میرنیوز

معرفی انواع پیچ گوشتی مخصوص موبایل

معرفی انواع پیچ گوشتی مخصوص موبایل 2021-10-14T12:10:10+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ابزارک موبایل، برای اینکه نوع پیچ گوشتی موبایل و سایز پیچ گوشتی موبایل را بهتر بشناسیم در ادامه‌ی مطلب به معرفی پیچ گوشتی‌های مخصوص گوشی‌های آیفون و پیچ گوشتی گوشی‌های اندروید می‌پردازیم.

معرفی انواع پیچ گوشتی تعمیرات گوشی آیفون:

شاید برای شما هم سوال باشد که چه پیچ گوشتی برای تعمیر آیفون بخریم. برای اینکه بتوانیم گوشی‌های سری آیفون را تعمیر کنیم بدون شک به پیچ  گوشتی‌های آیفونی نیاز داریم،  زیرا این پیچ گوشتی‌ها از سری‌های مختلفی تشکیل شده‌اند. پیچ گوشتی های گوشی آیفون شامل: پیچ گوشتی سه سو 0.6، پیچ گوشتی چهار سو 1.5، پیچ گوشتی ستاره ای 0.8 و پیچ گوشتی چهارسو نوک دار 2.5 می باشد. پیشنهاد این است که اگر قصد تعمیرات گوشی آیفون به صورت تخصصی و حرفه‌ای را دارید هر کدام از این چهار نوع پیچ گوشتی را از بهترین مدل به صورت تکی خریداری نمایید. زیرا پیچ گوشتی‌های تکی از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار می‌باشند و طول عمر بیشتری دارند، همچنین دارای طراحی حرفه ای تری می باشند که آنها را به پیچ گوشتی های خوش دست تری تبدیل می‌نماید.

معرفی انواع پیچ گوشتی تعمیرات گوشی اندروید:

پیچ هایی که در گوشی های سری اندرویدی استفاده می شود تقریبا داری شکل یکسانی هستند بیشتر آنها از پیچ چهار سو در گوشی های خود استفاده کرده‌اند. پس خرید یک عدد پیچ گوشتی چهار سو 1.5 درجه ی یک می تواند روزانه گوشی های مختلفی را چه از برند آیفون و چه اندروید برای شما باز بسته نماید.

پیچ گوشتی‌های گوشی‌ها اندرویدی شامل: پیچ گوشتی چهار سو 1.5، پیچ گوشتی سه سو 2.5، پیچ گوشتی T5 و ستاره ای 1.2 می باشد.

بهترین مارک پیچ گوشتی موبایل چیست؟؟؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بهترین مارک و برند پیچ گوشتی تعمیرات موبایل کدام است. پیچ گوشتی موبایل در مارک های متنوعی در بازار موجود است که شناخته شده ترین و بهترین آنها از برند های سانشاین Sunshine، جکمی Jakemy، مکانیک MECHANIC، باکو Baku و یاکسون Yaxun است.

اگر قصد خرید پیچ گوشتی تکی را دارید پیشنهاد ما انتخاب برند سانشاین، مکانیک و باکو می‌باشد که می توانید پیچ گوشتی موبایلی حرفه ای خود را به صورت تکی از این برندها انتخاب کنید.

بهترین ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل کدام برند است؟؟؟

اگر قصد خرید ست پیچ گوشتی موبایل را دارید قضیه فرق می کند. بهترین ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل شامل برند های سانشاین Sunshine، جکمی Jakemy و یاکسون Yaxun می باشد. که در بین سه برند شرکت جکمی ست‌های بسیار با کیفیت و متنوعی را تولید می‌کند همچینین ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل یاکسون 6300 در سایت ابزارک موبایل یکی از پر طرفدارترین ست‌های پیچ گوشتی در بین تعمیرکاران می باشد که در این مجموعه انواع ابزار های کاربردی تعمیرات موبایل گنجانده شده است، که می‌تواند برای شروع تعمیرات موبایل گزینه‌ای  بسیار مناسب باشد که شامل تمامی پیچ گوشتی‌های تعمیرات موبایل برای آیفون و اندروید است.

شما می توانید برای مشاهده مشخصات پیچ گوشتی موبایل و خرید ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل در ابزارک موبایل شامل: پیچ گوشتی شارژی موبایل، پیچ گوشتی سه سو یا پیچ گوشتی سه پر، پیچ گوشتی ستاره ای موبایل، پیچ گوشتی چهارسو تعمیرات موبایل و ست آچار تعمیرات موبایل و پیچ گوشتی ریز برای موبایل ... به سایت ابزارک موبایل مراجعه فرمایید.

فروشگاه لوازم تعمیرات موبایل ابزارک موبایل

فروشگاه ابزارک موبایل مرجعی تخصصی در زمینه لوازم تعمیرات موبایل، قطعات یدکی موبایل و لوازم جانبی موبایل می‌باشد.

معرفی انواع پیچ گوشتی مخصوص موبایل

این فروشگاه دارای نماد اعتماد دو ستاره می باشد که روزانه پذیرای کاربران زیادی است که به همراه تیم تخصصی خود سعی در ارائه ی بهترین خدمات و پشتیبانی به کاربران خود دارد.

در فروشگاه ابزارک موبایل انواع ابزار تعمیرات موبایل شامل: پیچ گوشتی موبایل، ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل، قاب باز کن و اسپاتول تعمیرات موبایل، هیتر و هویه، منبع تغذیه، سپراتور، لوپ تعمیرات موبایل، چسب تعمیرات موبایل، گیره برد تعمیرات موبایل، خمیر قلع و خمیر فلکس موبایل، سیم لحیم و سیم قلع کش تعمیرات موبایل و ... می باشد که با مراجعه به فروشگاه ابزارک موبایل می توانید به تمامی مجصولات این فروشگاه دسترسی داشته باشید همچنین می توانید از تیم پشتیبانی این سایت به بهترین شکل استفاده نمایید تا در خرید خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)