میرنیوز

مهندسی فروش املاک و مستغلات و تاثیر آن در بازاریابی

مهندسی فروش املاک و مستغلات و تاثیر آن در بازاریابی 2021-11-10T11:02:31+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از پرسودترین روش‌های کسب درآمد سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عظیم املاک و مستغلات است. راهکارهای مختلفی برای موفقیت در این بازار پیچیده و رقابتی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین راهکارها برای موفقیت در این بازار استفاده از مهندسی فروش املاک و مستغلات است. یک مهندس فروش با مهارت‌های کسب و کار و ارائه خدمات آشنایی کامل دارد، به خوبی می‌تواند با مشتریان هدف رابطه برقرار کند و درک کامل و جامعی از صنعت ساختمان‌سازی دارد. مهندس فروش از لحظه انتخاب زمین برای ساخت و ساز به مشتریان املاک ساخته شده در آینده فکر می‌کند. به طور کلی امروزه صنعت ساخت و ساز مانند سایر کسب و کارها دچار تغییرات و تحولات فراوانی شده است. در این مقاله قصد داریم درباره مهندسی فروش املاک و مستغلات در پروژه‌های تجاری، اداری، مسکونی و چند منظوره، تهاتر متریال ساختمانی و بهره برداری مجتمع‌های تجاری صحبت کنیم.

مهندسی فروش املاک و مستغلات شامل چه اقداماتی می‌شود؟ ‌

برندسازی مناسب

مانند تمام کسب و کارها باید در مهندسی فروش املاک و مستغلات به برندسازی توجه ویژه‌ای شود. در اولین اقدام یک نام منحصر به فرد و جذاب برای پروژه ساختمانی مورد نظر انتخاب می‌شود. تایپوگرافی نیز به صورت فارسی و انگلیسی طراحی خواهد شد. انتخاب رنگ سازمانی باید به با توجه به بازار هدف صورت بپذیرد. تعیین کردن کاراکتر، استفاده از بیزنس کارت، استفاده از ست اداری و غیره دیگر اقدامات مؤثر در برندسازی پروژه‌های ساختمانی تأثیرگذار هستند.

راه‌اندازی سازمان فروش

یکی از بزرگترین چالش‌ها برای سازندگان پروژه‌های ساختمانی راه‌اندازی تیم فروش به منظور جذب منابع انسانی طبق نظریه‌های موجود در علم مدیریت است. در مهندسی فروش املاک و مستغلات برای جذب منابع انسانی مناسب‌ترین آگهی استخدام انتخاب می‌شود. برای پرسنل شرایط سخت‌گیرانه‌ای اتخاذ می‌گردد. در آموزش پرسنل از برنامه‌های آموزشی عمومی و تخصصی استفاده می‌شود. استفاده از آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های انضباطی در راه‌اندازی سازمان فروش بسیار پر اهمیت است.

انتخاب مشتری و برقراری ارتباط با او

بلافاصله پس از تشکیل تیم فروش یک بانک اطلاعاتی شامل نام و شماره تماس از مشتریان بازار هدف تهیه می‌شود. برای دسترسی به این بانک‌های اطلاعاتی به انجمن‌ها یا اتحادیه‌ها مراجعه می‌شود. خرید از فضای سایبری روش دیگر برای به دست آوردن بانک اطلاعاتی است. یکی از مهم‌ترین ارکان در مهندسی فروش املاک و مستغلات انتخاب مشتری از بازار هدف و برقراری ارتباط مؤثر با او می‌باشد. برای جذب مشتری از روش‌های تبلیغاتی نیز می‌توان استفاده کرد. اما قبل از هر اقدامی با توجه به هدف و نیاز مشتری باید این کار صورت گیرد و جامعه‌ی هدف مشخص شود!

بازاریابی

مهندس فروش با شرکت در کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌های تجاری و رویدادهای دیگر می‌تواند به بازاریابی املاک و مستغلات کمک زیادی کند. با این اقدام اهداف فروش را به ثمر می‌رساند و مشتری‌های جدیدی پیدا می‌کند. در عین حال باید ارتباطات ایجاده شده با مشتری‌ها را به خوبی حفظ کند. تهیه و ارائه گزارش‌های مختلف، ارتباط مفید با اعضای تیم فروش، تجزیه و تحلیل هزینه‌ها و درآمد حاصل از فروش املاک و مستغلات، مدیریت و تفسیر نیازها و بودجه مشتری و ارائه پشتیبانی در زمینه تمام اقدامات پس از فروش اقدامات دیگر مهندس املاک است که موفقیت ک کسب سود بیشتر در این بازار مؤثر است.

