میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، حفظ وفاداری مشتری و ترغیب به خرید دوباره از مهمترین دستاوردهایی است که هر تولیدکنندهای در پی تحقق آن است. عاملی که تولیدکننده را تشویق میکند تا با حفظ و ارتقای کیفیت خدمات و در اختیار گذاشتن تجربهای بهیاد ماندنی از خرید، این رابطه خوب را تداوم بخشد تا مشتری بیهیچ تلاش مضاعفی به خرید دوباره از آن برند ترغیب شود.
مصداق این حقیقت این بار در قالب ماجرایی شیرین در هاکوپیان رخ داده است. کتی که ۴۰ سال پیش توسط این برند تولید شده بود، صحیح و سالم به دست تولیدکنندهاش بازگشت.
کت ۴۰ سالهای که یادگار کیفیت است
داستان این کت و شلوار ۴۰ ساله از آنجا شروع میشود که مدتی پیش امور مشتریان هاکوپیان با تماسی مواجه میشود که در این تماس فردی به نام دکتر حسین شریف به کارشناسان این مرکز اطلاع میدهد کتی دارد که ۴۰ سال پیش از هاکوپیان خریداری کرده است. او میگوید کتش هنوز صحیح و سالم مثل روز اول است و تصمیم دارد آن را به هاکوپیان اهدا کند تا چنانچه این برند موزه یا گنجینهای دارد، در آنجا نگهداری و به نمایش گذاشته شود.
کارشناسان هاکوپیان با بررسی در سابقه دکتر شریف متوجه میشوند که او از سال ۱۳۷۴ تا کنون همواره مشتری هاکوپیان بوده است. هرچند با توجه به خرید این کت ۴۰ ساله، که احتمالاً در دهه ۶۰ خریداری شده است، به نظر میرسد سابقه خرید او قدمتی دیرینهتر دارد که تا پیش از آن امکان ثبت اطلاعات مشتریان برای این برند وجود نداشته است.
در طول این بررسیها مشخص شد دکتر شریف که پزشک متخصص اطفال است، سالها قبل پزشک معالج یوریک، فرزند سومبات هاکوپیان، مدیرعامل و مؤسس هاکوپیان بوده است و سابقه آشناییاش با هاکوپیان به سالهای دور برمیگردد.
کتی که فقط با دست دوخته شد!
چندی بعد مدیران هاکوپیان که خودشان هم از ماجرای این کت ۴۰ ساله به وجد آمده بودند، با مراجعه به منزل دکتر شریف کت را از او تحویل گرفتند. طی بررسیهایی که در لابراتوار کارخانه هاکوپیان صورت گرفت، مُهر تائید بر ۴۰ ساله بودن کت توسط کارشناسان هاکوپیان زده شد.
دستدوز بودن یکی از ویژگیهای جالب این کت ۴۰ ساله است. که حتی مادگی جادکمهها و جیبها هم با دست دوخته شده است.
پس از این ماجرا دکتر شریف، صاحب خوشذوق این کت ۴۰ ساله، درخواست دیدار با سومبات هاکوپیان را داشت و در این ملاقات با اشاره به ماجرای این کت، پیشنهاد تأسیس موزه هاکوپیان را با او مطرح کرد.
هاکوپیان، میراثی ۵۰ ساله
سومبات هاکوپیان (یک ایرانی ارمنیتبار)، بنیانگذار این شرکت از دوران نوجوانی وارد حرفه خیاطی شد و پس از سالها کسب تجربه در سال ۱۳۴۹ کارگاه کوچکی را در تهران تأسیس کرد. در ابتدای دهه ۸۰ آن کارگاه با هدفگذاریهای بلندمدت و اندیشمندانه، تبدیل به یک شرکت صنعتی و کسبوکاری خانوادگی شد. با راهاندازی تکنولوژی هزاره سومِ صنعت پوشاک در خطوط تولیدی این شرکت، هنر خیاطی با صنعت در هم آمیخت. اکنون با پنج دهه تجربه، هاکوپیان دیگر فقط عرضهکننده یک کالا نیست، بلکه یک برند فاخر و خوشنام ایرانی است که محصولات این برند در دسته بندی کلاسیک و کژوال طراحی و تولید میگردد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلار مبادلهای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
قیمت روز ارزهای مبادلهای/ یورو رشد کرد
آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
دستیابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات عید فطر
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونهای موفق در خدمات بانکی کشور است
حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگیهای خاص
بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعهکشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند