میرنیوز

کاربرد ورق استیل 309 در بویلر (دیگ بخار)

کاربرد ورق استیل 309 در بویلر (دیگ بخار) 2021-10-14T11:16:50+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گروه فلز، ضمن اینکه به مصارف این ورق نیز اشاره کرده و از آنجایی که خرید آسان و مورد اطمینان آن همراه با کیفیت مطلوب، دغدغه خریداران است، یکی از عرضه کنندگان خوش سابقه و حرفه‌ ای آن را نیز معرفی کنیم.

کاربرد ورق استیل 309 در ساخت بویلر

این روزها تمامی شرکت‌ ها، صنایع مختلف، بیزینس‌ ها و افرادی که به نوعی در صنعت دست اندر کار هستند، دسترسی و تهیه اجناس، محصولات با کیفیت و قطعات اصلی را همیشه در اولویت‌ های کاری و تجاری خود قرار می‌ دهند. این موضوع در تمامی محصولات تولیدی با جدیت خاصی دنبال می‌ شود و استثنایی هم در کار نیست. زیرا جذب مشتری و کسب رضایت وی، در بقا و پیشرفت یک برند، نقش حیاتی دارد.

تصور کنید که قطعات و بخش‌ های تشکیل دهنده یک کالا و یا محصول مهمی که در کارخانجات و کارگاه‌ های بزرگ مورد استفاده قرار  می‌ گیرد، از کیفیت و مونتاژ خوبی برخوردار نباشد؛ به طور حتم کارکرد آن دستگاه و وسیله با عملکرد پایین و ضعیف روبرو خواهد شد. به عنوان مثال، دستگاه بویلر، از جمله دستگاه‌ هایی است که در کارخانجات برای مصارف متفاوتی استفاده می‌ شود. یکی از موادی که در ساخت بویلر استفاده می‌ شود، ورق استیل 309 است. این نوع ورق، از گرید خاص و مزایای قابل توجهی سود می‌ برد.

ورق استیل 309

ورق استیل 309، در صنایع مختلف و برای کاربردهای گوناگونی مورد استفاده قرار  می‌ گیرد. این ورق، نوعی از فولاد بوده که از آلیاژهای مطلوبی همچون کروم و نیکل سود برده که در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارند. بنابراین، حرارت بر ورق استیل 309 تاثیر چندانی نداشته و اکسیده شدن هم در آن شکل نمی‌ گیرد و در دماهای بالا نیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌ دهد. به همین دلیل است که به آنورق استیل 309، ورق نسوز هم می‌ گویند و برای ساخت برخی از محصولات و دستگاه‌ ها، مانند بویلر، این گرید به گریدهای 304 یا 316 ترجیح داده می‌ شود.

کاربرد ورق استیل 309 در بویلر (دیگ بخار)

نقاط قوت ورق استیل 309

ورق استیل 309، از نقاط قوت متعددی سود می‌برد که به شرح ذیل به آن‌ ها اشاره می‌ کنیم:

برخورداری از پتانسیل بالای جوشکاری: ورق استیل 309، از ویژگی‌ های آستنیتی سود برده و به همین دلیل مقاومت آن بالا است. بنابراین، برای پروسه جوشکاری به روش استقامتی، نمونه مناسب و مطلوبی محسوب می‌ شود. البته باید در نظر داشت که این نوع ورق، برای همه مدل‌ های جوشکاری مطلوب نیست.

برخورداری از درجه بالای مقاومت برای زنگ زدگی: این ورق استیل این قابلیت را دارد تا به دلیل درجه بالای مقاومت برای زنگ زدگی، در محیط‌ هایی که خواص اسیدی دارند، به کار گرفته شود.

امکان استفاده در دماهای زیاد: یکی دیگر از مزایای ورق استیل 309، تحمل دمای بالا تا حداکثر 1093 درجه است.  

کاربرد ورق استیل 309 در بویلر (دیگ بخار)

ورق استیل 309 چه کاربردهایی دارد؟

ورق استیل ۳۰۹، در صنایع مختلف کاربردهای گوناگونی دارد. همان طور که قبلاً هم اشاره شد، این ورق از نقاط قوت و ضعفی بهره می‌ برد که بنابر چنین مواردی، آن را برای استفاده در محیط‌ ها و صنایعی مناسب ساخته و از طرفی نمی‌ تواند برای برخی از مکان‌ ها و کاربردها مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه، به برخی از کاربردهای مهم استیل 309 به صورت مختصر و کوتاه اشاره خواهیم کرد:

استفاده در ساخت قطعات و قسمت‌ های کوره

کاربرد در ابزارآلات مربوط به کارخانه‌ های ساخت کاغذ

استفاده در ساخت قسمت‌ هایی از سامانه اگزوز انواع خودرو

یکی از مواد و آلیاژهای تشکیل دهنده پاتیل‌ های بخار است.

در ساخت ابزارآلات مورد استفاده در پروسه‌ های شیمیایی، از ورق مورد بحث استفاده می‌ شود.

روکش‌ های اجاق گاز

و...

کاربرد ورق استیل 309 در بویلر (دیگ بخار)

قیمت ورق استیل 309

مانند تمامی محصولات و قطعات فولادی، قیمت ورق استیل 309 بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌ شود. در حال حاضر با توجه به نوسانات ارزی و قیمت‌ های جهانی فلزاتی مانند نیکل و آهن، می‌ باید قیمت این محصول به صورت روزانه استعلام و تعیین شود. البته حجم سفارش، خرید عمده و ضخامت ورق نیز در تعیین قیمت نهایی آن تاثیرگذار است.

برای بهره گیری از مشاوره کارشناسان فروش و استعلام قیمت، علاقمندان می‌ توانند به وب سایت گروه فلز، به آدرس  مراجعه کنند.

درباره گروه فلز

دسترسی به عرضه کنندگان محصولات فولادی و انواع ورق که خوشنام بوده و در این مورد حرفه‌ ای و به‌ روز باشند، از جمله نیازهای صنایع مختلف و کارخانجات است. گروه فلز نیز با تکیه بر همین موارد مثبت توانسته تا نظر خریداران را به سمت خود جلب نماید. این شرکت، با بیش از 25 سال سابقه در زمینه واردات، فروش، خدمات برش و بسته بندی، محصولات خود را از شرکت‌ های معتبر بین المللی در اسپانیا، کره جنوبی و تایوان تامین می‌ کند.

گروه فلز همچنین از کادری مجرب بهره می‌ برد که از توان مدیریتی مطلوب و تجربه مناسبی برخوردار بوده و با استفاده از فضای مناسب اداری و انبار اختصاصی، آماده انجام خدمات گوناگون به مشتریان است. گروه فلز، با توجه به ظرفیت‌ های عنوان شده و تجربه مطلوب خود، آماده است تا در زمینه‌ های مختلف به مشتریان خود سرویس‌ های متنوعی را ارائه نماید. علاقمندان می‌ توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گروه فلز و خرید ورق استیل 309، به وب سایت مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)