مهندسی فروش املاک و مستغلات و تاثیر آن در بازاریابی

تهاتر متریال ساختمانی چیست؟

اوضاع نابسامان اقتصادی کشور در بازار املاک و مستغلات نیز تأثیر منفی خود را گذاشته است. در زمان رکورد و با افزایش تورم اقتصادی به دلیل کاهش ارزش پول ملی کشور، حجم خرید و فروش املاک و مستغلات به میزان بسیار زیادی کاهش یافته است. یکی دیگر از مسائل موجود در این بازار مشکلات حقوقی مربوط به نقل و انتقالات می‌باشد. در چنین شرایطی مهندسی فروش املاک و مستغلات با استفاده از روش تهاتر متریال ساختمانی کمک زیادی به جبران کمبود نقدینگی و تأمین مالی پروژه‌های ساختمانی می‌کند. تهاتر در لغت به معنی تبادل کالا به کالا است و در گذشته افراد از این قرارداد برای تأمین نیازهای خود استفاده می‌کردند. تهاتر در صنایع مختلف از جمله در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی دارد. در تهاتر متریال ساختمانی، به تولیدکنندگانی که مصالح مورد نیاز ساخت ساز را ارائه می‌دهند، یک یا چند واحد ملک مسکونی به جای هزینه مصالح ساختمانی ارائه می‌شود.

در تهاتر کارشناسان باید قیمت‌گذاری واحدهای مسکونی را انجام دهند تا طبق آن قیمت مصالح نیز محاسبه شود. در یک نوع تهاتر دیگر یک ساختمان تازه ساز با یک زمین یا ساختمان قدیمی در قبال دریافت مصالح ساختمانی معامله می‌شود. با استفاده از تهاتر در صرف پول نقد صرفه‌جویی شده و فروش واحدهای پروژه‌های ساختمانی افزایش می‌یابد.

بهره برداری مجتمع‌های تجاری

بهره برداری مجتمع‌های تجاری به عنوان یک پدیده جدید رونق اقتصادی را افزایش و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. در گذشته هدف اصلی از سرمایه‌گذاری در حوزه ساخت مجتمع‌های تجاری، بازگشت سرمایه به واسطه فروش واحدهای تجاری استقرار یافته در این مجتمع‌ها بود. سرمایه‌گذاران تنها راه بازگشت سرمایه را فروش می‌دانستند و به هیچ نوع برنامه‌ریزی یا پیش‌بینی برای بهره برداری از واحدهای تجاری در آینده فکر نمی‌کردند. به مرور زمان و با توجه به تغییر شرایط سرمایه‌گذاران به این فکر افتادند که یک برنامه‌ریزی درست در حوزه بهره برداری داشته باشند. ساخت مجتمع‌های تجاری با رعایت نکات معماری و استانداردهای مورد نیاز و با استفاده از بهترین مصالح ساختمانی و غیره دیگر به تنهایی به جذب مشتری کمک نمی‌کند. بلکه برای موفقیت در مهندسی فروش املاک و مستغلات در حوزه مجتمع‌های تجاری باید در زمینه بهره برداری نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود. مشاوره در مدریت، مشاوره حقوقی، استفاده از مارکتینگ و برندینگ، توجه به معماری و دکوراسیون مجتمع و فروش و واگذاری واحدها به عنوان ارکان بهره‌ برداری محسوب می‌شوند.

مهندسی فروش املاک و مستغلات و تاثیر آن در بازاریابی

معرفی شرکت عمران مسکن اطلس طوس

شما می‌توانید مهندسی فروش املاک و مستغلات خود را به شرکت عمران مسکن اطلس طوس با آدرس اینترنتی http://Www.atlastos.com بسپارید. استفاده از خدمات ارائه شده توسط این شرکت به رفع نیازهای صنعت ساختمان سازی کمک زیادی می‌کند. شرکت عمران مسکن اطلس طوس در مهندسی فروش، تهاتر مصالح ساختمانی، بهره‌ برداری مجتمع‌های تجاری کشور و خرید دارای بهترین و متخصص‌ترین گروه است و همواره در تلاش است که خدمات خود را بر اساس به روزترین دانش و با بهترین کیفیت انجام دهد. مشتری محوری، تضمین کیفیت خدمات، نوآوری و خلاقیت زیاد، بهبود خدمات، بازاریابی، انجام مطالعات مورد نیاز برای پایه‌های پروژه و مشاوره سرمایه‌گذاری خدمات دیگری هستند که در شرکت عمران مسکن اطلس طوس به مشتریان ارائه می‌شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)