میرنیوز

رزرو آسان و ارزان مهمانپذیر در تهران با اسنپ روم

رزرو آسان و ارزان مهمانپذیر در تهران با اسنپ روم 2021-10-13T12:10:11+03:30

 به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اسنپ روم، اگر شما هم جزء کسانی هستید که به‌دلیل نوع شغل یا تحصیلات خود، مجبور به سفرهای مداوم به پایتخت هستید و یا برای استفاده از خدمات متعدد پزشکی، آموزشی و رفاهی، مدتی را باید بین شهرستان محل زندگی و تهران، رفت و آمد نمایید، پیدا کردن مهمانپذیر در تهران که از حداقل امکانات برخوردار باشد، یک خبر خوشحال‌کننده خواهد بود.

رزرو آسان و ارزان مهمانپذیر در تهران با اسنپ روم
مهمانپذیر تهران

خوشحال‌کننده‌تر این‌که، اسنپ روم شرایطی را فراهم کرده است که نه‌تنها مهمانپذیر در تهران با ارزان‌ترین قیمت در دسترس است، بلکه تمامی استانداردهای یک اقامتگاه باکیفیت را نیز داراست.

مهمانپذیر در تهران باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

امروزه، مهمان‌پذیرهای اسنپی، شرایطی را فراهم کرده‌اند که تنها دغدغه مردم برای سفر به اقصی نقاط کشور به‌ویژه پایتخت، اهداف کاری، آموزشی و درمانی باشد و مسافر نگران قیمت مهمانپذیر و یا چگونگی رزرو نباشد.

در ادامه به ویژگی‌های مهمانپذیرهای اسنپ روم می‌پردازیم:

1.رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی

در شرایطی که کرونا، تمامی وجوه زندگی را تحت تاثیر قرار داده است، به شما این نوید را می‌دهیم که خیالتان از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مهمانپذیر تهران راحت باشد.

ضدعفونی روزانه اتاق‌ها و دریافت برچسب سلامت، ارائه پک‌های بهداشتی به مسافران و نظارت دقیق و مستمر بازرسان وزارت بهداشت از مهمانپذیرهای اسنپی، تنها بخشی از اقداماتی است که در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در مهمانپذیر تهران انجام می‌شود.

بنابراین اگر یکی دو سال است که سفر به پایتخت را با اهداف کاری، آموزشی و ... به بهانه بیم از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ به تاخیر انداخته‌اید، اینک وقت آن رسیده است که با رزرو مهمانپذیر در تهران، فعالیت‌های خود را از سر بگیرید.

2.موقعیت جغرافیایی مناسب و برخورداری از راه‌های ارتباطی مناسب

اگر گمان می‌کنید که مهمانپذیر ارزان در حاشیه شهر واقع شده است و در اصطلاح به اندازه پولی که می‌دهید، آش می‌خورید، سخت در اشتباهید!

تمامی مهمانپذیرهای اسنپی در خیابان‌های مهم پایتخت قرار گرفته‌اند که دسترسی به پایانه‌های مسافربری، دانشگاه، آمفی‌تئاترها، فرهنگسراها، ورزشگاه‌ها، ایستگاه مترو و بیمارستان‌ها را میسر کرده است.

در واقع باید گفت، فرقی نمی‌کند که شما برای ثبت نام دانشگاه به تهران آمده‌اید، یا قصد تماشای دربی مهیج پایتخت را دارید، با اقامت در مهمانپذیر تهران، به‌راحتی قادر خواهید بود تا به مقصد مورد نظر خود برسید.

در ضمن، اگر رزرو مهمانپذیر را به صورت اینترنتی انجام داده باشید هم آدرس اقامتگاه شما به سهولت قابل پیدا شدن است و می‌توانید از طریق لوکیشنی که در اختیارتان قرار گرفته است، موقعیت مهمانپذیر در تهران را بررسی و مسیرهای رسیدن به آن را بررسی کنید.

