میرنیوز

معرفی انواع سررسید ۱۴۰۱

معرفی انواع سررسید ۱۴۰۱ 2021-12-27T12:34:25+03:30

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پارت چاپ، سررسیدها هنوز هم نقش پررنگی را در زندگی ما ایفا می‌کنند و همچنان در ادارات و مغازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه‌ بر این، سررسیدها کاربرد تبلیغاتی هم دارند و توسط بسیاری از شرکت‌ها و موسسات برای تبلیغ استفاده می‌شوند. مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت از تولیدکنندگان محصولات تبلیغاتی است که هم‌اکنون مشغول تولید و عرضه سررسید  ۱۴۰۱  است.

سررسیدهای مجتمع پارت با بهترین متریال ساخته می‌شوند و برای هدیه‌دادن و تبلیغات هم گزینه بسیار مناسبی محسوب به‌شمار می‌روند. سررسید ۱۴۰۱ را براساس معیارهایی مثل اندازه، جنس جلد و تاریخ‌بندی به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌کنند که در ادامه هرکدام از آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

انواع مختلف سررسید ۱۴۰۱ براساس اندازه

سررسید وزیری: قطع وزیری اندازه‌ای حدودا ۲۴×۱۷ سانتیمتری دارد و از رایج‌ترین و پرکاربردترین سررسیدها محسوب می‌شود. چرا که مانند کتاب صفحات بزرگی دارد و می‌توان به‌راحتی مطالب را در آن یادداشت کرد. اما اگر تمایل دارید سررسید را همراه خود داشته باشید ممکن است این نوع قطع برای شما کمی بزرگ باشد.

سررسید رقعی: این سررسید نسبت به نوع وزیری خوش‌دست‌تر است و با توجه به اندازه ۲۱×۱۴/۵ سانتیمتری که دارد به‌راحتی قابل حمل و جابجایی است. این قطع به‌دلیل اندازه و وزن کمتری که نسبت به سررسید وزیری دارد، از قیمت پایین‌تری هم برخوردار است. سررسید قطع رقعی از سررسیدهای محبوب کارمندان و مشتریان است.

سررسید اروپایی: سررسید اروپایی شباهت بسیار زیادی به سررسید رقعی دارد. با این تفاوت که تنها مقداری از عرض آن کاهش یافته است. این سررسید در ابعاد ۲۱×۲۱ تولید می‌شود و طرح‌های بسیار شیکی دارد. سررسیدهای اروپایی اغلب با صحافی مدل فنر و کش روی جلد ساخته می‌شوند.

سررسید مدیران: سررسیدهای مدیران از جمله سررسیدهای گران‌قیمت هستند و جزو کالاهای لوکس به‌حساب می‌آیند. همانطور که از نام این سررسید پیداست، این محصول مختص مدیران و افراد بلندمرتبه است و همین امر موجب لوکس و شیک‌تر بودن آن می‌شود. سررسید ۱۴۰۱ مدیران مجتمع چاپ پارت با ظاهری بسیار جذاب و جلدهای باکیفیت ساخته می‌شود و برای هدیه دادن به مدیران یک گزینه عالی به‌شمار می‌رود.

سررسید خشتی: این سررسیدها مانند بسیاری از کتابهای کودکانه به‌شکل مربع هستند و اندازه‌ی نسبتا بزرگی دارند. شکل خاص مربعی این سررسید موردپسند برخی افراد قرار می‌گیرد و آن را در مقایسه با سررسیدهای مستطیل شکل جذابتر می‌کند. سررسید خشتی به سبب شکلی که دارد فضای بسیاری را جهت ثبت و یادداشت کردن مطالب در اختیار شما قرار می‌دهد.

سررسید جیبی: سررسیدهای جیبی ابعاد کوچکی دارند و به‌ آسانی می‌توان آنها را حمل و جابجا نمود. از این رو بسیار پرطرفدار هستند و در مقایسه با سررسیدهای دیگر فروش بالاتری دارند.

انواع مختلف سررسید ۱۴۰۱ براساس جنس جلد

سررسید چرمی: سررسیدهای جلد چرم از رایج‌ترین سررسیدها هستند که با کیفیت‌های چرم متفاوت ساخته می‌شوند و قیمت‌های آن‌ها تفاوت دارد. جلد این سررسیدها معمولا از چرم مصنوعی پی‌وی‌سی و پی‌یو ساخته می‌شود.

