میرنیوز

چه دستگاه قهوه سازی بخریم؟

چه دستگاه قهوه سازی بخریم؟ 2021-10-14T12:36:51+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فنجونت، پیشنهاد ما به شما این است که در این مقاله با انواع دستگاه‌های تهیه قهوه در منزل آشنا شده و در نهایت با توجه به سلیقه خود دستگاه مورد نیاز را خریداری و قهوه خود را تازه‌به‌تازه در منزل آماده کنید.

قهوه سازهای خانگی

اگر به فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های لوازم خانه و آشپزخانه مراجعه کنید و درخواست خرید یک قهوه ساز داشته باشید، معمولاً اولین دستگاهی که به شما نشان می‌دهند، دستگاه‌های قهوه سازی است که در جلوی آن، جایی برای یک قوری شیشه‌ای در نظر گرفته‌ شده است. این بدان دلیل است که در بسیاری از کشورهای دنیا برای مصرف صبحانه از قهوه دمی یا فرانسه استفاده می‌شود و این دستگاه‌ها نیز مناسب تهیه قهوه فرانسه هستند. به نظر می‌رسد این قهوه برای مصرف صبحانه و شروع یک روز کاری مناسب باشد.

اسپرسوسازها

چه دستگاه قهوه سازی بخریم؟

اگر خیلی با قهوه فرانسه جور نیستید یا خوشتان نمی‌آید یا از رقیق بودن آن دل‌خوشی ندارید، بنابراین ممکن است نیاز به خرید یک دستگاه اسپرسو ساز داشته باشید. اسپرسو سازهای خانگی، اسپرسو با کیفیتی برای شما تولید می‌کنند و با استفاده از لوله بخار آن می‌توانید انواع دیگر ترکیبات قهوه از قبیل کاپوچینو، لاته و سایر ترکیبات اسپرسو پایه را نیز درست کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید قهوه را با شیر می‌پسندند، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اسپرسو ساز بخرید.

نسپرسوها

نوع دیگری از دستگاه‌های اسپرسو ساز نیز وجود دارد که با مدل‌های معمول متفاوت است، به آن‌ها نسپرسو می گویند. نسپرسوها به کمک کپسول‌هایی که از انواع قهوه‌های خوش‌طعم و معطر پرشده است و با کمک فشار آب، اسپرسو باکیفیتی تولید می‌کند، اما در تفاوت با اسپرسو ساز بسیار ساده‌تر عمل کرده و نیاز به آشنایی خاصی با دستگاه نداشته و همچنین نمی‌توان با آن‌ها فوم شیر تهیه کرد.

 معمولاً هزینه تهیه اسپرسو با نسپرسو بیشتر است، اما زمان کمتری می‌طلبد و لذا برای مدیران و کسانی که فرصت زیادی برای تهیه اسپرسو ندارند، می‌تواند مناسب باشد؛ اما ما آن را برای خانه پیشنهاد نمی‌کنیم.

خوب اگر شما در حال حاضر صلاح نمی‌دانید که از دستگاه‌های برقی استفاده کنید، پیشنهادهای بسیار خوبی برای تهیه قهوه با دستگاه‌های معمولی در منزل داریم.

فرنچ پرس

بهترین ابزار برای تهیه قهوه فرانسه، همان قهوه رقیقی که بسیاری از مردم در صبحگاهان مصرف می‌کنند، فرنچ پرس است. فرنچ پرس یک وسیله بسیار ساده است که با کمک آن می‌توانید قهوه فرانسه را تهیه کنید. کافی است مقداری قهوه که به درشتی قهوه فرانسه آسیاب شده است را درون آن ریخته و مقداری آب جوش اضافه کنید. چند دقیقه صبر کنید و سپس اهرم فرنچ پرس را به پایین فشار دهید. اکنون قهوه فرانسه شما آماده‌ شده است. از نوشیدن آن لذت ببرید.

