میرنیوز

ترفندهای حذف اکانت اینستاگرام ۲۰۲۱

ترفندهای حذف اکانت اینستاگرام ۲۰۲۱ 2021-10-18T14:55:52+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همان طور که می‌دانید اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های اجتماعی حال حاضر در سراسر دنیا است. این برنامه اجتماعی محبوب در کشور ما هم طرفداران بسیاری زیادی داشته و افراد متعددی از آن استفاده می‌کنند. حتی برخی کاربران بخش زیادی از وقت خود را برای سرگرمی به این برنامه اختصاص می‌دهند. زیرا اینستاگرام امکان اشتراک گذاری پست و داستان را برای مخاطبان هر فرد فراهم کرده است. هم چنین امکان پخش ویدیوی زنده یا چت کردن با سایر کاربران از این طریق وجود دارد. اما با وجود تمام این فواید برنامه، گاهی مواقع ممکن است کاربران به هر دلیلی تصمیم به دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام بگیرند. به عبارتی بخواهند حساب کاربری خود را به طور کامل در این برنامه پاک کرده تا اثری از پست‌ها و داستان‌های آن‌ها هم باقی نماند.

از آن جایی که برنامه اینستاگرام یک برنامه فوق حرفه ای با امکانات بسیار پیشرفته ای می‌باشد، امکان دیلیت اکانت با گوشی یا سیستم را برای کاربران ایجاد موده است. به این ترتیب، هر زمانی که شما تمایل داشته باشید می‌توانید نسبت به دیلیت اکانت از طریق گوگل یا خود برنامه اقدام نمایید. البته توجه داشته باشید که امکان حذف کردن موقت حساب اینستاگرام هم وجود دارد که در این روش حساب شما برای مدت دلخواه از دسترس تان خارج می‌شود. اما مانند روش حذف دائمی، برای همیشه از بین نخواهد رفت. با توجه به این که ممکن است بسیاری از کاربران این برنامه اجتماعی به دنبال راهی مناسب برای حذف اکانت اینستاگرام خود به صورت موقت یا دائم باشند، اما با روش انجام این کار آشنایی نداشته باشند، ما در این جا نحوه حذف حساب کاربری را به طور کامل توضیح خواهیم داد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی دیلیت اکانت اینستاگرام با لینک مستقیم به دست آورید.

معنی دیلیت اکانت اینستاگرام ( Delete account instagram)

همان گونه که اشاره کردیم، برنامه اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های اجتماعی در سراسر دنیا، امکان دیلیت اکانت را برای کاربران خود فراهم کرده است. اما قبل از آن که به نحوه انجام این کار بپردازیم، شاید لازم باشد توضیحاتی در مورد معنی دیلیت اکانت اینستاگرام ارائه دهیم. اگر چه ممکن است بیش‌تر کاربران این برنامه با معنی حذف اکانت آشنایی داشته باشند، اما شاید این موضوع هنوز برای برخی دیگر مبهم باشد. به هر حال، در صورتی که یک کاربر برنامه اینستاگرام دیگر نخواهد در حساب خود فعالیت داشته باشد، می‌تواند آن را حذف کند. به عبارتی بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام حسابی که شما ساخته اید دیگر وجود نخواهد داشت و سایر کاربران نمی‌توانند آن را مشاهده کنند. حذف اکانت خود به دو صورت دائمی و موقت انجام می‌گیرد که در ادامه هر دو آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

ترفندهای حذف اکانت اینستاگرام ۲۰۲۱

دیلیت کردن اکانت اینستاگرام دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد که به خود دارنده این حساب مرتبط است. اما مهم‌ترین این دلایل شامل دلایل شخصی یا جلوگیری از صرف بیش از حد وقت برای این برنامه می‌شود. در این برنامه برای ارتباط با افراد نیازی به داشتن شماره تلفن همراه آن‌ها نیست و تنها با دانستن نام کاربری امکان ارتباط وجود دارد. به همین دلیل ممکن است فردی نخواهد برخی افراد با آن ارتباط داشته باشند که می‌تواند نسبت به دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی بدون پسورد اقدام نماید. هم چنین گاهی اوقات ممکن است کاربر از این که وقت زیادی در این برنامه صرف می‌کند و نمی‌تواند آن را کنترل کند، خسته شده باشد. به همین دلیل تصمیم به حذف اکانت اینستاگرام خود می‌گیرد. این حذف اکانت می‌تواند به صورت دائمی یا موقتی باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی

