میرنیوز

یادگیری و درآمدزایی با آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی برق

یادگیری و درآمدزایی با آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی برق 2022-01-08T13:56:45+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آموزش تعمیرات لوازم خانگی یکی از رشته های فنی حرفه ای است که امروزه با توجه به توسعه روزافزون صنعت لوازم خانگی در جهان و تولید مدل های جدید و متنوع لوازم خانگی توسط کارخانه های تولید کننده این لوازم از بازار کار خوبی برخوردار است و انتظار می رود در سال های اخیر بازار کار پررونق تری داشته باشد.

رشد و پیشرفت تکنولوژی در تولید لوازم خانگی و تخصصی بودن کار تعمیرات این لوازم باعث شده تا تعمیرکاران لوازم خانگی در حال حاضر در تمام کشورها درآمد بالایی داشته باشند. اگر مهارت های مورد نیاز برای تعمیرات لوازم خانگی را بیاموزید و بتوانید انواع لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، یخچال، ماکروفر و . . . را عیب یابی و تعمیر نمایید، می توانید شغل پردرآمدی برای خود راه اندازی کنید.

چطور می توانم آموزش تعمیرات لوازم خانگی را به صورت تخصصی ببینم؟

اگر هدف شما از آموزش تعمیرات لوازم خانگی ورود به بازار کار و فعالیت های حرفه ای در این رشته است، توصیه می کنیم برای یادگیری مهارت های این شغل یکی از دو روش شاگردی در کنار تعمیرکار لوازم خانگی یا شرکت در دوره آموزشی را انتخاب کنید.

اگر زمان برایتان مهم است و می خواهید مهارت های این شغل را در مدت زمان کوتاهی بیاموزید و همچنین از مدرک معتبر بهره ببرید، روش دوم،یعنی ثبت نام در دوره های آموزشی، انتخاب بهتری است.

در صورت ثبت نام در دوره تخصصی اموزش تعمیرات لوازم خانگی در یک آموزشگاه معتبر می توانید تمامی نکات و مراحل تعمیر و عیب یابی یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروفر و غیره را به صورت کاربردی و تخصصی فرا بگیرید. همچنین از مدرک فنی حرفه ای معتبر بهره مند شده و می توانید پس از اتمام دوره به سرعت وارد بازار کار شده و درآمدزیایی کنید.

اگر می خواهید پس از پایان یافتن دوره تعمیرات لوازم خنگی کسب درآمد کنید، انتخاب آموزشگاه موضوع مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. در حال حاضر بازار کار تعمیرات لوازم خانگی در تمام شهرها و کشورها پر رونق شده است و همین موضوع باعث شده تا آموزشگاه های بسیاری این دوره را برگزار نمایند. توجه داشته باشید که در صورت انتخاب آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی به درستی صورت نگیرد نه تنها تعمیرات لوازم خانگی را یاد نمی گیرید بلکه زمان و هزینه خود را نیز از دست خواهید داد.

ویژگی های بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی

شاید فکر کنید تعمیر لوازم خانگی کار ساده ای است و نیازی به آموزش ندارد و می توانید با جستجو در اینترنت و تماشای چند فیلم آموزشی آن را یاد بگیرید. اگر نتوانید تمامی تکنیک ها و نکات تعمیر لوازم خانگی را یاد بگیرید و به صورت عملی روی این لوازم خود کار نکنید، احتمالا در آینده با مشکل مواجه خواهید شد. به همین دلیل توجه به نکات زیر در انتخاب آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی ضروری است:

سرفصل های جامع و کاربردی

آموزش عملی عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

مجهز بودن کارگاه به ابزار و تجهیزات گوناگون

همکاری با اساتید حرفه ای و باتجربه

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای

امکان بازآموزیی رایگان دوره

امکان کار عملی برای کارآموز

مشاوره برای ورود به بازار کار

پشتیبانی پس از دوره

فنی برق، بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی

اگر می خواهید از پول و زمان خود به درستی استفاده کنید و در نهایت به نتیجه دلخواه برسید، باید مطمئن شوید که آموزشگاهی که در آن ثبت نام می کنید دارای تمام ویژگی های ذکر شده در قسمت قبل باشد. مجتمع فنی برق یکی از مجهزترین آموزشگاه های تعمیر لوازم خانگی در تهران می باشد و این دوره را با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای ذکر شده در این مطلب برگزار خواهد کرد.

