میرنیوز

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید 2021-10-21T15:09:15+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز ۱۷۷۸ دلار و ۶۲ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۴۰۱ تومان است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت سکه تمام بهار آزادی ۲٠ هزار تومان کاهش یافت

قیمت سکه تمام بهار آزادی ۲٠ هزار تومان کاهش یافت
2021-12-02T15:19:14+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۱۱ آذر ١۴٠٠ با ۲٠ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ١٢ میلیون و ۶۲٠ هزار تومان رسید.

راهنمای خرید آنلاین گل شب یلدا

راهنمای خرید آنلاین گل شب یلدا
2021-12-02T14:15:52+03:30
این روزها که کم‌کم به آخر پاییز و شب یلدا نزدیک می‌شویم، تزیین سفره شب یلدا و همچنین خرید گل شب یلدابه یکی از دغدغه‌های شیرین اکثر خانواده‌های ایرانی تبدیل م...

چطور یک موسسه زبان خوب پیدا کنیم؟

چطور یک موسسه زبان خوب پیدا کنیم؟
2021-12-02T14:02:35+03:30
امروزه یادگیری زبان دوم، یکی از ضروریات زندگی به شمار می‌رود، از این رو هیچ‌گاه نمی‌توان آن را پشت گوش انداخت و افراد زیادی به دنبال بهترین روش‌های یادگیری آ...

سایت‌های معتبر اجاره و فروش ویلا در شمال

سایت‌های معتبر اجاره و فروش ویلا در شمال
2021-12-02T14:02:35+03:30
اگر بعد از مدت طولانی خانه نشینی به خاطر شیوع ویروس کرونا، حالا قصد سفر دارید و می‌خواهید مدتی در طبیعت باشید، حتما یکی از گزینه‌های سفر به شمال کشور خواهد ب...

نحوه تنظیم بخاری خودرو در هوای سرد

نحوه تنظیم بخاری خودرو در هوای سرد
2021-12-02T13:49:13+03:30
چیزی به فصل زمستان نمانده است؛ روزهایی که صاحبان وسایل نقلیه باید خود را برای خرید ضد یخ آماده کنند. دیگر کم کم نوبت به راه اندازی بخاری خودرو در فصل سرما هم...

ایران خودرو با عرضه وانت بهبودیافته آریسان، سهم خود از بازار خودروهای کار را احیا می‌کند

ایران خودرو با عرضه وانت بهبودیافته آریسان، سهم خود از بازار خودروهای کار را احیا می‌کند
2021-12-02T13:46:02+03:30
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با هدف جلب رضایت مشتریان بهبودهای کیفی متعددی در وانت آریسان اعمال شده و به زودی عرضه می شود.

افزایش نرخ دلار در ۱۱ آذر ١۴٠٠/ قیمت به ٢۶ هزار و ۹۰۶ تومان رسید

افزایش نرخ دلار در ۱۱ آذر ١۴٠٠/ قیمت به ٢۶ هزار و ۹۰۶ تومان رسید
2021-12-02T13:46:01+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۱۱ آذر ١۴٠٠ در صرافی های بانکی با ۳۴۳ تومان افزایش نسبت به دیروز به ٢۶ هزار و ۹۰۶ تومان رسید.

سفر زمینی به ترکیه ارزان‌تر تمام می‌شود؟

سفر زمینی به ترکیه ارزان‌تر تمام می‌شود؟
2021-12-02T13:35:54+03:30
ترکیه یکی از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان است؛ آب و هوای مناسب، آثار و بناهای تاریخی دیدنی و مراکز تفریحی متنوع بر این محبوبیت افزوده است. همچنین هم‌مرز بودن...

مفهوم طرح لایه باز و کاربرد آن

مفهوم طرح لایه باز و کاربرد آن
2021-12-02T13:22:51+03:30
علاقه‌مندان به گرافیک کامپیوتری و فتوشاپ کلمه طرح لایه باز را به دفعات استفاده می‌کنند. اگر این کلمه را تازه شنیدید ممکن برای شما هم قابل فهم نباشد. ...

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401
2021-12-02T13:22:51+03:30
منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 اگر به درستی انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در دانشگاه ها است. ...

حمایت بانک رفاه از تولید ملی

حمایت بانک رفاه از تولید ملی
2021-12-02T12:42:46+03:30
لله گانی دومین محور حمایتی این بانک از تولید را مبحث واریز تجمعی عنوان کرد و گفت: تمامی فروشندگانی که قصد فروش اقساطی دارند می توانند از سامانه‌ای به نام &qu...

قیمت فروش نقدی دو خودرو دیگنیتی و فیدلیتی اعلام شد

 قیمت فروش نقدی دو خودرو دیگنیتی و فیدلیتی اعلام شد
2021-12-02T12:45:56+03:30
قیمت فروش قطعی دو خودرو دیگنیتی و فیدلیتی ویژه آذر ماه ۱۴۰۰ از سوی بهمن موتور اعلام شد.

قیمت طلا، ارز و سکه کاهش یافت

 قیمت طلا، ارز و سکه کاهش یافت
2021-12-02T12:45:56+03:30
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز به دلیل کاهش قیمت ارز شاهد کاهش اندک قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بوده‌ایم.

بازدید رئیس هیات مدیره بانک صادرات ایران از غرفه پرداخت الکترونیک سپهر

بازدید رئیس هیات مدیره بانک صادرات ایران از غرفه پرداخت الکترونیک سپهر
2021-12-02T12:29:13+03:30
در نخستین روز از هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه و خصوصی سازی، دکتر امیر یوسفیان نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران طی بازدید از غرفه این بانک ...