اگر شما هم قصد دیلیت اکانت اینستاگرام خود را دارید، قبل از انجام این کار باید فکر کنید که می‌خواهید برای همیشه این برنامه را پاک کرده و از بین ببرید یا تصمیم دارید که موقتاً آن را کنار بگذارید. گاهی اوقات نیاز به دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام پیش می‌آید و باید آن حساب برای همیشه از بین برود. اما برخی مواقع نبود ان برای یک مدت کفایت می‌کند. در این بخش به دیلیت اکانت ایستاگرام به صورت دائمی پرداخته و در بخش بعد هم نحوه حذف موقت آن را توضیح می‌دهیم. زمانی که شما اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه یا به صورت دائم حذف می‌کنید، دیگر به هیچ عنوان قادر به بازگرداندن آن نخواهید بود. به عبارتی، تمام پست‌ها و فالوورهای شما از بین رفته و اکانت شما به طور کامل از حافظه این برنامه کنار گذاشته می‌شود.

ترفندهای حذف اکانت اینستاگرام ۲۰۲۱

جهت حذف دائمی اکانت اینستاگرام چند راه مختلف وجود دارد که یکی از راحت ترین آن‌ها استفاده از لینک دیلیت اکانت اینستاگرام می‌باشد. ما این لینک را در انتهای همین پاراگراف برای شما قرار داده ایم. اما برای استفاده از آن جهت حذف اکانت لازم است ابتدا به این لینک وارد شده و در صفحه پیش روی تان نام کاربری و رمز حساب خود را وارد کرده و لاگین شوید. در ادامه از شما خواسته می‌شود دلیلی برای حذف اکانت بیان کنید. یکی از دلایل موجود را انتخاب کرده و تایید کنید. بعد از انتخاب دلیل، مجدداً باید رمز حساب خود را برای اطمینان وارد نموده و بر روی گزینه «Permanently delete my account» کلیک کنید. نهایتاً از شما سوال می‌شود که آیا از حذف اکانت خود مطمئنید. شما باید ok را بزنید تا اکانت تان برای همیشه حذف شود.

دیلیت اکانت اینستاگرام موقت

برخی مواقع ممکن است کاربر قصد حذف موقت اکانت اینستاگرام خود را داشته باشد. در این گونه موارد کار بسیار ساده‌تر است و بعد از مدتی دوباره می‌توان وارد حساب شد. به عبارتی، پست‌ها و فالوورها فرد در اینستاگرام از بین نخواهند رفت. جهت این امر لزومی به استفاده از ربات دیلیت اکانت اینستاگرام یا سایر موارد این چنینی وجود ندارد. کافی است این برنامه را در گوشی خود حذف نمایید. با حذف کردن این برنامه در گوشی تان دیگر آن را مشاهده نمی‌کنید و نخواهید توانست به آن وارد شوید. انجام این کار برای افرادی که می‌خواهند یک مدت از فضای اینستاگرام دور باشند، مناسب است. در صورتی که کاربر مجدداً قصد ورود به حساب کاربری خود را داشته باشد، می‌تواند این برنامه را نصب کرده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، مجدداً به اکانت خود متصل شود.

لینک دیلیت اکانت اینستاگرام

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent

نتیجه گیری

بسیاری از کاربران به دلایل گوناگون ممکن است قصد حذف حساب کاربری خود در اینستاگرام را داشته باشند. این برنامه امکان حذف حساب را برای کاربران خود فراهم کرده است تا در صورت تمایل به راحتی بتوانند این کار را انجام دهند. دیلیت اکانت اینستاگرام هم به صورت دائمی و هم به صورت موقت امکان پذیر است. ما در این جا هر دو روش را به طور کامل برای شما بیان کرده ایم تا مشکلی جهت انجام این کار نداشته باشید.

در صورتی که با هر گونه سوال یا ابهام جهت حذف اکانت ایستاگرام خود مواجه باشید، می‌توانید از hamrahmoshaver.com کمک بگیرید. این سایت بهترین راه حل‌ها را برای رفع مشکلات شما در این زمینه ارائه خواهد داد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)