میرنیوز

پیش نویس گزارش دستاوردهای شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

پیش نویس گزارش دستاوردهای  شرکت تجارت الکترونیک پارسیان 2022-01-01T12:04:51+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، با عنایت به قدمت خود اولین شرکت حوزه پرداخت الکترونیک است. از همین رو در سنوات گذشته همواره سعی داشته که روز به روز رشد بالاتری را رقم زده و فناوری‌های نوین پرداخت را توسعه داده و آنها را در اختیار عموم قرار دهد.

از همین رو در ادامه گزارش مختصری از برخی دستاوردهای شرکت ارائه خواهد شد. این دستاوردها از منظر وضعیت تراکنش‌ها، نوآوری، درآمد و... است.

رتبه جهانی

به گزارش نشریه نیلسون ریپورت که معتبرترین نشریه در حوزه پرداخت است و همواره گزارشات آن مرجع مقایسه در این حوزه است، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان توانسته با ارتقا ۵ پله‌ای خود، جایگاه هفدهم را در بین ۱۵۰ شرکت برتر PSP جهان کسب نماید. این رشد در بین شرکت‌های ایرانی بالاترین میزان رشد و در بین سایر شرکت‌های بین‌المللی کم‌نظیر است. نکته حائز اهمیت آن است که این رشد در سال گذشته نیز اتفاق افتاد و در مجموع، شرکت تاپ توانسته در ۲ سال، ۱۰ پله رشد داشته و اتفاقی بزرگ را برای ایران رقم بزند.

سهم بازار

طبق گزارش آبان ماه ۱۴۰۰ شاپرک، سهم تاپ از حجم بازار ۱۹.۰۲ درصد است. این در حالی است که این رقم در ابتدای سال ۹۸ به میزان ۱۳.۹۸ درصد بوده و شرکت با یک برنامه منسجم توانسته در این سال‌ها افزایشی قریب به پنج درصد از سهم بازار را برای خود کسب نماید. این بالاترین رقم رشد در بین شرکت‌های PSP است به طوری که بالاترین نرخ رشد شرکت‌های پرداخت بعد از تاپ ۲.۴۴ درصد است.

در تراکنش‌های دستگاه‌های کارتخوان، سهم تاپ ۱۸.۲۳ درصد است که اگر نگاهی به ابتدای سال ۹۸ داشته باشیم شاهد رشدی ۴.۷۵ درصدی خواهیم بود. این نرخ نیز بیشترین رشد در بین شرکت‌های PSP بوده و در این مولفه نیز شاهد تفاوت چشمگیری نسبت به سایر رقبا هستیم به طوری که بالاترین نرخ رشد بعد از تاپ ۲.۶ درصد بوده است.

پیش نویس گزارش دستاوردهای  شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

درآمد و تراکنش

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در ۹ ماه گذشته با تحقق ۲۳،۱۹۶،۲۲۵ میلیون ریال توانسته است نسبت به مشابه عملکرد خود در سال گذشته ۴۹ درصد رشد درآمد عملیاتی بدست آورده و رقم قابل توجهی را به درآمد شرکت اضافه نماید.

همچنین در موضوع حجم تراکنش نیز تاپ با ثبت ۵،۴۵۱،۶۸۱،۹۹۳ تراکنش، نسبت به عملکرد ۹ ماه سال ۱۳۹۹، توانسته است ۳۱ درصد پیشرفت را رقم زده و نرخ رشد قابل توجهی را در این خصوص کسب نماید.

پایانه های فروشگاهی

در حوزه توسعه پایانه‌های فروشگاهی مجموعه تاپ در سنوات گذشته توانسته سهم بالایی را به خود اختصاص دهد. دغدغه استفاده از سیستم پرداخت مناسب و امن همواره مدنظر صاحبان کسب و کار است. از همین رو شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با توجه به پتانسیل فنی و پشتیبانی با کیفیت، همواره از سوی کسب‌وکارها با استقبال مواجه می‌شود.

در سال جاری مراکز درمانی و علوم پزشکی، جایگاه‌های سوخت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و... جذب تجارت الکترونیک پارسیان گشته و از خدمات پرداخت این مجموعه استفاده می‌نمایند.

کدپرداز

یکی از نگاه‌های ویژه مجموعه تجارت الکترونیک پارسیان به استفاده از بسترهای نوین پرداخت است. بر همین اساس توسعه بستر QR جز اولویت‌های شرکت قرار داشته و در سنوات گذشته توانسته پروژه‌های متعددی را در این بستر اجرا نماید. یکی از مخاطبان ویژه این بستر، فروشگاه‌ها، رانندگان تاکسی، رستوران‌ها، فروشگاه‎‌های زنجیره‌ای و... هستند که در سال جاری با نگاهی ویژه اقدام به جذب آنها در خصوص استفاده از این شیوه پرداخت شده است. با سرویس کدپرداز اپلیکیشن تاپ از تمامی فروشگاه‌هایی که استیکر QR تاپ نصب شده باشد قابلیت پرداخت وجود دارد.