سررسید ارگانایزر: سررسید ارگانایزر از با کیفیت‌ترین و بهترین سررسیدهای بازار است و جلد آن با بهترین متریال و مواد اولیه ساخته شده است و به همین دلیل قیمت نسبتا زیادی دارد. پرطرفدارترین و پروفروش‌ترین سررسیدهای ارگانایزر نوع چرم آن است که از بهترین کیفیت ترمو چرم تولید می‌شود. این سررسیدها عمدتا به‌شکل کیف یا کلاسور طراحی می‌شوند و در دو سمت خود جایی برای قراردادن کارت و خودکار دارند

سررسید گالینگور: سررسید ۱۴۰۱ جنس گالینگور از کشیدن بافت خاصی به روی مقوای جلد ساخته تولید می‌شود و استحکام بالایی دارد. این نوع جلد در کیفیت‌های مختلف و انواع ایرانی و خارجی در بازار موجود است. سررسید گالینگور موجود در مجتمع پارت از بهترین نوع گالینگور است و کیفیت بالایی آن موجب استحکام و طول عمر زیاد سررسید می‌شود.

سررسید سلفون: جنس این نوع سررسیدها از کاغذ گلاسه و ورق سلفون است. به این‌ صورت که برای ساخت آن ورق سلفون را روی برگه گلاسه می‌کشند. در ساخت این نوع جلد می‌توان برحسب سفارش مشتری کارهایی مانند طلاکوبی را نیز انجام داد.

سررسید ترمو: چرم ترمو از چرم‌های مصنوعی مرغوب است که در ساخت جلد سررسید و کتاب بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع چرم ظاهر زیبا و شکیلی دارد و پس از داغکوب کردن دچار تغییر رنگ می‌شود. بهترین کیفیت ترمو موجود در بازار ساخت ایتالیا و سوئیس است که قیمت بالایی دارد. ترموهای تولید ایران از نظر شکل ظاهری بسیار به ترموهای دیگر شباهت دارند ولی در مقایسه با دیگر ترموها قیمت کمتری داشته و به‌صرفه‌تر هستند.

سررسید برجسته: یکی دیگر از انواع سررسید ۱۴۰۱ جلد برجسته آن است. این نوع از سررسید به‌تازگی رواج پیدا کرده و عمدتا با طرح‌های برجسته ایرانی اسلامی طراحی و تولید می‌شود. این نوع جلد به جلد سلفون شباهت بسیار زیادی دارد با این تفاوت که به کمک قالبهای مخصوصی قسمتی از آن برجسته شده است.

معرفی انواع سررسید ۱۴۰۱

انواع مختلف سررسید ۱۴۰۱ براساس تاریخ‌بندی

سررسید روزانه: در این نوع از سررسیدها تاریخ هر روز به‌طور جداگانه در یک صفحه مجزا قرار می‌گیرد. اما در مواردی ممکن است روزهای پنجشنبه و جمعه را در یک صفحه قرار دهند.

سررسید دو روزه: در سررسیدهای دو روزه معمولا هر دو روز را در یک صفحه قرار می‌دهند که این دو روز می‌تواند به‌شکل سطری یا ستونی در صفحه طراحی شود.

سررسید هفتگی: برخلاف سررسیدهای قبلی، در سررسیدهای هفتگی تمامی روزهای هفته به‌جای یک صفحه در دو صفحه قرار داده می‌شوند.

سررسید ماهانه: سررسیدهای ماهانه به سررسیدهای هفتگی شباهت زیادی دارند. با این تفاوت که در این نوع از سررسید هرماه در یک یا دو صفحه چاپ می‌شود.

سررسید دستیار: سررسید ۱۴۰۱ دستیار به این شکل است که هر یک هفته در یک صفحه مجزا قرار می‌گیرد و برای هر روز مقدار کمی از صفحه قابل استفاده است. در انتهای این سررسیدها معمولا صفحات سفید و خام زیادی وجود دارند که می‌توانید با توجه به برنامه‌ریزی‌های خود آنها را تاریخ زده و استفاده کنید. از این سررسیدها اغلب برای ثبت نوبت بیماران در مطبهای پزشکی استفاده می‌شود.

سخن آخر

تمامی سررسیدهای نام‌برده در مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت موجود هستند و با بهترین کیفیت در اختیار مشتری قرار می‌گیرند. این مجموعه امکان چاپ طرح و لگوی اختصاصی را هم برای مشتریان خود فراهم کرده و شما می‌توانید چاپ و حک لوگو یا تصاویر تبلیغاتی را به آنها سفارش داده و روی سررسیدهای موردنظر چاپ کنید. در آستانه سال جدید نیز این مجموعه سررسید ۱۴۰۱ را در طرح‌های متنوع و گوناگون تولید کرده که با مراجعه به سایت می‌توانید آنها را ببینید و محصول مورد علاقه خود را سفارش دهید.

برای مشاوره و راهنمایی با کارشناسان پارت می توانید با تلفن  ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)