موکاپات

چه دستگاه قهوه سازی بخریم؟

خوب اگر با توجه به تحقیق و مطالعه‌ای که کرده‌اید، دوست دارید در خانه بدون هزینه زیادی اسپرسو داشته باشید، راهکار شما استفاده موکاپات است. موکاپات چیزی شبیه یک قوری مخزن دار است که کافی است بخش مخزن آن را باز کنید، قهوه آسیاب شده مخصوص آن را در قسمت مشخص‌شده قرار داده و مجدداً آن را بسته و روی حرارت گاز قرار دهید. در مدت‌زمان کوتاهی اسپرسو خانگی شما آماده‌ شده است، با این تفاوت که برخلاف دستگاه‌های اسپرسو ساز این اسپرسو فاقد خامه نارنجی‌رنگ و جذاب آن می‌باشد؛ اما با این‌ حال می‌تواند نقش یک اسپرسو را برای شما ایفا کند.

جذوه یا قهوه جوش ترک

یکی دیگر از ابزارهای تهیه قهوه که نسبت به سایر روشهای تهیه و سرو قهوه اصالت بیشتر و قدمت طولانی‌تری دارد، جذوه یا قهوه جوش ترک نام دارد. جذوه ها معمولاً از مس ساخته شده اند و تفاوت اصلی آنها با شیر جوش‌ها در نسبت شعاع کف و سطح آنها است. در بسیاری از سایت‌های ایرانی به صورت اشتباه شیر جوش‌ها را به عنوان قهوه جوش یا جذوه می فروشند، اما جذوه دارای دهانه کوچکتری نسبت به کف آن است و کاربرد این دهانه باریکتر در ایجاد کف غلیظ قهوه ترک است که اگر نباشد، انگار نه انگار قهوه ترک می‌نوشیم.

قهوه ترک یک قهوه تلخ با گیرایی بالا و عطر بسیار زیاد است که طرفداران خاص خود را داشته و بسیاری از ما ایرانی‌ها اولین تجربه مصرف قهوه مان با این قهوه بوده است.

ابزارهای دیگر تهیه قهوه

ابزارهای قهوه ساز دیگری نیز وجود دارند که با اسامی گوناگون و روش های متفاوت قهوه‌های مورد نیاز شما را تولید می‌کنند، اما همه آنها بر اساس سه روش اصلی قهوه ترک، قهوه فرانسه و اسپرسو کار می‌کنند. برای مثال پرکولاتور عملکردی همانند موکاپات دارد، با این تفاوت که چرخش آب و قهوه بین ذرات قهوه، خروجی شبیه قهوه فرانسه دارد.

 دله برای تهیه قهوه عربی به کار می‌رود و کاربردی شبیه جزوه دارد.

آئروپرس و کمکس مشابه فرنچ پرس عمل می‌کنند و خروجی آن یک مدل قهوه فرانسه است.

تجربه خرید قهوه و قهوه ساز مناسب

اگر قصد خرید قهوه و قهوه ساز دارید عجله نکنید. به وبسایت فنجونت سری بزنید، دستگاه ها را بررسی کنید، در مورد قهوه اگر اطلاعی ندارید، اطلاعات بیشتری کسب کنید و ببینید کدام قهوه برای شما مناسب‌تر است، در نهایت با کارشناسان ما مشورت کنید و پس از خرید، از خدمات پس از فروش فنجونت بهره ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب با انواع ضدیخ بتن آشنا می شوید.

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب به نکات مهم و کلیدی که باید در تعمیر یخچال و لباسشویی بدانید، پرداخته می شود.

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟
2021-10-20T12:09:11+03:30
برای اینکه یک دوربین مداربسته خوب بخریم لازم است با برترین برندهای موجود در بازار آشنا باشیم.

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه در حالی افزایش یافت که اقتصاددانان پیش‌بینی کردند فدرال‌رزرو آمریکا فعلاً نرخ بهره خود را افزایش نخواهد داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)