میرنیوز

در این پنج هتل هوشمند دنیا، فناوری را درک کنید

در این پنج هتل هوشمند دنیا، فناوری را درک کنید 2022-01-04T03:45:31+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، صنعت هتل‌داری با پیشرفت تکنولوژی، اقدام به ساخت هتل‌های هوشمند کرده است. هتل‌هایی که همه چیز در آن به آسانی از راه دور، قابل‌کنترل است. در واقع، هتل‌هایی که برای پذیرایی از مهمانان خود از نهایت ابزارهای الکترونیکی استفاده می‌کنند و حتی ابزارهای معمولی و دستگاه‌های آن‌ها نیز قادر خواهند بود داده‌ها را دریافت یا ارسال کنند، به هتل هوشمند معروف هستند. در حقیقت، ابزارها و وسایلی که در این مکان استفاده می‌شوند، تعامل و ارتباط بالایی با یکدیگر ایجاد می‌کنند. ق درت این ابزارها به حدی است که افراد و کاربران فقط از یک نقطه با استفاده از اسپیکر هوشمند، تبلت، کنترل از راه دور، لپ‌تاپ و... می‌توانند ارتباط برقرارشده را به آسانی کنترل کنند. حتی برخی از ابزارهای فوق می‌توانند اطلاعات موردنیاز را از اینترنت دریافت کنند و در نهایت پاسخگوی درخواست‌ کاربران باشند. این پاسخ‌گویی به صورت هوشمند انجام می‌شود.

از مهم‌ترین مزایای هتل هوشمند می‌توان به کاهش نیروی انسانی، کاهش هزینه، کاهش قیمت خدمات، سرویس‌رسانی بهتر، ارائه خدمات در کمترین زمان، کاهش خطای انسانی و تسریع در خدمت‌رسانی اشاره کرد. ساخت این مدل هتل در دستور کار بیشتر کشورهای دنیا قرار دارد. در واقع، هتل‌های هوشمند جزو دسته‌بندی هتل‌های جدیدی هستند که مطمئناً در سال‌های آینده رشد خواهند کرد و الگوی جدیدی را در خصوص مشخصات و ارائه خدمات هتل ایجاد خواهند کرد.

این روزها معرفی خانه‌ها و هتل‌های هوشمند از محبوبترین و اخبار هوش مصنوعی است، بنابراین ما نیز در ادامه، پنج هتل هوشمند برتر در دنیا را معرفی خواهیم کرد که نشان می‌دهد چگونه این نوع اقامتگاه جدید درحال‌حاضر راه خود را در صنعت مهمان‌نوازی جهانی باز کرده است:

هتل هوشمند وین

هتل وین (Wynn) در لاس وگاس شبیه شهر کوچکی است که برای مهمانانش امکانات مهمان‌نوازی هوشمند، مراکز خرید با فروشگاه‌های معتبر، مکان‌های تفریحی، مناظر باشکوه و حتی تئاترها و کنسرت‌هایی فراهم می‌کند که مهمانان می‌توانند تجربه اصیل لاس وگاس را داخل این هتل تجربه کنند.

در این پنج هتل هوشمند دنیا، فناوری را درک کنید

استراحتگاه هتل، برای راحتی بیشتر مهمانان، برنامه‌هایی روی تلفن‌های همراه و تبلت‌ها با تمام اطلاعات موردنیاز آن‌ها راجع به مغازه‌ها، رویدادهای جاری، کنسرت‌ها و... ایجاد کرده است.

دستیار صوتی الکسا در هتل وین

با این حال، آنچه این هتل را از رقبای خود متمایز می‌کند، وجود دستیار صوتی شرکت آمازون به نام «الکسا» است که در تمام اتاق‌های این هتل، فعال است. الکسا از طریق دستورات صوتی به نیازهای مهمانان گوش می‌دهد و آن دستورات را فوراً انجام می‌دهد. در واقع، این سرویس، طیف وسیعی از امکانات را پوشش می‌دهد؛ امکاناتی همچون انتخاب کانال‌ها در تلویزیون هوشمند اتاق، تنظیم نور، انتخاب موسیقی مناسب، کشیدن پرده‌ها و تنظیم دمای اتاق.

حتی این سرویس، اطلاعاتی در خصوص آب و هوا، ترافیک، اخبار روزانه و غیره را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد. در هتل وین، مهمانان می‌توانند از طریق دستورات صوتی اتاق خود به هتل اطلاع دهند. در حقیقت، خدمات هتل وین، بالاترین امتیاز پنج ستاره را از سوی Fores Travel Guide در سال ۲۰۱۹ دریافت کرده است.

هتل‌های یوتل

هتل‌های زنجیره‌ای یوتل (YOTEL Singapore Orchard Road)، مدام مهمانان خود را با امکانات نوآورانه خود غافلگیر می‌کند. در هتل یوتل، کیوسک‌های هوشمند چک‌این (خروج از اتاق‌ها) وجود دارند. کابین‌های هتل، آینده‌نگر، ارگونومیک و مجهز به ویژگی‌های هوشمندی مانند SmartBed TM هستند که قابل‌تنظیم‌اند و نیز Technowal با نوری که متناسب با حالت روحی شخص، قابل‌تنظیم است.