این آموزشگاه علاوه بر تعمیرات لوازم خانگی، دوره های بسیار دیگری را برگزار می کند. آموزش تعمیرات موبایل، آموزش برق خودرو، آموزش تعمیر کولر گازی و پکیج، آموزش مکانیک خودرو، آموزش برق ساختمان و. . برخی از دوره های محبوب دیگر در این آموزشگاه است.

آنچه آموزشگاه فنی برق را از سایر آموزشگاه های فنی حرفه ای متمایز می کند کیفیت بالای آموزش، همکاری با اساتید مجرب و حرفه ای، استفاده از تجهیزات با کیفیت، آموزش و دوره های آموزشی مناسب و مقرون به صرفه و برگزاری دوره ها در روزهای تعطیل می باشد.

ضمناً یکی دیگر از خدمات مهمی که مجتمع فنی برق به دانشجویان خود ارائه می دهد، پشتیبانی طولانی مدت پس از پایان دوره می باشد. بدین ترتیب کارآموزان پس از پایان کلاس می توانند آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را دریافت کنند.در ادامه با دو رشته پرطرفدار دیگر در این مجموعه آشنا می شویم.

یادگیری و درآمدزایی با آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی برق

آموزش برق صنعتی در آموزشگاه فنی برق

آموزش برق صنعتی جز رشته های پردرآمد، تخصصی و پولساز برق و الکترونیک در مجتمع فنی برق است. تخصصی بودن برق صنعتی و کمبود نیروی متخصص در این زمنیه این رشته را به یکی از مشاغل پردرآمد و پولساز در بازار کار تبدیل کرده است. اگر به این رشته علاقه مند هستید دوره برق صنعتی آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین روش هایی است که از طریق آن می توانید خود را برای ورود به بازار کار آماده کنید. در این دوره صفر تا صد نحوه طراحی، ساخت و مونتاژ انواع تابلو برق صنعتی به شما عزیزان آموزش داده می شود.

آموزش ها در این دوره به صورت عملی است بنابراین پس از اتمام دوره می توانید انواع تابلو برق صنعتی را طراحی و در صورت بروز مشکل عیب یابی و تعمیر کنید.

یادگیری و درآمدزایی با آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی برق

آموزش برق ساختمان در آموزشگاه فنی برق

آموزش برق ساختمان از دیگر دوره های آینده دار برق و الکترونیک است. این دوره به دلیل اهمیت برق ساختمان همواره از بازار کار خوبی برخوردار است بنابراین در صورت یادگیری برق ساختمان صاحب یک شغل دائمی و همیشگی خواهید بود. در آموزشگاه فنی برق دوره برق ساختمان به صورت عملی برگزار شده و صفر تا صد سیم کشی برق ساختمان و نصب سیستم های امنیتی و رفاهی از قبیل دوربین، دزدگیر، اعلام حریق، درب های اتوماتیک و غیره را به شما عزیزان آموزش می دهد. با شرکت در این دوره هر آنچه برای ورود به این شغل به آن نیاز دارید را یاد خواهید گرفت و می توانید در بازار کار ورودی موفق داشته باشید.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های آموزشی فوق، کلاس های متعدد دیگری را در زمینه برق و الکترونیک، خودرو، تعمیرات و تاسیسات، جوشکاری و غیره برگزار می کند. اگر از علاقه مندان به مشاغل فنی هستید یا می خواهید از طریق دریافت مدرک فنی حرفه ای به خارج از ایران مهاجرت کنید توصیه می کنیم به سایت فنی برق به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه کرده یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)