رزرو آسان و ارزان مهمانپذیر در تهران با اسنپ روم
رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مهمانپذیرهای اسنپ روم

3.قیمت مناسب

قیمت مهمانپذیر در تهران با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد و برخورداری از استانداردهای نسبی، مناسب تلقی می‌شود.

مهمانپذیر ارزان در تهران که از حداقل امکانات بهداشتی نیز برخوردار نیست و در یک محله پرت و حاشیه‌ای شهر واقع شده است، کم نیستند، اما آنچه مهم است کیفیت بالا در کنار پایین‌ترین قیمت است.

مهمانپذیرهای اسنپی با مناسب‌ترین قیمت، آمادگی دارد تا سفر خوشی به پایتخت را برای هم‌وطنان سراسر کشور، فراهم کند.

4.امکان رزرو و کنسلی آنلاین

بله! درست شنیدید! مهمانپذیر در تهران را می‌توانید اینترنتی هم رزرو کنید.

شرایط اقتصادی بسیاری از ما اجازه اقامت در هتل‌های لوکس و آن‌چنانی را نمی‌دهد، اما این بدان ‌معنا نیست که مجبور هستید برای سفرهای کاری به پایتخت، تک تک مسافرخانه‌ها را به‌صورت حضوری بازدید کنید و مهمانپذیر ارزان در تهران را برای اقامت با حداقل کیفیت انتخاب کنید.

کافی است با گوشی همراه خود به سایت یا اپلیکیشن اسنپ روم سری بزنید و یا از طریق آپ (آسان پرداخت) و یا اپ اسنپ، منوی اقامتگاه‌های پایتخت را باز کنید تا لیست مهمانپذیرهای تهران را مشاهده کنید. بنابراین با توجه به تعداد نفرات، مدت اقامت، محدوده جغرافیایی و قیمت، اقدام به رزرو مهمانپذیر در تهران نمایید.

نگران کنسلی هم نباشید. مهمانپذیرهای اسنپی، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از شما، در صورت کنسلی، تمامی وجه پرداختی برای رزرو را به حساب شما عودت می‌دهند، چه چیز از این بهتر؟!

5.پشتیبانی آنلاین

اگرچه هنوز بسیاری‌ها مخالف رزرو مهمانپذیر به صورت اینترنتی هستند و بهانه‌شان هم در دسترس نبودن متولیان مهمانپذیر در عالم واقعیت است، اما در هر کدام از مراحل رزرو و یا کنسلی، اگر دچار مشکل و یا ابهامی شدید، اصلا نگران نباشید.

پشتیبانی آنلاین، ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته در کنار شماست تا هیچ دغدغه‌ای از نظر اقامت در پایتخت نداشته باشید.

6.رفتار محترمانه کارکنان مهمانپذیرها

مثال هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست، درباره مهمانپذیرهای اسنپی کارایی ندارد!

اینجا ارزانی با کیفیت، پیوند خورده است تا هموطنان سراسر کشور، حس خوبی از اقامت در پایتخت را تجربه کنند.

در کنار همه ویژگی هایی که برای مهمانپذیر در تهران برشمردیم، رفتار محترمانه کارکنان مهمانپذیرها را نیز نباید از قلم انداخت.

در این اقامتگاه‌ها، شما آن‌قدر مورد عنایت رفتار حرفه‌ای کارکنان قرار می‌گیرید که هیچ کاستی نسبت به حضور در یک هتل چندین ستاره احساس نمی‌کنید.

کلام آخر

به لطف خدمات اسنپ روم، سفر به پایتخت دیگر همانند سابق پراسترس و ملال‌آور نیست. مهمانپذیر در تهران با بهترین کیفیت و ارزان‌تربن قیمت، شرایطی را فراهم آورده است که هم‌وطنان سراسر کشور بتوانند با خیالی آسوده از خدمات رفاهی، پزشکی و فرهنگی تهران استفاده کنند و دغدغه محل اقامت، نداشته‌باشند.

 انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)