شیوع کرونا و خطرات ناشی از جابجایی کارت و آلودگی ویروس کرونا مجموعه تاپ را بر آن داشت تا با اقدام مسئولانه خود تا جای ممکن این خطرات را کاهش دهد. از همین رو توسعه این محصول در سال جاری جز اولویت‌های اصلی مجموعه بوده و در سال‌های آتی نیز سهم قابل توجهی از توان شرکت درگیر توسعه این بستر خواهد بود.

در حال حاضر توسعه کدپرداز بر روی بیش از ۱،۱۰۰،۰۰۰ کارتخوان صورت پذیرفته و امکان پرداخت از این طریق میسر و تسهیل گشته است. همچنین قابل ذکر است که بیش از ۱۴۰ هزار استیکر QR در فروشگاه‌های مختلف نصب گردیده و از بستر کدپرداز اپلیکیشن تاپ بعنوان یک راه پرداختی استفاده می‌نمایند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای از مشتریان خاص ما در این پروژه هستند، که با اهمیت ویژه‌تری نسبت به فعالسازی کدپرداز در فضای فروشگاهیف مدنظر می باشند. از همین رو در سال گذشته و سال جاری با این نگاه اقدام به برگزاری جشنواره‌های متعددی شده است، تا فرهنگ استفاده از این بستر پرداخت برای مخاطبین این فروشگاه‌ها تبیین شود.

تاپ پلاس

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در راستای گسترش فعالیت‌های خود در حوزه فینتک و سرمایه‌گذاری در حوزه استارت‌آپ‌ها، استراتژی خود را راه‌اندازی مرکز تحقیقات و نوآوری قرار داده‌است. این مرکز با نام تاپ‌پلاس از مهر ماه ‌۱۳۹۹ فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است.

این مرکز ماموریت تحقیق و توسعه در خصوص ارائه خدمات چابک را به صورت دیجیتال در حوزه پرداخت دارد. از این رو در مدت کم فعالیت خود توانسته محصولات جدیدی را گسترش بدهد. موضوعاتی که در حال حاضر این مرکز به آنها ورود کرده و تیم‌های خلاق و نخبه در آنها مشغول به کار هستند شامل فروشگاه آنلاین، پرداخت اقساطی، گردشگری، بلاکچین، پرداخت وجوه و ... است.

اپلیکیشن تاپ مارت در حوزه خرید آنلاین فعال بوده و در ظرف مدت کوتاهی از فعالیت خود توانسته بیش از ۳۵ هزار نصب داشته باشد. این اپلیکیشن در حال حاضر در فاز توسعه‌ای خود قرار دارد و در این مرحله توانسته است نزدیک به ۱۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و محلی را به خود جذب نماید. این محصول در حال حاضر در ۲۲ منطقه تهران فعال است و به زودی نیز در استان البزر و کلان‌شهرها فعال خواهد شد.

یکی دیگر از محصولات تاپ پلاس، سامانه گردشگری است که در حال حاضر در فاز نخست توسعه است و در نظر دارد با ورود جدی و سرمایه‌گذاری قابل توجه در این عرصه مقدمات حضور موفق در بین رقیبان حوزه گرشگری را کسب نموده و با عنایت به فروکش کردن تب کرونا در کشور تبدیل به یکی از محصولات پرمخاطب این حوزه شود.

همچنین مرکز تحقیقات و نوآوری (تاپ پلاس) پروژه‌های متعددی با موضوع پرداخت در حال ارزیابی و ارائه نمونه اولیه دارد که به محض نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جمع‌بندی

این دستاوردهای بخشی از فعالیت‌های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در سنوات گذشته است. مجموعه تاپ به ویژه در چند سال گذشته تمرکز ویژه‌ای بر توسعه مبتنی بر برنامه‌ریزی داشته است و افق پیش رو خود را در اسناد بالادستی خود مشخص نموده و تمامی مجموعه همکاران تاپ در جهت رسیدن به این شاخص‌ها در حال فعالیت هستند. قرار گرفتن در بین بهترین شرکت‌های پرداخت و ارائه خدمات نوآورانه یکی از شاخص‌های مدنظر کسب جایگاه پرداخت کشور است که با توجه به رشد چند ساله گذشته بسیار نزدیک است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)