیل بازار کار خوبی که رشته تعمیرات لوازم خانگی دارد امروزه آموزشگاه های بسیاری این دوره آموزشی را برگزار می کنند، اما متاسفانه در تمامی این مراکز این دوره کیفیت بالایی نداشته و در برخی از آموزشگاه ها تنها به صورت تئوری تعمیرات لوازم خانگی آموزش داده می شود. توصیه می کنیم هنگام انتخاب آموزشگاه به مواردی که در ادامه به آن می پردازیم توجه داشته باشید.

۱. آموزش صفر تا صد تعمیرات انواع لوازم خانگی

لوازم خانگی تنوع بسیاری دارند و یک تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی باید تسلط لازم برای تعمیر انواع این لوازم را داشته باشد. در یک آموزشگاه تخصصی بایستی نحوه عیب یابی، تعمیر و تعویض انواع قطعات در یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروفر و دیگر لوازم خانگی را به شما آموزش دهد.

۲. آموزش از طریق کار عملی

برای کسب تسلط کافی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی لازم است به صورت عملی روی این لوازم کار کنید و قطعات انها را باز و بسته کنید. بنابراین موضوع مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد آموزش عملی سرفصل ها است. بنابراین یک آموزشگاه خوب برای کارآموزاان شرایطی را ایجاد می کند تا کاراموزان بتوانند کار عملی کرده و انواع لوازم خانگی را باز و بسته کنند.

۳. آموزش توسط اساتید با تجربه و حرفه ای

سابقه و تخصص استاد از موضوعات مهم دیگری است که باید هنگام ثبت نام مورد توجه قرار گیرد. هر چه تخصص و مهارت استاد در این زمینه بیشتر باشد بهتر می تواند مفاهیم تعمیرات لوازم خانگی را به شما آموزش دهد. بنابراین در کنار دیگر فاکتورها به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

۴. اعتبار آموزشگاه

اعتبار آموزشگاه موضوع مهم دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. یک آموزشگاه مطمئن زیر نظر فنی حرفه ای این دوره را برگزار کرده و مجوزهای لازم را از مراجع ذیربط دریافت نموده است.

مجتمع فنی پارس، بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در تهران

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین و حرفه ای ترین آموزشگاه های تعمیرات لوازم خانگی در تهران می باشد که می تواند هر آنچه را که برای حرفه‌ای شدن در زمینه تعمیرات لوازم خانگی نیاز دارید به شما ارائه دهد. این آموزشگاه دوره های آموزشی متنوعی از جمله آموزش تعمیر پکیج، آموزش تعمیر برد الکترونیک، آموزش برق خودرو و . . را ارائه می‌دهد. برخی از ویژگی های منحصر به فرد آموزشگاه فنی پارس به شرح زیر است:

دوره های آموزشی در مجتمع فنی پارس به صورت عملی برگزار می شود. بنابراین طی دوره به صورت تئوری و عملی تعمیرات لوازم خانگی را یاد گرفته و بر تمامی مباحث تعمیر لوازم خانگی مسلط می‌شوید.

اساتید تعمیر لوازم خانگی در این دوره از سابقه و تجربه بالایی برخوردار هستند.

کلاس ها در این آموزشگاه مجهز به تمامی ابزار و وسایل لازم برای تعمیرات لوازم خانگی است.

در پایان دوره به دانشجویان گواهینامه فنی و حرفه ای معتبر اعطا خواهد شد.

درآمدزایی با آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی پارس

آموزش تعمیرات کولر گازی با فنی پارس

تعمیر کولر گازی یکی دیگر از دوره های فنی است که در صورت آموزش تعمیرات کولر گازی و تسلط بر مهارت های آن می توانید شغلی پردرآمد و سودآور داشته باشید. کولر گازی وسیله ای است که امروزه در انواع ساختمان ها اعم از مسکونی، تجاری، اداری، بیمارستانی و غیره نصب می شود.

این دستگاه نیز مانند سایر دستگاه ها با مشکلات مختلفی از جمله نشتی، خنک نشدن، صدا، خاموش شدن، یخ زدایی و ... مواجه است. تعمیر برندها و مدل های متنوع کولر گازی اصول یکسانی دارد و در صورت آموزش حرفه ای تعمیر کولر گازی می توانید انواع برندها و مدل های کولر گازی را تعمیر و عیب یابی کنید.

آموزشگاه فنی پارس در دوره آموزشی تعمیرات کولر گازی به طور کامل و اصولی نحوه و تعمیر انواع مدل ها و برندهای کولر گازی را به شما آموزش می دهد.

درآمدزایی با آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی پارس

آموزش تعمیرات پکیج دیواری با فنی پارس

پکیج یکی از لوازم مهمی است که امروزه در ساختمان های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به مزایای فراوانی که دارد جایگزین مناسبی برای سایر وسایل گرمایشی شده است.

این دستگاه با گذشت و بر اثر استفاده نامناسب با مشکلات بسیاری روبه رو می شود. حل تمام این مشکلات یک موضوع تخصصی است و نیاز به آموزش حرفه ای دارد. اگر دوره تعمیر پکیج را در یک مرکز تخصصی گذرانده باشید، به صورت اصولی با نحوه عیب یابی و تعمیر انواع برندها و مشکلات پکیج آشنا می شوید و می توانید انواع پکیج را تعمیر و قطعات آن را تعویض کنید.

در دوره آموزش تعمیرات پکیج آموزشگاه فنی پارس هر آنچه برای ورود به بازار کار این رشته به آن نیاز دارید به صورت تخصصی و عملی به شما آموزش داده می شود.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق، کلاس های آموزشی متعدد دیگری را برگزار می نماید که با یادگیری آنها می توانید نه تنها در ایران از بازار کار خوبی در سایر کشورها بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید.

همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۹۳۷۱۵۷ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)