ربات‌های خدماتی در هتل یوتل

با این حال، نوآوری‌های فناوری در این هتل فراتر از این‌هاست؛ به‌گونه‌ای که مهمان در طول اقامت خود، با ربات‌های خدماتی مواجه می‌شود که وظایف سرویس اتاق را انجام می‌دهند و امکانات را مستقیماً به درب کابین تحویل می‌دهند! این در واقع اولین هتلی است که از ربات‌ها در خدمات خود استفاده می‌کند و اخیراً در بخش «رباتیک برای مهمان‌نوازی و اوقات فراغت» مقام اول جوایز برتری فناوری ۲۰۱۹ را کسب کرده است.

هتل W Singapore – Sentosa Cove

هتل پنج‌ستاره‌ای در جزیره سنتوزا در سنگاپور با نام W Singapore – Sentosa Cove، وجود دارد که امکانات رفاهی با استاندارد بالایی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و در واقع، از خدمات آینده‌نگرانه و شخصی‌سازی‌شده برای آن‌ها استفاده می‌کند. برخی از امکاناتی که مهمانان می‌توانند از آن لذت ببرند عبارت‌اند از:

کنترل عملکردهای اصلی نور و موسیقی

بلندگوهای زیر آب

تلویزیون هوشمند با سیستم صوتی Bose

فضاهای عمومی با حداقل طراحی و نصب نورپردازی پنل LED که پس‌زمینه‌ای آینده‌نگرانه را ایجاد می‌کند.

لازم به ذکر است پیاده‌روی عصرگاهی در فضاهای داخلی این هتل، به‌گونه‌ای است که فناوری‌های LED که در کنار مینیمال بودن هتل به کار رفته‌اند، مناظری بسیار متفاوت و جذاب را به وجود آورده‌اند.

علاوه بر این، سوئیت‌هایی وجود دارد که غرفه‌های خصوصی دی‌جی با منظره تماشایی استخر یا اقیانوس ارائه می‌دهند.

هتل Eccleston Square

بوتیک‌هتل Eccleston Square در لندن در پشت یک نمای تاریخی چشمگیر قرن نوزدهمی در قلب شهر قرار دارد و شما مطمئناً در اولین نگاه، جذب این هتل خواهید شد. وقتی شما در فضای باز و عمومی هتل قدم می‌زنید، احساس می‌کنید که در قرن دیگری هستید. با این حال، زمانی که در اتاق خود هستید، از امکاناتی که با تکنولوژی بالا فراهم شده است، لذت خواهید برد، به طوری که همه اتاق‌های هتل از فناوری‌های هوشمندی مانند کنترل عملکرد اتاق اصلی از طریق تلفن همراه، تلویزیون‌های تخت تعبیه‌شده در آینه‌های حمام، آی‌پدهای ویژه‌ای که خدمات دربانی ارائه می‌دهند، تلفن‌های هوشمند مفیدی که تماس تلفنی رایگان با کشورهای بین‌المللی را ارائه می‌دهند و ... برخوردار هستند.

این هتل علاوه بر امکانات اتاق هوشمند، امکانات فنی دیگری مانند روش رزرو «هوشمند» را نیز در نظر گرفته است. این را می‌توان به راحتی و به سرعت از طریق وب‌سایت رسمی آن‌ها با کمک چت‌بات‌ها تکمیل کرد که بهترین قیمت موجود و همچنین خدمات تکمیلی و هدایای خوشامدگویی را ارائه می‌دهند.

در این پنج هتل هوشمند دنیا، فناوری را درک کنید

هتل آلفت کوپرتینو

هتل آلفت کوپرتینو (Aloft Cupertino) در کالیفرنیا یک ربات پیشخدمت برای دریافت سفارشات سرویس اتاق مستقیماً به اتاق شما استفاده می‌کند. این ربات می‌تواند از آسانسور استفاده کند و مانند یک نفر دیگر از جنگ ستارگان، صبورانه از بیرون اتاق شما می‌گذرد. او Botlr نام دارد و شرکتی به نام Savioke آن را ساخته است و در ازای خدماتش فقط از رابط تبلت‌مانند خود، امتیاز ستاره می‌خواهد، نه یک مشت دلار! آلفت کوپرتینو همچنین از سیستم SPG Keyless استفاده می‌کند که به شما امکان می‌دهد، اتاق خود را با یک برنامه آیفون یا اندروید به جای کارت کلید، باز کنید.

نتیجه‌گیری

فناوری‌های هوشمند به طور فزاینده‌ای در زندگی ما نفوذ می‌کنند. یکی از این فناوری‌ها، هتل‌های هوشمند هستند که مسافران را از امکانات به‌روزشان بهره‌مند می‌کنند. در واقع، همه هتل‌های هوشمند یک هدف مشترک دارند: ایجاد یک تجربه شخصی و پاسخ سریع به نیازهای مهمانانشان. برخی از هتل‌ها برای کنترل تمام عملکردهای ارائه‌شده، تبلت‌هایی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند، برخی دیگر برنامه‌های کاربردی خاص خود را دارند که می‌توانند از طریق تلفن همراه بارگیری شوند، در حالی که برخی هستند که سرمایه‌گذاری بیشتری در فناوری‌های هوش مصنوعی و روباتیک برای خدمات پیشخدمت و باربر دارند. در حقیقت، هتل‌های زنجیره‌ای با دارایی‌های مرکز شهر، سرمایه‌گذاری زیادی بر روی این فناوری‌ها می‌کنند و سرعت زندگی شهری را ارزیابی می‌کنند.

منبع: https://hooshio.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)