ایرانسل زیرساخت‌های لبه فناوری را پیاده‌سازی کرده است

ایرانسل زیرساخت‌های لبه فناوری را پیاده‌سازی کرده است
2021-12-02T11:35:58+03:30
وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، خطاب به مدیران و کارکنان ایرانسل تأکید کرد: شما همینجا زیرساخت‌های لبه فناوری را پیاده‌سازی کردید و نشان دادید که هر جا اراده...

برترین منابع آزمون‌های زبان دکتری

برترین منابع آزمون‌های زبان دکتری
2021-12-02T11:35:58+03:30
کسب مدرک زبان به یک دغدغه برای اکثر دانشجویان مقطع دکتری تبدیل شده است و اصلی‌ترین دلیل این مشکل عدم مطالعه منابع مناسب است.

ورود همراه اول به حوزه هوشمندسازی صنعت لجستیک

ورود همراه اول به حوزه هوشمندسازی صنعت لجستیک
2021-12-02T11:22:33+03:30
همراه اول و شرکت فن‌آوران لجستیک فاخر ایرانیان در راستای طراحی و توسعه راهکارهای هوشمندسازی صنعت لجستیک تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند. ...

معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند

معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند
2021-12-02T11:22:33+03:30
یک ساعت مچی خوب فقط زمان و روز را نشان نمی دهد، بلکه باعث می شود احساس خوبی نیز داشته باشید.

نرخ رسمی ۲۹ ارز افزایش یافت

نرخ رسمی ۲۹ ارز افزایش یافت
2021-12-02T10:52:36+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (پنجشنبه، ۱۱ آذرماه) اعلام کرد که بر اساس آن بهای هفت واحد پولی کاهش و قیمت ۲۹ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۰ واحد پ...

مدیرعامل بیمه رازی مهمان شبکه دوم سیما

مدیرعامل بیمه رازی مهمان شبکه دوم سیما
2021-12-02T10:42:32+03:30
مدیرعامل بیمه رازی به مناسبت روز بیمه، همزمان با ۱۳ آذر مهمان شبکه دوم سیما خواهد بود.

فروش ویژه خودروهای جدید بهمن در هفته آینده

 فروش ویژه خودروهای جدید بهمن در هفته آینده
2021-12-02T10:19:12+03:30
خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی شرکت بهمن موتور در هفته آینده به صورت فروش فوری و آنلاین عرضه خواهند شد.

حذف ۴۷ میلیون آگهی از «دیوار»، در هشت ماه نخست امسال

 حذف ۴۷ میلیون آگهی از «دیوار»، در هشت ماه نخست امسال
2021-12-02T10:19:12+03:30
دیوار با استفاده از امکان ریپورت‌کردن آگهی، به کاربران این امکان را داده است تا آگهی‌گذارانی که با انتشار آگهی تقلبی درصدد کلاهبرداری از کاربران دیگر برآمده...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
2021-12-02T10:19:12+03:30
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۲۵۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و قیمت دلا...

بهترین هتل های کیش چه ویژگی های دارند؟

بهترین هتل های کیش چه ویژگی های دارند؟
2021-12-01T17:42:33+03:30
در جزیره کیش هتل های بسیاری وجود دارند که در بین آن ها، چند هتل همواره به عنوان بهترین هتل های کیش به گردشگران پیشنهاد می شوند. ...

تفاوت ویدئو پروژکتور لیزری با LED و هالوژنی

تفاوت ویدئو پروژکتور لیزری با LED و هالوژنی
2021-12-01T17:15:54+03:30
استفاده از پروژکتورها در مکان‌های مختلف و با اهداف گوناگون روزبه‌روز در حال افزایش است.

سینی کابل با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟

سینی کابل با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟
2021-12-01T16:22:34+03:30
استفاده از سینی کابل با کیفیت می تواند یکی از راه های مناسب برای کابل کشی باشد.

بهترین تلویزیون سونی 2021 معرفی شد

بهترین تلویزیون سونی 2021 معرفی شد
2021-12-01T16:22:34+03:30
تلویزیون سونی X95J لقب بهترین تلویزیون فورکی 2021 را یدک می کشد.

خرید کفش اسپرت مردانه ارزان با قیمت های باورنکردنی

خرید کفش اسپرت مردانه ارزان با قیمت های باورنکردنی
2021-12-01T16:09:14+03:30
اگر که هنگام خرید کفش به ظاهر اهمیت دهیم، بعد از مدتی استفاده به پاهایتان آسیب می‌رسانند و طولی نمی کشد که مجبور می‌شوید به خاطر درد زیاد پا و کمر راهی بیما...

مشتریان روغن موتور ایرانی زیر چتر حمایتی بیمه!

مشتریان روغن موتور ایرانی زیر چتر حمایتی بیمه!
2021-12-01T15:15:53+03:30
کارخانه روغن موتور پترونام سهند، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان روغن موتور نانو در خاور میانه است که توانسته بهترین روغن موتور ایرانی را با نام روغن موتور پار...

مقایسه و تفاوت بیمه اختیاری و اجباری؛ مزایا و پوشش‌های آن‌ها

مقایسه و تفاوت بیمه اختیاری و اجباری؛ مزایا و پوشش‌های آن‌ها
2021-12-01T15:15:53+03:30
امروزه، بیمه داشتن به یکی از ضروریات زندگی ما تبدیل شده است.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)